Written by AbangNara | February 23rd, 2009

Sejuk mata memandang gambar terbaru Ekin sejak bergelar isteri kepada Raja SMS, Mawi. Dengan jubah hitam dan gaya tudung Ekinnya, mungkinkah Mawi telah sedikit sebanyak membentuk Ekin menjadi seorang isteri yang solehah?

Ada pendapat, kutukan atau pujian dengan imej terbaru Ekin seperti gambar di atas? Jangan malu-malu nak kongsi di bahagian komen.

95 responses to Imej Terbaru Ekin Setelah Bergelar Isteri

  1. miss^debab says:

    isyh..
    miss mmg xgemar ngan ikin nie..
    so mls laa nak komen..

    0
    0
    • apaisaloy says:

      mawi oooo mawi…
      aku kalau kaya macam kau…
      ekin aku tak pandang…
      kau ni dahlah tak pandai sekolah… cari lah bini yang boleh jaga kau….

      opss aku lupa kau tak pandai sekolah sebab tulah kau tak pikir panjang cari bini…

      0
      0
    • getik says:

      gua pun serupa lu miss……
      tapi gua tak suka itu mawi……
      SAMPAI SEKARANG GUA TERCARI CARI APA HEBATNYA MAMAT NI…….
      ATLAST NOTHING !
      ada beza orang senang dengan orang kaya…..
      lu, mawi…..bukan orang kaya SO
      BECAREFULL SPENDING YOUR $kkkkkkk

      0
      0
      • zura says:

        ermmm…aku pun sama x suke kat mawi ni tp xpa lah biarkan lah diorg..
        smoga diorg bahagia n aku pun bahagia..hehehhee

        0
        0
    • pech says:

      ramai wanita solehah dalam dunia ni mawi ko tak nak cari. ko nak jugak c ekin yang high sosial tu. ntah ko dapat bini ni pun ntah masih dara ke tak? sia2 ko alim sorang je mawi dapat bini bekas pela**r………..

      bekas kawan ekin
      suatu masa yg lalu
      skrg tak lagi……

      0
      0
      • ny says:

        jgn la jeles…bia la dgn sape die nk kwin….sipe pun ekin yg dulu..klu sekarang dh berubah doakn kebaikannye…

        0
        0
        • bigriush says:

          mmg la tak kisah sape ekin ni. tp perangai dia buat org menyampah!!! pakai tudung pun tak betul. adakah pakai tudung tp baju ketat sana sini. sluar jeans tu low cut lg. da terkangkang dh ekin bila jln. inilah imej yg sdg ditiru oleh anak2 remaja kita skrg. bgs apanya perubahan ekin ni???? menjatuhkan lg maruah & imej kaum hawa jer… mawi tak pandai nak didik istri. cuba tgk rncgn mawi yg melancong tu, ekin asyik interframe je… baju ketat nampak buah dada & susuk tubuh ekin. baik tak payah pakai tudung…. kalau rambut je yg ditutup tp baju ketat sampai susah nak bernafas pun tak guna…. inilah yang dikatakan oleh org tua dulu2 “IBLIS & SYAITAN YANG BERSELINDUNG DISEBALIK TUDUNG”

          0
          0
    • abgdi says:

      perempuan pelacur macam ni pun ko nak buat bini mawi…. aku esok2 kawen baik aku periksa bakal bini aku tu masih dara ke tak. apa punya mawi bodoh! banyak wanita, perempuan murahan macam ekin tu yang mawi nak. aku esok2 dapat bini yang dah tak dara lagi malam pertama aku dah ceraikan mawi……

      0
      0
  2. azma says:

    ari nie je kot pakai cam nie esok luse sape tau contoh dah banyak…..

    0
    0
  3. lela cute 1991 says:

    beautiful girl…..

    0
    0
  4. lela manja says:

    Alhamdulillah kalau ikien setia dengan penampilannya sekarang sampai bila-bila. Tapi…. kalau luar sudah bagus…itu dalam hati pun makin baguslah jugak.

    0
    0
  5. zahim says:

    suka gek tengok ikien pakai jubah…..Tapi…..sebaik2 isteri itu….yang kuat agamanya…bukan kuat tang baju jer…Walauapa pun… didoakan mereka bahagia dan bertambahlah iman.Amiin….

    0
    0
  6. huhu says:

    Tau tak ape yg x kena ngan ekin? Cermin mata die. Tak tau la kalau korang suke. Bg aku, langsung x sesuai ngan muke die.
    Cari frame len la…..

    0
    0
  7. pochi says:

    huwa,huwa,huwa..aku pun wase yang cermin mata si ekin tu x sesuai langsung dengan muka de..ntah pape la..

    0
    0
  8. Anonymous says:

    berapa lama agaknya diorg ni bleh bertahan. nak bet?

    0
    0
    • ny says:

      udah2 la tu…korng ni bgs sngt ke….

      0
      0
      • bigriush says:

        ny ni jgn asyik nak komen org je. ko tau atau tak ni ruangan komen ekin bukan ruangan utk ko komen semua org… kalau tak thn ati jangan masuk. hbs ko tu baik sgt ka??!!! piiiiiiirahhhhh…………

        0
        0
  9. AIJA says:

    AKU BET 5 TAHUN JER…

    0
    0
  10. jobby says:

    harap2 ekin nie tak cukur duit mawi….entah2 kejap lagi dah nak minta cerai kot….

    0
    0
  11. miss says:

    ala setakat pakai tudung aku pun bleh…. sembayang ckup ke lima waktu…. klu koramg nk tahu si ikin dgan ann nie diibarat kan mcm bosia la kat johor………. pantang nampak jantan kaya ikut jeeeee…… mungkin mawi nie buta kot……… tak tahu la mawi nie jantan no brapa hahahahahha

    0
    0
    • ana says:

      hwua hwua mawi yang ke seratus kot.malam pertama mawi ekin, mawi tak payah susah2 nak masuk lubang c ekin. lubang ekin da sedia besar n sudah sedia d tebuk dek jantan,jantan,jantan,jantan,jantan,jantan, ntah brepa banyak jantan da…… mawi, masa ko malam pertama ngan ekin, ekin tu virgin tak???

      0
      0
  12. puteri says:

    hehe betul, bukan nk ckp lebih mawi tue budak kmpg tue yg ikin nk butakan mata mwi supaya x nmpk dia x de dara lagi, klu kena laki lain da lama tinggalkan ikin tue……heheh x nmpk muka keinsafan pun, muka berlagak adalah la……..

    0
    0
  13. babey says:

    ckp miss n puteri nk kate btul 2 xtau la tp ape yg aq dgr ni sme mcm pe yg u all ckp…jiran sblah uma aq dlu 1 skola ngan ekin tp xsure sme kelas ngan ekin sbb aq da lpe,dorg pnh dok lepak sme ekin…jiran nie pown ckp gak ekin nie dlu main skateboard(zaman skola),orgnye sosial pntingkn kmewahan pkai brg sume fuhhh..bikin mate mane2 gal tgk dye iri hati,menyampah pown de,mluat pown de ngan style gedik..kire ekin ngan kembarnye 2 familiar kt jb..mne2 org knl dorg nie.g 1,jiran ni ckp laa yg ekin nie pnh kwn ngan ank org kaye..mcm2 la pas2 kikis duit org 2 bli mcm2 brg mahal…abesnye tgal mamat 2 g2 je…mesT mamat 2 geram tgk muke ekin..Xtually aq bkn nk kutuk tp aq crite pe yg aq dgr..jiran aq nie pown umonye baye2 ekin so dye lbh tau..sejarah lme si ekin nie.

    0
    0
  14. mamijarum says:

    btul..btul..btul..
    aku pn rs si ekin ni hipokrit la
    dulu x pakai tudung..seksi plak tu
    tpi bila berkawan dgn mawi..terus je pakai tudung sebab mawi suka perempuan yg bertudung
    si ekin ni xikhlas pun pakai tudung
    saja sekadar nk berfesyen..eii xsuka la aku
    ekin ni nk duit mawi je tuh
    apa la bodoh sgt si mawi tu…

    0
    0
    • fafa_arora says:

      bg aku lak..
      kalo die nk brubah xde slhnyer..
      mungkin kebtulan..
      n even kalo tol die jhat + bitch dlu pown..
      manusia blh berubah kn..
      bg la die chance…

      0
      0
  15. atikah says:

    Perempuan zaman sekarang takde dara pun boleh buat rawatan pulih dara oi. Tak tau la sejaumana sosialnya ekin ni .bagus betul la mawi nakkkan perempuan macam ini .

    0
    0
  16. aloya says:

    Kitorang pn rase apa yg korang rase gak….setahu aku si ekin ni minah rewang Rat Auto kat JB.,Korang tau x,Rat Auto tu ape..itukan klik ank2 org kayer kat Jb ni huhu….Ayam golek biaser arrr….

    0
    0
  17. zalia says:

    ape2 la hangpo nie,,asyik duk mgata ekin jaa..hangpo 2 elok sangat ke pakaian hangpo 2,,,hangpo duk ptikaikn dosa pahala orang,,,..sedar la diri dulu sebalum nk tegur orang…lain la hangpo dah ckup elok pangai,,,

    0
    0
    • mami says:

      sekurang2nya kitorang tak high sexual macam ekin puan zalia oi… dan sekurang2nya kitorang tak la melacur sebelum kawen.. laki kitorang dapat kita pun still virgin lagi. tu yang laki kita bangga sangat tu….. tak macam mawi dia kekal ngan ekin pun walaupun sekarang mawi mungkin dah tahu siapa bini dia yang sebenarnya, sebab nak tunjuk yang mawi tu cuma kawen sekali dalam seumur hidupnya….

      0
      0
  18. Minah Tonggek says:

    Aku setuju ar ngan kau zalia,,huhu…
    Pape pun tgk ar dri tu dulu..

    0
    0
  19. Anonymous says:

    aku ingat mak arab mana tadi tersesat kat malaysia

    0
    0
  20. ni says:

    alah..memule jek nmpk baik….
    x lame lg seksi la tuh

    0
    0
  21. flower says:

    ok la 2..
    gaya dia dh tutup dh..

    0
    0
  22. aku says:

    alhamdullilah..

    0
    0
  23. tuit says:

    slmt berbahagia mawi n ekin

    0
    0
  24. malaysian says:

    xskela ngn ekin…..tah ikhlas ke x pki tdg tu…..ehmmm

    0
    0
  25. YUYU says:

    HAI

    0
    0
  26. hani says:

    manis muka ina. ikin macam tak ada gigi. mawi ni kalah ngan ikin tengok cara kalah. semua serah kat ikin belum apa2. tak macho. orang lelaki kena ada kepimpinan tak leh ikut je. nanti naik minyak. laki kluar dpan bini kluar blkang. dah banyak berlaku… pompuan sekarang tak leh kasi muka.. banyak makan ayam cocok hormon

    0
    0
    • Anonymous says:

      sekurang2nya ekin x bwk citer sanasini bebanding pompuan xde maruah 2. Da kwn snyap plak dia. klu baik xde la cm 2.

      0
      0
  27. pocongcomei says:

    adeh.. mcm2 laa korg nie…
    tapi y aku cam pelik sket, zaman skg nie nk pki tudung kne tgu ‘mimpi’ dlu bru nk pki tudung..
    hahahahaha.. lawak..lawak..

    0
    0
  28. azi'nas says:

    hah………mcm nie lar cantik…..baru nampak angun……….teruskanlah berpakaian sebegini yer ekin……

    0
    0
  29. bobolia says:

    takde lain yg aku boleh cakap melainkan respek sama mawi……harap lepas ni boleh capai ke tahap yg lebih tinggi dalam apa yg dilakukan

    0
    0
  30. hamba allah says:

    bgus r klu dh insaf..jngn kerna mawi dh la insaf..mesti krn ALLAH S.W.T

    0
    0
  31. minah says:

    aku pelik ah ngan korang ni…org tu leklok dah pakai tudung korang kutuk..org yang pakai tudung sekerat korag kutuk,org tak pakai tudung korg kutuk…plz lahh stop..hiskhhh

    0
    0
  32. dejavu says:

    ntah la..kalu berubah kerna Allah bguslah..tp jgn krna mawi plak..bukan per tkut xlama jer..tp insyaalah.

    0
    0
    • aisyah says:

      tak baek korang buruk sangka dengan ekin..mane taw die btl2 nk berubah..kite sepatutnye turut gmbira dgn p’ubhan die.

      0
      0
  33. AIDA says:

    SELAMAT BERBAHAGIA IKIN N MAWI.

    0
    0
  34. lancau says:

    bangang korang yang kutuk bodo go to hell laah shiitt

    0
    0
  35. melissa says:

    mawi tetp laku beb,korg dengki la 2… biasala,yg pegg title ustzah pun bkn tiap2 hari pkai jubah pn. agk2 la kn??? yg pnting hati bukn pe yg kte pkai…
    mawi n ekin i lap u all,cept2 dpt baby…

    0
    0
  36. debby says:

    erm..mmg byk dgr yg x elok pon psl ekin ni…
    xpe la, we just have to pray the good one for this couple..
    harapnye, kalo ekin berubah, she really sincere to change for a better person.;-)

    0
    0
  37. arieiza says:

    kalu nk pkai jubah pun biar la tudung tutup dada..

    0
    0
  38. puteri manja says:

    a’ah betui 2.. aku pn meluat gak tgok c ekin 2..

    0
    0
  39. aisyah says:

    haii..salam p’kenalan..:-)

    0
    0
  40. WQR-CBX says:

    mawi n ekin psgan yg serasi…

    0
    0
  41. ros says:

    korang ni kutuk2…bl nk jpa mawi n ekin nk mintk maaf ni r??????

    0
    0
  42. the moon says:

    alah..ritu gambar honeymoon laen skang laen lak..poyo giler..hrp2 ekin ni btul2 berubah..nasib ko la mawi..bini ko

    0
    0
  43. boxer hugo bosss says:

    aku tertanye2 npe ekin mesti pki spec..
    rabun sgt ke ke rabun membabi bute?heheee…
    sori tercabul ckit lak…:D
    better xpki spec ler kan…kalo dreesup da cam g red carpet nie tetibe pki spec…slek ar…
    kot2 mate die xcntek bile pose dkt kot…tnpe spec…

    0
    0
  44. myna says:

    aku rasa aku nak komen. syukur la ekin bertudung. at least hati nya terbukak. mun kedak CT NURHALIZA YA apa cerita. pake tdung agik juak nampak rambut.. nah..

    0
    0
  45. 0_o says:

    haritu jumpe mawi n ekin kat pkns bangi..ekin x pakai tdg pon..pakai snowcap lacoste,mawi pon pakai short aje..nasib bawah lutut..tp xle trime aa ekin pakai snowcap mcm tuh..dah la kelako..ttp rambut je semata..mawi2..jaoh la baeknye kehidupan ina naim skang..
    sume mende ade hikmah..

    0
    0
  46. jed hijau says:

    aku dari dulu tak minat mawi,

    sombongnye kemain..masa program jumpekan dia ngan ina masa masing2 lum kawen….

    ina pun satu sengal gak…semua perkara kalau boleh nak dedah kat org..patut gak la mawi blah…

    0
    0
  47. RyaSya says:

    amboi korang2 nie semua mulut lazer eh.. kutuk-mengutuk.. cermin diri tu sebelum mengata org..

    Tu kan rumahtangga drg.. hal drg ar.. yg korang sibuk2 jaga tepi kain drg tu ape kebende.. krg dpt ape?? tk dpt piala kn.. dpt dosa lagi ade..

    0
    0
  48. jernih says:

    bagus lah bertundung gitu cantik pun cantik…
    nak kata pe lagi.. cuma tang pe’el tu kena jaga lah
    bersesuaian dengan pakain.. peace!!

    0
    0
  49. sarah says:

    eh korang janganlah cakap ekindan mawi macam tu.saya mereka bertahan

    0
    0
  50. pening says:

    dah jd isteri ni mmg kne penampilan…hrp2 akan jd isteri yg solehah…

    0
    0
  51. simba says:

    Tak perlu dengar ape org nak kata, yang penting saling mempercayai antara satu sama lain. Saya doakan kebahgiaan mawi ngan ekin, semoga hubungan yang diredhai Allah ini berkekalan hingga ke akhir hayat…Amin!

    0
    0
  52. eila says:

    Alhmadullilah berubah utk kebaikan ape salahnyer, henti henti kan lah mengutuk tu. Diorng xrugi ape ape pun dpt pahala lg adala.

    Nampak sgt korang tu jeles xhabis habis……

    Mawi n EKin…doaku semuaga kalian akan bersatu dan bahagia hingga ahkir hayat…..

    0
    0
  53. haslieya says:

    alhamdulilah….

    0
    0
  54. Glamer says:

    Blah la ko mawi ekin

    0
    0
  55. Anon says:

    Manusia hari ini suka bersangka-sangka
    Ada sangkaan baik…
    Ada sangkaan buruk

    Orang beribadah
    disangka riak
    Orang yang relax
    disangka malas

    Orang yang pakai baju baru
    disangka menunjuk

    Orang yang pakai baju buruk disangka zuhud (hina)

    Orang makan banyak disangka pelahap
    Orang makan sikit disangka kedekut

    Orang baik
    disangka buruk

    Orang buruk
    disangka baik

    Orang senyum
    disangka mengejek

    Orang masam
    disangka merajuk

    Orang bermuzakarah
    disangka mengumpat

    Orang diam
    disangka sombong

    Orang menawan
    disangka pakai susuk

    Orang nampak ceria
    disangka membela

    mana tahu
    yang diam itu
    kerana
    berzikir kepada Allah

    mana tahu
    yang senyum itu
    kerana
    bersedekah

    mana tahu
    yang masam itu
    kerana
    mengenangkan dosa

    mana tahu
    yang menawan itu
    kerana
    bersih hati dan mindanya

    mana tahu
    yang ceria itu
    kerana
    cergas cerdasnya

    Jauhi sikap suka bersangka-sangka
    kerana ia bakal memusnahkan ukhwah seperti musnah nya kayu dimakan api…

    Satu benda yang kita lihat, macam-macam kesimpulan yang boleh kita buat.

    Semuanya bergantung bagaimana kita melihatnya.

    “Tegakkan Islam dalam diri kamu.. nescaya Islam akan tertegak diatas bumi kamu”

    Imam Al-Syahid Hassan Al- Banna.

    ———————————————————–

    0
    0
  56. 18sx says:

    mawi nmpak gmok sgt skung…

    msti idop dyer epy jew,,,

    0
    0
  57. AngGun_KhAliDA says:

    mawi nmpak gemok n tired…!!!
    ekin…???
    myb kalo without glases 2 lg ok kot…
    ape lah pakai kaca mata tuh..nampak lg tue jer…..
    lg ok kalo tdung 2 mlebihi dada….

    0
    0
  58. aida says:

    Apa yang di lihat itu adalah dirinya dan hidupnya bagi yang menghina pernah terpikir tak diri selayak apa atau seumpama apa? Menghina sesama manusia bukanlah satu yang indah. siapa pun ekin dia tetap manusia begitu juga mawi bagi yang mengata tu cuba berdiri depan cermin tanya diri adakah baik sangat menghina org sehina itu. Setiap umat disisi Allah adalah sama tidak ada beza hanya amalan dan ibadahnyalah membawa dia manusia yang baik lg sempurna…Bagi yang suka sangat menghina jika anda popular mcm ekin dan mawi adakah anda akan jd yg terbaik atau bongkak dan hina. So tepuk dada tanyalah selera…. Pada aku kisah silam adalah sejarah setiap insan. manusia tak kemana jika selalu pelekehkan org lain…fikir..fikirkan lah…Selalunya org tua2 berkata org yg suka menghina org lain org itulah yang paling hina sehina manusia

    0
    0
  59. leen says:

    kureng sikit

    0
    0
  60. mattahir says:

    Aiiiii……komen ni semua macam komen jealous je, apa la nak jealous, jaga hidup masing-masing dah la…
    macamana la plak kau terjumpa blog ni…ishhh…ishhh..ishh

    0
    0
  61. bani says:

    mawi n ekin….lebih hebat dari semalam. sesuai la tu. doakan mereka bahagia. baju apa ada hal. hati mau baek. blah..

    0
    0
  62. betinadengki says:

    woi korang2 yg mghina dan mendoakn yg x baik utk org len(kebanyakannye PEREMPUAN),satu perkataan utk korang…BANGANG!!!!!!

    0
    0
  63. juz cakap says:

    emmm…korang pecaya le kat cakap aq nehh..
    nanti kalau mawi tue dah xda duit dan abiz harta sure si ekin minta cerai cepat !!!! mawi mawi pompuan beak di kc tinggal …ape yang ko pandang sama ekin tue arr….
    tapi…tue semua dah jadi jodoh mawi n ekin kan.. kitaorang juz leh pray agr mawi n ekin bahagia.. n ekin tetap setia

    0
    0
  64. bab_y says:

    “Membiarkan orang lain sahaja yang bermotivasi dalam memperolehi pahala bukanlah sifat orang beriman. Jangan biarkan kata-kata negatif orang terhadap sesuatu yang baik untuk akhirat anda, membantutkan semangat. Jadikan ia pendorong dan motivasi…”

    (Ust Hj Zaharuddin Hj Abd Rahman)

    0
    0
  65. awek cun says:

    ermm bg aku ex tunang dia lg bagus dri ekin ni..tp entahlah knp mawi terpikat kt ekin ni aku tngok pun ekin sosial semacam je apa2 lah

    0
    0
  66. sliz says:

    assalamualaikum kepala je tudung…dadadadada tu terserlah jugak…tq

    0
    0
  67. jembalang tanah says:

    at least dia ad gak nak berubah.drpd ko org asyik nak kutuk org,ble nak tobat.kalo dia bohsia pun dlu,asal skang xleh nak brubah ke?

    0
    0
  68. awek mawi says:

    mawi dah lupakan peminat2 yg setia di saat jatuh bangunnya.semua yg kutuk mawi kt atas adalah org2 yg sayangkan mawi.siapa yg melonjakkan mawi hingga jadi juara.bukan mereka?sekarang mawi kesah tak korang?komen sini pun mawi tak baca.ekin baca la kot.pasai dia cerdik.klu tak cerdik takkan dapat mawi.ok.saaaayaaaaaaangggg peminat mawi.mawi ……………mungkin langitmu lebih biru di sempadan sebelah situ…….

    0
    0
  69. aisyeeteru9190 says:

    sy xla mnat mawi n ekin..
    tp, sy nak tnya ckit..
    kalau prempuan mlyu, pakai tudung, sptutnya melebihi paras dada kan?
    da kwn sy yg beragama islam, dia org sllu pkai tudung mlepasi paras dada..
    juz want to noe, coz im not malay…

    0
    0
  70. gladice says:

    rimas tol baca komen korang nih.

    0
    0
  71. sally js says:

    apa pon kekurangan n kelebihan seseorang tak semestinya kita suka suka nak blame….biarlah Dia yg menentukan atas segalanya…baiknya kita sama sama menjaga peribadi masing-masing…tak ada apa yg boleh kta dpt bila mngutuk orang lain..sedangkan kita sendiri belum tentu sudah sempurna dalam semua hal…saya kata macam ni bkn bermakna nak backing sesiapa..hanya sekadar mengingatkan sesama kita….maaf jika kata-kata saya menimbulkan kemarahan…apa pun kita ini hanya manusia biasa…tidak ada yang sempurna…. wasalam…tq

    0
    0