Written by AbangNara | November 18th, 2013

Agak terkejut Abang Nara membaca fakta yang dikeluarkan oleh Bipop semalam. Rupa-rupanya Jalani Sidek dan Datin Seri Zaleha Mohd Khalid telah pun bergelar suami isteri sejak 2 tahun yang lalu. Namun perkahwinan tersebut terpaksa dirahsiakan daripada media massa atas permintaan nereka berdua. Berita tersebut hanya diketahui oleh ahli keluarga dan wartawan yang rapat dengan Jalani dan Zaleha.

gambar kahwin

Jadi majlis resepsi yang berlangsung 2 minggu lalu sebenarnya adalah untuk meraikan dan mengumumkan berita perkahwinan mereka. Majlis tersebut telah berlangsung di Hotel Double Tree by Hilton dengan meriah sekali. Terang Zaleha mengenai tindakan mereka merahsiakan perkahwinan:-

Terlalu sukar untuk dijelaskan kenapa kami terpaksa merahsiakan perkahwinan kami selama 2 tahun ini. Apa yang dapat saya katakan, banyak hati yang perlu dijaga terumata anak-anak dan keluarga. Disebabkan itulah, kami memerlukan masa yang betul-betul sesuai untuk mengumumkan perkahwinan selama ini.

Namun sebenarnya ramai di kalangan keluarga, saudara mara dan raka media massa sudah mengetahui, tapi mereka menghormati permintaan kami. Bukan kami mahu berselindung, tapai apabila sudah bersedia, barulah kami mengambil langkah untuk mengumumkannya.

zaleha lagi

Datin Seri Zaleha juga turut mengakui terkejut dengan kontroversi yang melanda walaupun ketika itu mereka sudah bergelar suami isteri. Tambah beliau lagi:-

Saya tidak biasa dengan dunia selebriti… tapi itulah… terkejut juga dahulu apabila wajah terpampang di akhbar (ketawa). Apa yang berlaku, saya reda walaupun tepaksa menanggung tohmahan.

Kami sebenarnya sudah berkahwin 2 tahun lalu, malah sudah 2 kali meraikan Syawal bersama. Walaupun berdepan fitnah, kami bersabar. Kami percaya kebenaran akan terbukti.

zaleha jalani

Pasti Datuk Seri Jalani Sidek dan Datin Seri Zaleha kini boleh menarik nafas lega dengan pengumuman perkahwinan mereka. Semoga perkahwinan ini kekal sehingga ke akhir hayat. Tahniah Abang Nara ucapkan. Selamat pengantin baru buat anda berdua.
vitaminP.S: Pening tak tahu nak pilih vitamin apa sebagai supplemen? Jangan risau. LIKE sahaja Facebook Doktor Vitamin Anda untuk mendapat maklumbalas yang jitu, tepat dan padat. Segala persoalan anda akan dijawab oleh mereka yang pakar. Confirm anda dah tak perlu risau dan takut untuk ambil vitamin yang dicadangkan oleh Doktor Vitamin Anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 responses to Jalani Sidek Dan Zaleha Sudah Berkahwin 2 Tahun Yang Lalu

  1. diana kebabom says:

    laaaaa… bermadu rupanya dgn si bekas raja azmi… benda yg baik disorok buat apa..

    0

    0
  2. luke pritchard says:

    tu diaa…

    0

    0
  3. markonah says:

    hahahaha mesti takut raja azmi meroyan, sbb tu ko rahsiakan perkahwinan korang

    0

    0
  4. luke pritchard says:

    tu dia..
    aeril ngn wawa xleh lawan depa ni…

    0

    0
  5. danial_hakim says:

    title datin boleh buang okay..sebab dah tak bersama dgn datuk lagi.

    0

    0
  6. tijah says:

    hari ini memang tema hari gosip perkahwinan orang tua sedunia ke nara oi ? tadi cerita pre wed makcik Ta yang tak habis2 tak tau bila nak nikah. yang ni pulak pakcik kawen tak bagitau senyap2 je rupanya dah dua tahun kawin. macam-macam kes la warga emas ni.

    0

    0
  7. Melayu Tegar 2020 says:

    Cukai pintu bakal naik?
    http://www.sinarharian.com.my/nasional/cadangan-naik-kadar-cukai-pintu-wajar-1.221576
    Whatever!!! Yang pasti……

    Hidup UMNO!! Hidup Melayu!! Hidup Bumiputera!!
    Bersama-sama menuju wawasan 2020..
    Kearah negara berpendapatan tinggi dan maju!!!!!!!!!

    Dulu, Kini & Selama-lamanya BN!!

    0

    0
  8. DEENA says:

    Semoga bhagia bsama cucu masing ;D

    0

    0
  9. Kembar Olga says:

    kan I da th lama da diaorg da kahwin..ms time org kutuk raja Azmi affair dl I btl2 mrh2..Bagus Raja Azmi xjaja hal rmh tangga..Raja azmi mmg penyabar,maybe xder jodoh ngn jailani..I btl2 marah lau laki or pumpuan yg kawin senyap2..Sakitnya hati…

    0

    0
  10. sue says:

    siapakah wartawan yang baik hati itu? macam mana kau boleh terlepas berita ni Zubir? :)

    0

    0
  11. MAKJEMAH says:

    Bang nara punya website masuk melodi la semalam masa diorang interview noradanish.kuikuikui fofular gituh!

    0

    0
  12. Anonymous says:

    patut le raja azmi dulu minta cerai…rupa2nya ad udang d sebalik mi…wlpn aku x suka kt raja azmi..tpi aku respect gak kt dia sb x melenting n menjaja uma tangga dia org..kalau kena kt rita rudaini aku rasa dh haru biru d buatnya…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Cuba la bertahan ckit Raja Azmi, kn dah terlepas gelaran Datin..hehehe

    0

    0
  14. naninu says:

    Taste Jalani Sidek .. gemuk, pendek, freehair ..

    0

    0
  15. Mirai Suenaga says:

    biarlah…janji dah kawen. halal.
    bukan macam che ta, belum kahwin, tp dah habis RM200K. pegang2 lagi!

    0

    0
  16. kalau aq lah.. says:

    kalau aq lah..
    dato x dato kalau dah dimadu kan..
    x rela aq nak rasa gelaran datin..

    0

    0
  17. naz says:

    berpuashati lah dengan pilihan kamu,, kamu yang memilih dan kamu harus menjagaya dengan baek…

    0

    0
  18. miss s says:

    patut la cerai n raja azmi.
    mkn hati org tu

    0

    0
  19. Anonymous says:

    Patutla kena sembunyikan…kes scandal dan kacau rumahtangga orang rupanya . Kesian R.Azmi. Patutla meroyan semacam. Laki dikebas orang. Selalunya isteri2 ni semuanya tak sampai hati nak buka aib suami. Sanggup makan hati..Heranya si madu pulak lebih2 exposed bangga semacam bila dah berjaya rampas hak orang lain. Siap buat majlis besar2 lagi. Tak ada rasa malu langsung. Macam Sakinah, Memey, Fasha Sandha, Zizie ezzete, Siti, Norish Karman, Noniswara, Tiara, …eh rasanya ramai lagi la…..

    0

    0
  20. minah jambu merah biru says:

    hensem jantan yg baca berita kt tv1 ni ..dh kawin lm ni ? kalau belom kawin sila lah kol minah jambu hp no 83365147 minah jambu akan setia menunggu panggilan dari u…lov uuuuuuuu…

    0

    0
    • Jiran sebelah rumah says:

      Minah jambu merah biru ni singaporean ke?

      0

      0
    • Abby adabi says:

      Murahnya kau or desperate nak berlaki??kesian btl..lagi teruk dari spesis perampas..

      0

      0
      • Abby adabi says:

        @minah jambu merah biru

        Kalau btul anda singaporean mmg tak heran la n boleh di maafkan..Bab agama singaporean mmg ke laut sbb duk kat negara kafir..Tp kalau org mlysia mmg memalukan la kalau ada akhlak mcm kau..PERIGI MENCARI TIMBA LA KATAKAN..

        0

        0
  21. Anonymous says:

    Scary r muka pompuan nih

    0

    0
  22. Anonymous says:

    kesihan raja azmi.akhirnya allah tunjuk kan kebenarannya.respek lah kat raja azmi.semoga bahagia dgn laki baru.

    0

    0
    • ctannamsy says:

      Cube blajar terima hakikat..setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..janji Allah itu pasti…x semestinya bile suami ada afair or sudah berkahwin lg satu…isteri pun perlu ada afair dgn lelaki lain..lbh baik terus terang drp terus berskandal kan…

      0

      0
  23. anony says:

    Abby adabi & Scha poyo…….sape yg taksub sngt dgn artis ni??? Kamu lah kan, tu kamu guna nama dua org artis tu. Pandai nak nasihat org je. Manusia mmg mcm tu lah, org lain buat nampak, tapi diri sendiri tak nampak. Satu lagi, kalau kamu dah kawin nanti, bolehlah kamu tolong pinangkan isteri 2,3 org untuk suami kamu nanti ye….. Jgn pandai bercakap or nasihat org saje tau…….tolong praktik kan sekali. And tolong pinangkan sekali isteri untuk ayah dan adek beradek lelaki kamu. Tentu kamu seronok kalau dpt emak tiri 2,3 org kan….

    0

    0
  24. undang says:

    siapa yang mengundang fitnah? bila pernikahan dirahsiakan.

    0

    0
  25. mak c kina says:

    pompuan tu ank jalani ek?…cantik…

    0

    0
  26. tomok says:

    datin gatal

    0

    0
  27. […] Jalani Sidek Dan Zaleha Sudah Berkahwin 2 Tahun Yang Lalu (57) […]

    0

    0
  28. Zuraidah Yusof says:

    Kita yg tentukan kebahagiaan kita.

    0

    0
  29. […] Jalani Sidek Dan Zaleha Sudah Berkahwin 2 Tahun Yang Lalu (59) […]

    0

    0