Written by AbangNara | October 7th, 2015

Apa khabar anda semua? Terasa lama pula tidak menulis di BeautifulNara ini. Diharap anda semua sihat sejahtera di samping keluarga tercinta. Hari ini Abang Nara ingin berkongsi satu berita yang agak mengujakan buat diri ini dan para pembaca tegar blog BeautifulNara. Abang Nara dah ingin mengajak anda turut serta komuniti Whatsapp BeautifulNara.

whatsapp beautifulnara

Dengan hanya menghantar mesej Whatsapp ke 0102520235, anda boleh menjadi salah seorang ahli komuniti BeautifulNara yang menjanjikan pelbagai kelebihan. Antaranya ialah hadiah-hadiah menarik (gadjet terutamanya), tiket wayang percuma dan macam-macam lagi. Malah Abang Nara juga bercadang untuk memberikan wang tunai. Cara nak dapatkan kesemua ini hanya boleh diketahui apabila anda menyertai komuniti ini.

whatsapp beautifulnara

Abang Nara tak cari ramai. Mungkin dalam 50 ke 100 orang sahaja. Ramai sangat susah nak jaga pulak kan? Jadi silalah bertindak pantas. Hantarkan mesej “saya nak join geng BeautifulNara’ ke 0102520235 sekarang jugak.

7 responses to Jom Sertai Komuniti BeautifulNara Di Whatsapp

  1. Ferr... says:

    stiap 20minit sy akn pantau beautifulnara ni..tp klu xdpt join pun xpa hehe..

    0

    0
  2. Ferr... says:

    Stiap 20minit akn pantau beautifulnara ni..so rasanya xpyh la join hehe..

    0

    0
  3. Anonymous says:

    done huhuh

    0

    0
  4. LM says:

    Saya dh whtsapp tak ada apa2 pn

    0

    0
  5. aku la says:

    btl tu.. xdak apa pun… tp sruh org msg… dr semlm senyap jer.. aishhhh

    0

    0