Written by AbangNara | March 7th, 2014

Nampaknya kisah Hanez Suraya mendapat perhatian luas terutamanya di kalangan masyarakat Melayu. Menariknya Imam Muda Hassan, juara program Imam Muda 2 turut dilihat mengeluarkan status di Facebooknya yang seolah-olah menegur perbuatan Hanez Suraya dan Romie yang pergi bercuti di Bangkok. Walaupun tidak menyebut secara nyata nama pelakon tersebut, memang siapa yang makan cili akan terasa pedasnya dengan kata-kata Imam Muda Hassan.

imam muda hassan

Berikut ialah status Facebook Imam Muda Hassan yang sewajarnya dijadikan panduan untuk kita semua:-

Bercuti Dengan Bukan Mahram?

Lagi-lagi kisah percutian ‘pasangan’ yang belum mempunyai ikatan yang sah.

Bercuti dengan bukan Mahram tetapi ditemani oleh orang lain bukanlah satu ‘excuse’ untuk menghalalkan apa yang haram. Matlamat tidak menghalalkan cara.

Walaupun ditemani orang lain, tetapi adegan pegang tangan bersama tidak akan memungkinkan ia menjadi Halal.

Tak kisahlah kalau percutian anjuran syarikat sekalipun, jika batas-batas tidak dijaga, lelaki dan perempuan bebas bergaul tanpa batasan, ia tetap haram.

Dah tak tahan sangat, kahwin sahaja…lepas tu nak bawak naik Gunung Everest sekalipun, tiada siapa yang halang.

Jangan cuba menghalalkan yang haram!

hanez suraya imam muda hassan

Abang Nara yakin akan lebih ramai selebriti yang akan mengeluarkan pendapat mereka mengenai kontroversi yang sedang hangat ini. Imam Muda Asyraf juga sebelum ini sempat membuat memberi komentar kelakar mengenai isu ini di Twitternya yang bertulis “Press Conference ptg ni bersama Hanez Suraya dll.. Isteri sy pesan.. “Abg jaga mata”.. Hehe“. Apa kata anda?

P.S: Koleksi foto burung yang mengkagumkan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 responses to Imam Muda Hassan Tegur Hanez Suraya?

  1. Anonymous says:

    good words !

    boo itu pompuan !

    0

    0
    • Ron95 says:

      terkena ko lg hanez.. lain kali nk bg statement jgn nampak kan kebodohan diri sendiri.. diri sendiri salah lg nk perhebah satu dunia yg dia betul.. ko tu nasib putih je.. kalau hitam legam takde nya mamat romen tu nak kat ko.. puiiih!

      0

      0
      • Anonymous says:

        hanez mana nak kisah semua tu bang imam.. bagi hanez bercuti bersama lelaki bkn muhrim dah makanan dia hari-hari.. apa la sgt dia nak tahu halal haramnya.. kalau dia tahu takde nya dia nak menipu, curi laki org, peluk-peluk sakan dan lain-lain lg.. moga diwujudkan pusat pemulihan utk artis-artis mcm hanez ni.. nampak sgt dh rosak akidahnya..

        0

        0
        • Hanez Soooooraya says:

          i pasrah abang imam.. ni semua gara2 ferari dan wang ringgit berjutaan semata.. :(

          0

          0
        • Pemerhati says:

          Hanez Suraya…peragai tak ubah seperti kupu2 malam. Kaki putar fakta.

          0

          0
        • Fakta Perkahwinan says:

          semuanya kerna wang, nafsu dan harta. kalau mr r tu mat dispatch korang ingat si betina jalang ni nak ke? ko rasa nok?

          0

          0
        • Tok Kay says:

          Apa pulak kata Siti Nurhaliza, Fasha Sandha, Waheeda & juga Faezah Elai ?

          0

          0
        • Tijah says:

          yg peliknya…ada lagi ke peminat2 hanez suraya neh?

          0

          0
        • Mek Sues says:

          jantan mana yg tak cair kalu betina murahan cenggini asyik sedekah “apam dan kerang busuk” secara rela dan percuma. iya dok?

          0

          0
        • Miss World says:

          Eeeee….apam busok. Korang rasa apam dia bergerutu macam muka dia tak? Yucks tuih…

          0

          0
        • Kak Jemah X Suka Retis Gred D says:

          Elok sangat la Mr R dan HS berskandal.
          Sekor dayus…sekor lagi pulak jalang.
          Harap sampai ke jannah la ye.
          Whatever la…

          0

          0
        • Fahrin Ahmad says:

          imam muda bersuara tu,
          jangan melawan.

          0

          0
        • alin says:

          sebenarnya xkisah dia suami org tau x sbb poligami org lelaki leh kawen 4 tp cara dia salah nak poligami kena ada cara yg betol, dah xsuka sebab isteri dh tua dah bosan cari baru lupa yg lama yg setia bersama di masa susah senang lelaki nih sgt bodoh sanggup memburukkan isteri sendiri sebab nak masyarakat tahu yg hanez jalang ni perempuan baik sori to say aku x pernah jumpa laki macam ko nih sgt1000x pengecut bro..xde telor ke? masyarakat hari ni x bodoh n senang tertipu dgn lakonan ko yg sgt2 suck please la makin lama makin terserlah kebodohan dua2 nih dah buat salah mengaku saja xyah komen apa2 dah sbb semua dah tau sapa salah sapa betol xyah tegakkan benang yg basah..nanti buat malu saja bercerai n kawen dgn perempuan baek tu tutup cerita sbb aku pun dah muak dgn citer maksiat mcm nih.

          0

          0
      • Utusan Merapu says:

        Terkini: Hanez Suraya akan melancarkan produk pemutih kulitnya sendiri bernama……..AUTAWHITE !!!

        0

        0
    • Kak Jemah Panas Kemarau says:

      Seorang manusia tidak akan ditimpa suatu musibah, kecuali kerana dosanya sendiri. Amin.

      0

      0
    • Olga says:

      I LIKE ALSO

      0

      0
      • Liana Senan says:

        Ini dia suami dayus…

        0

        0
      • Mdm U says:

        Hanez Suraya tolong jangan rampas kebahagian orang lain… nanti masa kamu akan tiba untuk,dikecewakan pula… mungkin lebih parah lagi.. Dunia ini berputar lambat laun kau akan kecewa macam mana kau kecewakan orang lain..

        0

        0
      • milah says:

        berkawin dgn suami orang ni tak salah kerana itu wujud poligami dalam islam. namun cara mereka ni yang tak betul. kalau lelaki tu suka nak kawin lain, buatlah cara yg betul dan berbaik2kanlah kedua2 wanita ini supaya mereka dpt menjadi isteri2 yg menyenangkan suami. jgnlah dah dapat yang baru, yg lama dibuang. yang lama tu setia dikala susah. yang baru mungkin boleh menambah kebahagiaan anda. yang perempuan tu pulak, kalau nak share..share la dgn hormat. jgnlah dirampas pulak. baik lelaki utk perempuan yang baik.

        0

        0
    • Hamis Suraya says:

      Sebut saja nama Hanez Suraya….teringat akak kisah “Perempuan, Isteri dan dot dot dot. Youols bagaimana?

      0

      0
    • K Belah says:

      dengar kata AuraWhite sedang mencari duta baru…..padan muka ko betina sundal. yahoooo….

      0

      0
  2. Alis Adriana Rose says:

    sy first..:D
    bila org berilmu berbicara..hope dorang berubah..amin2..ntah lah nk ckp lebih2 jd mgumpat lak..manusia skrg..ummm

    0

    0
  3. wawa says:

    terbaik

    0

    0
  4. Anonymous says:

    haaaaaa.. padan muka ko hanez.. kena kaw2 ko.. tu la.. lain kali jgn tebuk sarang tebuan

    0

    0
  5. ila says:

    Rasanya ramai lagi yg akan muncul memberikan komen ttg isu diaorg nih. kalo masih xsedar2 jugak hakak tak tau lah nk cakap apa lagi.. tepuk kepala tanya la sakit ke idak okeh ;-)

    0

    0
  6. tokti says:

    i dulu, mak bapak larang pon tak nak dengar…huhu

    0

    0
    • apa pun tak bley says:

      tok ti oii.. mane ko nak dengar cakap mak bapak ko.. sbb ko dh asyik nampak misai tok k jer time tu… gigi tok k wane kuning pun ko dh tk kesahhhh… hahahahaha……..

      0

      0
  7. Kalau aku kaye says:

    SETUJU SANGAT2 NGN PANDANGN USTAZ. KALO DH HALAL 2 NK G KE PLENET MARIKH TAK BALIK2 PUN X DE SAPE PUN NK KESAH DEK NON…..

    0

    0
  8. Zie ZIe Ieta says:

    AKU RASA KENYATAAN IMAM MUDA INI BUKAN HANYA PADA HANEZ SURAYA SAHAJA TETAPI NAK MEMBERI TEGURAN KEPADA SELEBRITI MALAYSIA YANG PERASAN ALA-ALA HOLYWOOD YANG SUKA PERGI BERCUTI DENGAN BUKAN MAHRAM DAN HANYA BG ALASAN KAWAN-KAWAN RAPAT DAN MAK PON IKUT BERCUTI…
    SETAKAT HANEZ SURAYA MUNGKIN RAMAI HATERS TP MACAMMANA DGN NORA DANISH YANG PEMINATNYA SEMUA JADI BUTA HATI..
    LEBIH KURANG JE MEREKA BERDUA NIH.. BANGGA SANGAT BERCUTI DI BALI LA THAILAND LA TP ALASAN NORMAL ADALAH BERSAMA KAWAN-KAWAN RAPAT.
    APA – APA PON JANGAN KERANA ANADA ARTIS MENGHALALKAN SESUATU YANG TERANG – TERANGAN MMG HARAM KERANA TIADA IKATAN YANG SAH DI SISI AGAMA..
    KITA SEBAGAI PEMINAT HARUS BUKA HATI DAN MINDA UNTUK TERUS MEMBERI KENYATAAN YANG HALAL TETAP HALAL DAN JANGAN MENGHALALKAN PERKARA YANG TETAPPPPPP HARAM WALAUPUN IBU DI SISI..

    0

    0
  9. wawa says:

    hahaha…sebijijjjjikkk ats muka..

    0

    0
  10. Zie Zie Ieta says:

    aku setujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…
    AKU RASA KENYATAAN IMAM MUDA INI BUKAN HANYA PADA HANEZ SURAYA SAHAJA TETAPI NAK MEMBERI TEGURAN KEPADA SELEBRITI MALAYSIA YANG PERASAN ALA-ALA HOLYWOOD YANG SUKA PERGI BERCUTI DENGAN BUKAN MAHRAM DAN HANYA BG ALASAN KAWAN-KAWAN RAPAT DAN MAK PON IKUT BERCUTI…
    SETAKAT HANEZ SURAYA MUNGKIN RAMAI HATERS TP MACAMMANA DGN NORA DANISH YANG PEMINATNYA SEMUA JADI BUTA HATI..
    LEBIH KURANG JE MEREKA BERDUA NIH.. BANGGA SANGAT BERCUTI DI BALI LA THAILAND LA TP ALASAN NORMAL ADALAH BERSAMA KAWAN-KAWAN RAPAT.
    APA – APA PON JANGAN KERANA ANADA ARTIS MENGHALALKAN SESUATU YANG TERANG – TERANGAN MMG HARAM KERANA TIADA IKATAN YANG SAH DI SISI AGAMA..
    KITA SEBAGAI PEMINAT HARUS BUKA HATI DAN MINDA UNTUK TERUS MEMBERI KENYATAAN YANG HALAL TETAP HALAL DAN JANGAN MENGHALALKAN PERKARA YANG TETAPPPPPP HARAM WALAUPUN IBU DI SISI..

    0

    0
    • Ariani says:

      Bukan untuk selebriti je teguran ni..Untuk semua umat Islam..Tak kira siapa pun dia asalkan dia adalah Islam…Jgn kita nak tambah aibkan mana2 pihak…penghujung hidup kita pun belum tentu bagaimana ia berakhir sama ada baik atau sebaliknya..Semua manusia tak sempurna…Semua ada buat kesilapan…Moga kita semua diberi hidayah dan petunjuk…Wallahualam

      0

      0
  11. Puan Awet Muda says:

    Aku kesian dengan Liyana Manan sebab,
    walaupun dia sedang ingin bercerai, mrR tetap suami dia yg sah. Sakit dan rajuk kita pada suami sampai nak minta cerai pun, memberi kesan yg besar jugak bila tgk sang suami tidak melepaskan Liyana Manan yg meminta cerai, bahkan pergi bercengkarama dengan Hanez Suraya, ye la mcm IM cakap, tetap haramkan. Situ pun hanez dan mrM tak nampak SALAH dorang. Yang nampak, salah Liyana yg konon tetiba nak bukak aib rumah tangga bagai.. lepaskan la Liyana tu mrR oii, bila di tanya oleh wartawan kau syg liyana lg ke x, peguam kau plak yg jawab. Ko nak jaga hati si Hanez yg haram utk kau tu kan? eiiii menyirap aku, daripada aku nak kawal ayat2 aku komen kat sini… bila kenangkan muka2 korang masa wat sidang media tu.. rasa nak cili je mulut satu2..!

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Mak aiiii HS…..ko la artis pertama yang pecah rekod buat kontrovesi dan rakan2 artis sendiri pun turut komen. So far, Rita Rudaini, Chef Wan, Imam Muda Hassan seterusnya ntah sape lagi….itu menunjukkan bahawa ko mungkin dipihak yang SALAH! watch out! Camana la masyarakat tak label yg artis ni perangai tak baik, ko sendiri yang buktinya…bukan menuduh tapi fakta!

    0

    0
  13. Diva says:

    alahai imam muda ni pon satu, sebok jugak nk baca dunia artis siap comment bagai. rasanya once jd artis mmg dh sah2 haram kot berpeluk berpegang dlm drama or filem..so ape ke hal setakat g melancong bersama..saje ler tu nk cr publisiti

    0

    0
  14. hanez monyet says:

    terbaiikk la imam muda Hassan..kpd semua artis yg lain please take note walaupun pergi bercuti beramai2 tapi amik pic pegang tangan dan peluk sakan sama bukan mahram tetap HARAM! nora danish, nabila huda fikir before upload gambar percutian anda kat IG

    0

    0
  15. Anonymous says:

    kah..kahhhh…padan ngan muka ko hanez…kalau ko rasa malu sgt ko sumbat jer muka ko kat lubang jamban…ko x kisah kan kalau sumbat kepala ko kat lubang jamban sb kepala n otak ko memg dh kotor…mak bapak hanez ni mane hek..x tahu malu ke anak pompuan dia perangai jalang mcm ni…

    0

    0
  16. Anonymous says:

    Diva ooiii…seorang ustaz kena lah menegur..sapa lagi nak menegur..

    0

    0
  17. Anonymous says:

    Hanez mencari lelaki yang pada pandangan dia banyak duit. Si suami orang ni pulak yang rasa dia kaya raya , mencari publisiti murahan untuk tumpang glamour si artis. Sama2 ada muslihat disebalik semua yang berlaku. Orang yang benar2 ingin mendirikan rumahtangga tak akan buat maksiat sepuas2nya dulu baru fikir pasal nak kawin. Ada juga bila dah puas nanti masing2 cari yang lain. Jangan risau Liyana …tak berbaloi dapat husband macam tu. Lepaskan dia dengan reda . Insya Allah akan ada penganti yang lebih baik, yang sayang dan boleh menjaga Liyana anak beranak. Tengok contoh Chef Wan. Walaupun dah berpisah dengan isteri, dia tetap melayan bekas isterinya macam permaisuri kerana telah bersusah payah melahirkan anak dia dan membesarkan mereka dengan baik. Ciri2 lelaki yang bertanggungjawab, saling meng hormati dan penuh kasih sayang la yang patut ada pada suami2 semua. Baru la aman rumahtangga.

    0

    0
  18. Anonymous says:

    Siti Nurhaliza, Fasha Sandha, Waheeda & juga Faezah Elai
    Apa perbezaan dieorg ni ialah dieorg xhebohkan satu dunia yg dieorg ni perampas..yer dieorg amik laki org tp ad eke buat PC bagai keluar melodi la meletop la ape la….keluar statement sekali jer lepas tu senyap..kalo dh jadi nombor 2 buat cr mcmm nombor 2..jgn membodohkan diri n menunjukkan kebodohan pada org lain.. Ade dgr CT pi canang satu msia ke..kalo dh perampas tu buat cr perampas..jgn nk tegakkan lg benang yg dh basah..mengaku slh jer laaaa

    0

    0
  19. Anonymous says:

    ya ALLAH…kalau aku la d tempat hanez ni x tahu nk letak muka kt mane…tersangat la malu…ko dh x tahu malu ke hanez atau ko memg muka x tahu malu….

    0

    0
  20. Anonymous says:

    Ramainya group perampas suami orang dikalangan artis. CT, Fasha sandha, Faezah elai, Waheeda, Norish karman, Noryn aziz, Sakinah, Tiara Jac, Zizie ezzete, Noniswara, Memey dan banyak lagi . Itu artis terkini. Artis2 lama pun ramai juga…..boleh buat persatuan perampas suami orang. Semuanya dapat goda yang kaya raya.

    0

    0
  21. Anonymous says:

    Seorang sahabat Rasulullah s.a.w. berkata:
    “Berhati-hatilah kamu terhadap perzinaan kerana di dalamnya terdapat enam kerugian;
    tiga kerugian di dunia dan tiga kerugian lagi di akhirat.
    Tiga kerugian di dunia adalah sedikit rezeki, pendek umur dan berwajah hitam.
    Sedangkan tiga kerugian di akhirat adalah mendapat murka Allah,
    kuatnya penghisaban dan masuk neraka.”

    0

    0
  22. Feeling says:

    mana pejabat agama???????

    0

    0
  23. Imankontol says:

    Pee dah … yg si betina je ko tegur sindir ??? Kalo jantan tk layan tak akan menjadi nya. Imam/ostat2 d Mesia ni semua kecoh aje. TIN KOSONG!

    0

    0
  24. yan says:

    sama-samalah tuu laki ke pempuan ke …x paham ke imankontol peringatan utk nora Danish jugak…

    0

    0
  25. Leah says:

    It’s sad to see this scenario in local entertainment. It’s so unprofessional.

    0

    0
  26. lulu says:

    Minah ni dlu kontr0versi jgk kn?? Kes apa ek??

    0

    0
  27. AntiHanez says:

    Hanez Suraya, ko tak payah la nak putar belit kenyataan. Dah sah-sah la ko tu RAMPAS laki org. Satu M’sia da tau ko tu perampas! Bukti dah ada siap pegang-pegang. Amboiii sedap ye bang…… Ko mmg memalukan org melayu. Perempuan yg menindas kaum perempuan sdri. Ishhhhhhh nauzubillah perangai ko ni. Title ”BITCH” sesuai utk ko! Sabar ye kak Liyana. Kebenaran pasti berpihak pd akak. Tak sabar aku nk tgk Hanez Suraya cacing kepanasan. ZZaaaaazzzzzz…

    0

    0
  28. Ostat Besor says:

    pak imam, poi la mengaji bagi khatam abis2 bab halal, haram..

    0

    0
  29. pemerhati says:

    Baik berkahwin terus diaorg ni lepas suami bercerai dgn wife skrg..dari seksa wife mcm tu, baik lepaskan sahaja. Slagi bergelar isteri, ianya masih di bwh tanggjwb suami. Ni terbalik, suami pi jg gf.. patut suami settle dgn isteri dlu, ye la ms nk kawin cara baik minta…bila dh jumpa yg baru, yg lama terus dipinggirkan. Betul la kata org “cinta itu buta” tapi tp sbg manusia yg diberi akal fikiran, perlu fikir baik buruk tindakan, kesannya pd pihak isteri, family ketiga2 pihak, anak2..BINA MAHLIGAI PERKARA BAIK, TAPI cara dan masanya x kena..

    0

    0
  30. wanny says:

    org mcmni bukannya tkut dgn hukum Allah…dia main belasah je…halal ke haram….weerrkkss

    0

    0
  31. ikan keli says:

    Muka jantan jalang yg suka pegang pepet dan bontot betina sundal ni tk le handsome mana pon aku tgok cam org terencat akai jer….waktu berckp mata pejam celik pejam celik,bibir d kemam2….cam org tertelan guli jer …aku rasa macam nk lempang jer muka dia biar bgi lancar skit berckp..agaknya dia jdi sawan cam 2 sbb byk sgt makan daging busuk n cium bangkai kot….

    0

    0
  32. kak ton says:

    Kepada mr R, bila nak berkahwin dengan Liyana Manan anda berjumpa secara baik dengan kedua ibu bapa nya… berjanji utk menjadi suami terbaik hingga akhir hayat…
    jika dah tak nak sila pulangkan dengan cara yang baik juga kepada keluarganya… jumpa kedua ibu bapanya juga… berpisah dgn cara yg baik demi anak2….

    0

    0
  33. Datin Tipah says:

    masalahnya, si Hanez hazab ni tau ke halal haram? rasanya xkot sbb kalo dia tau, dia xkan pegi bcuti dgn bukan mahram lagi2 dgn suami org.

    7+2=9

    0

    0
  34. Linzy Longkang says:

    en imam muda tak nak try hanez suraya ker? kalau ada ferrari lagi laa dia nak!

    0

    0
  35. poji says:

    alah imam muda sbb takde ustazah muda nak bawak pi makan angin sama2…jeles letew

    0

    0
  36. ms.whatever says:

    kalau hati dah suka tahi pun rasa chocolate, so tak mustahil kalau dia melakukan sesuatu di luar jangkaan

    0

    0
  37. sama aje says:

    ini lagi satu geng kaki burit. Pandai nak mengajar org tapi puak2 kamu lah yg mengalu2kan mengalakkan menjadi contoh yg tidak baik kpd pemuda2. Dengar lah khutbah2 bangang depa semua pasal ppuan. Bukan dia mengajar menyayangi isteri dan anak2. Kesetiaan dan kebahagian dalam sesuatu keluarga patut di utamakan. Senang aje dia selesaikan masalah – kawen lagi satu. Sudahlah.HIPOKERIT!!

    0

    0
  38. reyza says:

    ramai yg mengaku Islam tapimengabaikan agama kereka sendiri….bergaul bebas dan cuba utk meghalalkan yg telah nyata haram…

    0

    0
  39. me says:

    perempuan solehan untuk lelaki solehah,
    mungkin si suami tidak layak untuk si isteri..dan si isteri lebih layak mendapat suami
    yng lebih baik dan beriman daripada lelaki sebegini. buat apa kita nak kesah sgt..dari luaran pun kita dah nampak hanez dan pasangannya sgt sesuai bersama.. biarkan shjlah.. harap2 mereka berdua dpt pulang ke pangkal jalan. si isteri sepatutnya bersyukr kerana Allah s.w.t sudah mempermudahkan perjalanan hidupnya dari menjadi isteri yang tidak baik.. eloklah perceraian ini terjadi.. semoga si isteri lebih mendekatkan diri kepada Allah. sekian.

    0

    0
  40. Neesaa says:

    Ini manyak bagus,,,,,,,,,, gambar tu sok hantar aje pada mahkamah… hakim bukan buta dan sekarang pihak ketiga yang penyebab bercerai boleh kita saman… dan seperkara lagi jantan tu jgn ingat dia bagus sangat…ko dah tua nnti baru ko tau… mana intan mana kaca… banyak lelaki mcm ni ..yang penting Liyana jangan abai anak2 tu…jantan tu ingat dia bole buat anak lg… biarkan…Buat ape nk tunggu lg jantan mcm tu… ade balasan untuk mereka

    0

    0
  41. kiahpropa says:

    bodo. imam muda tegur nk heran. blah laa. yg aku tegur ko xmau plak ckp kiah propa tegur???????

    0

    0
  42. I.P.O.K.E.R.I.T says:

    alahai…. imam MUDA belum belajar abis2 pon. Besuk lusa dah pandai mula lah kumpul satu2. Konon berhak/ nak elak maksiat. Kaki layan NAFSU je dorang ni semua. Tunjuk alim utk cover. Si Melayu yg tak suka baca buku tau angguk2 dengarkan aje yg cium buntot2 puak ni . Tak reti guna otak utk memikir. Aku salute lah yg taat setia sayang isteri satu aje selamanya. One in a million!!

    0

    0
  43. inpom says:

    ntah apa2…imam muda nak tegur perkara macam ni? Sebelum nak betulkan orang lain, perbaiki dulu kelemahan pelaksanaan system undang-undang Islam kat Malaysia ni. Kalau berkait soal pelaksanaan kekeluargaan Islam, nikah, cerai, blaa…blaa… makan tahun wooo nak selesai…

    0

    0
    • Diva says:

      kannn, sebok plak imam muda yg br graduate ni nk tegur2 dunia artis. mmgggg nk cari publisiti..nk glamer, bukan betol pon diaorg..

      0

      0
  44. heru says:

    Harta, tahta dan wanita merupakan godaan yang sangat nyata di dunia. menjanjikan balasan yang sangat menderita di akhirat kelak.

    0

    0
  45. Melati putih kuning says:

    Gebunya peha Kak hanis !!!!

    Maklum la retis..
    Peha melati pun tak mcm tu., tu la laki asik komplen aje

    0

    0
  46. Anonymous says:

    Sudah2 la mengutuk dia…KIta dan keturunan kita pun belum tentu pengakhiran macam mana…Jangan apa yang kita kata tu terkena semula kat kita or family kita…Dia juga manusia biasa ada buat kesilapan..Doakan semoga dia dapat hidayah dan sedar…bertaubat kan lebih baik….Semua manusia ada buat kesilapan termasuk kita tak lari dari kesilapan…Kisah ni pengajaran buat dia…Bagus imam muda memberi teguran tu..Cuba ambil dati sudut positif…bukan hanya untuk dia atau mana2 artis…untuk semua umat yang beragama islam…terima teguran tu dan perbaiki kesilapan klu pernah melakukannya…Jangan asyik nak menuding jari kepada mana2 pihak…Tapi sekiranya memberi teguran secara peribadi kepada mana2 individu yang membuat kesilapan adalah lebih baik jika teguran itu khusus untuk individu….Kisah ni jadikan pengajaran untuk kita untuk menjaga keluarga dengan lebih baik dan mencari redha ilahi..Berilah peluang orang yang lakukan kesalahan menebus kesalahan dan perbaiki…jangan menghukum…hanya Allah yang berhak menghukum

    0

    0