Written by AbangNara | December 29th, 2010

obefiend laser

Tak perlu takut tak perlu gentar, spek mata hitam sudah ada untuk menghalang pancaran laser dari coli Julia Perez. Mari kita nyanyikan lagu di bawah ini bersama-sama semasa menonton final Piala Suzuki AFF Cup nanti. Malaysia Boleh ~~ Kredit gambar Obefiend.

[note]Inilah barisan kita,
Yang ikhlas berjuang.
Siap sedia berkorban,
Untuk ibu pertiwi!

Sebelum kita berjaya,
Jangan harap kami pulang!
Inilah sumpah pendekar kita,
Menuju medan bakti!

Andai kata kami gugur semua,
Taburlah bunga di atas pusara.
Kami mohon doa,
Malaysia berjaya!

Semboyan telah berbunyi,
Menuju medan bakti!
[/note]

98 responses to Harimau Malaya Sudah Bersedia Dengan Cermin Mata Hitam Untuk Menentang Pancaran Laser Indonesia

  1. mesti menang. mlm ni terpacak ku didepan tv. haha…

    0
    0
    • mmmmm says:

      tp kn gambr tu lawak la seyez aku ckp lawak………….hahaahahha

      0
      0
    • ani hisham says:

      MANTOOOOPPP!

      0
      0
      • pisau cukur says:

        superb bro…memang aku suka iklan ray ban nie hahaha…kita sama2 doa yg Malaysia bakal menyembahkan indosial ke tanah stadium depa malam ni…amin…

        0
        0
    • http://wearetheslave.blogspot.com/2010/11/perihal-wanita-penghuni-neraka.html says:

      takutnya… ntah la indon ni da semakin mengganas…

      0
      0
    • non says:

      nape tak wat laser2 terus ker coli ppoan smlm?biau kena kanser baru padan muke.kuikuikui

      0
      0
      • ana says:

        aq xpena menci indon uh…tpi skrg aq rse dorg sgt xmngeng budi.. da bnyak bantuan diberi (mmg xbaik ungkit) tpi dowg ne da mlampau uh..sweep them away.. bnyak lgi org luar yg bole diambil bkerja in case ank temptan xmo.. xde smngat kesukann lgsg.. pemimpin dowg pon menunjukkn mentaliti dunia ke3.. nape xslahkan diri sendiri.. nape nk tunding dekat org lain..

        0
        0
        • Tulip says:

          Aku baru berpeluang bc indon menghentam Malaysia kaw2 punye di forum Malaysia,mmg indon bangsa yg xde maruah x dpt menerima kenyataan kalah di tangan Malaysia..aku rs dorg ni mmg bangsa x mkn diajar mngkn jg mak ayah dorg x pnh ajar apa itu budi bhsa, apa pun Malaysia ttp juara indon nk kt apa pun yg pastinya kt rakyat Malaysia tggi budi pekerti tidak perlu bersikap bodoh spt indon..

          0
          0
    • milix says:

      jgnla pakai spec ni..kng jupe campak bra dia dlm padang….adoiyaii

      0
      0
  2. raksasa_jahat says:

    haha… terbaeekkk… mari tgk ramai2 mlm nie.

    0
    0
  3. nurul farhanah says:

    takOt bnde lain plak yg nmpk kalu pkai spec 2..agak2 nmpk ker bOla 2 nnti?huhu..

    0
    0
  4. brader abg bro says:

    ayuh harimau..tunjukkan taringmu
    serlahkan kejantanan mu..
    jgn tunjukkan kemaluanmu..ehh len mcm plak bunyi ehh heheee

    0
    0
  5. fyna says:

    erk….creative sungguh…..

    caiyok malaysia…

    0
    0
  6. AsknieAlias says:

    Hahahahaha..

    This post just made my day. Hahahahaha

    0
    0
  7. munir85 says:

    malaysia menang 2-1 mlm ni,go Malaysiaku

    0
    0
    • mimi says:

      result terbalik… tp syukur malaysia mng,,,,,,,,, fahmi ttp cool walau ade pacaran laser,,,,,,,
      HARIMAU MALAYA auuuuummmmmmmmmmm

      0
      0
  8. asrar says:

    Go Malaysia Go!!! Jgn kecewakan harapan kami!!…. Main mcm kat Vietnam dulu pon dh okey!!..

    0
    0
  9. fara says:

    lawak a.. hahaha… go Malaysia go!

    0
    0
  10. aya says:

    go malaysia~..go go to be a winner~yeah

    0
    0
  11. kamarul says:

    yess, hopefully pasukan harimau mengaum giler mlm ni..biar gentar lawan tue…kasi ganyang

    0
    0
  12. Reena says:

    Obe ni mmg rajin buat benda2 camni. Tapi aku rasa lagi cun kalo pakai spek cam cyclops. Steady jer..kalo heading pun, tak jatuh. Anyway, go Malaysia go! Jgn cepat rasa selesa walaupun dah leading. Selagi wisel penamat lum berbunyi, teruskan berjuang!!! Malaysia Boleh!!!

    0
    0
  13. mi@ says:

    hahahahaha … gelak guling2 jap … mampu kh spek hitam menangkis coli berlaser c julia perez 2 .. hahaha .. wait n c .. wish team malaysia a good luck mlm nie … hip hip .. hoooreeeyyy

    0
    0
  14. mart says:

    Hahahahaha..geli bet0l pankreas aku tgk pic nih..siyes lawak beb!..Terbaek der 0befient!!!

    0
    0
  15. Izzati says:

    tayang kt rtm kul 7pm ke 8pm mlm ni?

    0
    0
  16. trex says:

    F**K INDON..GENTLE LA BRO..

    0
    0
    • dypril says:

      for trex : lu tuh yang gak gentle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      bisanya main laser aja , kampungan lu malaysia gak ada yang nonton di stadion INDONESIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      NORAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      bisanya jago kandang aja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      GAK SPORTIF MAIN MU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      0
      0
      • iamnotstupid says:

        adoi..x paham den ko tulis ape la. stadion tu stadium la gamak nyer…x kisah la. tp tak kan org x pegi stadium pun ko nk pggl org kampung..ape ingat org bandar je ke pegi stadium? double standard tul la lu nih.
        jago kandang? hahaha~ kandang mane la nih…

        0
        0
        • Tulip says:

          Ala indon biasalah sudahlah bhsa mcm ayam berak kapor,wlu pun xde warga Malaysia pg menonton di stadium indonesia Malaysia ttp juara berkat yg Allah berikan kerana fitnah indon mengatakn Malaysia menggunakn laser,warga indon sendiri merendahkn maruah mereka sendiri dgn membt bising mengganggu pasukan Malaysia berlatih,jd sape yg main kotor?rakyat Malaysia sendiri x bt spt itu blm lg citer artis indon pompuan nk pki coli ada laser sems menyaksikn perlawanan,lbh jelas lg warga indon saje yg main laser2 ni sudah kalah terima aje kenyataan,kpd indon2 kalo rs bengang sila lah balas komen..

          0
          0
  17. sayainginbersuara says:

    sy mendoakan team Malaysia beroleh kemenangan bergaya malam ni..aminnnn….

    0
    0
  18. Laura Ashley says:

    Good Luck guys…I know u guys can do it :-)

    0
    0
  19. minah jambu says:

    minah jambu tetap akan menyokong pasukan mlysia ! semoga team harimau tidak akan gentar menghadapi cabaran. . hidup rajagopal ! minah jambu akan mendoa kan semoga team rajagopal akan membawa pulang trophy sekali lagi ” hidup rajagopal”

    0
    0
  20. minah jambu says:

    team rajagopal akan membawa pulang trophy …peminat2 di mlysia jangan bimbang dan ragu2 lagi sebalek nya mari bersama minah jambu mendoakan team mlysia akan menjulang trophy hari ini..

    0
    0
  21. Rin says:

    aku balik keje awal hrni smata2 nak dating depan tv… hohooo~~ skg dh smpai rumah :D
    smoga kuat kbgsaan b’aksi cmerlang mlm ni..
    amin.
    Menang lah dgn GAH, & kalo kalah pon biarlah kalah bmaruah .. Go baby goooo!~~~
    luv luv luv luv

    0
    0
  22. RiRi says:

    yeahhh…team MALAYSIA pasti MENANG!!

    we r the CHAMPION!! :)

    amin..

    0
    0
    • minah jambu says:

      minah jambu sokong lu riri team mlysia akan menang hari ini …..skarang minah jambu nak masak sambal tumis telor laok yg paling senang dlm dunia cpt di masak sedap di makan..he he he

      0
      0
  23. aKu says:

    Dlm sotkabar hr ni kata kt Indon mmg laku laser ni…nk balas dendam katanya..papepon ttp mendoakan keselamatan n kemenangan tok skuad HARIMAU MALAYA..MALAYSIA BOLEH……

    0
    0
    • dypril says:

      yang mulai nyorotin laser ke wajah MARKUS (kiper INDONESIA) sape???
      main gak SPORTIF aja BELAGAK jadi JUARA :p

      F**K MALAYA :p

      0
      0
      • HAHA says:

        HAHA TEKELUAR USUS KU GELAKKAN LO.. NGAK SPORTIF? HAHA KAMU UDAH LUPA WAKTU INDON MENANG 5-1 DI JAKARTA SAPA YG MULAIN NYOROTIN LASER KE WAJAH KIPER MALAYSIA? SUDAH MALU LAGI MAU TUNJUK KEMALUAN.. HAHAHAHAHAHAHAHA
        *lawak la plak ayat aku bila guna bhasa indon.. koh koh..

        0
        0
      • Tulip says:

        Kpd Dypril……ko la bangsa indon yg suka main tipu dan penabur fitnah no 1 dlm dunia,ko x sedar ke bangsa ko yg mengganggu pemain Malaysia berlatih???membuat bising mcm beruk kn tembak???siap ada nk pakai coli ada laser bagai???sape yg main kotor dgn menggunakn laser skrg???rakyat ko la yg menggunakn laser utk kenakn pasukan bola sepak Malaysia tp dah nyata lg jelas pasukan Malaysia mmg hebat2 belaka beribu warga indon dtg pki coli ada laser ke,spander ada laser skali pun kalau dah mmg hebat ko bw lah laser sebesar cermin skali pun Malaysia ttp JUARA!!!pasukan Malaysia ttp HEBAT!!!

        0
        0
  24. minah jambu says:

    lu jangan bimbang pasal laser2 ni mlysia memang boleh! kalau tak boleh takan mlysia bantai indonesia 3-0 betol tak ? ha betol tak ? minah jambu tanya ni !

    0
    0
  25. aKu says:

    ‘BANGSA MALAYSIA BERHEMAH TINGGI
    RAMAH DAN MESRA ELOK PEKERTI
    YANG TIADA DIBANTU, YANG LEMAH DILINDUNGI
    BERTIMBANG RASA HORMAT MENGHORMATI
    BUDI BAHASA BUDAYA KITA’

    0
    0
  26. aKu says:

    MiNah Jambu: betol, betol, betol

    0
    0
  27. hajimaru says:

    Semoga Team Malaysia menang mlm ni..biar ternganga bibik2 sama bambang2 indon…WE LUV U MALAYSIA !!!

    0
    0
  28. Hairun says:

    90 minit Malaysia Boleh. Buktikan.

    0
    0
  29. Go Malaysia…moga menang mlm ni…menang biar bergaya,kalah biar bermaruah.go go go.

    0
    0
  30. aku says:

    Ya Allah…mudah2an skuad malaysia berjaya mlm ni dengan pertolongan drMU…..mudah2an…amin2…..
    “caiyok’!!!

    0
    0
  31. kurus says:

    wah wah wah… banyaknya laser kt stadium…

    0
    0
  32. kurus says:

    ni bukan referee ostrolia yg anti malaysia tu ker?

    0
    0
  33. miss jah says:

    hahahahahahahahaha.. sumpah lawak gile gamba tuh.. go malaysia !

    0
    0
  34. aKu says:

    namPak, NampAK lASeR kT muKa fAHmI tD..SuNggUH KUrANG aSam mEreKA!!!!!!!!

    0
    0
    • dypril says:

      kau duluan yang menyorotkan laser ke wajah markus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      cupu kau warga MALAYA tak ade yang nampak wajahnye di INDONESIAKU . HAHAHA

      F**K MALAYA :p

      0
      0
      • HAHA says:

        ALAH KALO RAKYAT KAU TAK MULAIN, XDE SAPA2 PUN YG NK NYOROT2 LASER KE WAJAH MARKUS YG PERASAN BAGUS TU.. HAHAH
        INDON MELAMBAK KAT MALAYSIA NI DTG CARA HARAM MMG LA RAMAI. XTAU MALU.. RAKYAT MALAYSIA DATANG SANA CARA BAIK… :)
        PEACE

        0
        0
        • Tulip says:

          Sbnrnya rakyat Malaysia dtg ke cna sbb terpksa je krn keje aje,kalo takat suka2 rakyat Malaysia pun x ingin nk dtg Negara indon yg kotor n busuk tu kalo aku bg percuma pg cna pun aku x ingin aku lg rela pg naidu kat india cna nun tau.. Indon lg teruk guna bra yg ada laser la apalah dah mmg pemain2 indon tu lembab terima jelah kenyataan x yah nk bt dosa lg dgn fitnah x berasas korg tu..

          0
          0
  35. adi says:

    malaysia negoro maling….gak ndue budaya dwe………….!!!!!! wani gelot ra……..

    0
    0
  36. kurus says:

    1-0
    bambang masuk???

    0
    0
  37. Harimau Melaya says:

    takde laser pon boleh gol lah

    0
    0
    • HAHA says:

      ALAH WAKTU KEEPER MALAYSIA KENA LASER X JUGAK MASUK GOL DIORG.. PANELTI PUN X MASUK…. HAKIKATNYA? NGAKU JE LA KELEMAHAN DIRI.. ADOIIII..

      0
      0
  38. Afiq Bukhari says:

    terbaikk~!!! kalau dah takdir kata malaysia menang, menang jugak..usaha lebih lagi..chaiyokkk malaysia!!! biaq p la orang nak kata tipu ke apa :D

    0
    0
  39. Erin says:

    I hope Malaysia menang.. plz…doakan Malaysia menang…

    0
    0
  40. mbak says:

    2-1!!!yay!!!

    0
    0
  41. budak4flat says:

    msia menag.. thx 2 safee salie n keeper fahmi.. :’)

    0
    0
  42. aKu says:

    MeNang Da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yAHoo..
    jGn PeCayA tIlIkAN SOtOnG..HahHA

    0
    0
  43. bro kool says:

    kalah 2-1 takde masalah.1 gol sendiri (rasa macam tu) saja bagi chance.Terbaekk Malaysia agregat 4-2.MALAYSIA, TANAH TUMPAHNYA DARAHKU..CHAMPIONN SUDAH!!!

    0
    0
  44. dd says:

    tahniah m’sia menang!mana pancaran laser dari julia perez?kempunan aku nk tengok..geehehehe

    0
    0
  45. hahahah nak tergelak tengok gambar tu…..terhibur

    0
    0
  46. kurus says:

    we r the champion my friend…
    we keep on fighting till the end
    we r the champion we r the champion
    u r the loser we r the champion of the worlddddd…

    0
    0
  47. pop_rid says:

    alhamdulillah…akhirnyaa..penantian yg berbaloi..yeahh..tahniah to team m’sia..yg berjaya mgucup piala tuu..buat indon..jgn mnngis yer..xdapat 100 usd..wow!!…jelas tpancar muka kekalahan c indon..Allah tu maha Adil..lihat saja pa yg jd mlm ni..to rkyt m’sia..panjatkan rasa syukur ok…..yg kpd si sotong..kali nii..mmg ko xleh pcy punye!!..
    i luve malaysia and pround to be a malaysian!!!

    0
    0
    • kurus says:

      alhamdulillah syukur ke hadrat-Nya. amin

      0
      0
    • dypril says:

      PPPPPPPPPRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTT
      BBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      0
      0
  48. hyde says:

    nor shahrul patut dapat MVP!!!!!!!

    0
    0
  49. rasis says:

    harimau malaya FUCK u….olahragawan class kampung, BARCELONA FC is the best

    0
    0
    • siling says:

      APE PROB KO?KO SLAH CHNEL LA BRO….

      0
      0
    • HAHA says:

      KAH KAH DAH KALAH GITU LER… NAMA JE NEGARA ISLAM TP SUKA MENCARUT…

      0
      0
      • Tulip says:

        Islam apa nyer..aku pnh bc dlm bk mastika pasal artikel mengenai Lelaki2 Lombok ni,dorg sendiri mengaku kalo suke dgn seseorg pompuan tu mmg dorg akn bw lari pastu kahwin kalo kat Lombok tu ank2 gadis x blk 2 3 ari mak bapa dorg x kisah sbb mak bapa dorg dah tau ank dorg lari sbb nk kahwin perkara tu satu perkara yg mmg dorg dah biasa sgt,paling mengejutkn pengakuan lelaki dr Lombok tu tok Imam pun kalo nk kawin jg akn bt perkara yg sm iaitu bw ank dara tu lari dl utk dikahwini.. Rs mcm x percy tp tulah kenyataanya bg dorg tu mmg adat dorg,blm tambah lg yg islam bole kawin ngan org bkn islam….

        0
        0
  50. Rain_17 says:

    so jahil bila pcayakan tilikan dan dukun…mmg khurafat… ntah ngara mn ntah y buat tuuuuu…(walhal aku dh taw pun ngra mana…xpdn ngn islam…islam ke???)

    0
    0
  51. villa malaysia90 says:

    pic klkar seot..je…xthn aku ketawa..hahahahaha

    0
    0
  52. acne says:

    After I initially commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now each time a remark is added I get four emails with the same comment. Is there any method you can remove me from that service? Thanks!

    0
    0