Written by AbangNara | May 8th, 2009

buat duit

Sila baca flyers di atas dengan teliti dan jika berminat boleh SMS kepada Encik Ahmad di 012-911-6983.

P.S: BeautifulNara tidak terlibat dalam merancang mana-mana skim keusahawanan dan lain-lain. Flyers di atas adalah pengiklanan daripada pembaca kami. Jika berminat untuk beriklan seperti di atas, boleh hantarkan email ke [email protected]

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 responses to (IKLAN)Program Keusahawanan Buat Duit Dengan Mudah

  1. Penari Poco2 says:

    wlupun aku terlibat di dalam bidang politik,
    bisnes juga adalah salah satu impian aku…
    sbb aku minat…

    0
    0
    • anak singa says:

      buat biz apa?

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        biz kek lapis dan biskut…
        kat swak ni kaya dgn kek lapis mcm2 corak…
        impian aku nak bukak kedai…

        eh…singa, ko pakabar???
        lame xdak brita???

        0
        0
        • anak singa says:

          I anak singa.. singa ganas agak bz rasanyer 2 minggu ni..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          OOO…terlepas pandang plak dah nama kat atas tuh…
          ko ni anak singa ganaz ker???

          0
          0
        • minnie comey says:

          patotla lame ilang..rupennye die teman bini die bersalin..da ade anak da singe ni ha..

          0
          0
        • anak singa says:

          singa ganaz gi outstation last week… this week bz meeting ngan singa dari negara lain…

          0
          0
        • menantu singa says:

          i nih pon konco2 singa gaks..hahahhahahah

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          amboi…
          g mtg sesame singa plak dah…antarabgsa plak tu…
          gerun aku…
          ni mesti mtg pasal nak bukak bisnes ni…jd usahawan!!!

          0
          0
        • anak singa says:

          tgk pasaran antarabangsa gak…. mana tau leh dapat 10 kali ganda hasil skang..

          0
          0
        • BAPAK SEGALA BAPAK SINGA says:

          Nie meeting anak2 singa ke ape nie?

          kah..kah..kah…

          suma singa, singa ganaz la, anak singala, menantu singa la..mcm2…nanti kuar nenek singan,menantu singa sebelah besan lelaki la, anak angkat singa sebelah mak tiri nenek singa la..

          PENING AKU!!

          KAH,..KAH..KAH..KAH..

          0
          0
    • minnie comey says:

      ko menteri ke poco?

      0
      0
      • anak singa says:

        menteri poco poco

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          hahahahah…
          ade ke menteri poco2…
          aku ni baru jer…terlibat dlm keje2 politik…
          penggiat politik tanah air (swak) katekan…
          xlame lg aku jd calon ketua wanita…
          aku takut…muda lg nie…nak cuba nasib…
          kut2 menang!!!

          0
          0
        • anak singa says:

          ketua wanita? parti apa? yang ada pemilihan skang PAS. PKR.. UMNO dh abis.. xtau la kalau parti2 kat sarawak tu hehe

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          PAS, PKR, UMNO….kat sjung jer byk.
          Ni aku…duk swak…parti PBB (melayu), SUPP (cina), PRS (iban plus lain2 bumiputera)…Pakatan ade ler jgk, cth DAP, PKR…..tp byk kalah.

          p/s : kalau nak citer pasal politik di swak, xmuat column
          ni….

          0
          0
        • minnie comey says:

          owh..patot ko soh kak nara cite sal politik ritu..huhu

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          xde ler kene mengene dgn yg nie…
          sajer jer suh kak nara tu bukak citer pasal politik cikit…
          drpd dier bukak citer pasal ikan bandaraya..elok ler
          bukak citer politik…
          ko pilih ler mana satu ko nak : politik ke mawi/ekin????

          0
          0
        • minnie comey says:

          ko saje je kan…mentang2la aku xsuke dowg..da tentula aku suke lg politik..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          taupun!!!
          politik xde ler menempel sgt…

          0
          0
  2. badboy says:

    di mana ada kemahuan di situ ada wang…
    duit tak akan datang bergolek…

    0
    0
  3. Penari Poco2 says:

    pagi2 jumaat ni…sume kerabat singa kuar mengaum!!!

    0
    0
  4. singa ganaz says:

    amboi amboi amboi….. aku xde kemain eh anak singa nih… sumbat dalam sarkis kang…

    0
    0
    • minnie comey says:

      sampai ati bapak berkate begitu terhadap ankny dan suku sakatnye sndri…durrjana..

      0
      0
    • anak singa says:

      hehehehe jgn begitu singa ganaz… kan tgh bz??

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        ko hati2 anak singa….
        kang mengganaz plak bpk ko tu…naya…
        aauuwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!

        0
        0
        • singa ganaz says:

          xpe… dibenarkan…

          0
          0
        • minnie comey says:

          baik bapaknye..sapela maknye..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          maknye kalo xsilap aku org nogori…
          sape namenye tu…kat ujung2 ayat nie nie nie…
          eh…ingat2 lupe plak…
          org kate mak dier tu comey…
          nie nie nie…cam penah dgr jer aku…
          nie comey nie comey nie comey…aaaa lbh krg camtu
          ler name maknye…

          0
          0
    • menantu singa says:

      esok ade sarkis kt stadium shah alam….apa kate ko sumbat je anak singa esok..hahahhaha…
      sesapa peminat rotting christ…esok diorng wat show kt stadium shah alam……………jom tgk sarkis sambil berhibur…muahahhahahah

      0
      0
  5. singa ganaz says:

    kenapa anak singa nih yg rajin reply… mesti dia punya bisnes nih hahaha….

    0
    0
  6. BudaKGeniUS says:

    TERASA MCM DOK KAT KAWASAN SAVANAH plak..

    mcm2 singa ada…

    0
    0