Written by Bella | February 12th, 2016

Kalau anda pendengar setia Hot Fm pasti anda akan kenal dengan salah seorang penyampainya iaitu Haziq.  Menurut laporan BH ONLINE, Haziq bakal menamatkan zaman bujang dengan seorang wanita berasal dari Medan, Indonesia pada bulan Julai depan.

Buat Haziq, jarak beribu batu bukanlah satu penghalang untuk beliau dan Ayunda Putri mengecapi kebahagiaan.

Alhamdulillah, saya bersyukur kerana kami dapat membuktikan tidak semua hubungan cinta jarak jauh kecundang di tengah jalan. Biarpun terpisah beribu batu, apa yang paling penting adalah kepercayaan dalam hubungan.

Ada pihak mempertikaikan keputusan saya mendirikan rumah tangga ketika kerjaya penyampai radio baharu bermula, tetapi saya pasti jodoh dan rezeki Allah sudah tertulis dengan sebaik-baiknya.

Tiada bibit cinta antara kami kerana daripada sahabat karib, saya menyuarakan hasrat untuk melamar Putri menjadi isteri. Syukur kerana niat suci saya diterima Putri, yang turut berkongsi perasan sama.

Malah, tunangnya itu cukup memahami kerjaya beliau sebagai penyampai radio yang cukup sibuk jadualnya. Haziq dan Ayunda  mula berkenalan ketika sama-sama menuntut di sebuah kolej swasta di ibu kota.

Tahniah kepada Haziq Hot Fm dan tunangnya. Semoga segala perancangan perkahwinan mereka berjalan dengan lancar. Ingatlah sentiasa bersabar ketika dalam tempoh pertunangan kerana akan ada ujian yang datang bagi menguji kasih sayang .

Sumber Berita: BH ONLINE

13 responses to Haziq Hot FM Bakal Berkahwin Julai Depan

  1. Anonymous says:

    waduh Haziq balik Indon ya pak

    0

    0
    • Pekerja Gomen says:

      Kesian pmpn Malaysia..
      Dah le nisbah lelaki ngan pmpn dah cukup besar…
      Berlambak2 pmpn tak kahwin..
      Kuota janda bertambah setiap tahun..
      Lelaki Melayu pilih wanita seberang plak…
      Kahwin laki orang kena hina..
      Nasib la kowang pmpn melayu…

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Siapa pulak dah ni…

    0

    0
  3. ebi says:

    indon lagiii..pening dah aku ni..bersepah indon kt malaysia yg tercinta nih….

    0

    0
  4. Anonymous says:

    tak dengor hot fm so, tak kenal. aku sekrg layan sinar je…huhu

    0

    0
  5. enot says:

    Sekadar DJ je boleh jaga, bagi makan anak orang….lain le kalau engineer ke, saintist ke atau ahli perniagaan……sekarang tengah cinta ok la, nanti bila ada anak, tangunggan dah banyak, duit sangkut hutang bertimbun…..mula le nak mintak cerai…..Yeah satu lagi cerai akan datang di mahkamah terdekat anda

    0

    0
    • kenotgo says:

      aih..ko doa kan dorg bercerai ke ape ni?rezeki jodoh masing2..igt DJ xde masa depan ke?tgk fafau AG and so on..dorg bukan setakat DJ je..jd pengacara bagai. jmpa n kenal mcm2 org..kalau golongan dorg ni benti jd DJ..nak buat bisnes pape pon dh ade platform publisiti..ko ada?aku pon bukan minat pon mamat ni..tp agak2 la komen. kalau mcm tu selain saintis engineer or ahli perniagaan..sumer org laki kt malaysia yg laen kalau kawen akan bercerai berai la ek..fakta menarik ni

      0

      0
  6. Anonymous says:

    amende la korang ni.positive la sikit n doa yg baik2..nampak sgt hati tu x berapa bersih

    0

    0
  7. melati says:

    Jutawan bodo RM50 juta tu..bila nk kawin gan Khinzir???? (neelofa)….

    0

    0
  8. shahida says:

    Sebab tu la wanita melayu kawin ngan foreigner,pakistan,arab,india… so kalo laki melayu kawin bangsa lain dianggap biasa…wanita kawin warga asing kecoh !!!!! takda laki melayu ke? soalan yg sering dtnya!!

    0

    0