Written by Bella | September 5th, 2016

Baru-baru ini, pelakon Azrel Ismail ada memuat naik fotonya bersama Izreen Azminda di akaun Instagram kerana ingin memberikan ucapan hari lahir buat Izreen.

Namun, foto berkenaan mengundang beberapa kritikan daripada netizen kerana ia jelas melihatkan Izreen berseluar ketat.

Ada yang berpendapat  imej Izreen itu tidak sesuai untuk wanita yang berhijab dan meminta beliau untuk lebih berhati-hati dalam berpakaian.

Berikut antara komen daripada netizen :-

Kadang-kadang manusia ini tidak sempurna dan akan membuat kesilapan sekali sekala. Ambil lah komen netizen itu sebagai sesuatu yang positif untuk Izreen lebih menjaga cara beliau berpakaian sesuai dengan imejnya sebagai wanita berhijab.

28 responses to Izreen Azminda Dikritik Kerana Pakai Seluar Ketat

  1. Saper2 je la says:

    Mak aiiihh mcm mn dia sarung suor tu??? Tp belambak je minah tudung kt luor sana pakai sendat mendat cm ni aiiihhh…selagi tak ketat smp nk terburai aset2 tu tak vogue la…puiiiihhhh bluwerrrrkk!!

    0

    0
    • minah jambu - safety first says:

      pompan lain berudung dia pon nak ikot bertudung jugak..kan lebih bagos free hair tk payah bertudung kalau dh pakai ketat2 macm ni ..jadi diri sendiri n bukan untok jadi orang lain..dh berbowling berjubbah lom ni ??? kalau blom lebih baik jangan ok pakai pakaian yg sewaktu dengan nye…kalau belom bersedia jangan nak eksen bertudung sangattttt….! nak jadi muslimah bukan macm gini cara nyeeeee..tengok macm wahida wasini itu baru muslimah nama nye…

      0

      0
      • Anonymous says:

        Tapi masih juga wahida tu ambik laki orang…. muslimahlah sangat.

        0

        0
        • minah jambu say no to DRUG says:

          memang betol ..tapi wahida sampai skarang tkde pulak dia nak pakai seluar yg ketat2 jalan tonggek2 babtu minah jambu cakap macm wahida tu baru muslimahhh…n dia tinggalkn donia glamer terus paham ..

          0

          0
        • johnny bravo says:

          mmg betol, dah tau laki org pun dia melayan jugak gih tengok wayang mlm2 buta….
          dah rampas kebahagiaan org baru mengundurkan diri dari dunia seni…..puuii… Tu pun bila dengar dia ckp, gedik mcm bkn org alim…

          0

          0
      • Anonymous says:

        ada ustazah cakap pakai ketat takpe asalkan bertudung katanya…..

        0

        0
        • minah jambu - safety first says:

          oh ye ke ustazah cakap pakai ketat tkpe asal kan bertudung ? ooo kalau gitu bagos la boleh berbikini or pakai skirt asal kan bertudung tk gitu ..

          0

          0
        • ct says:

          Ishh..ustazah mana ckp mcm tuu? Kalau dok dirmh dgn suami takpa la pakai ketat..nk pakai seksi pun tkpa..dpn bkn mahram tk blh na..hang pi tanya ustazah norhafizah musa naa…

          0

          0
      • Al says:

        Nnti dia bka tdg kau mngata dia jgk mcm uqasha. dh pkai tdg sruh bka plk akai xda, nsihat sruh pkai longgar sikit xpala.

        0

        0
      • KKPL says:

        Bagus komen kau minah ..!!!!! CLAP CLAP CLAP plus SEKALUNG bunga utk U ..
        Ni semua gara gara ikut pesen , dulu takde pun kecoh zaman Umi Kalsum pakai tudung.. Zaman Wan chik Daud..hai banyak la artis artis veteran dulu..
        Ni skrg da jadi trend kalau pakai aje dapat pujian yg tak pakai kena maki.
        Kesian nya yg baru nk pakai tapi tak tahu aturan sebenar dalam ISLAM.

        Cuba la pakai sempurna sikit , ni kalau da sendat sampai GORENG PISANG da terjojol pehal !!!

        0

        0
    • bbycumil says:

      kebanyakkan perempuan bertudung skrg pakai ketat..baju ikut bentuk body..tudung stakat tutup leher..ikut trend katenye

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Banyak lagi minah minah mak cik mak cik pakai seluar ketat, baju ketat keluar bonjol atas bawah sampai Nampak bentuk miss V kat luar tapi tak pulak netizen nak tegur. Ni sebab dia artis tu pasal riuh sekampung… typical malay mindset.

    0

    0
    • Anonymous says:

      tak payah pakai tudung kalau nak pakai seluar ketat.pakai tudung tak semestinya masuk syurga. tak pakai tudung tak semestinya masuk neraka.

      0

      0
  3. el says:

    tudung setengah hati, begitulah

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Bab aurat ni sume org tau etika bpakaian ikot syariah.. tpi sje xnk ikot buat2 x tau.. ank aku darjah satu pun tau tutup aurat utk ppuan bju pnjg sluar pnjg tudung walau bru blja itu dh kira ok.. jd Izreen yg dh tua ni lebih dari tau kot.. sluar ketat pastu tu leher pun nmpk.. buat xtau tu bkn ciri-ciri menutup aurat.. tpi buat2 xtau..

    0

    0
  5. sentap says:

    ni ungkasha version 2…mmg x pernah minat minah ni…tergedik2 lebih…kot ye pun nak ketat tang bucu tu…pki la baju labuh sikit…saja pki camtu pose cam mengepit…nk bg nmpk camel toe ko tu ke…

    0

    0
  6. Janda bergetah weiiiii…

    makesure pkai suar yg air botol mineral bole lalu…senang aje.

    sekian

    0

    0
  7. Salah says:

    Dlu uqasha cmni gak,brtdung tp pki ktat2.jgn last c izreen ni ikut jjak uqasha nk bkak tdung plak.x pham aku adekah diorg pham erti aurat ni??klu pki longgar sklipun.,awk ttap cntik.

    0

    0
  8. gatai lagi says:

    gatai bijik ni,dah lamatak kena korek

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Biasalah…pompuan Melayu. Asal je dah jadi janda mulalah tayang asset utk carik laki. Bila dah belaki barulah tutup labuh semuanya balik.

    0

    0
  10. macam-macam says:

    kalau rasa seluar tu ketat sangat apa salahnya pakai baju labuh tutup punggung,,,hurmmm,,,nk komen lelebih kite ni pun bukan bagus sangat,,,tp at least bila da bertudung tu pakaian kena laa sopan ckit,, =)

    0

    0
  11. Anonymous says:

    dalam telemovie sepahtu apa tah yg masa raya baru ni pakai suar camtu jugak…geli tgk…

    0

    0
  12. anon says:

    makcik rozita lagi teruk, sb dia dah tua. pakai sendat giler jgk, masih tak sedar diri…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Aq benci ngan dye nie dah lah tua pakai suar ketat bju ketat tudung?? X yah citer..pastu gelak mcm hantu..
    Bye

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Ini jenis pompuan yang ikut orang. Dalam ati, masih nak berpesen, nak pakai segala mak datok. Tak mau tinggal semua tu. Penyudahnya, pakai jugak tudung, tapi berbukak atas bawah. Apalah maknanya.

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Klo pkai bju laboh tutup ok la jgak..ney nampak setempek melekat ja….ayo…what the fesyen..

    0

    0
  16. senah says:

    alaaa sama jela dgn hijabers hijabers yg lain…pakai leggings bagai tp pakai tudung phuih laaaa..

    0

    0