Written by Bella | March 23rd, 2017

Penyanyi Hazama dan isterinya, Genvervie Kam mengakui sedih kerana hasrat mereka untuk menimang cahaya mata sulung tidak kesampaian. Genervie harus menjalani pembedahan kerana mengandung di luar rahim.

Pada mulanya, kami gembira kerana doktor memaklumkan isteri mengandung. Namun, selepas menjalani pemeriksaan doktor mengesahkan ia adalah pendarahan dalaman kerana isteri mengandung di luar rahim.

Doktor juga memaklumkan isteri perlu menjalani pembedahan dengan segera. Mujur saya cepat bertindak dengan membawa Genervie ke hospital. Ini kerana jika lambat ia boleh membawa maut.

Walaubagaimanapun, mereka redha dengan ketentuan Tuhan dan setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya tersendiri.

Genervie akan berehat di rumah selama dua minggu sebelum kembali bekerja. Saya percaya apa yang berlaku ada hikmahnya.

Agaknya kerana kami sendiri belum bersedia untuk menimang anak lagi kerana sibuk dengan kerjaya masing-masing. Insya-Allah, kalau ada rezeki kami merancang untuk mendapat anak tahun depan.

Apa yang penting, pembedahan yang dijalankan berjalan dengan lancar.  Pasangan mana yang tidak teruja untuk mendapat cahaya mata sulung mereka bukan? Tetapi bak kata pepatah kita hanya mampu merancang dan selebihnya terserah di tangan Tuhan.

Sumber Berita : Harian Metro

16 responses to Hazama Dan Isteri Akui Sedih Kandungan Berada Di Luar Rahim

  1. Ucop says:

    jgn bersedih. muda lagi…masih byk peluang…insya allah.

    4

    2
  2. Anonymous says:

    wartawan pun tak ada soalan lain ke nak tny…ofkos la dia sedih perkara2 mcm tu terjadi

    6

    1
  3. Anonymous says:

    mmg lah sedih reporters oiiii, tkkan nk happy pulak.
    kalu happy tu husben x waras la…

    3

    1
  4. ilmiah says:

    kandungan di luar rahim ni camne? adakah dipengaruhi oleh posisi seks? adakah dipengaruhi oleh kemutan faraj dan henjutan zakar? camne boleh tertempel di tiub fallopian.. abnormal tu.. discuss secara ilmiah..

    0

    10
  5. ilmiah says:

    adakah ada pantang-larang ketika melakukan hubungan seks ataupun hubungan kelamin intim? waktu dilarang ke.. posisi dilarang ke.. bogel ke pakai baju ke.. si bapa henjut zakar berapa lama ke dalam faraj? berapa minit?? nak buat hubungan seks pun kena tertib tau bukannya main redah je.

    0

    8
    • Anonymous says:

      bodoh betul ko ni..nama je ilmiah mcm berilmu sgt..tp tah apa2 ko pnya statement.

      3

      1
    • KiahPropa says:

      Ko ni takyah nak pura2 ilmiah la. Ko sepatutnya g website Dr pakar sakit puan. Bkn dekat website ini. Ko tau tak blog ni disinggahi ramai lapisan masyarakat. Bukan yg tua kerepot je singgah. Yg anak2 muda tgh sek pn singgah.entah apa2 ko ni.

      2

      1
      • hiburan nenek kau says:

        oh really.. ada gak erkk budak sekolah tersesat melayari portal hiburan sensasi lagi melalaikan.. patutnya budak sekolah fokus buat latihan prepare untuk exam.. budak sekolah belajar rajin-rajin dapat result cemerlang, boleh dapat biasiswa.. belajar tinggi-tinggi gaji besar berbakti kepada masyarakat.. yang pergi buang masa melayan gosip-gosip murahan artis ni apa faedahnya.. buang masa.. baik fikir yang terbaik untuk masa depan kau.. jangan terpengaruh dengan orang yang menjahanamkan hidup kau.. ada ke patut suruh kau terhibur ke lembah kesesatan..

        2

        2
  6. ilmiah says:

    apakah hukum melakukan prosedur in vitro? sel sperma diambil daripada air mani lelaki melancap.. kemudian diambil sel ovum wanita lalu dikawal oleh kakitangan makmal.

    3

    2
  7. ilmiah says:

    in vitro ni ada yang tak bestnya.. si bapa di ibu tidak bertentang mata ketika buat anak.. tidak bergurau senda.. tidak bermesra. semua sendiri-sendiri.. si bapa melancap. si ibu pula dibedah oleh kakitangan makmal untuk diambil sel ovum.. feeling orgasm tu kureng sikit.. btw, anak tetap boleh jadi melekat.. maka selepas 9 bulan, lahirlah orang baru ke dunia ni memberi satu makna kepada masa depan kita.. anak itu rezeki.. syukur

    1

    3

Leave a Comment

Optional