Written by Bella | October 20th, 2017

Bermula daripada kontroversi keluar karaoke bersama Aliff Aziz dan timbul pula isu dimana netizen menuduh beliau menyindir Bella Astillah dengan hashtag #GentingJerBukanLondon dan #takpayahpakaitebal2sis menerusi foto beliau mengenakan gaun merah ketika berada di Genting Highland , pelakon Afifah Nasir berkata beliau sudah pun memohon maaf secara peribadi kepada Bella.

Walaubagaimanapun, Afifah tetap ingin menegaskan beliau tidak berniat untuk menyindir mana-mana pihak.

Saya sudah selesaikan isu itu dan menghantar mesej peribadi kepada Bella jika dia terasa dengan perkara itu. Saya sudah move on dan gambar serta hashtag itu bukanlah ditujukan kepada dia.

Afifah tidak ingin memikirkan isu tersebut lagi dan kini kehidupan beliau sudah kembali normal tanpa kecaman daripada masyarakat. Malah, rezeki beliau dalam bidang lakonan kini semakin bertambah.

Sumber Berita : mStar Online

23 responses to Isu Sindir #GentingJerBukanLondon : Afifah Nasir Sudah Minta Maaf Kepada Bella Astillah

  1. ya says:

    sorg lagi ‘Mona’ fendi

    23

    0
    • sayabukanmona says:

      macam2 jenis mona yg timbul

      9

      0
      • Anonymous says:

        Okay la tu dah sedar dan minta maaf. Perbaiki diri. Tutup kes.

        4

        1
        • minah jambu say NO to drugs says:

          minta maaf ada lah yg terbaik buat afifah..lain kali jangan buat lagi ok…kalau nak berlakon lakukn bersunguh2 kerja keras untok kejayaan di masa depan ..lepas ni jangan ada kontolbesi lagi ok..dh dapat meteair hensem ape lagi nak ….semoga di murahkn rezeki n semoga sakses..

          5

          1
    • AnnaBanana says:

      WTF aku baru perasan muka dia mcm Mona Fandey HAHAHAHAHAA

      5

      0
  2. monafendy says:

    ingatkn dh tenggelam…ropanyer nyorok sekejp je…pipah ni. Dukacita aku.

    11

    0
  3. neelofa says:

    booringgg

    2

    0
  4. Zaza says:

    Haa?? Dh mntk maaf?? Petanda dh mula rasa job makin kurang ke kak? Xlama lg jadi la ko mcm Atikah Suhamie.balik kampong tanam jagong.Hihihi

    18

    0
  5. Anonymous says:

    Afifah pantat gatal tak dpt laki org eh.
    Ok takpe, nnt abg anta msg peribadi kat pipah mintak maaf.

    5

    1
  6. X says:

    BOSAN LAH KAU…

    0

    0
  7. rimasdenganorangsukamislead says:

    dia ni berlakon tak seberapa, sibuk dengan gosip sana sini. tolong la jadi artis yang berilmu.

    2

    1
  8. gossip sayu says:

    MENGANTUK PUNYA GOSSIP….ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    4

    0
  9. Damien thomas says:

    Minta maaf pun tak ikhlas..macam bodoh bodoh bodoh kata pakcik dia Lafiji sutun bakar ..ayat kalau terasa dengan hastaq dia..perempuan bongok bongok bongok kata he he ye…
    Dah terasa tak der job ker makcik

    3

    0
  10. monafendy says:

    BELAKON KT TV KURANG..FILEM..X LAYAK LAGI.
    JADI NK POPULAR SEMULA …MASUK NARA JELAH

    4

    1
  11. wawa says:

    isu ni dah lama, baru skrg nak mintak maaf ke? motif sangattt…nak up kan balik nama yg dah sendu la tu…

    7

    0
  12. U EMPTY says:

    dalam byk2 pelakon dlm malaysia ni, entah kenapa PIPAH aku PALING MENYAMPAH NO. 2++++, walaupun aku ni bkn sesiapa..menyampah dia ni dri awal kuar lagi. Menyampah sgt, bila citer dia ada, aku x pernah komen, bila citer dia ada kt TV, aku x penah layan, sbb TAHAP DEWA aku ni x suka dia, inilah komen yg pertama dn terakhir aku utk ko PIPAH.
    Sian ko. U ARE NOTHING.
    Sekian

    8

    1
  13. Anonymous says:

    gambar 1 st nmpk mcm mate kero, gambar baju guni bwg tu mcm ade 1 kaki je…..ermmmmm kesiannnnn…mcm nmpk die ni cacat plak……dhla otak pun cacat

    6

    1
  14. pap says:

    next??

    2

    0
  15. pipah penipu says:

    pipah.. pandai ko promote genting highlands.. dapat komisen erk??

    2

    0
  16. Anonymous says:

    Mulut jahat jugak budak ni nak sindir2 orang.

    5

    0
  17. Ugly Nara says:

    I tot dah kelaut pipah home wrecker ni. Masi gak bejalan atas darat yer. Lapar nak attention balik ker pipah oiii .. kerang hang dah memanggil gamat ya?

    2

    1
  18. bajethot says:

    muka tua..

    1

    0
  19. Anonymous says:

    Last2,laki ko jugak nampak baik

    1

    0

Leave a Comment

Optional