Written by AbangNara | June 21st, 2012

1 Julai ini, Irma Hasmie akan bergelar isteri kepada Reza Syah Azmeer. Abang Nara lihat seri pengantin makin jelas terserlah di wajah Irma Hasmie yang menghiasi muka depan majalah Pesona Pengantin. Semoga segala persiapan Irma Hasmie untuk menempuh hari bahagia ini sedang berjalan dengan lancarnya.

irma hasmie

Jangan lupa dapatkan majalah Pesona Pengantin untuk membaca kisah pertemuan Irma Hasmie dan Reza di Mekah. Abang Nara doakan perkahwinan Irma Hasmie dan Reza akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Amin ~~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 responses to Irma Hasmie Hiasi Muka Depan Majalah Pesona Pengantin

  1. Atan says:

    hi irma hasmie.. selamat pengantin baru.. seri ko.. :)

    0

    0
  2. Ros Putih.. says:

    cantiknya…sejuk jer mata memandang..

    0

    0
  3. ILA says:

    CANTIK

    0

    0
  4. winkwink says:

    sejuk mata memandang..cantik..

    0

    0
  5. Mat aron says:

    Fuyoo cantek, bodo lah ko nabil…

    0

    0
  6. AKU says:

    subhanallah…segaknyaaa…

    0

    0
  7. naisyat says:

    me pun doakan yang terbaik …
    ^____^

    nice couple masa jumpa kat umah aritu …

    0

    0
  8. berkat says:

    contoh kebaikan dalam perubahan. segala yg lepas yg kurang baik semua terhapus dan akan dilupakan. semuga diberkati rumahtangga irma.

    0

    0
  9. Sshh says:

    Alhamdulilah..irma dapat jodoh y lbih baik..

    0

    0
  10. Prince Noob says:

    ok irma hasmie… ada aku kisah

    0

    0
  11. No One says:

    cantik & sweet….

    0

    0
  12. Anonymous says:

    moshimoro

    0

    0
  13. wiDuri says:

    cantinyer baju pengantin ni…moden n sopan.x la cam baju yg bjuta2 tu.ooopsss terlebih sudah (“,)

    0

    0
  14. nubil ahmed says:

    cantinyer awk…

    0

    0
  15. ooooooooo says:

    kenapa kalau artis2 yg dah berhijrah sikit je org komen? but kalau yg seksi2 ramai pulak yg puji. just saying :)

    0

    0
  16. lawa says:

    seri pengantin makin teserlah. Cukup indah ciptaan allah :-)

    0

    0
  17. irma makin berseri-seri nak kawin ni

    0

    0
  18. deen says:

    Jumpa irma kat street mall cyberjaya dgn ibunye makan kt restoran penang house….nk cakap kat irma lain kali kalau datang kat cyberjaya tu jgn makan kat penang house tu sbb tu restoran cina restoran tu kotor tukang masak dia kt belakang tu semuanye cina…lagi satu nk ckp kamu irma mmg dilahirkn dgn cukup sempurna pd sinabil kamu manusia yg naif dan melepaskn wanita yg cukup sempurna adalah satu perkara yg merugikn kamu kalaula aku jadi kau la nabil aku takan lepaskn irma bgitu saja bagi aku irma wanita yg cukup sempurna….

    0

    0
  19. sutera maya says:

    tahniah kak irma..akak cantik sgt2..semoga kak irma berkerkalan jodohnya shgga ke akhir hayat..amin..

    0

    0