Written by Bella | February 24th, 2016

Bercinta selama lapan tahun bukanlah satu jangka masa yang singkat, pasti pasangan Jihan Muse dan Ungku Hariz sudah dapat memahami sikap masing-masing dengan lebih mendalam.

Ramai peminat yang sudah tidak sabar untuk melihat mereka ke jinjang pelamin dan menurut beberapa sumber mereka nampaknya bakal bergelar suami isteri tidak lama lagi selepas melihat Jihan baru-baru ni berkunjung ke butik pengantin Man Kajang bersama seorang make up artist.

Malah mereka dijangka akan mendirikan rumah tangga pada bulan hadapan. Majlis pernikahan Jihan dan Ungu Hariz bakal diadakan di Shah Alam pada 20 Mac manakala majlis resepsi pula pada 27 Mac.

Namun, pasangan ini masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi mengenai berita berkenaan.

Jika benar, kami ucapkan tahniah kepada Jihan Muse dan Ungku Hariz. Kata orang kalau sudah kenal luar dalam pasangan kita, janganlah tunggu lagi dan cepat-cepat jadikan hubungan itu halal. Hehe..

Sumber Berita: BH ONLINE

13 responses to Jihan Muse Dan Ungku Hariz Bakal Bernikah Bulan Hadapan?

  1. Anonymous says:

    nseb baik bukan ungku aziz.. hehe

    0

    0
  2. kucing siam says:

    musim pelawak kawin…tahniah jihan-ku riz

    0

    0
  3. lan says:

    tahniah..

    0

    0
  4. aa says:

    Tahniah.

    0

    0
  5. kucing says:

    rileks je tengok jihan pakai baju besau2 mcm tu.
    aku kalau pakai dah mcm kelambu jadinya.

    0

    0
  6. rozmah manshor says:

    bakal laki jihan ni saper..lawyer..mejistret

    0

    0
  7. Anonymous says:

    tahniah jihan

    0

    0
  8. kaki tabur says:

    mesti nak cari sponsor ler tu…

    0

    0