Written by AbangNara | February 19th, 2014

Spekulasi keretakan rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran sudah mula kedengaran sejak 2 tahun yang lalu. Namun ketika itu, Erra tidak pernah bercerita mengenainya dan sering mengelak apabila ditanyakan kebenaran kontroversi tersebut. Penceraian yang berlaku semalam akhirnya menoktahkan rumahtangga yang terbina selama ini dan menjawab segala persoalan yang bermain di minda orang ramai.
erra fazira ceraiSetelah selesai perbicaraan semalam, Erra memohon agak dirinya tidak lagi diganggu. Erra turut memaklumkan dia akan meneruskan kerjanya seperti biasa. Kata Erra:-

Spekulasi semua terjawab. I hope everyone leave me in peace.

Walaupun kelihatan tenang ketika Engku Emran melafazkan cerai, Erra yang ditemui oleh wartawan portal GUA menyatakan berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikul. Kata Erra:-

Gelora, berkecamuk, tenang atau tidak tenang, itu dalaman kita. Orang tak boleh adili apa yang saya rasa kerana saya lalui perkara ini dengan cara saya sendiri. Jangan anggap saya kuat kerana orang tak tahu apa yang tersimpan di dalam hati saya. Apa yang boleh saya katakan, berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikulnya

Orang nampak saya kuat tapi orang tak tahu apa yang saya tanggung. Kita tak tahu apabila air mata itu akan keluar dan tidak dinafikan, ada masa saya rasa jatuh dan rebah. Walau bagaimanapun, kekuatan ini datang kerana rasa tanggungjawab saya terhadap keluarga. Jika saya rebah dan menangis depan keluarga, anak dan rakan-rakan, macam mana saya nak tolong diri saya dan juga keluarga

Saya kini mahu fokus dengan kerja kerana jika saya tak ada sebarang kerja dan hanya duduk di rumah saja, sudah tentu saya akan melayan perasaan. Saya mahu pandang ke hadapan dan tidak mahu terlalu memikirkan mengenai perkara ini.

erraSementara itu salah seorang kawan baik Erra Fazira iaitu Erma Fatima memaklumkan yang pelakon tersebut telah memberi gambaran keretakan rumahtangganya sejak setahun lepas. Kata Erma:-

Sebagai kakak, saya memang sangat sedih dengan penceraian Erra dan Engku Emran. Erra beritahu saya dia sudah fikir dengan masak-masak dan mahu bercerai dengan baik dengan Emran. Dia hanya lebih fikirkan masa depan anaknya, Engku Aleesya semata-mata dan sanggup menjaga Aleesya secara bergilir-gilir dengan Emran.

Saya difahamkan, Erra hanya dapat bersama Aleesya selama 2 hari saja dalam seminggu iaitu Ahad dan Isnin selain cuti sekolah dan hari perayaan manakala selebihnya menjadi hak Emran. Sebenarnya sudah leih setahun Erra memberi gambar rumahtangganya dengan Emran bergolak.

Saya pula yang hiba dan menangis tatkala mendengar Emran melafazkan cerai. Saya hanya mampu berdoa agar mereka berdua diberikan ketenangan menghadapi semua ini.

engku emran cerai erra

Semoga permohonan Erra untuk tidak diganggu akan dihormati oleh semua pihak. Abang Nara pun selepas ini akan cuba untuk tidak menulis lagi mengenai penceraian mereka berdua. Sama-samalah kita menerima takdir dan suratan ini. Takziah sekali lagi buat Erra dan Engku Emran atas perpisahan ini. Semoga ini adalah jalan terbaik buat anda berdua. Info asal Harian Metro.

P.S: Scirocco dikemaskini dengan gaya dan enjin baru

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

175 responses to I Hope Everyone Leave Me In Peace – Erra Fazira

  1. tempoyak says:

    aku harap hans jgn gelak dekah2 ye…

    0

    0
    • Lembu Gemok says:

      hal rumahtangga orang..kita ni takyah laa sibuk2..nak amik tau, dan utk tahu tak per sbb diorang selebriti…tp janganlah kita dok buat andaian yang boleh menimbulkan fitnah kat diorang..mari doa ramai2..agar mereka mendapat kebahagian yang mereka inginkan..itu tugas kita…fuhhhhh….gila baik aku~

      0

      0
      • Neelofa says:

        mende la erra pajero ni,
        leave me in peace la sgt..

        0

        0
        • Olga says:

          Primadona———————–> Primakjanda !!!

          0

          0
        • Jakun Tua says:

          Gudbai Rozita Che Wan.
          Korang rasa sapa janda berhias paling top sekarang?
          RCW so last year news……
          BOOOOOOM !!!!!!

          0

          0
        • Gadis Rempah @ Spice Girls says:

          Itu la aku pesan, jangan berhooray-hooray sakan waktu bahagia.
          Dulu waktu mula2 kawin bagai nak rak, berhoneymoon sakan naik motor segala ke Europah. .Sekarang? Tuhan maha kaya. Sekejap saja dia akan tarik jika kita tidak mensyukuri dan terlalu menunjuk-nunjuk.

          0

          0
        • Fakta Rumahtangga says:

          perempuan cantik selalunya x hebat diranjang. macam patung berhias dan juga pasu bunga yg hanya enak dipandang. suomi bosan terus carik lain/makan luar yg lebih sensasi yg dapat memberikan kepuasan batin maksima.

          0

          0
        • Tunggu & Lihat says:

          Eleh Nara ni…iyolah tu tak nak buat lagi cerita Erra neh.
          Lepas ni, cerita Erra diulang 5-6 kali satu minggu macam citer si Rita Rudaini tuh. Seriously bosan….

          0

          0
        • Neelofah says:

          Nampak x permainan Erra Fazira disini? Kalu dah cerai putus dah nak masuk setengah dozen statistiknya….siapa yg bermasaalah sebenarnya?
          Tepuk dada tanya tok kadi…. :D

          0

          0
        • PONDAN LORONG SEPI says:

          @fakta rumahtangga

          Para suami bosan terus cari kami ni….golong makluk teristimewa yg paling seksi lagi sensasi.

          Hebat bukan ???? !!!

          0

          0
        • a dildo than an ugly slob like u says:

          @fakta rumahtangga
          Ko ni mesti mamat hodoh giler tak pernah dapat yg cantik. Lelaki Hodoh lagi bangang. Kuat mengorat kelengtong bab dgn cara tu aje dapat memikat ppuan. Berlawak pon macam taik aje. Tarak konfiden- kena PROVE pada diri sendiri yg ada org nak kan dia. Mata keranjang nak salahkan ppuan!!

          0

          0
        • Fakta Rumahtangga says:

          Perempuan2 Melayu malas berdandan. Suami pulang ke rumah muka macam karipap basi. Suami tengok pun tak naik nafsu. Mulut pulak sekor2 kalah jamban awam. Jamban Highway PLUS pun lebih bersih. Suami bosan selingkuh sebab bini muka cam Hantu Kak Limah. Perempuan2 Melayu memang sebegitu. Pemalas, comot, ego…layak dimadukan oleh maid Indon dan Filipina. Sila beli cermin…

          0

          0
        • fakta kepala otak nkau says:

          @fakta rumahtangga
          Hahaha …. memang lah bibik Indon atau Filipina aje yg layak utk ko. Hulurkan Rm50 pon dia ingat ko dah Jutawan…..hebat buat rasa diri kan. Tengok betapa bodoh komen ko. Mulut ko pon lebeh kurang mulut puaka. Hati lagi kaudu.Mencaci wanita se bangsa dgn kamu -selalu kena tendang org tak suka ke? Nah ko perlu cermin tu dari kami.

          0

          0
        • One Direction says:

          pehal topik hari ni penuh dgn org bercerai berai, heelllooo aku ni muda remaja lagi..tak nak nak bergosip pasal org tua bercerai berai, macam mana nak menjana generasi bijak pandai kalau teenager bergosip pasal org tua bercerai ?

          0

          0
        • Jantan Gila Maid says:

          @ Fakta Rumahtangga 
          Bangga nau dgn Maid Indon & Maid Pinoy.Kau tak tahu ker atau dah memang bangang.Maid Indon & Maid Filipina kalau kontol kau dah tak boleh pakai & bila duit kau dah disapu abis JUBO kau kena tendang dgn maid.Maid cuma kasi kau main untuk duit ajer & agenda mereka yg tersendiri.Nothing is free in this world.Kau kawin dgn maid = tanggung seluruh famili dia sampai mati.

          0

          0
        • Fakta Rumahtangga says:

          Madu itu sebenarnya indah…cuma betina2 melayu yg tidak pandai menghayati Islam.

          0

          0
        • Same2ubro says:

          @fakta rumahtangga
          Uhuuuu…memang indah . Aku nak tengok besuk anak2 perempuan ke cucu ppuan ko orang madukan beranak pinak laki jalang dia main ppuan lain. Nafkah kena cari sendiri ( mamat melayu tau memantat aje kan tak reti cari nafkah)…. ah.. mesti best kan. Yeah baby. Enjoy.

          0

          0
        • bibikmain2ajemas says:

          KKKAKKAKAAH….. si mamat mati2 ingat bibik Indon/Filipina tu giler sangat dgn kontol kecik kecut dia tu..Bibik senyap2 gi hotel dgn awek Indon/bangla sementara ko kerja siang malam ukt kasi depa melaram. ko di dayuskan… Clap…clap…clap. Duit habis bibik cabut lari seperti biasa. ko tinggal jaga anak bibik dong….HAHAHAHA. Hero sangat lah kan.

          0

          0
        • zaia says:

          kesian kat fakta rumahtangga…asyik2 kena reject oleh perempuan melayu cantik sampai jadi sejenis makhluk macam nie….hati retak sejuta kali akibat direject tiada siapa yang memahami..
          hanya bibik indonesia/filipina kulit berdaki(tak semua) yang nak kat dia(itupun disebab rm50 yg diberi oleh pacik fakta rumahtangga sebulan sekali)…
          jangan risau dan jangan menyalahkan semua wanita melayu,tak semua reject pacik.berusahalah…mungkin ada yang nak diperbetulkan pada diri pacik baru pacik diterima..berusahalah!
          kawan saya yang cantik pun dah bersimpati,dia bagi peluang pacik untuk bercinta dengan kuku ibu jari kaki dia belah kanan selama 2 hari 1 malam je.. :’)

          0

          0
      • Fahrin Ahmad says:

        sabar la era oii,
        takde rezeki ko, apa boleh buat..

        0

        0
        • Anonymous says:

          juboooooooooooooooooooooo

          0

          0
        • Suami Adil says:

          perempuan kalu giler glamer….memang tak cocok nak buat bini. laki tengok muka pun meluat. asyik nak sibuk kejar duniawi….dapur pun x berasap.

          0

          0
        • One Direction says:

          kalau dah tak ada idea nak buat entry . cuba lah update pasal artis barat spt One Direction, buat lah ulasan pasal lagu 1D. Ni tak buat entry pasal org tua bercerai berai ntah berapa byk entry. Pemalas betul. taip jelah satu cerita dalam satu entry. Macam mana nak tarik teenager masuk blog ni kalau dah topik pasal kawin cerai rebut anak. geli pulak tekak aku. Nak muntah ! uweekkkk

          0

          0
        • stupid facts says:

          mak kau pun serabai macam karipap basi kan fakta rumahtangga. sebab tu mak kau pun janda tak berhias.

          0

          0
      • Aaron Aziz says:

        sempat lagi ko speaking….
        rest in peace..

        0

        0
      • Mak Jemah says:

        Apa yg nak bersedih-sedih lagi. Sudah termaktub dalam Al Quran. Apa jua yang kau miliki. Wang yang banyak harta melimpah. Tak mungkin dapat kau bawa mati. Tiada yang kekal di dunia ini…melainkan Allah dan juga akhirat.

        0

        0
        • Baby AA says:

          Betul tu. Erma Fatima yg menyibuk plak. Baling duit syiling 5 sen kang baru tahu….sibok je.

          0

          0
        • Lisa says:

          Sedih mendenya. si Erra Fazira ni memang betina bermasaalah la. Attitude problem…

          0

          0
        • Fakta Rumahtangga says:

          Wanita melayu paling aku nyampah. Tak sedar muka macam batu lesung. Ada hati nak berangan diva konon secantik Nora Danish. Sedarlah sikit, kuasa ditangan kaum Adam. Bila2 kami boleh pasang satu lagi cawangan. Poligami itu indah…… :)

          0

          0
      • senah binti awang says:

        kesian erra. aku pula rasa simpati. xpela.. semua ni ada hikmah nya erra. Allah nak uji sejauh mana kekuatan kita n Allah sentiasa ada. bukan apa, cuba dekatkan diri dengan Allah. Insyaallah erra lebih tenang ^_^ peace yo!

        0

        0
    • huhuhu says:

      Pergi lanatk lah nak bercerai ke apa ?
      xde kena mengena pun

      0

      0
      • Maria Berkudis says:

        Kau meroyan apa hal? Kau Hans Isaac ke?
        Bodoh…

        0

        0
      • stupid facts says:

        fakta rumahtangga. nora danish big nose mama tu ko kata lawa. memang lah kau ni mata dah kero hahahaahaa. muka dah cucuk sana sini. baka ngupa asal jugak. tak lah gah mana kan. muka ayam penyet.

        0

        0
    • Olga Jamban says:

      Tunang – Awie = Putus
      Kekasih – Hans Isaac = Putus
      Suami – Engku Emran = Bercerai
      Aper yang tak kena dengan si Primadona jelita ni. Aku ingat pompan cantik tak kena cerai rupanya salah hehehehehe. Dah takdir, jodoh setakat ini. Nak buat cam ner.

      0

      0
      • yusry KRU says:

        olga ni…lupa letak nama i.selepas tunang dgn awie…i suami dan perkahwinan pertama erra.dah lupa lah tu…olga olga… :D

        0

        0
      • Anonymous says:

        ko tertinggal 1….

        Suami 1st – Yusry = Bercerai

        Ape yang tak kena dgn erra yer?? terang lagi bersuluh…nampak kan dekat sini siapa yang problem sebenarnya.

        0

        0
      • Olga Jamban says:

        Tunang – Awie = Putus
        Kekasih – Hans Isaac = Putus
        Suami – Yusry KRU = Bercerai
        Suami – Engku Emran = Bercerai
        Aper yang tak kena dengan si Primadona jelita ni. Aku ingat pompan cantik tak kena cerai rupanya salah hehehehehe. Dah takdir, jodoh setakat ini. Nak buat cam ner.

        0

        0
    • yusry KRU says:

      kesian kat my ex- sayang ni..jgn sedih2 k…

      0

      0
    • Anonymous says:

      Janda Meletop 2014 
      1. Erra Fazira
      2. Nabila Huda
      3. Rita Rudaini
      4. Norish Karman
      5. Raja Ema
      6. Fauziah Latif
      4. Nurul Izzah next
      5 & seterusnya ……….
      Anak Dara Tua Meletop 2014
      1. Nasha Aziz
      2. Haliza Misbun
      3. & seterusnya ………….
      Mulut Puaka Meletop 2014
      Olga / Minah Jambu Merah Biru / One Direction tolong tambah nama Puaka Puaka  lain yg selalu menyemak pat blog ni.

      0

      0
    • Jantan Gila Maid says:

      @ Fakta Rumahtangga 
      Bangga nau dgn Maid Indon & Maid Pinoy.Kau tak tahu ker atau dah memang bangang.Maid Indon & Maid Filipina kalau kontol kau dah tak boleh pakai & bila duit kau dah disapu abis JUBO kau kena tendang dgn maid.Maid cuma kasi kau main untuk duit ajer & agenda mereka yg tersendiri.Nothing is free in this world.Kau kawin dgn maid = tanggung seluruh famili dia sampai mati.

      0

      0
    • ssssss says:

      ko ni gila la tempoyak

      0

      0
    • Hmm... says:

      Nara…kenapa tak update blog…tidur ke…

      1

      0
  2. BUNGA says:

    Banyakan ingatan dekat Allah..sebaik2 penawar

    0

    0
  3. Blueberry says:

    akhirnyaaaaaaa…

    0

    0
  4. majun sangkut says:

    Takziah diucapkan buat Erra.

    Rita Rudaini patut mencontohi Erra. Diam lebih baik.

    p/s: Eh Nara, kau main darab pulak ye. Esok lusa bahagi. Lepas tu Trigonometry. APTB

    0

    0
    • mamee monsters says:

      sokong… RR patut contohi erra…
      xper la erra…pasni sambung blk jual product ferra beauty tu yer…

      0

      0
  5. ila says:

    Haishhh sebak pulak membacanya.. pastinya Erra rela dalam paksa melepaskan hak penjagaan Aleesya demi kepentingan anak ksygannya itu sndri.. Hilang suami mudah berganti tapi hilang anak tiada gantinya.. Harap Erra lebih tabah dan untungnya Erra kerana punya sahabat2 yg sentiasa ada bsamanya.. hanya diaorg jer yg paham apa yg Erra hadapi selama ini, kita hanya mampu komen n kutuk, kutuk n gaduh sesama sendiri!

    0

    0
  6. Wanita Solehah says:

    Hanya mereka yang bercerai sahaja tahu segala-galanya..

    0

    0
  7. Agnes Monica says:

    erra profesional dlm bab2 cerai ni.. x de nk gaduh2.. bercerai cara baik

    0

    0
    • Anonymous says:

      Memang la i profesional dlm bab2 cerai ni..x de nak gaduh2 sebab i dah biasa dgn semua ini..

      Dan yang paling penting i senang nak dpt boys lain lepas ni…pastu cerai lagi…saje nak buat koleksi bekas2 teman lelaki,tunang,somi..

      0

      0
  8. Erra error says:

    Kesian la aku baca berita ni

    sampai merayu mintak leave me in peace !!!!
    Kesian betul
    Padahal bila artis kawin sibuk publisiti sana sini.
    Tak kurang yg belanja kawin sehingga cecah jutaan rm malaysia,

    Apepun semoga Erra tabah hadapi dgn tenang

    0

    0
  9. hermosa says:

    Sebak baca article ni. Keep your chin up and stay strong Erra! Love you to bits. Saya percaya EF dan EE dah cuba untuk menyelamatkan rumahtangga mereka. What is meant to be will be. Kuasa Tuhan. Cliche but true. Banyak yang tersirat disebalik yang tersurat dalam kisah ni. Who are we to judge or to speculate. We don’t even know a single damn thing of what happened. EF loves her daughter so much which is so obvious and I believe the courts decision hurts her so bad. Cuma kita tak nampak dan kita tak rasa. EF memilih untuk pandang ke depan. So, let us support her people. xoxo.

    0

    0
  10. gisele says:

    Sedih bila mengenangkan aleesya :(

    0

    0
  11. kumbang sepui says:

    dahla EF nak buka2 dedah dedah..insaflah yg kita nie mahlok allah dan ada batasan yang kita kena follow..jgn fikir kita ni cantik..glamor org suka dan allah suka…igt lah yg malaikat maut tu bila2 ada datang kat kita nak ambil kita..jadikan hidup nie tempat belajar dan pengalaman lalu sebagai pengajaran

    0

    0
  12. nobody says:

    aku tetap suka erra ngan yusry :(

    0

    0
  13. joyah says:

    Minggir kamu Che Ta.akhirnya takhta che ta sebagai janda meletop seantero mesia sudah ada pengganti.baru la ada cite panas since che ta dah kawin …hahaha

    0

    0
  14. sabar je lah says:

    dlm perimadona pon erra sbnrnya bnyk bg hint..lau tgok bila isu psl rumah tangga di kupas..mmg erra emosi dan bersemangat bila berbicara..seolah2 dia melaluinya..kita tak tahu derita org..entah selama nie dia menderita..jadi biar la dia becerai kalau itu jalan yang terbaik..buat apa hidup bersama kalau masing2 bermasam muka..kita kawin utk bhgia bkn utk menderita..psl isu ank tu bila dpt hak penjagaan kat bapak semua org tuding jari ckp erra yg bermasalah..macam korang tahu2 jer kisah dia ya..biar je la hidup gan sapa2 pon..itu mak bapak dorang..takkan nk buat macam2 kot..lagi pon bekas laki dia tu kaya..jadi dia lebih bkemampuan berbanding erra..keputusan bcerai tu pon dah cukup berat utk di hadapi oleh wanita..jadi sebagai wanita..sama2 la kita beri sokongan..jangan asyik tahu nak kutuk jer bila korang tak suka erra..selalunya yang kutuk nie sbb dia tak minat erra..cuba yang kena artis yang dorang minat..jahat seksi seksa cmner pon ok aja..
    aku perasan la..dkt blog nara nie pengomen2 dah macam sakit jiwa jer..orang kawin kutuk..bcerai kutuk..dapat baby kutuk..tak dapat baby kutuk..melancong kutuk..semua2 la..mcm best jer kutuk org yaaa..org kutuk korang tau pulak nak berapi..hampeh..

    0

    0
  15. ... says:

    turn erra ahad & isnin sahaja ? mak aiii boleh tahan rindu kat anak ke erra oii…

    0

    0
  16. Mirai Suenaga says:

    Awie kan ada

    0

    0
  17. Yang Benar says:

    mesti ada sebab sampai Erra setuju Aleesya diberi hak penjagaan kpd E.I, sedangkan Erra yg selalu dgn Aleesya. Tumpang sedih utk Erra… be strong girl, whatever happened there is always a blessing in this Geist..

    0

    0
    • azreen says:

      ” blessing in this Geist.. ” – apa punya grammer ni..nak jugak ckp omputih kann

      0

      0
      • Missy says:

        HAHAHAHAHHA TULA PASALL.. “there is always a blessing in this Geist”. HADOIMAKLAHAIIIIIIIII. “There is always a blesssing in disguise” ler. Kalau xreti, pi google dlu sebelum main type je.

        0

        0
      • Alia says:

        @ Azreen~ Jgn nak spot org..its GRAMMAR bukan GRAMMER..

        0

        0
        • benci org belagak betolkn grammar says:

          kalau org slh eja english je mesti ade je yg nk betolkn grammar la apela… padahal korg x sedar ke grammar melayu korg pown hancur… sume eja pasar jer pon weh…so xyah nk poyo la sape yg bajet terer sgt english tuh… normal la typo.. (p/s: ade saper2 nk betolkan grammar BM ak nih x? betolkan lah…hihihihihihihi

          0

          0
    • Nurul says:

      Mana kau tau Erra selalu dengan Aleesya? Tak stalk ke IG dia? Kan jarang dia dengan Aleesya. Aku syak memang dah lama la Aleesya tinggal dengan EE.

      0

      0
    • Anonymous says:

      kahkahkah … this geist? menatang apa tu?

      0

      0
  18. paukaya says:

    sian..takpe la..habis edah abg msuk meminang..hahahahhahahah

    0

    0
  19. sukati aku says:

    hoii nara ,kau ni lambatlah ,,cuba kau cari tentang siti sarah raisudin yang dah kurus cantik dan shuib kenapa dia masuk fear factor..ni tak hal era fazira plak..aku dah tau dah cinta diorang..blog gosip lain sume cepat kau sorang je lambat….nak marah rasenya aku ni ..kalau aku jumpa kau siapp kau ehh nara…aku tengah hot ni,,kau buat hal plak…..aku pantang ngan org lambat cam kau niii….sori ,klau aku marah aku main hentam n sebut je…prihatin lah skit

    0

    0
  20. aleesya says:

    korg..kenapa assume yang macam2
    bayangkan perasaan aleesya ni..nk g school..nk g shooping
    aleesya malu..orang asyik tanya pasal mummy n daddy..
    perasaan aleesya ni sapa nk paham?

    0

    0
  21. fairus b sulaiman says:

    “blessing in this Geist..” ??? … da fuq

    0

    0
  22. apple says:

    maksudnyer erra nak cakap jangan tanya die lagi pasal penceraian ni
    cukup la, sbb die nak move on
    so she just need support

    0

    0
  23. rebecca says:

    Dah tak ada jodoh……one piece of advice…..musahabah diri…..we’re humans….so we’re not perfect…..so if we keep thinking we are always the victims…please don’t…. sebab Allah tu x kejam…..dia menguji hambaNya sesuai dgen kemampuan kita..Re evaluate oneself and avoid blaming the other party……twice bitten thrice shy……pls do not emulate hollywood stars….their moral values are dipping to zero.

    0

    0
  24. sue says:

    Haih… sedih… kesian… apa2pun be a good mother to si kecik tu walaupun x dpt bersama dgn dia sentiasa. Ingat, doa ibu penting untuk anak. Jadi, janganlah putus doakan yg baik2 untuk si kecil tu… sedihnya..

    0

    0
  25. Najjah says:

    Siannye ..i felt u Erra bcoz i had been in your shoes. The best to do now is to find strength to carry on life so leave her in peace. Don’t judge her on her past. Doa je yang terbaik utk anak die, Aleesya supaya menjadi anak yg berjaya dunia dan akhirat.

    0

    0
  26. Olaf says:

    dh x ad jodoh…dia org dh cuba y terbaik..tpi x boleh…nk wat mcm mane…tpi aku suka kat erra ni..hal rumahtangga dia x kecoh sgt smpi meroyan ke bagai…mane le tahu pas ni erra akn dapat jodoh y lebih baik dari sblm ni….

    0

    0
  27. mulut celupar says:

    xpe,erra masih hot,okay..bakal memegang title janda meletop tahun 2014.nantikan..

    0

    0
  28. nok gebuzzz says:

    sesungguhnya yg terindah hanya sementara………
    ini ada lah yg terbaik tok mereka….x tahu masalah yg mereka hadapi…
    doakan saja supaya mereka dlm keadaan baik2

    0

    0
  29. fishy says:

    i smell something fishy here.

    0

    0
  30. shahz says:

    kalau ade yg perasan, dulu lagu2 dari album erra byk lagu2 slow yg best2.. yg terindah hanyalah sementara, terpaksaku melangkah, berteman sepi, harapan hanya impian etc.. lagu2 tu mcm kena pulak dgn dia sekarang.. harap erra always be strong..

    0

    0
  31. nonamanis says:

    peace yauuuuuuuuuuuuuuu

    0

    0
  32. lebiu says:

    xpe2..nanti abe rosyam boleh bg job..nengok rita rud..asyik berkepit je abe rosyam..siap usap2 lengan rosyam nor dlm galaxy.. atau doreman kral & nona denis ajak g jenjalan2 yea.

    0

    0
  33. 1234567890 says:

    Semoga Erra & Engku Emran tabah ya. Masa aku sek menengah dulu, parents aku pun pernah tetiba bagitahu aku yg diorang nak bercerai. Masa tu memang sedih sangat. Iya lah. Time tu kira aku dah besar dan boleh berfikir secara matang kan so bila dengar perkataan cerai tu memang rasa sedih. Tapi, alhamdulillah akhirnya tak cerai pun. Macam anak Erra pulak, aku rasa bila dia dah besar remaja/dewasa nanti, dia mesti tak terasa sangat bila parents dia bercerai. Sedih tetap sedih tapi tak terasa sangat la macam aku kata tadi. Harap Aleesya jadi anak yg baik & solehah, amin.

    0

    0
    • izz says:

      1234567890 komen org yg berada dalam situasi cerai…mmg ikhlas..komen org len yg mengutuk..aku tgk cam xde perasaan jer..boleh tgk hati dorg yg komen…yg terasa maaf yer kawan…

      0

      0
    • Dahlia says:

      Aku berazam kalo jd pape dgn rumahtangga aku..aku xnk bercerai. Sbb xnk anak aku rse sedihnye bile parent bcerai. Aku tgk kwn2 aku yg parent diorg bcerai anak2 nye mghdapi tknn emosi yg tggi krn mmndm perasaan & trauma dgn prkhwinan. Ya Allah slmtkn lah anak2 kami & keluarga2 kami

      0

      0
  34. Mak Temah says:

    doakan yang baik2 sahaja untuk mereka..tak baik mencerca atau mengkeji..tu bahagian dia… bahagian kita tak tau cemana kan….

    0

    0
  35. Anonymous says:

    ???

    0

    0
  36. Sue says:

    Susah nak puas kan mamat melayu. Mula2 best lambat laun ada aje yg tak kena sebab mata dah pandang yg lain dan tau dia bole. Cari bangsa lain Erra. Lagi bahagia mcam cousin aku. Dah 40 tahun kawen masih berpegang tangan..,UHUUUUU. Anak lagi lawa2 dan smart.

    0

    0
  37. Anonymous says:

    bsan lh asyik cite ni je…

    0

    0
  38. kui3 says:

    jgn sesuka hati tuding jari pada pihak perempuan…tak semestinya dari awal lagi hubungan dengan awie,yusri,hans smpaila ke engku tu disebabkan erra sendiri. jgn ckp sdap mlt je,korang lpe ke erra putus dgn awie sbb awie kne tangkap basah ngan arni nazira..yusri plak terlalu sibuk dengan kerja..hans belum terbuka hati nak masuk Islam (yang kata nak masuk Islam tapi smpai sekarang tak masuk2,ckp kosong je),engku plak spekulasi mengatakan dia kahwin sorang lagi…so salah siapa kat sini…

    0

    0
  39. babeee says:

    Takziah buat Erra & Emran

    0

    0
  40. adrilla says:

    aku sokong, perempuan cantik tak hebat di ranjang. sbb tu banyak pompuan cantik kena tinggal. kaku macam kayu. aku suka engku emran ceraikan erra. erra tu bermasalah. suka clubbing kawan plak dgn umie aida. sedarlah…..kawan biar berpada jgn terlalu rapat. banyak anasir luar menggangu.

    0

    0
    • cayalah says:

      MENGAROT!! Cantik pon salah , buruk pon salah. Masalah dengan KAUM LELAKI MELAYU BUKAN ppuan nya!! Kawen bangsa lain lagi best. Aman dan bahagia foreverrr.

      0

      0
  41. singgah sebentar says:

    Samada erra yg bawa masalah atau tidak,siapalah kita untuk menilai
    Dia cuma mungkin belum bertuah dalam sesebuah perhubungan
    Semoga erra tabah
    Sedihnya rasa terpisah dengan anak tersayang

    0

    0
  42. bobo says:

    yang duk kata erra bermasalah ni ape hal?! hal rumahtangga orang,, kalau ko xtahu ape2 baik diam jer. jaga laki/bf ko baik2. ape punyer orang laaa suke jaga tepi kain orang! puihhh

    0

    0
  43. akulahperempuanittew says:

    Be strong Erra and Elysha!! :-(

    0

    0
  44. sue says:

    wanita cantik tak layak merasa bahagia ker? kalau penceraian terjadi terhadap wanita hodoh mesti korang kutuk jugak kan. jodoh tu ketentuan ilahi. cuba letak diri kat tempat dia. dahlah suami tinggalkan dia. dia kena cari kduit sendiri. memanglah terpaksa tinggalkan anak dengan pengasuh. kalau kena kerja malam? seeloknya bapa kandung sendiri yang tolong jaga.nampak tak Erra tak mintak duit pun kat bekas suami dia. dia tak pandang duitlah. dia nak kerja keras untuk kesenangan anak tunggal dia je. jangan memandai nak menilai dia.

    0

    0
  45. Pussyriot says:

    wahai kaum hawa ku. tak cukup lelaki kamu buat sesuka hati dgn kamu, kamu juga menolong jatuhkan jenis kamu. Bersatu lah wanita2 Melayu. Jgan lah di perbodohkan dik mamat2 bangang EGO BESAQ kontol kecik ni semua. Selagi korang kasi muka naik ulat bulu. Kasi ajar sama depa baru sampai depa paham makna RESPEK/HORMAT. Tuhan itu maha mengetahui dan memahami. Dia nak korang pandai lagi sikit mengunakan kepala otak jangan menurut aje segala taik dari kaum lelaki mu. Payung emas lah, syurga di bawah tapai kaki suami – smua BULLSHIT dari kepala otak P. Arab pandang pasir Macho pemBULLY ppuan .Tak ada dalam Al Quran. Pandai2 aje mereka. Wahai Ppuan Melayu. BE SMART!!

    0

    0
  46. Dahlia says:

    Aku berazam kalo jd pape dgn rumahtangga aku..aku xnk bercerai. Sbb xnk anak aku rse sedihnye bile parent bcerai. Aku tgk kwn2 aku yg parent diorg bcerai anak2 nye mghdapi tknn emosi yg tggi krn mmndm perasaan & trauma dgn prkhwinan. Ya Allah slmtkn lah anak2 kami & keluarga2 kami

    0

    0
  47. aku tau! says:

    Engku erman ni dah kawin lama, isteri number 2 dia anak ceo affin bank..wat majlis kat golden palace and majlis tu tertutup… iols ada kat sana pi nengok derang kawin..huhu..sian erra.. sabar la ya erra..

    0

    0
    • Tak Suka Erra dari dulu lagi ... says:

      hurmmm tu la , dulu dia main kn perasaan hans issac kn ? skrg Erra tak boleh nak sedeh , sbb dia kena pikir blk perbuatan dia dulu2 , kdg2 tuhan bls dosa kite melalui mcm2 cara , muhasabah diri blk kepada Allah , jgn nak meronggeng jer lepas ni ,single & mingle la katakn !!!!

      0

      0
  48. jantan melayu tk guna says:

    Lelaki melayu memang tak guna!! Pemalas, suka berutang tapi susah nak atau tak bayar, kaki merokok, kaki memantat dan hanya pandai engage kepala otak masa nak kelengtongkan perempuan. Ah.. itu dia tak payah di ajar. Kalo kaya sikit pulak PERASAN lebeh walo pon kontol KECIK!!

    0

    0
  49. Ms.Love says:

    Poligami itu indah kan. Madu yg tak puas jgan risau. Make a cuckold out of him kata omputih. Pakai cantik2, hiaskan diri MAIN kat luar senyap2 lagi best. Lagi lah kalo dapat gagak itam punya 9 inci. Biarkan si suami pikir dia lah hero terrar padahal bini dah dapat rasa yg lain punya….UHUUUUUU. Dia pikir dia aje yg dapat rasa banyak2…. Best.. kasi ajar org biadab. Kalo lagi ramai ppuan Melayu buat macam ni baru depa reti bahasa.

    0

    0
    • ape hal says:

      ms. love… kalo awk bkn islam lantak awaklah, tp kalo awk islam…. awk mmng x tau dosa pahala, atau kene balik muhasabah diri… jgn ajar org buat benda x elok.. kalo suami bermasalah, mintak tolong dgn Allah.. x de jln lain cerai… x yh nk mkn luar jgk.. islam itu simple….

      0

      0
      • bila ipokerit kasi advice says:

        sudah lah tak payah gunakan agama masa ni. Dosa pahala awak ke yg jaga yg sebuk sangat tu?? Sukati org lah. Kalo awak Islam baik sangat ..ah gi main jauh2 . tak payah tunjuk ipokerit masuk blog ni.

        0

        0
    • didigaga says:

      apa yang jijik sangat bahasa kau ni.
      kalau dah lost sgt dgn hidup kau tu pun at least simpan simpan la sikit cerita peribadi kau tu.
      memalukan diri sendiri.
      kesian pun ada ngan orang mcm kau ni.

      0

      0
  50. Jumbo Gajah Biru says:

    Mase dia couple ngan awie,aku mmg minat giler ah..mmg nampak real betul chenta dorang ni..lps awie nikah,dia couple ngan Yusri..kat sini dh nmpak keplastikkan Erra..
    Then,bercerai pastu couple lak ngan Hans..Dlm couple ngan Hans tu, dia dok couple ngan Emran kat blkg Hans.. WTH.. Mase dia nikah ngan Emran jugak nampak keplastikkannya.. Hans pula secara terang2 berani mengaku diorang bercinta.. Yelah,ke situ ke mari ke hulu hilir..xkan bkawan kot..last2 cerai jugak ngan Emran.. tup tup..hepi ending..
    Erra & Awie the return???????

    0

    0
    • sssss says:

      erra ni dulu syg sgt2 ngan awie….tp ape boleh bt mmg x de jodoh ngan awie…mula dr putus tunang ngan awie la dia jd lebih berhati2 dan tegas dgn lelaki….xpe la erra…x salah pun bt keputusan mcm ni…sume ni tuk kebaikan bersama kan…BAK KATA ORG DULU2..perkahwinan adalah 1 perjudian….berat tanggungjawab sebagai isteri dan suami ni….erra pun dah ckp dia dah fikir masak2…klu ni keputusannye..kite kena terima… hanya Allah sahaja yg berhak ke atas hamba2Nya…

      Yang Terindah Hanyalah Sementara – Erra Fazira

      Setinggi seluas gunung dan lautan
      Sejuta harapan dipertaruhkan
      Beronak berliku jalan kulalui
      Selagi berupaya kuteruskan

      Alangkah sukarnya memadam bayangan masa silam
      Di dalam keberanian terusik jua perasaan
      Tidak hentinya memanjang dan semoga jiwa ini terus tabah

      Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara
      Yang terpahat di dalam diri hanya kenangan dan nestapa

      Tak rela kuturutkan hati
      Menyesali apa yang terjadi
      Andainya begitu suratan yang tertulis diazali

      Biarlah walaupun kusepi
      Sedih pedih dikhianati
      Aku kan tetap terus mengorak langkah perjalan ini

      0

      0
  51. cici says:

    Semoga erra byk bersabar. Mungkin blm jumpa lg jodoh yg sebenar yg tertulis di luh mahfuz. InsyaALLAH pasti ak jumpa jg. Tak semestinya erra selalu melalui saat duka bermakna dia x baik etc.. semua tu ujian… msg2 ada bahagian tersendiri.

    0

    0
  52. lagubestbest says:

    Biasala ikut trend. orang lain menjanda, dia pun nak menjanda juga. Bodo ini semua bodo.

    0

    0
  53. Ammar says:

    Kesian Erra.. selalu je jodoh dia tak panjang

    0

    0
  54. kemek Suhaiza says:

    abg nara baik cecepat pegi tunggu kat set primajanda tuh pastu try interview EF tanya punca2 penceraian nih pastu baru bikin panaszzzz blog nih

    0

    0
  55. najwa says:

    jangan lupa mulot longkang 2014 – Zubir Bipop

    0

    0
  56. Biskut says:

    Semoga EF tabah mengharungi nya. apa pun masalah antara mereka berdua biarla menjadi rahsia dorg je. tak payah kt yg lain ni sebok nk tau. nnti bila jd mcm kes RR dgn aidil, korg menyampah jugak. hehe…

    0

    0
  57. joyah says:

    Haaa..mana astro..takmo buat rancangan kisah erra ke..dulu beria2 bt rancangan erra n anak dia.hahaha..cam bahagia laaa sgt..hampehnye astro tade kualiti.

    0

    0
  58. Aku pelat says:

    Aku sangat2 setuju dengan statement EF…jgn mudah2 mengatakan seseorang itu kuat dan tabah utk mnghadapi dugaan seperti ini..kdg2 luaran nmpk kuat, tp hati menangis tak siapa yg tahu…aku hrp EF kuat semangat dlm menempuhi hari2 mendatang…smoga bertemu kebahagiaan sejati slepas ini…

    0

    0
  59. samsul says:

    nara oiii skrg dh lmbt update la

    0

    0
  60. pink says:

    bercerai talak 1 kan?
    masih ade peluang utk Engku emran dan erra fazira utk bersatu semula..
    sian engku aleesya yg comel tu..

    0

    0
  61. Dewi Laut says:

    hi…sila like page fb sy ” dress collection by dewi laut ”
    abg nara tq

    0

    0
  62. kak Nera says:

    Ingat lagi mase mule2 emran dapat numbe phone erra, terlompat2 die. Heboh kat semua orang. beriya2 betul si emran ni nak tackle erra padahal mase tu rasenye die dah ade awek..Ingatkan die nak main2 jer.. tup2 dengar kene tumbuk ngan hans… macam serius je.. pastu kawin… Dari TV9 ke Suria pastu ke Bernama. Kat Bernama pun rasenye contract. Tak sure la sambung ke tak..Dulu emran mmg jadi kegilaan. COO paling hensem n cool kat malaysia kot..hahahaha.. Saba je la cik Emran yer…

    0

    0
  63. Irri Faziri says:

    Alaah, erra dah rancang hak penjagaan dapat kan emran supaya blehlah dia menjubor dengan hanak hekan dia dengan aman, tenang dan bebas gannguan..Tak gitu makcit erra???

    0

    0
  64. Suha says:

    Semoga Erra tabah & kuat hadapi kehidupan baru,pedulikan kata kata dusta nista yang mengaibkan.Didoakan Erra akan menemui kebahgiaan juga Amin..Insyaallah.

    0

    0
  65. akutengahwatesaimen says:

    Yang si Erma janda tua tu sibuk pehal?ke ko nk si emran…….

    0

    0
  66. nurin says:

    Semoga Erra dan Emran tabah. Mungkin ini adalah yang terbaik buat mereka. Janganlah membuka aib orang.

    0

    0
  67. makkau says:

    Nara, dh masuk hari lain dh ni.pe pasai slow sgt ko update!

    0

    0
  68. john labu says:

    bang nara bz jaga anak…bang nara xnak update ainan tasnem excident ka? bnyk lgi citer artis2 sendu ada

    0

    0
  69. Badang Bin Badong says:

    Selepas ni mesti Neelopa suruh Hans Isaac masuk minang cepat-cepat……Mari tahu Hans Isaac masih ada hati kat Erra. Janda meletop kan

    0

    0
  70. Anonymous says:

    setuju ngan john labu, baru nk send dia lg cepat…ntah buka2 tak di update dr smalam..BN wake up……tak kan tdo lg kot…..ke ngah masak

    0

    0
  71. Anonymous says:

    woi nara lembapss……………mane cite ko yg len dah???????xupdate2 lg ke? tula sbk jg anak sgt, bek xyh de blog gosip2 lg…..

    0

    0
  72. ABU says:

    ASAL NK TUKA2 LAGI NI??NARA OIII..BAPE LAMA CITE ERRA NI NK ABIS??SY DA BUKK BLOG NI DR SMALM,KEMARIN..X UBAH2 G..UPDATE LA YG BAWU LAK..TDO KA?

    0

    0
  73. yayang says:

    dengan ini diisytiharkan bahawa nara sudah berhenti drpd mengupdate gosip2 & cerita yg mengaibkan org……..terima kasih kpd sume yg telah melihat blog abg nara……Inshaallah pasni kte bjmpe di luar…………

    0

    0
  74. Badang Bin Badong says:

    ABG NARA NAK TUKAR BLOG JADI –

    UGLY NARA – Marilah berhenti bergosip secara Immediately

    0

    0
  75. (THE STAR/ASIA NEWS NETWORK) – Malaysian women often cheat on their mates, according to a survey that listed them among the most unfaithful lovers in the world.

    Some 39 per cent of Malaysian women confessed that they cheated on their partners in the poll, which covered 29,000 women in 36 countries, Kosmo! Ahad reported.

    The Malaysian women came third behind Ghana (62 per cent) and Thailand (59 per cent) in the worldwide survey carried out by condom producer Durex. In fourth and fifth place were Russia (33 per cent) and Singapore (19 per cent) respectively..

    The same survey placed men from Singapore and Hong Kong as being the most promiscuous in Asia, with an average of 16 bed partners in their lifetime. Malaysian men, the survey revealed, have sexual relations with an average of three women on a casual basis.

    0

    0
    • anti-tikam blakang squad says:

      Something wrong with this math.Malay men : Marrying 4 times is cheating one another 3 times per wife . 3 x 4 = practiced 12 times per polygamous malay man if they have 4 wives . Polygamous Malay men especially DESERVE to be cheated on with no mercy . This is the best *gift * one can give to a BACK STABBER more so when done without his knowledge. Let him think he is the village’s Casanova ( and a laughing stock of his friend cos he will be the last to know …hahaha). Mengorat/dating/courting is done b4 proposal to a potential wife- which he can call it by any other name but is honestly and simply CHEATING -on the other wive(s). What is good for the gander is good for the goose. Wake up. its not the 7the century anymore.

      0

      0
      • Anti Kapir says:

        gimme your name and details need to update you in list of murtad or kafir belittling Allah’s rule.

        0

        0
        • anti-TERRORIST bangang says:

          Ko ni pon Islam sangat ke. ko tuduh dia murtad tu ko baik sangat ke? TERRORIST macam ko ni gi Syria lawan lagi baik duduk aksyen mengancam org sbab tak sama berpikir dgn ko. Pengecut. Ni mesti lelaki jalang takut ppuan melayu dapat inspirasi – hahaha.. abis plan2 korang kan bila ppuan kamu dah mula pandai sikit ye.

          0

          0
  76. seha trilogi cinta says:

    bolehla hans tinggalkan neelopak pasni..melamar erra balik..

    0

    0
  77. lee says:

    AKU HARAP ERRA DENGAN AWIE

    0

    0
  78. Kak Mala says:

    Kak Mala doakan agar Erra tabah dan sabar menghadapi dugaan ini. Walau pun dia selebriti..tapi dia juga manusia biasa dan seorang ibu. Kadangkala kita terpaksa lakukan yang terbaik untuk anak walaupun penderitaan kita Allah saja yang tau betapa peritnya.

    0

    0
  79. amylee says:

    Dia tak claim nafkah, and dia tak bising2 pasal hak penjagaan. Jarang ada perempuan yang tak pentingkan diri macam ni. Dia tau dia artis (usually future tak berapa sgt), dia tau diri dia macamana, and dia tau apa yg terbaik buat anak dia. Ok, maybe nampak dia mengejar keduniaan. Nak buat mcamana, itu pilihan dia. Mana tau one day dia dpt hidayah. Daripada sesetengah couple bergaduh & berebut macam nak rak masa cerai, sampai anak pening kepala. Utk erra & engku emran simple je. Settle. Move on. Memang la xtau siapa yg salah sebenarnya tapi pada luaran nampak macam x seksa sgt anak dia. Pada luaran, ok? Behind the scene ntahlah. Better la dprd meroyan tak habis2 pasal nafkah, duit susu x cukup la, nak hantar anak sekolah mahal xde duit la bla bla bla. Senang pihak engku emran handle. Mungkin dia ada family background better so senang nak uruskan anak since ada duit. Erra pun dapat jumpa so ok la. Tapi just coz dia x dpt hak penjagaan, dia x rasa sedih. Mak mana nak berjauhan dari anak. Dahlah anak sorang. Dahlah setelah sekian lama bercinta dgn laki itu ini, tunang putus, kahwin dgn yusri takde anak and last2 dapat anak kena berpisah. Takpela. Dah settle pun. Air dicincang takkan putus. Awal2 ni mmg la susah nak spend time dgn anak. Bila anak dah besar, dah independent, inshaAllah boleh pegi shopping sama2 etc. And erra, tak payahlah luahkan apa2 kat media. wasting time. Simpan je. Kalau Allah nak tunjuk, tunjuk jgk akhirnya.

    0

    0
  80. ssssss says:

    Yang Terindah Hanyalah Sementara – Erra Fazira

    Setinggi seluas gunung dan lautan
    Sejuta harapan dipertaruhkan
    Beronak berliku jalan kulalui
    Selagi berupaya kuteruskan

    Alangkah sukarnya memadam bayangan masa silam
    Di dalam keberanian terusik jua perasaan
    Tidak hentinya memanjang dan semoga jiwa ini terus tabah

    Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara
    Yang terpahat di dalam diri hanya kenangan dan nestapa

    Tak rela kuturutkan hati
    Menyesali apa yang terjadi
    Andainya begitu suratan yang tertulis diazali

    Biarlah walaupun kusepi
    Sedih pedih dikhianati
    Aku kan tetap terus mengorak langkah perjalan ini

    0

    0
  81. Jumbo Gajah Biru says:

    Perceraian plg ditakuti oleh semua org, harap erra lepas ni berhati2 dlm memilih psgn..
    aku dh agak,masa kes dia,hans dan emran dulu kompom drg akan umum nak kawen
    kan betul.. I dont know utk cover or what..but, bila dah ada anak ekceli Erra kene lah jaga rumahtangga sebab itu mmg tugas isteri,tanggungjawab isteri..
    Tgk bagaimana rumahtangga seseorang jika masing2 x mnjalankan tanggungjawab..
    Erra, kahwinlah dengan org yg betul2 engkau cintai sahaja hokay!

    0

    0
  82. ye-ye-o-jer says:

    khabarnya ex husband dia ni nak kawin lain, minta dia bermadu tp cik kak ni x nak…..so berpisah jln terbaik buat berdua….berat mata memandang, berat lg bahu yg memikul…. kita x berada di tmpt dia, mmg kita kutuk dia sbb jodoh x pjg…semua tu bkn dlm tgn kita jd x perlu lar nak kutuk dia mcm2….kesian lar sikit kat cik kak ni…

    0

    0
  83. anon says:

    Hmm….mmg tak padan pun dgn Emran yg tersngt hensem and erra yg plain jane. Lagipun dia raselah ape yg dia buat kat Hans dulu. Dulu dia memalukan Hans dgn love triangle nya…..Erra ni sibok memanjang, semua laki akan lari dari dia ni. Dah lah nampak bossy dlm rancangan tv psl keluarga dia dulu. Ni hak penjagaan anak pun dilepaskan. Yelah kalau tak lepas, nak jaga anak mcm mana sb terlalu sebok. Kalau aku, aku akan fight habis2 custody anak aku. Eee….aku mmg tak percaya langsung org lain jaga anak aku, esp mak tiri…

    0

    0
  84. KT Pari says:

    Tulah masa dgn Awie dulu, gih layan datuk mana bershopping sampai overseas. Then bila kawin dgn yusri, curang dgn Hans. Yusri caught them red handed in a hotel room kat thailand dulu masa berlakon dgn hans dulu dlm “Persona Non Grata”. Masa tu yusri nak surprise kan erra, tapi dia yg tersurprise. Then dlm hans pulak, main kayu tiga dgn emran pulak. So ni balasan dia lah sb selama ni duk mempermainkan hati & perasaan org. What goes around comes around. Jgn ingat kita duk kat atas je, tuhan maha adil. ….serves her right. Dia ingt dia hebat selamanya. Cume harap dia ni bertaubat cepat2, lagipun dah senja…

    0

    0
  85. bitipool?????? says:

    Macam mana org bole kata si Erra ni cantik pon tak faham2 aku. Mulut dia tak cantik langsung mcam…tk pa lah kang aku sebut org marah pulak… mata sepet kecik Harapkan MEKAP 10 inci/bulu mata plastic berjela jela. Ni kena tido pon pakai mekap kalo tidak terperanjat org di sebelahnya nanti. Body dia….. adoiiiii….melepeh habis apa yg best.Susah org2 yg PERASAN lebeh ni semua. Buat ketawa pon ada.

    0

    0
  86. dunia dunia says:

    Dia punya rumah tangga dia punya hal dia punya hati dia punya badan dia yang rasa yang korang sibok apasal.kutuk kutuk muka badan dia lagi coba Korang berfoto kasi kita judge mungkin separuh cantik pon tak setanding agaknya dunia dunia bukan dunia tapi manusia manusia!

    0

    0