Written by Bella | February 3rd, 2016

Baru-baru ini, Jihan Muse ada memuat naik satu video di akaun Instagram miliknya dengan kapsyen “ yang mana satu idaman kalbu”.

Dalam video tersebut Jihan bertanya yang mana satu pilihan hati antara Anuar Zain ataupun Abam Bocey. Membuat memek muka saat beliau menunjukkan Abam, ada antara pengguna media sosial menyifatkan tindakan Jihan itu agak melampau dan seakan menghina Abam.

Namun, ada juga yang berpendapat itu cuma gurauan biasa antar rakan dan orang ramai tidak perlu terlalu emosi dan serta menjadikan ia satu isu yang besar.

Berikut video yang dimuat naik oleh Jihan :-

Apa pendapat anda? Pada kami apa yang Jihan lakukan itu bukan melampau pun, biasalah tu gurau dengan kawan-kawan. Macamlah korang tidak pernah buat kan?Terpulang pada pemikiran masing-masing.

18 responses to Jihan Muse Dikecam Muat Naik Video Seakan Menghina Abam Bocey?

  1. Anonymous says:

    jihan..abam..kita kena ingat kematian itu pasti

    0

    0
  2. Anonymous says:

    kematian itu pasti

    0

    0
  3. Anonymous says:

    jihan perasan cantik hot.

    0

    0
  4. Spice Girl says:

    Depend ngan org gak, ada yg dpt terima gurauan dan ada yg xleh

    0

    0
  5. sotong hitam says:

    yg komplen ni POYO…bosan kalau org tk leh gurau…abam takde komplen, korang yg lebih2!! ni lah org m’sia…suka cari kesilapan dn jaga tepi kain org!! Jihan chill you r the best!!!

    0

    0
    • i am me says:

      abam x perlu jd mcm jihan..nk buat org terasa ht dpn2..even dia sengih tp dlm ht dia menangis, spe tau?
      jihan tu agk2 lau zaman2 awl dlm industri org cmpare dia dgn siti nurhaliza, agk2 dia terasa x?
      collagen berbotol2 mgkin blh putihkn kulit, braces blh btolkn gigi tp x mmpu putihkn hati, btolkn kata2..
      gdluck la jihan..hrp2 esk xde plak yg return buat kt awk plak.

      0

      0
  6. kutu says:

    tak nmpk pon jihan hina abam..
    diorang kawan kot..lebih rapat dari kita2 yg hanya kenal diorang melalui IG atau media sosial je.jangan la terus menghukum.

    kalau hidup nk serius je boleh stress tau tak.

    0

    0
  7. Hani says:

    Dulu rasanya abam ada pernah ckp dia ada jugak terasa hati org bergurau psl fizikal dia.
    Apapun…sendiri pikirlah.Walaupun niat bergurau,nampak mcm abam tak kisah,tapi dlm hati siapa yg tahu kan? Jaga lah hati org lain walaupun ketika bergurau.Lagi pulak Jihan buat muka dan geleng2 kepala mcm tu.Pastu upload plak video utk tontonan umum.Not nice Jihan.
    Anyway….i still love Jihan n Abam!!

    0

    0
  8. makcik jihan says:

    jihan ko tu dah berumur….cantik ko pun sekejap je tu…
    budi bahasa jugak yg kekal
    sekian terima kasih

    0

    0
  9. minah jambu terlajak habis says:

    jihan u tk boleh gituuuu…eh helo kenape u punye muka u buat cngitu bila tengok abam kt blakang u ? Nampak sangat u tu tengok abam tu macm burok sangat pada mate u..nanti u dapat laki gemok macm abam baru padan muka u eh ! bila orang tanye jihan kenape u pilih laki gemok ? u akan jawab > dh jodohhhh <

    0

    0
    • Anonymous says:

      aamin. ehh, haha. kan? 1st time aku setuju dengan ko wei. Jihan ni lupa ke muka semulajadi dia macam mana? ni sebab dah repair je baru ada rupa sikit. aku dulu suka dia, tapi sekarang rasa meluat pulak. macam perasan cantik.

      0

      0
  10. Anonymous says:

    Dlu gigi jongang….x sdr dri….

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Pelawok2 skrg dah semakin angkuh.. Mcm hebat sgt…

    0

    0
  12. jejai says:

    setuju ngan komen Pak Ma’un kt insta tu, dulu jihan pn gg berterabur, lg terok kot dr abam…pd yg komen “ala jihan gurau jer”….. gurau lain bkn mcm tu, klu dh smpi buat mimik muka geleng kpala tu bkn gurau, tu dh mcm menjatuhkan air muka abam

    0

    0