Written by Bella | December 19th, 2016

Tentu anda masih ingat dengan berita panas dan mengejutkan apabila pelakon Ika Nabella ditumbuk oleh pengarah terkenal Azma Aizal Yusoof kerana pelakon wanita itu tidak dapat memenuhi apa yang dikehendaki oleh pengarah berkenaan.

Tidak trauma dengan apa yang berlaku, Ika masih lagi melakonkan watak wanita dikasari, cuma kali ini beliau  meminta gandingannya untuk lebih berhati-hati agar tiada perkara yang tidak diingini berlaku.

Saya ada terima tawaran memegang watak sebagai wanita yang dikasari dan menjadi mangsa. Cuma saya akan ingatkan pelakon gandingan saya agar lebih berhati-hati.

Ia bukan kerana saya serik atau trauma kisah lalu tetapi sebagai langkah terbaik agar perkara lalu tidak berulang.

Selepas beberapa siasatan yang dijalankan, Azma akhirnya didapati bersalah oleh Mahkamah Majistret Ampang dan telah dikenakan denda sebanyak RM 2,000. Azma juga ada meminta maaf kepada Ika atas apa yang berlaku.

Ika juga membuat keputusan untuk tidak lagi memanjangkan perkara berkenaan dan berdendam. Namun, beliau sudah serik untuk berlakon dibawah arahan Azma.

Sumber Berita : mStar Online

9 responses to Ika Nabella Masih Berlakon Watak Wanita Dikasari, Tidak Trauma Meskipun Pernah Ditumbuk Pengarah

  1. Anonymous says:

    bekas mangsa keganasan pengarah bipolar.
    semoga terus tabah dan maju.

    3

    0
  2. melati says:

    Bahaya keje gan Lelaki panaz baran ni ..!! Mak dia pun dia Rogol kalau ader peluang Lelaki panaz baran ni..!!!

    4

    1
  3. Anonymous says:

    senang2 je nk tumbuk anak org. mental punya pengarah!

    2

    0
  4. melati says:

    Lagi 1 tak yah ler keje dgn Org panaz baran ni , mereka ni golongan kedekut terlampau..!! nanti dia bayar Ciput jew..!! Duit org mereka nk , duit sendiri kedekut nk keluar, sebab tu lelaki panaz baran ni tk ader kawan sebab kedekut, time makan harap org belanja jew..!! ini pengalaman..!! hmmm

    2

    0
  5. Anonymous says:

    pengarah gila seks,bila pelakon tak mau bagi,di belasahnya pula,pergi ler cari pelakon wanita yg gila seks,yg threesome ada,yg senget sebelah ada,yg janda mereyam ada.gila punya pengarah.

    1

    0
  6. Ratata says:

    Bongok dayus punya pengarah. Cuba kena pelakon lelaki plak badan sado mcm zul ariffin. Alamat lebam biji mata pengarah tu sebelah. Klu x pun masuk ICU.

    1

    0
  7. Aku tak sangka.. says:

    Pendapat aku lah…
    Ika nie mcm Liza Abdullah…
    watak dia selalunya mendampingi heroine…
    kesian jugak aku tengok…
    sofar belum dpt watak pertama..
    tapi takpe…
    tengok skg….
    Liza Abdullah…
    Laku…. setiap drama mesti ada Dia..
    Rezki…..

    7

    0
    • Bukan pengarah kaki pukul says:

      Betul I setuju. I rasa dia berlakon lg bagus dari pelakon2 baru skrg. Haraplan muka tp belakon sekeras kayu jati.
      Tapi perasan tak lepas si ika ni kawin muka die asyik keluar tv…rrzeki kawin lettew

      5

      0