Written by Bella | November 15th, 2016

Jika anda masih ingat, Izreen Azminda sebelum ini ada memberitahu beliau sudah serik dengan lelaki dan enggan lagi memikirkan untuk mencari pengganti meskipun sudah dua tahun bergelar janda anak satu.

Tiba-tiba pula, kami ada terdengar gosip yang mengatakan Izreen bakal bergelar Datin kerana seorang lelaki VVIP dengan gelaran Datuk bakal meminang pelakon wanita itu tidak lama lagi.

Menurut Poklip di Utusan Online, lelaki berkenaan merupakan orang kuat dalam perniagaan minyak wangi yang dilancarkan oleh Izreen baru-baru ini.

Difahamkan, mereka berdua semakin rapat dan hubungan yang terjalin agak serius. Tidak mustahil ia akan berakhir ke jinjang pelamin.

Jika berita ini benar, kami rasa tidak salah untuk Izreen bercinta dan berkahwin dengan sesiapa pun. Kami turut mendoakan kebahagiaan Izreen dan “kekasihnya” itu. Kita tunggu pula apa kata Izreen mengenai gosip ini nanti.

Sumber Berita : Utusan Online

26 responses to Izreen Azminda Bakal Dipinang Oleh Lelaki Bergelar Datuk?

  1. ohAku! says:

    mula la nak kawen tu sbb nak lawan wedding amar kikiki

    29

    1
  2. Anonymous says:

    Biasala bila ex kwin.. yg ex cni pun kelam kabut kawin sama.. apa yg dikejarkan pun xtau la.. jgn kwin dgn laki org dh la.. kompom ko x jd bff Rita dh huhuu.. Rita kn anti perampas.. biasa yg datok muda ni dlm drama je.. yg Dato real alam nyata laki org.. x semengah mcm Dato red,bung Mokthar rmai..

    7

    1
    • Oo says:

      fasha pon perampas gak tp elok jer rita kwn..huhu..sbb nora kn kwn baik gn zarema..so dia kwn la gn fasha..sblum nie dia p sokong bks ex nedim dan hentam nora..org perempuan kalau laki kne rampas marah..yg awk rampas suami dr mak dia sampai nk berebut kasih syg apa cite plk.

      1

      6
      • Mink says:

        Awak sure ke yg fasha rampas jejai dpd ND dulu? Semua tau cerita yg media cerita je, cerita sebenar ND sailang jejai dpd fasha masa dorang tgh gaduh jap takde lak kecoh walhal fasha yg kenalkan kawan dia (ND) kpd jejai takde pulak org tau kan. Dah sailang bf kwn sendiri (ye la anak vvip naik hummer dulu sapa tak nak kan) smp dpt pujuk soh kawin, sapa tak meroyan. bila si jantan tu pi balik kat ex gf dia, mula la nak jaja cerita jadi victim konon laki dia kena rampas. Sapa yg rampas sapa dulu? Lolz. Neno pon dah start sblom boss kawin dgn bee. Dah nak kawin ni tp comolot kat zouk VIP area kat atas yg gelap tu ha. Sapa kenal dorang dulu2 tau la benda ni. So chill la tak payah nak chop sesapa perampas. Dedua ex wives ada kelebihan dan kekurangan masing2. Skrg semua dah happy dgn lives masing2 and that’s all matters ????

        1

        0
  3. miss red says:

    Pinang la dulu baru cerita… hikhik.. bakal pinang tu biler???

    7

    0
  4. hai says:

    dia ni kalau kuar citer dia, mesti berkait dengan lelaki, haihhh…

    10

    0
  5. Anonymous says:

    Alhamdulillah klu betul, doakan yg baik2…jgn la kita memandang rendah pd org lain. dia nak kawin bkan kerana ex dah kawin, mungkin jodohnya dah smpai dan dia dpt yg terbaik dari ex dia, Aamiin…

    21

    0
  6. Anonymous says:

    Statistik penceraian umat islam di malaysia kian membimbngkan. Fkir2 kn lah. Jgn try n error kali ni pula

    0

    5
  7. huhuhu says:

    elehh! aku bukan nak eleh kan si izreen. aku nak eleh kan si BN ni.. dan2 amar baru kahwin, saja nak gossip kan izreen dgn datuk.. sah2 datuk tu ada link dgn business terbaru dia. aku bkn peminat izreen pun tapi motif sgt nak ada2kan gosip cmtu hahahaha!

    32

    0
  8. jgn hina status org says:

    harap cepatlah nara menjanda kalut sgt dgn status org muka dia tu bini dia je blh ngadap

    3

    0
  9. Anonymous says:

    Dan2 laaaa nk kawin jugaaaakk.
    Eh,, dgn DATO’ pulaaaakk ((kononnye))

    4

    1
  10. fatimah busung says:

    eh, dah tak fobia dengan lelaki dah ke???

    5

    0
  11. Anonymous says:

    amar dah nikah. grand lg…

    1

    3
  12. Anonymous says:

    Nape la org2 dlm ni masih lagi nak kaitkan si izreen ngan si amar ni…dua2 dah ada kehidudpan masing2, dah2 lah tu mengutuk dan menghina org..kot2 nti kena kat batang hidung sendiri, baru tau….

    6

    0
  13. Anonymous says:

    SEDAP DIA NI..JILAT

    0

    3
  14. susher says:

    harus ke gambar mendada’ dada’, tudung bg sket panjang, dah tuan comey, pakai tudung Panjang sket lagi banyakkkk comey

    4

    0
  15. melati says:

    bukan semua Dato Kaya..!!! Dato M Daud Kilau pun ader…..hihihihi

    1

    1
  16. rizalmeng says:

    Perkahwinan amar bahrin pendek dan amyra rosli memang grand tapi takder kelass. Mcm chanel gred AAA. Itu sajalah rumusan yang aku boleh buat.

    1

    0
  17. sakit mata says:

    Izreen ni dah lapar jantan sangat ke aa?? Tiap kali keluar mesti statement pasal jantan..adoiiii..entah2 dato’ tu dh ada bini..berkongsi la ko dik..sanggup ke

    0

    0
  18. anon says:

    Datuk or mana2 mamat takyah masuk meminang dia sb dia dah ckp yg dia dah serik dgn lelaki…….hmm….statement bodoh.

    0

    0
  19. flash says:

    sape kisah weh

    1

    0