Written by AbangNara | July 24th, 2014

Awie dan Erra memang satu nama yang cukup gah satu ketika dahulu. Percintaan mereka menjadi bualan ramai. Walaupun tidak berakhir dengan perkahwinan, kisah cinta mereka sememangnya wajib diketahui semua orang ketika itu lebih-lebih kalau anda pengikut setia filem Sembilu. Kini bahagia dengan kehidupan masing-masing, Awie dan Erra kembali bergandingan dalam sebuah filem yang bertajuk Warna Cinta Impian.

awie dan erra

Teringat Abang Nara apabila mendengar lagu Tragedi Oktober nyanyian Awie, memang terasa ‘feel’nya. Penuh jiwa raga betul nyanyian Awie tue yang menyesali percintaannya dengan Erra berkubur. Walaupun kini Awie juga menghadapi masalah rumah tangga, namun Erra menolak untuk digosipkan dengan Awie sekali lagi. Namun kalau nak imbas kenangan silam tak apa. Kata Erra:-

Kalau setakat imbas (kisah lama) saya tak apa, saya tak kisah. Tapi diharapkan janganlah nanti ada cerita lain pula. Perkara yang lepas biarlahh lepas.

Jangan la ada gosip… faktor usia tidak lagi mengizinkan untuk timbul lagi gosip-gosip tentang kami.

Kami sudah cukup profesional. Saya hormati Awie dan dia juga hormati saya. Harapnya tiada cerita lain selain cerita kerja, ya

awie dan erra

Fuh~~ Cuba bayangkan kalau cinta Awie dan Erra kembali bertaut selepas berpuluh tahun. Memang havoc habis dibuatnya. Walaupun itu bukan mustahil, Abang Nara tak jangka ia akan berlaku. Awie dan Erra masing-masing sudah dewasa dan mahu fokus terhadap keluarga masing-masing walaupun kedua-duanya ada masalah dalam perkahwinan. Marilah kita doakan yang terbaik untuk mereka. Mungkin satu hari nanti ada ada lagu versi gembira “Tragedi Oktober”. Siapa tahu kan?

23 responses to Imbas Kisah Lama Boleh, Jangan Ada Cerita Lain Pula – Erra Fazira

  1. Anonymous says:

    awie ade ke duit, erra high maintenance. bini amik 250k pun ngamuk, 250k tu kat erra celah gigi je..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 75 Thumb down 12
    • Fahrin Ahmad says:

      hancur lebur la erra pazira pasni….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 3
    • Aaron Aziz says:

      erra mmg ssuai ngn yusri kru,
      citer2 dlu mmg diorang je kapel..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 5
    • Neelofa says:

      apa imbas2 ni, mengaibkan betul weh..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
      • ngeee says:

        ko bia betul…. muka wawa tp nama neelofa .. :)

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 68 Thumb down 1
        • Orkid Indah ... says:

          Ngeh …. ngeh … ngeh …. silap letak nama ke @wawa ?
          Jodoh & Pertemuan RAHSIA ALLAH SWT …. Sngat Misteri … Sungguh Misteri …. Terlalu Misteri …. Begitu juga Awie & Era ….. Biarkan ia menjadi satu Misteri …. MISTERIIIIIII …. Hehehehe ….

          SMOGA YG BELUM BERTEMU JODOH BERJUMPA DNGN PASANGAN YG SESUAI & SERASI …. AAMEEN … Nak Pasangan Baik … SILA buat QC kat diri sndri … Rasa2 Lepas tak Piawaian Nak Dpt Pasangan Yg Baik … Jngn ‘PAKAI’ RASA2 JER …. RASA DIRI DAH BAIK TP USAHA TAK ADA … TUNTUT ILMU SPY MENJD MANUSIA YG BAIK AKHLAK & PERIBADI … KLU YG MUSLIM TU SILA CUKUPKAN SOLAT … WAJIB … ( Peringatan kat diri sndiri ) LPS TU BARULAH TAWAKAL SERAHKAN PD ALLAH SWT. Aemeen …..

          TERIMA PASANGAN SEADANYA. Pasangan pulak … jngn mentang2 pazangan kita dah trima kita seadanya … Malas nak tingkatkan Peribadi & ekonomi … Yg Kurang jaga kebersihan silalah berubah jd PEMBERSIH .. Rajin làh usha spy ekonomi bertambah … Peace ….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 4
    • Melati says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 21
  2. Iyer ker? says:

    OMG..OMGGGG…..OMGGGGGG sgt la tidak sesuai depa dua nih…..vcd? oh vcd? korang ada????

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  3. arni fazira says:

    tak mungkinlah………..sbb erra sendiri dikhianati oleh awie masa putus tunang dlu sampai awie kena tangkap basah dgn arni sbb tula terus kawin…………. erra ada anak..apa2 pun mesti dia pikir perasaan anak dia dlu engku aleesya………….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 1
  4. Anonymous says:

    bosan le bang nara cite dua org retis ganyut ni…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 14
  5. ye le tuuu says:

    Erra dgn awie mkin sesuai…dua2 suka moto,suka buat sesuatu yg lasak dan gila2….kalo erra dgn yusri mmg tk sesuai…yusri suka kedamaian dan penyayang mmg sesuai dgn lisa surihani yg lembut dan ceria….aku suka pasangan ni mereka npk saling membahagiankan antara satu lain,moga jodoh mereka berpanjangan….apa2 pon tk mkin erra kembali pada awie,sbb erra tk nk terluka lgi…..awie bkn boleh setia dgn sorg ppuan je….awie mkin nk cari isteri yg boleh ikut telunjuk dia aje….jaga ank2 dia,hal aku kat luar isteri jgn ambik tau….e2 le awie…mana mkin erra boleh terima….hihihihi apa pon ini pandangan aje le….jgn marah haaaaa ;)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 5
  6. dikcik says:

    eh mcm menyampah je ngn derang ni….sorang baru cerai…sorang lagi gengster…hantar awie gi gaza nak?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 7
  7. nok gebuzzz says:

    just to be a frendz cukup la……lagipon erra tau awie mcm mana,xkan erra nak kena kali kedua lagi….pandangan jer la…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  8. pailang takde telor says:

    Koh koh koh.. putus tunang pun tuntut habis sume barang.. mmg haprak silap2 kena terajang jugakler jwbnya..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • missTett says:

      laa yeke tuntut brg semua ish ish ish ape ke cheapskate bebenor.. if erra terliur jugak lg tak tahuler nk kabor apa. dah sedap bantai bini rebut pulak anak itu jeler kelakunya sampai ganyut nant.. kesian.. tak sabar nk tunggu awie kena sumbat jail, dah pukul takkan tak bertelor taknak mengaku pulak.. terserlahla Kebacolannya, tak gitew..

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
  9. kayu says:

    erra ni harap muka dan body aje lawa. Berlakon super kayu. Bosannnnnnn takde perubahan langsung. Elok menuntut dengan erma fatima, nabila huda, norkhiriah lah

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 6
  10. mak c kina says:

    bgs jugak erra putus dgn awie dlu..klu dia msh dgn awie,aku rse xde sape kenal erra skrg..so aku amat tidak setuju klu dorg ni kembali terjalin..
    aku rse pun xmgkn erra nk dgn awie lepas apa yg awie buat dlu

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  11. otai masih berbisa says:

    selamat hari raya aidilfitri……

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  12. woiitt.. says:

    hal yg akan jadi lauk wartawan hiburan..sedaplah buat citer untuk sensasi..gosip panas..makanlah oleh mu darah dan daging manusia sedaramu..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  13. izka says:

    si awie ni sesuai di kahwinkan dengan si kiki streng lock sama sama gengster

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  14. EYQA says:

    harap mereka b’1 kembali . . .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  15. […] Imbas Kisah Lama Boleh, Jangan Ada Cerita Lain Pula – Erra Fazira (22) […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

Leave a Comment

Optional