Written by AbangNara | January 30th, 2015

1 Februari ini adalah World Hijab Day. Ia adalah satu hari yang dicipta khas untuk pemakai-pemakai tudung seluruh dunia. Bagi Abang Nara World Hijab Day adalah satu inisiatif yang baik. Selain memberi kesedaran kepada orang luar tentang pemakaian hijab oleh Muslimah, banyak promosi-promosi menarik yang diadakan oleh para penjual hijab untuk membolehkan para muslimah tampil menawan berhijab. Salah satu promosi yang awesome sudah tentu daripada FamilyNara.
family nara

Di FamilyNara, bukan hanya tudung sahaja yang diberikan diskaun kaw-kaw, baju kurung pun ditawarkan pada harga yang TERAMAT RENDAH. Jom kita tengok produk-produk yang ditawarkan.

tudung

1. Tudung bawal & cotton daripada Jennifer Creations ini bermula pada harga serendah RM10. Mana nak cari tudung secantik ini pada harga semurah ini kan? Boleh digunakan untuk semua ocassion. Pasti anda akan kelihatan lebih bergaya.

baju kurung2. Comelnya kalau pakai baju kurung cotton viscouse dari Jennifer Creations ini pergi ke kerja di hari Jumaat. Mesti terasa ayu punya. Harganya? Cuma RM49.90 sahaja.

tudung

3. Kalau anda nak tudung yang lebih berani dan menyerlahkan penampilan anda, tudung Jennifer Creations Chiffon Hoodie ini memang sesuai untuk anda. Kalau pakai untuk pergi majlis-majlis pejabat, memang akan ramai mata yang memandang. Cubalah. Harganya cuma RM16 sahaja.

tudung4. Memang comel sangat-sangat baju kurung English Cotton Jennifer Creations ini. Berjiwa muda dan pasti akan menyerlahkan kecomelan. Siapa ada manik lagi. Harga tak sampai RM100 pun. Murah kan? 

Banyak lagi tudung-tudung, baju kurung dan pakaian muslimah lain yang diberikan promosi hebat sempena World Hijab Day di www.familynara.com. Korang kena pergi tengok hari ini juga. Cepat sebelum tawaran ini ditutup. Kalau nak beli guna Whatsapp pun boleh. Mesej je di 011-3338-7668. Selamat membeli.

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 responses to Harga Istimewa Tudung & Baju Kurung Daripada FamilyNara Sempena World Hijab Day

  1. nanakeee says:

    abg nara,cube tgk typo dkt website familynara.com tu..bila first time user bukak website tu kan dpt baucer kan..perkataan dapatkan diskaun tu typo..die jadi “dapatAkan diskaun”..apela abg nara ni

    0

    0
  2. tudung says:

    Model yg gayakan tudung tu x cun lah. Jadi tudung tu pun jd tak cantik, hunhu hu

    0

    0
  3. kelas mengaji says:

    perlu ke ade hijabday??mmg everydaykot kene pkai tudg..n one more thing.mymph gile tudung peshen SESUMPAH…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  4. Excellent weblog right here! Additionally your website so much up fast!

    What web host are you the usage of? Can I get your associate link for your
    host? I want my website loaded up as quickly as yours lol

    0

    0
  5. Why people still use to read news papers when in this technological globe everything is
    accessible on web?

    0

    0