Written by AbangNara | October 13th, 2012

Nampaknya kontroversi status kerabat diraja Bubu telah menyukarkan perhubungan cintanya dengan Syahrini. Baru-baru ini Syahrini telah mengesahkan yang antara dia dan Bubu sudah tiada apa-apa lagi. Mereka berdua bukan lagi pasangan kekasih.

bubu syahrini

Syahrini mengeluarkan kenyataan ini semasa ditemuramah di dalam sebuah rancangan TV Indonesia:-

Kami sudah sepakat mengakhiri hubungan ini, minggu lalu dan mengambil keputusan untuk menjalin hubungan sebagai teman biasa sahaja. Sudah dicuba hampir dua tahun kami bersama, perkara yang sama tetap menjadi masalah, saya pun berfikir negatif terus, energi (tenaga) juga menjadi buruk sehingga memberi kesan kepada pekerjaan.

Tak apalah, bunga bukan sekuntuk, kumbang bukan seekor. Mungkin selepas ini Syahrini betul-betul akan berpacaran dengan kerabat diraja. Siapa tahu kan? Hehehe.

P.S: Misterbiawak Evans sila tepati janji.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 responses to Hubungan Cinta Bubu Dan Syahrini Berakhir

  1. !!!! says:

    Sekuntuk?

    0

    0
  2. ada aku kesah ?? says:

    cite dah basi… nara u so slow …….

    0

    0
  3. dianza says:

    ha’aa nara ni ye ye jerrr

    0

    0
  4. Kepologi says:

    naraaaaaaaa…agak dh x ada cite lain ke…cite ni y d keluarkan…boring la…

    0

    0
  5. jjang nara says:

    tu lah..dlu iye2 canang brcinta gn kerabat raja dr msia…perrgghhh…rpenye c pnipu ni je upenye…uma dy uma teres je pownn kt subangg tuuu…..dsr playboy..skkola dlu c bubu ni ske torture orgg….

    0

    0
  6. nara xde modal says:

    nara dah xde modal ke ?? cite mnggu lepas dah nie laaaa

    0

    0
  7. haH? says:

    huduhnya pompuan tu… patut la bubu buang…

    0

    0
  8. Raja minah jambu rindu ngan izwan pilus 24jam mengadap computer says:

    kerabat di raja ke orang biasa ke asal kn jangan menipu pembohong sudahhhhhh…….kawin atau tk kawin ngan kerabat di raja tu semua tk penting…..yg penting dapat kawin ngan orang yg berduit ada keja ada kereta ada rumah tu yg paling paling penting……

    0

    0
    • betul tukn... says:

      betul2 tu minah jambukn…jnji hidup senang dikemudian hri..asalkn tk dpat laki kaki pemukul,panas baran tk tentu pasal,kuat melenting,mcm2 perangai buruk yg ada dn yg bleh makan hati dlm terlebih sangat2 sudahkn…he…he..heee…kn..kn…knnn….minah jambukn…apapn cuba lg ya syahrini cri yg lebih bagus dn yg tk kepura2an mcm sebelum2 nikn.. belajar dr pengalaman ya agar tidak tersalah pilih lg..ok selamat maju jaya…

      0

      0
  9. bantal says:

    bubu?? what kind of name is that.

    0

    0
  10. upin ipin says:

    huarghhh….!zZZzzZ….

    0

    0
  11. jantan betino sama mcm haram jadah persundalan negara

    0

    0
  12. ruby says:

    abg nara oiiiiiii….dah xdak ceta lain dah ka????

    0

    0
  13. gossip hunger says:

    siapa tu syahrini

    0

    0