Written by Bella | June 20th, 2017

Baru-baru ini, sebuah akhbar melaporkan penyanyi Indah Ruhaila sedang intim dengan seorang jurulatih peribadi ketika bergelar tunangan orang.  Kemudian, berita putus tunang Indah mula tersebar dan ramai yang mendakwa ia berpunca daripada Indah yang dikatakan berlaku curang.

Tidak mahu kontroversi terus menghimpit dirinya, Indah menafikan dakwaan beliau curang dan menjelaskan hubungan beliau dengan jurulatih tersebut tidak lebih daripada kawan biasa.

Gosip yang mengaitkan saya dengan PT (personal trainer) itu tidak benar dan ia tidak ada kena mengena dalam hal hubungan saya dengan tunang. Kalau nak diceritakan dari mula apa yang terjadi dengan hubungan ini (tunang), ia takkan habis.  Orang boleh cakap apa saja mengenai saya, tetapi, lebih baik saya berdiam diri. Kebenarannya akan terjawab juga nanti, namun, bukan sekarang.

Tertekan dengan apa yang berlaku, Indah meminta agar orang ramai memberikan beliau sedikit ruang untuk menyelesaikan isu tersebut.

Apabila perkara seperti ini terjadi, ia membuatkan saya sangat tertekan. Orang selalu tanya mengenai pengakhiran pertunangan kami dan saya takut nak beri sebarang komen kerana orang akan cepat jatuhkan hukum.  Jadi, jalan terbaik adalah dengan saya berdiam diri dulu. Saya perlukan sedikit ruang untuk selesai masalah ini. Saya tak boleh cerita semua dan itu pun kalau ada yang percaya.

Indah masih tidak berputus asa dan ingin cuba menyelamatkan pertunangan beliau. Harapnya Indah dapat menyelesaikan segala masalah dengan baik.

Sumber Berita : BH ONLINE

7 responses to Indah Ruhaila Nafi Putus Tunang Kerana Curang Dengan Lelaki Lain

  1. Aku says:

    Takpe, diam2 je sudah Indah.. Diam tak bererti kita salah.

    2

    0
  2. wekkkkkkk says:

    mcm hantu mekap.

    3

    0
  3. Christine says:

    Memei Curang pun, bukan dengan Personal Trainer
    tapi dengan duda bos bahagian property, hahaha
    Kecian kat romal , tabur duit banyak2 tapi xdapat apo

    7

    0
  4. Anonymous says:

    siapa dia ni?

    0

    0
  5. vrtclh says:

    siapa budak ni? tgk muka belek 5-6 saat pun tak kenal..
    ehhh?

    0

    0

Leave a Comment

Optional