Written by AbangNara | May 19th, 2010

rizal naik helikopter

Memang best sangat-sangat kalau dapat “kawan baik” macam Rizal nie. Beruntung Fasha Sandha. Memang sahabat dunia akhirat betul Abang Jejai nie. Sanggup naik helikopter untuk jumpa si Fasha yang sedang sibuk shooting drama duyung dia tue. Kalau kami jadi Fasha, sumpah kami akan mengalir air mata. Maklumlah, “kawan baik” sanggup buat macam tue. Kalau dah jadi kekasih tue ntah-ntah datang naik kereta kebal kot.

[note]Benar Rizal datang menaiki helikopter untuk memberi kejutan kepada saya. Saya terkejut dengan kehadirannya hari ini (semalam). Saya tergamam melihat kelibatnya yang tiba-tiba muncul menaiki helikopter peribadi dari Kuala Lumpur. Saya akui ramai pihak akan mula membuat spekulasi terhadap isu ini, namun saya tidak mahu memberi sebarang kenyataan berhubung perkara ini kerana lebih penting ialah tanggungjawab saya kepada drama yang masih berbaki tiga hari selepas 15 hari saya berkampung di sini. Saya perlu fokus untuk habiskan kerja saya dan kehadiran Rizal adalah semata-mata untuk melawat saya di sini dan itu tidak langsung menjejaskan prestasi saya di lokasi penggambaran.  Apa yang boleh saya simpulkan hubungan kami masih di fasa mengenali antara satu sama lain. Terlalu awal untuk saya berbicara soal jodoh kerana 2010 adalah zaman kebangkitan saya. Jadi, mustahil untuk saya memusnahkan misi itu hanya kerana isu seperti ini [/note]

Tapi biasalah tue. Abang Nara pun selalu bawak Fair Lady Z Abang Nara dan merempit sampai ke Gombak untuk jumpa “kawan baik” Abang Nara. Kalau Abang Nara ada helikopter, dah lama dah abang Nara park helikopter depan rumah “kawan baik” abang Nara. Biar mak “kawan baik” Abang Nara tau betapa machonya Abang Nara. Naik saham lebih sikit.

Lepas nie jangan terkejut pulak kalau tetiba ada helikopter mendarat kat Pavilion atau The Curve. Tue tandanya kawan-kawan baik artis perempuan Malaysia tengah melawat diorang. Buat bodoh jerk ~~~

87 responses to Indahnya Dunia Fasha Sandha Mendapat Kawan Baik Sebaik Abang Jejai

  1. edbe says:

    am i first??? yippiieee

    0
    0
    • rosh says:

      itu pun nak kecoh…
      baik fs ..wartawan…dh kering bahan berita…

      0
      0
    • mulut cabol says:

      i benci dgn fs ni..dia ni berpura2 baik la…kuat gadoh..
      kuat menyumapah..mencarut laa ini pmpn…
      aku dgr dgn telinga aku sendiri taw

      0
      0
  2. cik lopes says:

    ek elehh minah ni

    0
    0
  3. riko says:

    haaaiiihhh x paham aku dengan FS ni… die igt kitorg ni x tau gaknyee………haihhhhhhhh -_-

    0
    0
  4. natts says:

    nak muntah sial!..tak ngaku lagi..muat dah dgn 1001 alasan nih! eeiii..pls lah…lagi buat org menyampah!!

    0
    0
  5. princessbutterfly says:

    mengaku ajelah fs yg jejai ni bf ko… klu dah smpai wat kejutan camni bohong lah klu setakat kwn je… selalunya org yg tgh bercinta suka wat kejutan

    0
    0
  6. fyna says:

    x abeh2 la minah nie…

    0
    0
  7. JAI says:

    Ahaks..ahaks..bro..kalau buat citer filem pun ok gak nie..ala-ala hero hindustan..gua rasa mesti masa tu fasha sandha bersembunyi dibelakang pokok pisang,pastu abang jejal kejor lalu tersungkuq,pastu fasha gi selamatkan abang jejal pastu diaorang layan lagu hindustan dari pagi sampai malam 24jam 7 hari..ahaks..ahaks..

    0
    0
  8. ali says:

    ketiak itam..eee

    0
    0
  9. puteri says:

    x fahamlah aku…masa nak sanggup bt apa saje..bila da xnak ditinggalkan mcm 2 aje…wat eva lah…u nak sanggat kan hah minah rewang nie kat si gegai nie kan.. u ambik jelah bekas owg 2 kot..huh x heran lah….

    0
    0
  10. armand says:

    ekekekekeke……u make my day la bro. ayat2 mcm naik kereta kebal, turun heli di curve tu yang tak tahan

    0
    0
  11. fusha sund** says:

    2010 zaman kebangkitan???????????euwwww…geli i..sapela yg nk tengok dia lg….huhhhhh!!!

    0
    0
  12. diana says:

    aku benci giler kt pompuan cm ko..belagak cntik..nk berdolak dalih..tlglah..nk mntah aku…..mka ko bkannya cntik..suare tah pape…poyo tau..jijik aku

    0
    0
  13. diana says:

    aku benci giler kt pompuan cm ko..belagak cntik..nk berdolak dalih..tlglah..nk mntah aku…..mka ko bkannya cntik..suare tah pape…poyo tau..jijik aku
    jdlah manusia jgn nk hipokif

    0
    0
    • ND lala says:

      sebab ko hodoh tuih sbb ko benci melampau….

      0
      0
      • pooo... says:

        betul3…ko benci terlampau sebab ko hodoh..aku sokong ko ND lala…khakhakhakha…

        0
        0
        • NDlala says:

          yo laaa….org muke buruk mmg suke ngutuk melampau

          0
          0
        • bazooka penaka says:

          pelik mentaliti peminat fasha..ada ker kate sesape yg benci fasha sure muke hodoh..lol..pmikiran singkat n bengong mcm fasha gak..suke wat prangai n statement tak gune otak..
          tak perlu jelez kat pompuan murahan yg halal haram entah dah ke mane..gi becuti luar negara ngan jejai pun dh kantoi..pastu ckp byk menipu n berdolak dalik..
          mcm tu yg korang kate kami jelez?sori sket..

          0
          0
        • khamis says:

          aku x penah minat die pon….sbb pd pandangan aku org hodoh ngn hati busuk jerk suke mengutuk….aku xminat pasha or mana2 arits kt mesia….org otak singkat jerk suke mengutuk n mencaci……

          0
          0
  14. aizuddin says:

    tak habis2

    0
    0
  15. rizz says:

    yg peliknya…ramai gak peminat dia ni. sesama kwn x de nyer nk wat sume ni. huh

    0
    0
  16. nisha says:

    POYOZ LA!!!!!

    0
    0
  17. velasrizal says:

    mak aii..untungnya dapat kapel dgn anak orang kenamaan kan..

    10 Tanda Anda Di Lamun Cinta !

    0
    0
  18. jambu batu says:

    sapa yang kat bawah tu…bukan marsha ker?

    0
    0
  19. Reena says:

    Dah tentu la mak bapak jejai tak suka fashampah ni..ada hati lagi nak kapel. ND tu nak campak mana..nama je bekas menantu tapi mak bapak jejai sayang giler kat ND. Malu dowh kalau fs ni dibuat bini. Recycled item..

    0
    0
  20. mini says:

    fasha sandha BARANG TERPAKAI……mympah la aku bc statement ko.mluat.mgaku jela.ni nak berdolak dalih..2010 zaman kebangkitan??????pirahhh…semua org mnyampah la dgn ko..2010 adalah zaman ko tergolek la fashasendat!!!!

    0
    0
  21. kiki says:

    huhuhu….pakwe aku datang naik jet pun xkecoh…takat helikopter tu pe la sgt…helikopter peribadi? nanti nk suruh IRS siasat bayar cukai ker tak mamat tu

    0
    0
  22. Miss_hujaN says:

    Bertuah body ..Nape la dowg ni susah sgt nk ngaku tgh hot bkapel ekk ..nk kta saham jatuh..mmg dah sah2 jtuh pun ..makk aiii


    Sent on a phone using T9space.com

    0
    0
  23. mia says:

    Okah peddi tulun melayu, mengumpat nopo..pologosen nopo ngawil le…

    0
    0
  24. koreng says:

    poyo….

    0
    0
  25. syasha says:

    knp pe lah ada benci sgt ngn FS nie. mcm tau2 jek cite sbnr. dah2lah. dlm dunia artis ni bkn dia sorang jek yg kwn dgn bekas suami org. pelik btol. xabes cr dosa kering. kalo dia nak kata zaman kebangkitan dia..biarlah. xsuka diam. korang2 ni ada ms n peluang ke nak mintak ampon kat dia b4 korang mati? artis2 yg xbuat slh kat korang, xyah sibuk2. diorg xwat prob pd msyarakat. lainlah penagih ke, pengedar dadah ke perogol ke baru korang bleh kutuk. aku kesian kat F.S ni. bglah dia peluang…..

    0
    0
    • SIOT says:

      BETUL3 ITU KEHIDUPAN DIA KNP ORG LAIN NAK MASUK CAMPUR ATAU BENCI PD FS. DIA BUKAN MINTA MKN PUN DGN KITA. RAMAI LAGI ARTIS LAIN YG RAMPAS LAKI ORG CONTOH TERDEKAT TOK T.

      0
      0
  26. :) says:

    hehe. tahniah ye fasha. buat lah ape yg terbaik. pandai2 la kau ye. ;)

    0
    0
  27. Single Ladies says:

    masalahnya fasha nie terlalu banyak kontroversi.. seakan2 dicipta2 untuk menaikkan pr=opulariti sendiri.. tapi memang aku x ngam ngan perangai fasha nie.. dosa besar tau runtuhkan masjid orang. maybe jejai jgk gatal ngan fasha. tapi kalo fasha x goda2 xkan jejai 2 melekat.. tapi fasha nie tidak baik d mata masyarakat.. buktinya peminat dah x kuasa dengan perangai dia.. peristiwa dia kena BOOO dalam satu anugerah tue memang PATUT!!! kalo Fasha kawen ngan Jejai pun sure kuarga Jejai xkan terima… sebab ko sdh di cop PEREMPUAN MURAHAN….

    0
    0
    • ND lala says:

      ko pon MURAHAN gak sbb x jaga mulut…sama jerk 2×5

      0
      0
      • jokong mas says:

        hek eleh….ND lala konon..suka hati lah orang nak bagi komen pendapat..kl ko nampak dia baik sgt, itu ko punya pasal…ntah2 ko ni Fs kut..tak pun anak beranak Fs yang tak sedar diri…

        0
        0
        • NDlala says:

          eleh xde modal…skit2 ckp mcm tuh…..nmpak sgt xde modal…aku nih insan biasa yg x membenci org melampau…sbb bg aku org hodoh n hati busuk jerk suke ngutuk org melampau……mari kite insafi diri

          0
          0
        • bazooka penaka says:

          ada gak pnyokong fasha kt sini..lalalala..sukati org lar nk kutuk or sokong fasha..yg ko mati2 nak membela dia apsal..pandai2 kata org busuk ati..ko baik ati lar eh dok bela fs? tengok dulu saper yg ko nak bela..kalo pompuan baik2 takper gak..yg ko dok bela tu pun busuk ati gak..kalo tak dia takkan tegamak rampas laki org time ND ngah sarat mengandung..

          0
          0
        • khamis says:

          itu bukan membela….aku cuma berpesan kite nih sesama umat islam…..tok sah laa mencaci keterlaluan….ntah2 org keliling ko pon duk mencaci ko kt luar..

          0
          0
  28. bernama says:

    knp tak heboh satu dunia..

    0
    0
  29. gossip says:

    woit..korg prasan x..yg bawah tu bkan marsha ke..eeee due2 prangai cam sial..

    0
    0
  30. straberi_ijau says:

    sebab marsha ngn FS samer gedik…belakon bknnya pandai gedik ngn pakai seksi jer…bleh la jual kot tuh

    0
    0
  31. opah.roxx says:

    pe motif tah dia kwin ngn si ND dlu kn..? last2 b’gedix ngn tino ni jgk…

    0
    0
  32. Izat says:

    fasha cantik, jejai boleh la hensem n kayo..
    mmg sepadan
    bn letak pic tbaru fasha pakai tudung litup..
    cun giler..

    0
    0
  33. mini says:

    alahai…si jejai tu banyak duit je.nak kata ensem hampeh..aku rasa kalo si jejai ni x berduit xda maknanya jadi rebutan…ni duit berkepuk..berebut2 la pmpuan…

    0
    0
  34. fifie says:

    wakakkaka klako la ayat2 abg nara nih…’kwn baik’ ye bang nara….wekssss

    0
    0
  35. pooo... says:

    hahahaha….errmm…harap2 die berubah..tu je…

    0
    0
  36. miss emaTaylor says:

    kwn baek??? statement menda ni??

    0
    0
  37. ginger says:

    kelakau abg nara dok wat lawak…tegelak aku dpn pc nih…. (heli dpn the curve…kui3)

    0
    0
  38. kampit palstik says:

    that’s the “can malaysian”

    0
    0
  39. jane says:

    gedik

    0
    0
  40. fredo says:

    pandai betul nak cover! meluat aku..

    0
    0
  41. anna says:

    nama tak sesuai Fasha Sanda ni nama baru dia Fasha Sundal hahahha sape st7 angkat kaki…………

    0
    0
  42. cili says:

    ‘Indahnya dunia fasha sanda’…vs ‘laknatullah akhirat fasha sanda’..

    0
    0
  43. BlackBerry00 says:

    bab2 peribadi fs ni
    dye kena tanggung sendiri
    tupun kalau btol dye wat hal
    aq x kudis sgt

    tp bab2 lakonan dye
    aq mmg dr dulu minat gak
    salah sorg pelakon ompuan yg brbakat…

    0
    0
  44. lara says:

    fs lar plakon pompuan yg ade sora mcm org tercekik..citer bes jadik hancur dengar sore yg mcm org tecekik tulang..eeeeewwwwwwwwww

    0
    0
  45. Iluna says:

    si marsah tue meempel kat situ buat apa? anak didik Fasa senduk ke? karang jadi marsah mangkuk lak tak lama!!~

    0
    0
  46. mona says:

    isk tak baik le gitu.biolah dia nak gempak sikit..lagi gempak kalau diaorang buat terjun dari helikopter.si marsha tu interface sebab nak cari base untuk kerja-kerja lakonan.jadi dia nempek le orang yang pandai buat kontreversi supaya nama dia pun di sebut.entah entah tumpang rezeki mamat mana ke nak buat girlfren.maklum lah balik sabah malu belum berjaya dan kat semenanjung tak boleh nak cari makan.

    stacy dah berjaya,adam dah berjaya,amber chia,dephine iking,,cuma marsha je belum berjaya untuk dapat bofren kaya atau kahwin orag kaya.

    budak-budak sabah nak jadi artis tunjukkan bakat bukan tumpang kontrevesi perempuan macam fasa shanda.

    dekat semenanjung kalau suara ok,perangai baik,pr bagus,pasti boleh cari makan.janagn tambah kontreversi dah..

    0
    0
  47. naninananunu says:

    teingt kata2 bernas M.Nasir kat MENTOR las week…
    Nasihat…. hmmmm… kau buat la apa yg ko suka… x salah gitu la bunyik nyaaaa…. best best…

    0
    0
  48. mejah says:

    klu cmni aku pun nak jadi artis gak la..ble peluk2..pegang punggung masa awek duk atas riba..bestnyee..

    0
    0
  49. FS n ND dua2 busuk says:

    dia takleh sebut yg diorg berkapel sbb keluarga jejai tak suka dia
    keluarga sayang ND

    hakikatnya ND pun sama busuk
    kaki seghala kaki maksiat

    sama je dia dgn FS ni

    jejai tau ND tu sama busuk

    sbb tu dia tak kisah buang ND

    jejai ni pulak sejak zaman dolu2 lagi mmg soka FS

    tapi ND pandai main game

    dia awal2 main smart
    dia amik hati family jejai

    pendek kata

    dua2 ND, FS, masuk dgn jejai sekali busuk

    tgk ja la nora danish tuh

    dah ada anak pun berparti maksiat sakan kat disko

    pikri2la sendiri

    komen yg duk kutuk FS kat atas tu pun bukan org lain

    korang pun tau sapa manusia yg paling benci FS dalam dunia ni selain kita semua

    hah dia lah orgnya

    0
    0
  50. NAK TUNJUK HERO says:

    macam x ada pompuan lain kat dunia ni…nyer pilih pompuan mcm ni jadi teman hidup…aku x paham dgn dunia skrg ni asal ada rupa je..terus suka walaupun perangai mcm?? Nauzubillahi minzalik

    0
    0
  51. Heli Here says:

    Nek jet pejuang ah bru rock…!
    Hehehehee…!!
    Lagi gambar dipantai

    0
    0
  52. ida says:

    kesian fs xabis2 kene kutuk..cube tgk sejarah dia…ok 1st mmg org kata dia gatai kat jejai…2nd dia dh canang 1malaya nk kawen n orgnye bkn jejai…mgkin dia mmg de pape ngn j tu tp dia dh usaha elak…n mgkin j je yg btoi2 setia n pham dia…n leh nmpk kan usaha j nk pikat dia…sal j n nd cerai…tu mmg salah j….tp skrg klu fs+j de pape pon..nk buek camno….smg bbhagia..utk nd smga mndpt llki yg lebik baik n mnghargai anda…toksah mhrp j g..xbbaloi…n for all…dekat2kanlah diri dgn ALLAH SWT.smg mndpt keredhaanh-NYA.aminnnnnnnnnnn

    0
    0
  53. rose says:

    Ape..!!! Fasha ckp 2010 ni zaman kebangkitan dia.. eh jgn mimpilah fasha..aku sampai skrg menyampah kat u…!

    0
    0
  54. vicky v says:

    Klu setakat bekas bapa/mak mentua suka buat pa? Tp yg jelas c jejal ni x leh hidup la tanpa fasha. Istimewanya fasha ni ya..^_^. Jangan marah Nora Danish. Berhenti Berharap.:p

    0
    0
  55. icha says:

    kecoh la dia ni… ramai lg wat kejutan utk pasangan diorg, tp xde nk war2kn… agak dia nk tnjk kat dunia, betapa ramainye laki minat kat dia kot… mmg mata duitan la dia ni…

    0
    0
  56. aku says:

    pas kena reject still ada mamat nak kat aku.. jom kita parti sampai tua

    0
    0
  57. ibnucasillas says:

    zaman kebangkitan???2010????hahahahahahah..ko ni mmg BELEN la fasha

    0
    0
  58. sape ek? says:

    takat naik helikopter wat suprise pon kecoh kat wartawan…mase ganggu umah tangga org, ko tak kecoh laks…, deny deny deny…, tu je la kes ko.., fasha oh fasha…artis kontroversi jatuh kepada… FAH SHAH SHAN DAH DAH DAH DAH LA WAT KONTROVERI EKKKKKKKK….

    0
    0
  59. […] Jejai Je, Datuk Siti Nurhaliza Pun Naik Helikopter JugakShareKalau Jejai boleh naik helikopter pergi buat kejutan kat Fasha Sandha, Datuk Siti Nurhaliza pun boleh naik helikopter gak. Tapi bukan buat kejutan kat Datuk K la. […]

    0
    0
  60. […] Kalau Jejai boleh naik helikopter pergi buat kejutan cat Fasha Sandha, Datuk Siti Nurhaliza paronomasia boleh naik helikopter gak. Tapi bukan buat kejutan cat Datuk K la. Khabarnya Datuk Siti pergi Rompin naik helikopter nie untuk encourage barangan SimplySiti dia. Itu yang ada gambar macam dia tengah buat show. […]

    0
    0
  61. kudo bolang says:

    nanti kene cerai naik pe plak?? hahahah

    selamat mencube….

    0
    0
  62. JejaiKatak ! says:

    seb bek la ko kaye jejai ! kalau kau jual burger tepi jalan mampus ade awek nak usha kau apetah lagi nak senyum ngan kau ~!

    pegi mmpus kau !

    0
    0
  63. XX-ray says:

    Dunia indah…..enjoylah puas2 lepas nie tak bleh enjoy dah..Cuma tunggu apa pulak yang nak dapat…

    Tgk kaya dunia bagi apa…kelekaan dan seronok…..

    harap2 sempatlah lah no…..

    0
    0
  64. Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

    0
    0
  65. Mila Willick says:

    Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

    0
    0
  66. I appreciate for this perfect matter and narrative of existing interrogation. You’ve laid it out far better than any discussion I have observed. Also thx for citing my text on it. Your’s takes it way increased.

    0
    0