Written by Bella | July 10th, 2017

Baru-baru ini pelakon Shukri Yahaya dihimpit dengan kontroversi hangat apabila wanita yang dikenali sebagai Sarah Danielle mendakwa dirinya telah digoda oleh pelakon lelaki tersebut. Shukri juga dikatakan telah meminta Sarah untuk menghantar foto lucahnya.

Berhubung dengan isu tersebut, Shukri memberitahu beliau sudah membuat laporan polis dua hari selepas wanita tersebut menyebarkan mesej perbualan WeChat menerusi akaun Instagramnya.

Saya buat laporan polis dua hari selepas perkara itu disebarkan. Saya tak mahu panjangkan isu ini dan laporan polis dibuat pun atas faktor keselamatan. Sekiranya wanita itu terus menyebarkan benda yang tidak sepatutnya, saya akan mengambil tindakan undang-undang.

Shukri pada masa yang sama memberitahu beliau merasa tertekan dan trauma dengan kontroversi tersebut sehingga ia menjejaskan mutu lakonan beliau.

Saya trauma sehingga takut untuk menyentuh pelakon wanita yang bergandingan dengan saya walaupun wataknya adalah sebagai ibu. Sedikit sebanyak, isu ini memberi tekanan kepada diri saya dan menjejaskan kerja saya sebagai pelakon.

Terdahulu, Sarah memuat naik foto mesej perbualan beliau dan Shukri di WeChat yang mengatakan Shukri mahu meminta foto bahagian sulitnya. Selepas itu,Sarah terus menyebarkan lagi bukti panggilan video pula dengan imej seorang lelaki mirip Shukri dan sekali lagi mendakwa apa yang berlaku adalah perkara benar dan bukan disunting.

Sumber Berita : Harian Metro

55 responses to Isu Dirinya Didakwa Menggoda Wanita Di WeChat : Shukri Yahaya Buat Laporan Polis

  1. melati says:

    jap nk pikir ..Betol ker bohong.??? hmmmm

    8

    0
    • Anonymous says:

      Fiz Fairuz juga ke mamat ni. Belakang bini berchat?

      10

      0
      • Tok Arab says:

        Biasalah Malaysia, yg buat salah buat laporan. Mcm Najib dan 1MDB!!!

        6

        1
        • Che Ta says:

          isteri tak kulum peliaq! i kulum..

          5

          2
        • Anonymous says:

          Akak pun rasa dia ni mulanyer “test” dulu , tapi dah pompuan tu siap viral.. menggelupor la mamat ni berpeluh jubur takut nama busuk malu mak pak ipar duai sumebdpt tahu.

          15

          0
        • Anonymous says:

          che ta, kalau kulum pon, jantan akan tetap carik betina lain. ko layan la laki ko baik cane skali pon, dieorg xpenah rase cukup.

          9

          0
      • Sajat says:

        Jantan..bini mengandung pun ada pergi Chow Kitt suruh maknyah service byr rm 50 sekali pancut. Service atas tangga.

        5

        1
        • wekkkkkkk says:

          wekkkkkkk

          2

          0
        • Anonymous says:

          jgn nk wekkkkk sgt. mmg ade yg mcm tu. kesian kt wanita2…ngandung n lahirkan anak suami. tp blkg2 wat hal.kebanyakan jantan memang akan curang kalau bini tgh ngandung.

          1

          0
        • wekkkkkkk says:

          Anonymous
          says: July 10, 2017 at 2:37 pm

          saya wekkkkkkk…kn pada kaum adam, yg pengotor sggup layan bapuk kuarkan air mani kt tangga..bukan pada wanita2.

          “mana sanggup dengar dn terima..” sanggup dgr laki main bapuk ke..sanggup terima laki ada bini lain…”.

          4

          1
    • Anonymous says:

      Lagi dasyat Adi Putera tunjuk “bird” nya yg hitam tu wei!

      9

      1
      • jantan baka asia sendu says:

        jantan baka keturunan asia dan afrika biasanya memiliki batang zakar berwarna coklat kegelap-gelapan dan buah zakar warna hitam arang.. agak geli untuk pandang lama-lama.. takyah la show off pelir tu.. simpan untuk tatapan sendiri je.. isteri sendiri pun malu nak tengok wei di atas katil.. taste isteri mestila zakar caucasian.. batang zakar warna cream dan buah zakar warna jambu gitu.. untungla siapa dapat merasa zakar lelaki caucasian.. yang menikah dengan lelaki baka asia tak kiralah melayu, jawa, cina, india tu pasrah je la dik oii.. redho asalkan bahagia gitu..

        3

        1
        • c says:

          warna x penting, yg penting rasanya….

          9

          0
        • meme says:

          Cakap jelah ko tgh angau kan jantan korea x guna tuh kan ?? Meh sini aku bagi tau ko… jantan korea pujaan hati ko tu pun zakar warna coklat jugak, kulit jer putih… tapi zakar tetap coklat. Hahahaha kesiannya warna kulit x sama dgn warna zakar… booooo. Saya cadangkan jantan korea awak pergi bleach zakar supaya pink.

          1

          1
        • Anonymous says:

          wanita asia pun ape kurang nye….pepet pun kaler hitam gelap…nk jilat pun x selera…kat celah kelekang pun hitam…sblm ko nk komen psl zakar laki asia lbh baik ko tgk pepet ko tu cerah ke gelap…laki nk kan pepet y putih gebu,pink2 gitu..celah kelekang pun bersih,putih je bkn berdaki,hitam bergeladak….terutama nya wanita malaysia ni bkn reti pun jg pepet tu…berlendir je..kkdg tu bau nye ya Allah kalah bau bangkai…mne laa laki x cari lain..kahkahkah…sblm nk slhkan laki je lbh baik kakak2, m.cik2 kat sni cermin diri tu dl yeee….

          2

          0
      • c says:

        kau tu apa kurangnya, mgata wanita m’sia, ko lelaki melayu dh tentu sepender pakai yg sama setiap hari suar yg sama, x basuh dn tillam penuh hama dn penuh pijat, sarung bantal berpeta, setahun baru basuh sbb bujg..
        makcik dn kakak kolah yg yg basuh semua tu yg ko angkut dri rumh bujg dn suruh dia org basuh…cuba bagi makwe ko basuh, bila dia basuh, air hitam berkeladak jadinya dn bau hanyir, terus makwe pun rejek kan ko

        0

        0
    • hihihi says:

      propa….

      3

      0
    • Mat Sahdo says:

      Ini mesti kes bini tak hisap ni….

      2

      2
      • c says:

        mana ada dalam islam..boleh “kulum”…cuma ikutan omputeh je..blue filem.

        .kn kotor tu kalau “kulum”..
        kebaratan sgt…

        7

        1
        • Anonymous says:

          Dalam islam ckp..ladangi isteri kamu sebagaimana kamu kehendaki. So boleh je sumbat dlm mulut bini ko!

          2

          8
        • wekkkkkkk says:

          kalau bini tu ladang dn di ladangi,..nak beranak pinak, kenapa sumbat kt mulut..mana boleh beranak jika salah sumbat…
          ni llaki sekolahkn..dulu pnah sekolahkan..
          sbb dkt sekolah pun x di ajar bab seks..tu yg tersalah tu

          13

          0
        • Fact says:

          Nelelehhh!!! Belacan tu lebih kotor dari kemaluam suami korang. Kemaluan tu benda hidup- belacan tu bangkai.

          0

          11
        • c says:

          apa kena megena “belacan dgn kemaluan”
          kalau lelaki mkn belacan..mana ada rasa baunya…melenkan “wanita” kalau mkn belacan berlebihan…maka mcm bangkailah bau cipap…sbb trlebih belacan…sbb tu lelaki terus potong selera…tmbah2 lagi jika belacan tu hitam..bukan “merah” tau..hehuhehu

          0

          4
        • ooooo says:

          ko belajar sekerat2 ni la jadinya Anon..kau kulum benda yg memuntahkan cairan yg juga najis..bodoh la namanya..

          1

          0
    • Sheba phone Sex Operator says:

      Pompuan Melayu mmg bengap. Laki x puas sbb bini x pandai dikatil membuatkn abang2 diluar sana cari kepuasan dlm online dgn pompuan lain.

      1

      5
    • Bella says:

      Nak laki setia..cuba try jilat dubur suami. Teknik ni dipanggil rimming atau rimjob. Mesti laki korang xcari lain. Sila google…

      0

      14
      • wekkkkkkk says:

        setia dn ikut jari telujuk..
        nasi kangkang je lah..
        betul ke nasi kangkang boleh buat mcm tu…

        1

        2
      • Kinah says:

        Jilat pangkal telur pon ok.. laki kan menggerang tanda setuju.

        1

        3
        • wekkkkkkk says:

          kalau llaki tu kacak boleh la di buat tanpa di suruh, akan seikhlas hati buat, ni muka pecah rumah, kepala botak atau rambut mcm samy vellu, hidung mcm jambu air merah..leher ada tahi lalat hitam banyak22….ada hati nk di mamah semua tu..

          wekkkkkkk..muntah aku..

          22

          0
    • Man Siam says:

      Bini x jilat bontot dan x hisap. Bosan lah.

      3

      2
      • anonymous says:

        kenapa kalau SUAMI MENYUNDAL nak salahkan isteri ?

        kalau dah kuat menyundal..ko kasi berapa banyak cipap pun takkan puas…dah2 lah ko nak mengata bini dia

        15

        1
  2. wawa says:

    aku tak rasa pompuan tu tipu…artis bukan maksum

    26

    0
  3. Anonymous says:

    Biasalah retis, nk tutup perangai miang tu kan? Cuba dedah bukti..polis Msia pun byk kerja lain merompak, menyamun, meragut pun makin byk nk siasat kes ko pulak!

    12

    0
  4. Anonymous says:

    Biasa lah lepas Ramadan, general ibl

    5

    0
  5. aku says:

    mcm takut jer hahahaha

    6

    0
  6. wekkkkkkk says:

    buat je laporan polis..jika anda di pihak yg benar..

    5

    0
  7. Anonymous says:

    Kalau tak betul knp trauma?!!!

    8

    0
  8. Jus Sayin says:

    Nak tgk boobless?

    Boobless maksudnya takde boobs langsung. Pelik fetish mamat ni…

    4

    1
  9. Hanapiah Majid says:

    bini x pandai kasi blowjob mmg laki bosan. bini harus pandai jilat telor suami dan kulom!

    2

    4
  10. Anonymous says:

    kantoi le tu..

    6

    0
  11. Anonymous says:

    selalunya laki test aje tapi bila dah terkantoi ..mula cari alasan nak tunjuk warak kan???

    6

    0
  12. Anonymous says:

    xkn la sengaja pompuan tu reka cerita tanpa sbb. kau bukan sefemes nk jatuhkn ko mcm fattah atau aron aziz.

    4

    0
  13. Anonymous says:

    Bini2 Melayu bodoh pasal hubungi intercourse. Yg tahu.. kangkang je! Lepas tu berleter.

    1

    3
  14. Nara says:

    69..paling best. pancut ke muka isteri.

    1

    5
    • c says:

      kalau “” ayam””mereka terpaksa sukalah kt muka…sbb dpt bayaran..
      kalau bini…mana sempat ko nk tarik…apa hal,binipun nk di letak kt muka…kan halal tu..

      1

      3
  15. a says:

    sedap je cakap bini mengagkang dan beleter.. dah kalau laki satu keje umh pun tak menolong, pastu nk lyn ko lagi…

    14

    0
  16. Anonymous says:

    so apa tindakan polis?
    and kenapa tak ada disclaimer dari syukri yang bukan dia yang message wanita itu?
    setakat mengatakan trauma saja….lol

    1

    1
  17. Anonymous says:

    tang mne y digoda???aku tgk ko y gatal dl dgn perempuan tu….bl dh kantoi ckp pulak WANITA MENGGODA KO…apsal x ckp je “SAYA YANG MENGGODA WANITA ITU”….HAHAHHA….artis…cam baik je..

    0

    0
    • wekkkkkkk says:

      kalau ckp mcm tu…nnti periuk belanga melantun kt dahi dia..nnti bini lari lak., jgn cari pasal wei..skrg ni belanja kawen anak dara mahal…walaupun ada je yg dh x ada dara..ttp mau mahal

      0

      0
  18. Anonymous says:

    Normallah ni bila isteri mengandung beranak.. Lah start buat hal.

    0

    0

Leave a Comment

Optional