Written by Bella | May 24th, 2017

Sebelum ini, beberapa wartawan tempatan menyelar sikap penyanyi baru, Usop Mentor Milenia 2017 yang enggan memberikan kerjasama dan dikatakan agak kekwat untuk memberikan nombor telefonnya kepada pihak media. Malah, Usop eminta pihak media mendapatkan nombor telefon menerusi laman Instagram dan ia memberikan tanggapan yang kurang baik terhadap beliau yang baru sahaja memasuki industri hiburan.

Minggu lepas, Usop dalam satu kenyataan memberitahu beliau bukan bersikap diva tetapi hanya mengikut arahan mentornya, Hazama yang memberitahu beliau tidak perlu memberikan nombor telefon kepada mana-mana pihak.

Walaubagaimanapun, Hazama menerusi portal Harian Metro berkata beliau hanya memberitahu Usop untuk tidak memberikan nombor telefon kepada orang yang tidak berkaitan ataupun dikenali dalam industri muzik sahaja.

Nampaknya, Usop sudah salah faham dengan apa yang dikatakan oleh Hazama. Biasalah, orang baharu pasti akan melakukan kesilapan kerana masih lagi hijau dalam industri hiburan Malaysia. Harapnya, salah faham ini dapat diselesaikan dengan cara baik.

Sumber Berita : Harian Metro

20 responses to Hazama Nafi Arah Usop Mentor Milenia Untuk Tidak Beri Nombor Telefon Kepada Wartawan

  1. Anonymous says:

    alah benda kecik je pun…wartawan2 msia mmg kaki sentap.

    37

    0
  2. lolo says:

    wartawan sensitip sgt.. xpun dia xde story.. pastu g tulis bnde buruk ttg artis2 baru.. ye la.. fans artis baru x sekuat artis lama, x reti nak saman naik court sbb artis tu asal dari kampung, baru nk blaja cara handle soalan wartawan.. pastu salah jwb skit masuk paper..

    kpd wartawan berkenaan, puas ke hati awak tgk si usop dgn mentor dia balas2 kenyataan? aku x follow pn mentor milenia tp aku tahu usop ni dari video org share kt FB. sekali tgk pn tahu.. lurus budaknya.. x reti hipokrit..ckp ape yg terlintas kat kepala..

    41

    0
  3. Anonymous says:

    kesiannn, budak tu baru nak naik, dah wartawan2 pakat2 tabur pasir. budak kampung wei, baru nk tengok dunia lagi2 la dunia hiburan. wartawan2 msia x semua tp byk yg suka blagak tuhan. insaflah..kasi semangat bukan patahkn semangat tutup periuk nasi. dah la industri hiburan msia ketandusan bakat..

    28

    0
    • ara says:

      Wartawan sentap nak cari salah artis je..mcm korang tu suci sgt.tengok gaya dag tau usop tu jenis lurus.lagi mau tuduh kekwat.wartawan sampah.

      0

      0
  4. ayie says:

    masaalah komunikasi je pun..tu pun riuh. mcm la si ucop dah berzina atau merompak. apa daa..sampai bila nk maju industri seni. wartawan2 pakai je tudung tapi perangai mcm yahudi.

    27

    0
  5. Anonymous says:

    wartawan ni memang buat suka hati mereka, tak dapat sesuatu, keluar lah berita tentang artis tu. bodoh.

    14

    0
  6. nok gebuzzz says:

    xd benda dah nak dijadikan kontroversi…
    kebanyakan kadang2 wartawan sendiri yg cipta kontroversi tuk retis,retis yg gedik2 suke la…mmg layan…mana yg jaga reputasi mmg x hingin nak share dgn wartawan…wartawan mulut mmg puaka.

    13

    0
  7. ultraman taro says:

    Meh sini ambil no telefon aku…

    9

    0
  8. ucop bau says:

    ucop mentor memg HODOH , hidung kmbng , bngang , tu lhh KEKWAT , hahahaha bodoh , kw ingat kw tu artis popular ka ? BANGANG
    netizen pn bodoh ntah apelh sngt keistimewaan budak LONGKANG NI????? batak , mampus kw

    0

    26
  9. Anonymous says:

    wartawan msia ni mafia korang x tahu ke? kalau x sembah diaorng…keluar lah cerita2 x sedap.

    6

    0
  10. Anonymous says:

    yang penting, wartawan ni penyibuk, pembuka aib, setan dunia.

    6

    0
  11. ohyeah.. says:

    tak kisah la ucup apa haters nk kata..janji rezki tak putus. dalam kekurangan ada kelebihan.

    2

    0
  12. nyah says:

    eeuuuwwww rempittsss

    0

    3
  13. Anonymous says:

    Bodoh btul budak mentor ni.mentor pulak bodoh.Patut belajar dgn Edrie Hashim cmana dia ajar budak 3 juara dia.Xkekok dgn wartawan dan media lain.Ni tak.Dahla baru nk hdup lagi nk kekwat.Kalau Hazama suh makan taik ko pun makan.Bodoh.

    0

    0

Leave a Comment

Optional