Written by AbangNara | August 23rd, 2011

Rasanya semua orang tahu yang Taukey Jambu kini sedang mengalami masalah dengan isterinya.  Namun begitu Taukey menjelaskan yang dia masih belum bercerai dengan isterinya. Malah baru-baru ini Taukey mengakui yang dia mempunyai ramai kekasih/kawan perempuan. Jadi adakah wanita di bawah benar-benar kekasih baru Taukey atau sekadar teman tapi mesra?

gambar kekasih taukey

Menurut si penghantar info, awek di atas telah pun mengupdate status Facebooknya kepada in a relationship dengan Taukey Jambu. Malah si awek turut serta menemani Taukey semasa penggambaran di Pulau Tioman. Mengikut info yang diberi, gadis ini berusia 24 tahun dan berasal dari Johor Bahru.

Abang Nara tak kisah Taukey nak bercinta dengan sesiapa asalkan yang penting dia bahagia. Tak gitu? Untuk makluman, gadis di atas dan gadis yang pernah dikeluarkan entrinya sebelum ini adalah berlainan. Hebat jugak ayat-ayat mengorat si Tauke nie kan?

Lagi beberapa keping gambar Taukey dan si gadis yang dikatakan kekasih barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Selalu orang tintedkan kereta je kan? Meh try tintedkan tingkap rumah korang pulak. Bagus sebab Malaysia sekarang tengah panas gila.

gambar kekasih taukey

gambar kekasih taukey

gambar kekasih taukey

gambar kekasih taukey

gambar kekasih taukey

186 responses to Inikah Gambar Kekasih Baru Taukey Jambu? Hot Jugak Kan?

  1. gorengponsodap says:

    memey in the making.

    0

    0
    • kkk says:

      aku tak bole blah la tgk muka mamat ni…yg lagi buat aku tak paham pompuan ni dpt apa dr mamat ni? kalau dah gi holiday sesama..pepaham ler…

      0

      0
      • nasi ayam says:

        rase cam nak sula jak diorang nie.. berzina terang terangan sedangkan masih beristeri..

        sape2 tolong kirimkan 10 episod tanah kubor nak si taukeh nie..

        0

        0
        • gula merah says:

          x payah episod tanah kubur, …campakkan je terus kedalam lubang kubur, baru padan muka yang macam jubur tu, muka burok perangai lagi burok,…insaflah. Malu kat anak2 tgk gambo lucah ni..

          0

          0
        • 10 Episod tanah kubur tu tak tahan dengar tu…kih3

          0

          0
        • Sakura says:

          Aku tak faham kenapa jadi mcm gini. Isteri lahirkan anak sampai 6 orang, nak ditinggalkan. Tak ingat ke waktu togey ni entah siapa-siapa belum artis lagi, entah orang mana pun tak kenal, isteri tu la yang sayang, yang tatang suaminya. Bila dah glemer, dah retis, dah ade duit banyak, ditinggalkan.

          Lelaki2 sekalian, wanita yang benar2 baik untuk anda adalah wanita yang berada bersama anda bila waktu anda sedang SUSAH. Kalau awak lelaki senang, semua orang memang dok menjengah, tapi bila awak lelaki susah, tengok lah yang mana nak jaga, nak cuci berak bila sakit nanti.

          Cari isteri elok2, jaga elok2. Aku sebagai pompuan nengok fobia okey, nak kahwin pun takut. Yang tak hensem mcm gini pun awek seksi sangkut, kalu yang ade rupe sikit, tak tahu le aku kan.

          Ps untuk perempuan itu, ok baguslah ko in a relationship ngn dia, jgn lupa jaga anak2 instant ko yang 6 orang tuh nanti ye. Jangan sik nak jaga bapak ngn harta bapaknya ajehh. Opsss.

          0

          0
        • ladygaga says:

          ramainye lelaki jenis mcmnie….yg artis ramai, yg xartis pon lg ramai. bile da senang, lupe isteri yg da byk bkOrban + yg da byk lahirkn anak utk diOwg…. ape la nk jdk……….

          ladygaga :: mtk djaOh dr kne kt btg idOng sendiri.

          0

          0
        • apokonoejang says:

          tanah kubur + pintu taubat..huahuahua

          0

          0
      • dilatras says:

        samala tb2 rasa menyampah tgk mamat ni… pompuan tu tk pk ke masa akan dtg sb dia artis boleh je bg pe2 aek!!

        0

        0
      • org kelakar senang market..sedih

        0

        0
    • Mak jemah femes says:

      geli nengok

      x cantik pon,sesuai la dgn taukeh tu
      menamboh dosa aje

      ksian bini n anak2 die

      0

      0
      • baby says:

        yelahhhhhhhh…x lawa pun..mmg sesuwai la sgt..da dedua cm jambu…rasa nk lempang lelaju jer dak 2 ekor nie..sok klu da x de duit..isteri yg dia x suka nie la yg di carik2..time tu..kasi penampaq jer..choooooooooiiiiiiii…!!!

        0

        0
      • aku yg tgk bkn kau says:

        aku tgk muke taukeh a.k.a taugeh ni mcm ade rupa abg nara laaa…

        junk sume niii

        0

        0
    • hint says:

      annoying gile babi, dua-dua mmg sepadan. sama tak cantik, sma buruk perangai.

      0

      0
    • yana says:

      ehh?
      bukan haritu awek tauke yang putih gebu tu ke?
      banyaknya awek tauke..
      –__–”

      0

      0
    • johan says:

      perempuan ni budak FELDA. buat malu FELDA je. haih..

      0

      0
    • gigi says:

      tak baik korang kutuk2, aku rasa ni bibik tauke ni, saje bawak bibik ronda-ronda. hahaha

      0

      0
  2. jabun says:

    abes dh budak ni kena

    dgn taugeh..

    0

    0
    • ahmad says:

      haha..berdasarkan pic kt atas..2 ekor biawak ni kompem sudah biasa menyondol…pic 3 baik punya landing Sitokek kat atas kopek minah tuh …cehh!! tokek bernafsu kuda..

      0

      0
      • Norma Jean says:

        Aku setuju dengan kau, ahmad!

        0

        0
        • baby says:

          sy pun agree ng incik ahmad…melekat x mo renggang…
          huhhhhhhh..x pasal2 batal posa….eeee…gelissss la mak…

          0

          0
      • bujang says:

        hahahaaa…….sebut tang biawak tu yg. lucu…
        mula dirty minded….dia merangkak dan memanjat…
        maka terjadilah pergelutan antara biawak gabok dan biawak utan…kuang…kuang…kuang…..

        0

        0
    • lajulaju says:

      ni baru betol2 APE PON XBOLEH ~~~

      0

      0
  3. rabbit lovers says:

    erkk..playboi nye..laki x ensem pon xley setia..emm….huhu..berdoalah byk2 agar wanita2 diluar sne yg blom kawen bertemu jodoh dgn lelaki yg berakhlak mulia yg boleh membimbg wanita ke jalan Allah..wallahuallam..

    0

    0
  4. student bandung says:

    sgt menjengkelkan

    0

    0
  5. sabunfab says:

    sape ada facebook perempung “hott” ini, mari kita skodengggg..

    ishk ishk ishk. jambu ni ce tayang isteri dia plak. makan hati ulam tenggek burung cicah budu kalau aku jadi bini dia. T_T

    0

    0
  6. antitauke says:

    mcmni punye rupa pun ada awek kejar ke??
    aku rasa hamid gurka lagi hensem kot..

    0

    0
    • 1/2 tiang says:

      Awek pun cam ciibai…x tolak bangkai mamat ni…..

      0

      0
    • HUAHUAHUA says:

      the power of money…ramai peminat mest byak job skang neh..biar rupa x seberape…dating tutp kepala ngan baldi suda….janji poket abg penoh….taukey da kawen ek…if so,feels pity to his wife…

      0

      0
  7. Blueberry Purple says:

    mereng ka…dua2 orang ni…..mcm x sedor diri je…hmmm……mabuk kottt….

    0

    0
  8. da princess says:

    tak tau la nk ckp apa dah..

    0

    0
  9. choki terperanjat sakan.. says:

    Isteri ialah harta seorang suami, jika sudah tidak meninginkan selesaikan lah secara baik..

    Kalu Taukey benar benar telah jatuh cinta pada yg baru apa kata tunggu sebentar sehingga berpisah benar benar berlaku, hormatilah isteri, hormatilah keluarga isteri dan paling penting hormatilah anak anak (6orang)…

    Gambar gambar di atas agak keterlaluan dan percaya atau tidak ia menguris hati mana mana isteri dan anak anak…

    0

    0
  10. lembu pakai stokin says:

    blom ape2 da g holiday bagai….adoyai..ape nak jadi!!!

    0

    0
    • sabunfab says:

      nanti dia cakap dia bukan pg holiday, tapi teman sbb dia dapat jawatan pa jambu. tengok la nantiiiii..

      paling cikai alasan, kebetulannn jumpa, n ada ramai lagi kat sana, bukan kami berdua sahaja..

      hermmmm..

      0

      0
      • lembu pakai stokin says:

        btol la sabunfab…jawapan standard dorng..
        mmg da ade dkm buku da..tggal nak wat statement jek..
        hampeh!!

        0

        0
  11. kaki_g0ssip says:

    NAMA JAMBU TP MUKA HAMPEH.. MUKA KE LAUT. UIKUIKUIKUI.

    APE YG BEST SGT SI JAMBU NI SMPI RMI GF LEKAT KT DIA EK?? *PELIK*

    0

    0
  12. hehehe says:

    dua2 tak lawa…laki x ensem pempuan x lawa…

    0

    0
  13. ape punye betine la dia nie.. sah2 c jantan tu blom cerai lg..dh gatai pepek nak ikut jantan len…
    bini ngan ank2 kat umah makan ati sbb jantan nie..
    bole lak nak bergamba bagai… muke dh spesis jamban.. yg betine nie lak muke cam bohsia…
    mungkin makdia men ngan byk jantan kot.. tue yg x terasa sgt kuar ngan jantan tue…

    Butuh punye pasangan.. mampos la korg dlm keadaan yg mengaibkan….
    Eeeee… Meluat betul aku…
    ** pd para2 mengkritik sume… stetment aku nie mungkin bole menyinggung ati… tp… ade aku kisah!!!

    coz aku mmg benci pada perampas dan manusia yg meruntuhkan masjid org len… Moga Allah membalas manusia2 yg berhati Zalim cam dua ekor hanj…. nie..

    0

    0
  14. jambu says:

    ape pun tak bolehhh !!!!

    0

    0
  15. lily says:

    somehow, some women tend to put their brains on their knees.. bnde simple pun tak bleh nk pikir.. obvious kott si mamat nih just habes madu sepah dibuang. kamon girlss, be wise!

    lg satu, takyah tehegeh2 nak kat laki org. tuhan tu maha adil.

    0

    0
  16. sukun says:

    jambu ke?

    0

    0
  17. choki terperanjat sakan... says:

    kan lebih baik bercuti dgn anak anak????

    kalu dgn isteri sudah tidak sehaluan, tapi dgn anak anak??? kasih membawak ke syurga… anak anak lah akan mendoa kan kita nanti….

    0

    0
  18. pelik says:

    aloh, geli plak nengoknye..

    0

    0
  19. hellokitty123 says:

    haizzz… apo yg best sangat ngan suami org nie??

    Tak paham gue…

    0

    0
    • somebody says:

      sbb suami org phm pe kehendak org pmpn.. dia lbh memahami dr laki bujang n dia tau ape klmhn perempuan… tp aku tetap x suke… sian ank2 n isteri dia..

      0

      0
      • ooo says:

        paham la sgt… yg bini kat rumah tu takdela pulak dia paham. padahal bini tu pompuan gak. halal lak tu. ni bukan hangin kat awak. hangin kat somi2 org yg gian “daging haram”

        0

        0
  20. Norma Jean says:

    Apa ni? Menjatuhkan maruah seorang lelaki. walaupun ada masalah dengan isteri, tak semestinya engkau boleh sesuka hati pegi pegang berpeluk bercuti dgn perempuan lain. Nampak sangat engkau tu perangai jahil.

    Sepatutnya bila ada masalah dgn isteri, usaha la nak selesaikan masalah tu, bukannya pegi berfoya-foya. Lelaki macam ni nak buat suami? Baik tak payah kahwin pun takpe. Jahanam hidup kalo kahwin dengan lelaki camni.

    0

    0
  21. AKU says:

    aku harap artis kesayanagan aku seperti aaron aziz tak ikut perangai bodo gila dia ni.looks like poyo.berlawak tak seberapa dan tak lah top mana.pompuan ala-ala penyapu ni mcm bgus sgt.susah tul SI KUCAR & SI KACIR ni.mari ramai2x boikot citer dia……..

    0

    0
  22. haisshhh says:

    giler glam kot pompuan ni..asal name artis wpon xensem die on jek..hmmm…dunia oh dunia

    0

    0
  23. kejadah says:

    pompuan murah & laki sangap. memang ngam lah.

    0

    0
  24. mariamenardi says:

    stuju dgn “gorengponsodap” -Tak lama lagi adalah gossip artis kena tangkap khalwat lg…dah kena nnt baru terhegeh2 kuar statement kata dah nak kawin..padahal sbb dah kantoi.. artis mcm ni lah yg org agung2 kan.. hancusss!!

    0

    0
  25. Norma Jean says:

    Dulu orang selalu cakap, “Lelaki hensem tak boleh percaya sebab diorang ni cepat perasan. Nanti asyik menggatal je.

    Lelaki buruk bagus sebab tak susah nak jaga. Sebab takde perempuan nak kacau.”

    Tapi, zaman sudah berubah. Lelaki buruk lebih playboy daripada lelaki kacak. Lelaki kacak pulak lebih setia kepada isteri/kekasih.

    0

    0
    • nana rina says:

      tak jugak…sometimes i rasa tak ada kena mengena ngn paras rupa..tp lebih kepada sikap sedar diri..jgn jadi manusia lupa daratan..tuhan ciptakan manusia sungguh istimewa ada akal fikiran..tp sstgh org dia lebih suka ikot perasaan.. berbanding berfikir sblm buat..tu la jadi yerr..laki hensem tak semesti yer setia..tak jugak pada laki tak hensem..sume yer berbalik kepada diri sendiri..

      0

      0
      • aqs says:

        sebab perempuan selalu igt lelaki hensem tak setia, jadi dia cari lelaki kurang hensem spaya yg tu setia. yg lelaki kurang hensem dipilih ni, over confident maka jadi la gatal

        0

        0
        • Lola says:

          Tu dia depa.. Macam2 teori.hehe… Syok2
          Tapi bagi Lola kan apa2 pun berbalik pada hati. Muka cantik boleh rosak,buruk n cacat.. Hati tu bawak sampai mati. Busuk hati, boleh ‘nampak’. orang hati baik ni antaranya sedar diri, tak sombong, riak walaupun cantik or ensem or kaya, tak pentingkan diri srndiri. Jaga percakapan, jaga tingkah laku. Orang yg baik hati ni susah nak dgr orang fitnah or cakap hal2 tak elok psl dia.. Ha… Lola dengan teori dia la pulak kan..

          0

          0
  26. NenekPenne says:

    kalau peminat mestikah bergambar mcm ni?
    kesian bini kau
    i dari minat terus jadi tak minat langsungggggggg…
    mcm tak ada moral pulak berpeluk2 dgn betina mcm ni..
    eh nanti dia kata tu anak angkat dia
    haaaaa…
    biasalah artis…
    apalah perasaan anak dia, keluarga bini dia dan sedara mara tengok perangai dia mcm ni…
    asal jadi artis jer perangai mcm haram…

    0

    0
  27. bencisunguh says:

    yg betina tu hanya nk tumpang glamer jer..betina n jantan mcm dorng ni mana ada perasaan..so ank2 n bini kt umah tu pn perhiasan buat si jntan laknat ni jer…ishhh sya mmg cukup benci jenis manusia yg mcm perangai iblis ni…sbb sya ni dri ank yg bapak perangai mcm ni lah…!!! sbb perangai jantan n betina laknat mcm ni lah sya n adik2 dan mak saya merana….

    0

    0
  28. ketawariang says:

    kesiannya kat wife and anak2….
    dulu orang lain…ni org lain…
    taukey ni org masai kan….

    peluk2 mcm dah biasa je kan…pakai baju sama lagi…
    x lupa jugak LANDING baikkk punya kat gambar ke 3…. hehe

    0

    0
    • choki terperanjat sakan.. says:

      ya betul…. siap “landing” tu yg menjatuhkan maruah… malu la sikit…

      0

      0
    • sesiapa yg. tahu dan kenal isteri dan anak2nya jengok2lah tengok keadaan mereka, kut2 terabai makan minum…..kesihan…..tambah pulak nak raya ni….

      Kalu perlu beri bantuan…kalau laki dah mabuk tina memang x ingat t/jawab.

      6 orang anak mesti kecil2 lagi….aduhai taukey sepatutnya kau ni dijadikan sebagai seekor kura-kura.

      0

      0
  29. wek says:

    xde selera tgk 2 ekor ni..

    0

    0
  30. jamban says:

    tokey ni mesti kes xpuas enjoy..

    0

    0
  31. karipap says:

    tengok la takat mana kau dalam industri ni nanti.. pastu jgn kau terhegeh2 nak balik kat bini kau.. masa tu betina2 ni sume dah sibuk mengejar geng2 raja lawak next season..

    0

    0
  32. usop says:

    apeeeeeeeee pun tak bolehhhhhhhhh!

    0

    0
  33. ntah says:

    awek dulu ag cun n gebuzzzz

    0

    0
  34. ctie says:

    P/s : JGN LUPA DIRI YE , INGAT, KITA NIE HIDUP HANYA SEMENTARA , DUNIA2~

    0

    0
  35. redcarpet says:

    jgn sskali kter rpat dgn lelaki trutamanya yg bstatus laki org, dorg tu sbnarnyer cma nk main2 jer klu bini dh tau laki dia ad skandal len laki tu msti akn tgglkn kter ibarat ‘pijak semut pn xmat’ ‘habis madu sepah dibuang’..so pkir2knlh whai shbat2 ku yg bgelar wanita..doalh smoga tuhan berikan kter jdoh yg tbaik tuk kter…

    0

    0
  36. mama says:

    tul ke nabila huda minta cerai????

    0

    0
  37. benciLakiOrgGatal says:

    pape hal cerai la bini dulu kalo dah tanak. korang asik2 salahkan pompuan yg gatal. benda tak jadi kalau dua2 ekor tak tepuk tangan….
    dah si jantan tau dah ada bini apekehal nak bermakwe2..nak ngorat pompuan lain…nampak sangat spesis jantan celaka jahat.
    asal nama lelaki, buat apa pun xpe la ya??? sbb yg salah pompuan aje…
    bodo.

    0

    0
  38. gulipecah says:

    Salam..lama dah tak komen dlm raung nih..sebb tak ada yg menyentuh hati..mmg dari dulu tak minat mamat sorang ni ..menyampah ada (jgn marah peminat mamat ni ye)..tgok gambar kat atas dah macam over lak dia ni..suma mau sapu..dulu gmbr ngan minah lain, ni minah lain pulak..cm suma mau sapu..Mcm tak ada maruah diri..terlalu murah kasi kat org..patulah rmtga ada msalah..mmg dia ni byk masalah..klu tak syang isteri anak tak bersalah..dunia ni kecik..lbat laun ada org akn tunjuk/ckp kat anak. Mesti dia org marah /kecewa dgn ayah..Si ayah tak tau perasaan isteri/anak. Sedangkan Aaron aziz yg macho tu pun tak sangup nak peluk erra faziara kat filem “Cinta Lelong” tapi mmt ni sorong ni..haduiiii…klu duit dah byak lambat laun boleh habis..tapi keluarga tak pernah habis..sentiasa disana..Beringat sebelum terlambat.

    0

    0
  39. s.a.y.a says:

    Nampak gatal la muka taukey ni huhu asal begamba nak letak muka dia kat dada pompuan tu erkkkkk

    0

    0
    • mulut capoi says:

      Bab muka lawa x lawa x kisah sangat tapi perangai tu, dah kawin + ada anak , umur pun muda lagi tunjuklah teladan yg. baik.

      Tak sakit hati ke…wife dia?. kesian nasiblah dapat suami macam tu….syukur janganlah aku jadi cam tu.
      kemana pergi pun masih ingatkan anak-isteri…risau
      lagi adaaa……
      Tambah nk. berpeleseran ngan pompuan lain….
      Letak pulak gambar..habis satu alam tau….

      Perempuan tu macam minah Indon…cantik idung comei…
      dah macam laki-bini.
      Ni yg. dikatakan gila tino…bolih tahan jugak gatai tokey ni.

      0

      0
  40. sharifah says:

    malu weyh lau aku..kena jeling org lelaki kat dada dah menebal rasa malu ni kan pula siap landing2 lagi mana nak letak muka sbgi org pompuan..maruah tu penting……..

    0

    0
  41. NEMA says:

    gile la taukeh ni..ermm pompuan ni bkn cantek poon …

    0

    0
  42. aidi says:

    ada ipad, dpt beg LV, ooo sebab tu rupenye awek ni sangkut, kat ‘taugeh’ ni -mengayat dengan material…

    kesiannn isterinya…..

    0

    0
  43. rinney says:

    can someone enlighten me who the heck is this guy? tak kenal lah.. tiba2 je kluar gosip murahan camni

    0

    0
  44. xw says:

    sorry for my ignorance. but who is he ?

    0

    0
  45. poyosss says:

    Tauke nie memang gatal, masa my frenz tangkap pic ngan diaowg masa kat finale maharajalawak, slumber jew tngan dia letak kat bontot my frenz.. my frenz terkejut giler dia kta.. tngklah lawak2 diaowg dlm raja lawak pun, gedik2 jewwwww….

    0

    0
  46. Bukan Nama Sebenar says:


    Inikah Gambar Kekasih Baru Taukey Jambu? Hot Jugak Kan?” <——-HOT kepala HOTAKK ko…macam minah rempit buangan je aku tgok…geli sial..dua2 menggelikan…yucks!!

    0

    0
  47. sarihijau says:

    Minah bodoh/sengal/murahan yg ntah jg mangsa no berapa kepada mamat bangang yg cuma tahu crettss sana sini..esok mamat tu dah jemu..kena buang baru nak tehegeh2 saman sana sini, padahal masa asyik-masyuk tak ingat dosa pahala..hampesss!!

    0

    0
  48. gadissopan says:

    kesianyeee bini n ank2 dia..sy da la snsitif,rase nk nangis mengenangkan perasaan mereka.bergenang air mata ini.

    0

    0
  49. gadissopan says:

    kesianyeee bini n ank2 dia..sy da la snsitif,rase nk nangis mengenangkan perasaan mereka.bergenang air mata ini

    0

    0
  50. milah says:

    korang seme ni kalo wat dosa kering suka sgt kan.. dah le menghina ciptaan Allah.. kata org buruk, hodoh.. ingat le bila kita menghina org lain, itu bermakna kita menghina ciptaan Allah.. bab perangai tu mmglah salah mereke berkeadaan begitu, tp kita yg kononnya baik nie, cukuplah sekadar menasihati dgn bahasa yg elok.. jgn smpi menghina seolah2 kita ni le yg baik sgt kat dunia..

    0

    0
    • tokek says:

      bior muko burok asal perangai tak burok takatulah nak puji deorang ni dari sudut mana..2-2 mcm sial

      0

      0
  51. gua xnk amik tau says:

    peh bercuti kat pulau.. xkan x crettt…. nampok benor nipu kalau xcrettt… ni mesti tokey amal ilmu penunduk hahaha

    0

    0
  52. bbb says:

    die ni dulu siap ikot tabligh kot. skrg da jd cani. ape la.

    0

    0
  53. MerpatiPutih says:

    kedua2nya cinta berdasarkan nafsu.. andai ada rasa hormat terhadap seseorang wanita si lelaki x akn bersikap begitu terhadap wanita lain dan andai ada rasa harga dan maruah diri dlm diri wanita, dia x akan menjerumuskan diri dgn lelaki macam tu…taubat nasuha jer jalannya, kalau tak, neraka jahanam tempat si penzina yg x serik…waalahuallam..

    0

    0
  54. nak suami pelawak says:

    wow!! jgn memain pelawak sekrang jadi rebutan perempuan…setelah abg salleh yakob taken buat kali ke4…now taukeh lak jadi rebutan walaupun masih suami org…i pun nak pelawak gak hahaha

    0

    0
  55. rianda says:

    hoi pmpuan ni.memalukan org johor btol. ni yg emo ni. btw..aku pelik la ape pmuan nak kat lelaki muka cam pecah umah ni? xde taste lagsung!

    0

    0
    • 1/2 tiang says:

      pompuan tulah cam muka pecah rumah….pecah r/tangga orang.
      Kalu mamat tu nak yg. cun x heran jugak , ini pompuan muka macam karipap x jadi.

      Hidung kena timpa tempayan, pipi ada dot..dot…
      x gebu langsung…..harapkan lubang bueryit……..

      0

      0
  56. kesian says:

    antara bekalan kita di alam barzakh nanti adalah doa anak2 yg soleh dan solehah…siapa lagi nak tolong kita di alam kubur nanti..renung2kanlah~~~

    0

    0
  57. Asy says:

    Peh Barai

    0

    0
  58. zie says:

    engkorang ni kalo komen sume gud2 je kan..ngutuk org no.1…tgk je gamba tu teros leh nilai org tu camane kan..aisshhh..kutuk tu agak2 la weeii..bulan pose ni!

    0

    0
  59. lola says:

    untung jadi orng KACAK macam encik jambu. aweks berebut.

    0

    0
  60. Loya says:

    gambar tu prove evrything la babe! tengok cara diorg pun dah bole agak diorg tu camne.

    0

    0
  61. booooooooo says:

    eeeeeeeeeeeeiiii….
    serabai bole ta mamat nie…
    eiii kesian giler bini dier…
    pompuan tuw ta da maruah apew???

    0

    0
  62. kaki ayam says:

    adoyaiiii….mesra nyer…aku mmg tak thn la tengok muka mamat sorang nie…asal tengok mesti gelak punya…ntah la…tak bekenan langsung aku….

    0

    0
  63. mysara says:

    Senangnya cari pengganti walaupun masih suami isteri..ni sekor lg buaya tembaga jual timbang kati pun x laku..skali dgn betina gar*t gatai bu**t!

    0

    0
  64. budak botak says:

    muka ganas tapi hati cute..

    0

    0
  65. melora says:

    euuww.. jantan ni kalau lalu tepi aku mesti aku jeling

    0

    0
    • mimo says:

      betul betul, tak heran langsung. sebab tak handsome. hihi.. tongkang pecah muka… sori hahaa

      0

      0
  66. tauke nyiur says:

    biarla..korang pon sama gak pelok2 cium ngn gf/bf..jgn nk hipokritla..jgn acting alim kat sini

    0

    0
  67. tqa says:

    laki muke n perangai mcm ni,bg free pon aku xnk..aku sanggop jd anak dara sampai mati

    0

    0
  68. daun kari says:

    pmpuan ni leh plak nk mamat ni,muka cm buaya longkang x selera aku tgk

    0

    0
  69. sasa says:

    ** muntah **

    0

    0
  70. tigasegi says:

    psangn yg msing2 x de taste…..sma buruk sma padan…biar rupa buruk…prangai bg elok..mna hukum dia ikut nih…de mslh dgn wife x slesai dh usung betina khulu hilir…dasarrrr lupa daratan…bru glamer ckt dh lupa dunia….

    0

    0
  71. Agogo says:

    eeeeeee gelimat gelimat mat mat..klau orgnya hensem n cun pn dh nek segan aku nengoknya, ni kn lak xhensem n xcun langsung + prangai mcm ni lak..masyaAllah..doakan semoga mereka insaf..itu je yg terbaik

    0

    0
  72. jojo says:

    pompuan hulu mana ko kaut ni jambu busuk?muke mcm tak mandi jer.tp padan aa ngan ko yg serabai,perangai sampah mcm ni.aku doakan korang dua ditimpa musibah.kesian wife & anak2.

    0

    0
  73. Dr. Feelgood says:

    Laa.. Ramainya kekasih gelap dia nih. Rasa2nya baru2 ni dia bergambar sakan dgn awek putih gebu dari Sabah, ni awek Johor lak.. Ermm.. Kompem tiap2 negeri ada wakil jd awek dia ni.. wakaka

    Sentap akak dgn Romeo must die ni.. ahaks..!!

    0

    0
  74. elmo says:

    apa kes ni,, tak malu betul. lagi satu, pakaian pun tak kemas aku tengok.serabai je dgn rambut color tu,,

    0

    0
  75. Pahala says:

    ADUHAIIII…
    Macam pinang dibelah dua
    Sebelah elok
    Sebelah lopak

    Tak sesuaiiiiii
    Bagi aku lagi baik betina tu
    Leh buat pembantu rumah cun

    0

    0
  76. ermm says:

    perempuan ni teringin nak kapel ngan artis kot…huhu

    0

    0
    • memeyyyler says:

      aah asal dapat dgn artis semua sapu.. walaupun artis yang tak semenggah, tapi “asl dpt artis famous lah I” kau hado? hahaha sumpah tak heran ler~ tapi sesuai lah pun dgn muka minah ni..tak cun langsung..macam muke indon pun ada…harap seksi jek..

      0

      0
  77. rxz says:

    kapal terbang memerlukan landasan yg baik untuk landing dgn baik…tp taukeh dpt landing dkt tmpt landing baek punyer haha

    0

    0
  78. tom says:

    dye ni awek aku pon dye nk cucuk…

    0

    0
  79. priti zinta says:

    alahai… rupa tak cantik, perangai pn tak cantik. kesian nya..

    0

    0
  80. aku pun tiba2 rasa menyampah pulak tengok taukey ni…kalau dah sah cerai dengan bini tu takpa jugak…ni dah la terang2 buat maksiat, bini plak masih tak cerai lagi..apa kes taukey..

    0

    0
  81. toto says:

    tokey ni… walaupun ada masalah dgn isteri tak perlu la ko tunjuk jantan sgt dgn perangai macam ni. ini ke ko nak tunjuk kat anak2 ko ? isk3.. jgn jauh sgt silap.. balik la e pangkal jalan.. sebagai suami dgn ayah.. tugas ko tanggungjawab untuk mendidik.. bukan memalukan mereka..

    0

    0
  82. lattalilattamplom says:

    Bg ppoan cenggini…biar jantan muka pecah tongkang janji duit mashokkk beb….dpt nompang glemer…dpt
    ” tuuuuut ” free…oooopppss bulan pose… :D

    0

    0
  83. masyaallah says:

    rupe-rupernyer tauke dah ade bini + 6 org anak ?!
    insaflah bro, ana rasa bini ente lagi hebat…. bg ente 6 org zuriat lah…..

    0

    0
  84. david beckham yahudi says:

    entah2 gambar pompuan kat atas tu minah jambu 24jam mengadap komputer?????????jangan marah minah gurau je…..

    0

    0
    • man laksa says:

      ya ea lah..buruks punya taste minah jambu ni..
      dgn ITAB tu kot dia mengumpat dlm BN , ha!tengok tu dia bekepit dgn ITAB mmg sah ni minah jambu 24 jam menghadap komputer???????????…..hik~

      0

      0
  85. apaPUNtakBOLEH says:

    APA PUN TAK BOLEH…

    0

    0
  86. akuskandal says:

    mmg nafsu kuda betul…klu dh ade 6 anak tu…pham2 jerlah

    0

    0
  87. uncangteh says:

    nikah jer belum nie…..

    0

    0
  88. miss wawa says:

    TAK PADAN JUGAK EH SI TAUKE NI! AGAKNYE DIA ADA MASALAH RUMAHTANGGA SEBAB DIA NI PLAYBOY KOT? JAGA LA TINGKAH LAKU,NAMA PUN MASIH SUAMI ORG,TAK MALU KE DGN ANAK2? TGK MUKA POMPUAN TU MCM POMPUAN INDON PULAK!

    0

    0
  89. Gasak man says:

    NOTTY YUNIE. kawan2 semua tak senonoh/poyo. aku dah buang from friendlist.

    0

    0
  90. nmpk sgt ppuan ni nak duit jer..

    0

    0
  91. naila says:

    HODOH SUNGGUH PASANGAN INI !!!!!!

    0

    0
  92. ladygaga says:

    dari dulu dOk tgOk si taukey nie, perasan x muke die xde `nur’ langsOng…. muke yus wlupon gelap, tp masih nmpk seri……
    rupenyer nie keje die….ptOt laaaaa~

    0

    0
  93. husin says:

    macam tokey beruk saja

    0

    0
  94. noname says:

    septtnye masa diaorg g tioman biar ada tsunami..biar 2 2 m*****s kat sana..hahaaha

    0

    0
  95. Reena says:

    hari tu cam jambu sket..sudah tukar kaaa? Masa tgh hot.. pemes..ramai lah nak dok impit pasal ada duit..sok2 org dah menyampah..gerenti awek pun blah..

    0

    0
    • togey punye tokey says:

      1 benda je nie, psl duit…tgk muke pon xlalu lah!sian bini dia,baik cerai je woi!mkn hati lah mcm nie..kalo muke cam aaron aziz aku xlah heran sgt

      0

      0
  96. Jejari Kontot says:

    POMPUAN NI KENTOT BUSUK

    0

    0
  97. barney stinson says:

    to tauke,

    LEGEND….wait for it….DARY….

    LEGENDARY v~_~v

    0

    0
  98. Queen Cobra says:

    gmbr paling last dah tak nampak dah muka n btg idong minah tu kena spek yg hampir melengkapi 90% raut muko dier.Muko yg laki ada sikit iras2 suku sakat planet of the apes (yg spesis gorilla).Cuber tengok gmbr paling atas!!! Nampak tak??? Tang idong tuuuu…..Nampak?..Ahhh…tu ler dier lelobang apessss.

    0

    0
  99. sue says:

    adus duni zaman sekarng ni,,,semakin aku tak faham..TAUKEH dan pompuan,,,sedar diri cket!!!! pijak kat bumi yg nyata,,,,tpkan,,,entah2 anak die kot,,,tp mana awek yang gebu tu,,,rugi2 dah peluk2 pas tu kena tinggal,,,

    0

    0
  100. perihatin says:

    geli aku tengok engko ber2….,tak sangka tauke ni playboy,ada bini mcm x bini.klou mcm tu perangai ada ke peminat suka yer,

    0

    0
  101. saudara se agama says:

    sama2 la kita tlg doakan diorg ni, agar mdapat hidayah…makin kelaut dh si jambu ni…hmmm…

    0

    0
  102. islam selamanya says:

    pompuan cmtu yang dia nak ? kahkahkah .. dua2 mengong !

    0

    0
  103. lyn says:

    salam..sory menyampok..geli r tgk si tauke 2..ank dh 6 r..sian wife dia..nape blh jd mcm ni..ingt awek baru tu..akan kekal ker cantik tu?xkan tua ker?sedar r tauke..ko pon dh berumur wey..sian kt ank2..mlu dorng tgk gmbr bapak dia mcm ni..

    0

    0
  104. hahaha says:

    bodo dua2

    0

    0
  105. saiya lagi hot.. :)))))

    0

    0
  106. sombania says:

    kenapalah ngn korang ni…xtakut dosa kew mengata owng dalam bulan puasa ni…korang xkenl dia tapi kta perempuan tu mcm2..bukan ke sama mcm memfitnah…sedap mulut je kata mcm2..sedang an korang sendiri xthu betul atau x….sia2 je korang berpuasa…ingt..dosa dengan Allah kita leh mnta ampun..tapi dosa ngn owng leh kew lau dia x maafkan…terima lah…

    0

    0
  107. ppppp says:

    cam siallll…

    0

    0
  108. sape2 je says:

    apela…kalo status ok xpe…jgn lupo daratan udoh….

    0

    0
  109. hehehehe says:

    bkn nak mengata la tp dua2 pun x lawa…hodoh giler dua2 nie…nie kalo aku terserempak pun tentu tak kenal ingt kan org niaga jual ikan jer muka nye…

    0

    0
  110. nana says:

    hot? hot lagi aku.. hehehehe.. tapi sesuai la ngan jambu. jambu pon tak hensem, kalo dapat tackle pompuan se hot nasha aziz tu aku heran le.

    0

    0
  111. docklock says:

    aku kenal minah dlm gmbr tuh…dia n kawan2 dia mmg kaki gewdix….pastu status kat fb meraban2….bosan dh aku nengoknye…

    0

    0
  112. gourgeous says:

    xbaik komen cmtu..maybe kte xtau ape sebalik cte dorg..n between taukey n his wife..i knl that girl..she’s my fren..baik budaknye tp biase rr darah muda..kte doakn yg terbaik utk dorg k :)

    0

    0
  113. mista potato says:

    ewwww. ensem gilek c taukeh. hahaha!

    cian bini dia. haih~

    0

    0
  114. gadis_itu says:

    tauke ni mmg x prnh nk insaf…aku redha dye tinggalkn aku..kalau aku jahat sngt..aku akn mms kt media pic aku dgn dye..tp aku still b’prikemanusiaan….

    0

    0
  115. lolz says:

    astaga ! taktau jaga perasaan bini dia kat rumah betul lah si tauke ni ! berpeluk sana sini mcm lah sentuhan dorang tu halal di sisi agama !

    0

    0
  116. kasutbola says:

    klu tgk kat fb mamat nih pn dia cuma layan pmpn2 spesis gini jer pun…..so, x heran lah lpas ni akan ada entry yg lain tapi berlainan pasangan dia……dunia2

    0

    0