Written by AbangNara | May 13th, 2010

johan kena pukul

Aduh sedihnya dengan nasib yang menimpa Johan Raja Lawak. Cedera di muka akibat dibaling gelas oleh seorang pengarah drama. Gaduh sebab apa agaknya ye? Kecederaan rasanya agak serius sebab kena masuk hospital. Harap Johan dapat bersabar dengan dugaan ini.

[note]Dalam kejadian kira-kira jam 5.30 petang itu, Johan, 26, bersama isterinya yang juga pelakon, Rozlinawaty Ismail atau Ozlyn Wati, 29, ke restoran berkenaan berjumpa dengan pengarah berkenaan untuk berbincang mengenai drama yang dibintangi mereka berdua. Difahamkan suasana menjadi kecoh apabila pengarah berkenaan tiba-tiba bertindak membaling gelas ke arah Johan hingga menyebabkannya cedera di bahagian muka dan kepala.[/note]

Laporan polis dah pun dibuat. Kita tunggu jer lah keputusannya. Agak-agaknya mungkin pengarah drama tue bengang kot Johan buat lawak bodoh sangat?

P.S: Kalau anda memang jenis gila baca buku, apa kata gunakan vsHub Concierge untuk beli Kindle kat atas tue. Kalau beli guna vsHub Concierge lagi murah daripada korang beli kat Lowyat. Berbaloi-baloi.

65 responses to Johan Raja Lawak Cedera Di Muka Akibat Bergaduh Dengan Pengarah Drama

  1. ah chai menangis says:

    hadoi..sakitnye saya pun..dibaling cawan kaca nye pun..
    xd displinnye saya nye pun..

    0
    0
    • ah chai menangis says:

      saya first rupe nye pun..hadoi~~

      0
      0
      • FASHION says:

        td bce newspaper..menurut newspaper tu johan x berdisiplin..slalu datang ke lokasi penggambaran lewat..yang pengarah marah le dan tegur johan..tp ada crenye..bkn dgn baling gelas kaca..selesaikan cara baik..x pasal2 jd kes polis..dua2 buat repot..macam2 la..

        0
        0
    • peminat says:

      Pengarah tu memang dah melampau…apa dia ingat muka Johan tu dinding ke nak baling gelas hissshh,Pengarah Paling Ganas kat Malaysia!!!!!!

      0
      0
  2. elmo cute says:

    Slesaikn cra baik k.. Stiap mslh ada jln pnyelesaian.. Kpd isteri johan hrp2 bsbr..

    0
    0
  3. manjalara says:

    tu la terlbh loyar sngt, johan sabar2 skt, g report polis

    0
    0
  4. aizuddin says:

    kesian johan..lawak2 bodoh pun..boleh buat org gelak jugak pe..

    0
    0
  5. ajuera says:

    alahai..kesian plak si johan..abis la mukanya pun..hatoi!!

    0
    0
  6. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    xtau la sapa silap..si johan ni pn leh than barannya…

    0
    0
  7. Johar Raja Lawak says:

    Aku pun xsangka dia sanggup baling gelas tu kat aku..salah ke nak bergurau??
    Aku tau aku salah,sebab tu aku buat lawak sikit nak amik ati dia..aku datang tu dia tengah minum,so sebelum dia marah aku,elok aku buat lawak dulu..
    Aku kata”sori bos,gua lambat.ada hal sikitla tadi..haa.jom tadah gelas kita teguk air kencing gua dulu”..
    tak pasal-pasal melayang gelas ke kepala gua..

    0
    0
  8. cili says:

    atoyaiii……..dah 1 malaysia tahu. apa lah pengarah ni. x professional langsung. cam ni ke nak buat cth kat pelakon2. x respect langsung lah cam ni….

    0
    0
  9. bernama says:

    ..Sakit tu …..gile la pengarah tu..kot ye pun nk marah jgn la cederakan org..

    0
    0
  10. angelus d says:

    dia dah lah datang ke waung lambat 40 minit epas itu tak mintak sori terus buat lawaak bodoh ……pengarah hilang sabah dengan attitude dia senankap 3 hari buat lawak bodoh dan bersikap kurang aja sekarang fikirlah sendiri

    0
    0
  11. angelus d says:

    dia dah lah datang ke waung lambat 40 minit lepas itu tak mintak sori terus buat lawaak bodoh ……pengarah hilang sabah dengan attitude dia senankap 3 hari buat lawak bodoh dan bersikap kurang aja sekarang fikirlah sendiri

    0
    0
  12. angelus d says:

    dia dah lah datang ke warung lambat 40 minit lepas itu tak mintak sori terus buat lawaak bodoh ……pengarah hilang sabar dengan attitude dia senang cakap 3 hari buat lawak bodoh dan bersikap kurang aja sekarang fikirlah sendiri,……..

    0
    0
    • cik karma says:

      kesian juga tengok, tapi kelakar lah pulak, tapi biar betul siap baling gelas??

      0
      0
  13. siapa yang salah, saper yang betul.. kita tunggu nanti. masing-masing dah buat report

    0
    0
    • Dziff says:

      Meh aku bling gelas kt pale pngarah 2 plak..bru adil..Selamber Dada je

      0
      0
      • Dziff says:

        xley gurau dok surau arr..Ahh mnggelabah suda pngarah 2..tingin nk tgk muke die sket…

        0
        0
  14. matjoe says:

    pengalaman duduk dekat tmpt org gaduh, sungguh menakutkan….

    0
    0
  15. kiamat suda dekat says:

    cian nye kt johan

    0
    0
  16. scorpioncat says:

    kut ye pon johan tu wat hal, pengarah tu pon tak patut la sampai baling gelas..kalo kene mata johan, bute terus, ha, bejawab ko nanti..

    0
    0
  17. jaja says:

    alamak aiii!!!kena baling cawan!!

    0
    0
  18. abang aiskrim says:

    Dah macam laki bini bergaduh plak nk baling gelas2. nasib baik xde tarik rambut jer

    0
    0
  19. johan lawak budus says:

    Hahaha aku tak terkejut la si Johan kena macam tu…Itulah balasan untuk orang yang tidak berdisiplin dan suka buat sesuatu ikut kepala sendiri. Hahahaha…laki bini lak kena pukul …kuangkuang kuang…naya jer kau.

    0
    0
  20. ayot89 says:

    aku bukan le minat sangat kat si johan ni..kekadang lawak die terlampau la bodoh..n nak tambah ckit..over terlampau..kene kot die kene skali2..buat pengajaran..

    0
    0
  21. akulah pengarah yg baling says:

    sebenarnye aku nak baling kat kepala lutut dia .. tapi terkena plak kat kepala dia , x sengaja la plak

    0
    0
    • FASHION says:

      hahaha..xpe2, cik pengarah leh msuk latihan lontar peluru..leh tau cmne skill nk lontar..nti x slah lontar gelas da..kuikuikui

      0
      0
  22. kemakemo says:

    tunggu laporang dari 2 2 pihak bru bleh komen panjang,,hohoh

    kalu dengar belah johan jer mane adill

    hahahahaa

    0
    0
  23. imabiz says:

    buat lawak tak kene masa kot..

    0
    0
  24. wak parjo says:

    Kesian pada Johan n memalukan pada industri kita macam nie.Langsung tak ada sikap Profesional pada pengarah itu sendiri.Kalau la perkara ini tidak dibendung akan ramai lagi pelakon yang akan jadi mangsa..(kalau yang perempuan tu… tak pun kena baling…paling kuat pun malam sikit sambung kat bilik pengarah…)

    0
    0
    • Ryta says:

      Johan pun salah gak! Kalau dia tak start dulu, maybe pengarah tu tak hilang sabar sampai baling2 gelas. Apa2pun benda dah jadi….tunggu jelah turun naik mahkamah! Huhuhu…
      Amboi wak parjo…macam tau2 jek kalau pelakon pompuan wat hal…abis2 sambung kat bilik pengarah je ek?

      0
      0
  25. [email protected] says:

    aku rasa mulut johan celupar sangat kot..mungkin bila pengarah tu buat serius tapi johan buat lawak lah masa berbincang. hati tengah marah, lawak mana boleh terima. apa lagi..terbanglah gelas kat muka

    0
    0
  26. lankapo says:

    jap jap soklan soklan

    siapa pengarah tuhhh

    0
    0
  27. jane says:

    jap jap soklan soklan…. nape name johan sebenar ada Lim kat belakang….. bapak dia cine ke????

    0
    0
  28. hazlan says:

    ape punca ni?hatoii2…..

    0
    0
  29. hazlan says:

    johan kn mmg cm tu…so kena trm la…lau x mn ada lwk…btol x?

    0
    0
  30. garlic says:

    lontar gelas je…pinggan ke mangkuk ke x nk lontar skali ke…huhu

    0
    0
  31. elle says:

    elok berbona lah tu ko gaduhh…nape lah cedera aje…kan elok klo lebih dr cedera…macam buat2 aje muka tu…cedera nyer sikit..balut muka lebih2..padan muka johan over!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  32. Afyrd best says:

    apa pn johan tetap the best..
    tin tang tin tang….Alexander…:D

    0
    0
  33. ezmah says:

    what if d vsub 2 xder our preffered merchant? how?

    0
    0
    • farapink says:

      Dear, u bukan beli kat vshub.. u buy @ the online store itself.. so, xde masalah la ttg stock, atau barang tiruan ke..

      tp, kalo u xde kad kredit @ kad kredit u US xterima, vshub ni buleh blikan bagi pihak u~ <3

      best x?

      0
      0
  34. wanct says:

    ish3…..xde kje btol la baling glas kt org
    klu aku,baling periuk je

    0
    0
  35. RANNIE says:

    apa pasal tue…kesian nyerrr..johan,,

    0
    0
  36. eurica says:

    dah la gado kt mapley kt blakang umah aku..pengarah tu pon umah nye dkt2 je ngn umah aku..alaa..pengarah tu x lah femes sgt…suam-suam kuku je..

    0
    0
  37. matderis says:

    Fuh ..garang gila pengarah tu…lambat jer kena baling cawan…kalu lambat dua jam mau kena baling kerusi…kalu x datang ke lokasi lak…mau kena baling dengan keta lak……….

    0
    0
  38. guane pulok says:

    sebenarnya citenya gni,,si johan dgn pengarah tu berebut nk bayar roti canai yg diorg mkn tu,,ble dah tak terkawal sgt johan pun blnje semua orgdlm kedai tue,,apalagi pengarah tu pn mengamuk la,,,,,,tak caya tanya mamak kedai mkn tue…

    0
    0
  39. nis says:

    saya tau

    0
    0
  40. Hati kering says:

    aduh pon..msti sakit pon.. wa ah chai mmg pns pon.. xp johan na.. nnt wa anta bonzer ksi hentam itu pengarah..

    johan ni mak dia bru meniggal.. 1hari xtdo nk urus mak dia.. 2la lmbat skit dtg lokasi rsenye..

    0
    0
  41. lala says:

    rumors yg aku dgr la kn..pgarah 2 bngang cuz c j ni pojek ngn bini dier kt lokasi xde cover pnyeee…
    krew la citer..katenyeeee…pas2 org ngh shooting g wt beby plak..mmg la halal..tp hagak2 la..tngu la lek umh dlu kee..pe kee..mkn ubt kuat byk sgt ni..isk..isk…

    0
    0
  42. aishah says:

    johan tak serius dalam keje kot,,wat lawak je ,,,,

    0
    0
  43. kuntai says:

    pengarah tu x profesional langsung.. mcm mana la blh jadi pengarah. nak jadi pemimpin keluarga sndri pun xlayak klu mcm tu punya perangai.
    balik duk umah training jdi pengarah famly dlu la bro..

    0
    0
  44. hyun A says:

    aq tk tahu la nk ckp ape dkt pengarah tu sabar je lah sabar separuh daripada iman walaupun di baling gelas masih ada harapan untuk berlawak good job zizan datang tolong selesaikan masalah nie ye …………..bye satu kumpulan jozan the best ………..

    0
    0