Written by AbangNara | May 7th, 2013

Kecoh baru-baru ini tentang kelakuan mesra yang ditunjukkan oleh Aiman Hakim Ridza dan Nur Fathia di KLIA. Pada ketika itu, mereka berdua baru pulang dari Paris dan dilaporkan telah berpeluk sakan seperti pasangan bercinta. Benar atau tidak?

aiman dan fathia

Mengakui serasi dengan Fathia dan hubungan mula rapat sejak di Paris, Aiman menafikan yang dia berkelakuan seperti yang diperkatakan. Namun Aiman mengakui yang dia ada meletakkan tangannya di bahu Fathia. Kata Aiman:-

Sejujurnya, saya hanya meletakkan tangan atas bahu Nur Fathia. Ia lebih bersifat santai. Tapi bab berpegangan tangan itu, saya tidak mahu komen

aiman dan fathia

Kalau diorang benar-benar bercinta, Abang Nara memang sokong 100%. Sama cantik sama padan kot. Memang sesuai. Dua-dua pun masih muda dan sedang meningkat naik sekarang ini. Apa pula kata anda?

38 responses to Hanya Letak Tangan Di Bahu Fathia – Aiman Hakim Ridza

  1. sengal.. says:

    letak bahu x salah tau…………………………….????

    • miss mong says:

      katanya letak tgn ats bahu santai..santainyaaa..

    • anzalnyah says:

      dah tu? takkan nak letak kat tetek plakkk. ko nak mampooozz kene terjah ngan zed zaidi si peroyan malaya tuuu hahahahha

    • kak ton tetek berjambol says:

      haaaaa….sekrng letak tangan kat bahu…..lepas tuh letak tangan kat tetek……lepas tuh haaaaa…..bercantom …beranak!!…

    • Olga says:

      KAT TMPT ORG RAMAI LETAK KAT BAHU KALAU KAT TMPT XDE ORG TANGAN LETAK KAT TETEK . .

    • sayang says:

      Fathia ni kalau berlakon sepesen je.. watak susah atau org biasa camtu..watak anak org kaya pun camtu.. fesyen baju pun sama tak ikut pada watak dan suka sangat mekap tebal tak kena pada watak yg dibawa..

      letak kaki pun boleh dik hahaha

      • Anonymous says:

        baik lagi fathia dari org tu berlakon kaku

        • peminat drama korea says:

          aku tahu sape …tak payah sebut lah nama artis batu tu…spoil jer wkkakakaka berlakon kayu. baik pilih fathia walaupun seksi bakat tetap ada

        • jed jedi says:

          neelofa bagus. matang. cantik. pndai bisnes.
          tasha shilla cantik tapi nmpk ketidakmatangan semasa abpbh 2012.
          anzalna cantik, humble. no problem. i like.

        • Sarah says:

          memang kaku pun, lebih kaku dari pokok kelapa hahaha

    • Olga says:

      MULA2 TANGAN ATAS BAHU NANTI DAH KAWIN KAKI TANGAN SEMUA NAIK ATAS BAHU PASTU CERAI BERAI

    • Anonymous says:

      x salah ke??urmmm

    • Anonymous says:

      tangan kat bahu je. berlapik baju fathia. *rolling eyes

  2. sue says:

    letak tangan di bahu mata ke atas…yawn

  3. Cikcumil says:

    Bese la retiss…. Pegang2, sentuh2,peluk2,kiss2….. n last NO KOMENNN>

  4. wak lu!!!!! says:

    letak tangan kat bahu jer… bukan berpeluk… (puiii!!!)
    ada wak keshahh???

  5. den la ni says:

    mls nk ckp bnyk..yg pntg ingt masih ad batas2 dlm pgaulan k

  6. LATOYA BIBIKYANA AL-MULUT PUAKA says:

    KENAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?? AIMAN TU HAK AKU LA.

  7. SWEET MINAH JAMBU MERAH BIRU GITU says:

    sape si fathia ni? ak tengok takdela cantik mana pun. Muka macam kampung je. Cantik si Izara Aisyah lagi.

  8. nokia lumia says:

    alaaaa dik,..ko mengaku jer kata bercinta kan senang,….

  9. Sakai says:

    ala mamat ni. bajet je dapat jadikan fathia sebagai awek. lepas tu nak berlagak2 kat orang yang dia ada awek cantik dgn MERAKAM atau ambik gambar pegang2 tangan, peluk2, beromen2. pastu sebarkan kat semua orang nak gitau: “weh korang, aku ada awek cantek! aku siap boleh pegang2 dia sekali. pegang bahagian tut tut dia pong aku boleh. KORANG HADER???!!! pancut tinggi”

  10. zeeH says:

    yelah…sebab kamu suka kat dialah. Tak payahlah berdalih. Kita takkan letak tangan kita atas bahu org yg kita tak suka, kan…..bercintalah tu. Ok be…sama2 cantik. Sangat2 padan..

  11. heidi says:

    fathia ni berlakon x der la best mana..keras jugak aku tgok.
    wajah cantik tp air muka x berapa friendly..

  12. maktiri says:

    yang tak nampak..tangan kat mana pulak ye..

  13. halimah j says:

    pompuan ni cantik..tp selekeh

  14. nana says:

    esok aku nk buat demonstrasi “Bantah Pegang Bahu”… ape pegang2 ni. touch n go aje koje nya… yaaa hadooooo!!!! pegang la bahu sendiri. bahu mak kau ke bapak kau ke.. bangga sgt dpt pegang bahu aweks. ahaks!

  15. what's Up! says:

    letaklah mane2 ..artis pompuan murah2 belaka..SALE! esok lusa lelaki lain pulak letak ..tahun depan lain pulak..lunyai lah ko pompuan..lelaki tak pe..tak kurang pun

  16. hoi says:

    eh.dulu bukan pernah kuar cite ke yg aiman ni dah ada gf sebelum jd artis lg?skrg ape cite?

  17. aku geli ler tgk kau..busuk says:

    bukan aiman ni gf dia anak rahim maarof ke?sbb tu dia terpilih tuk rancangan yg dia masuk tu ngan rahim maarof..mentor kot….

  18. xoxo says:

    eiiii….x suke!! naper x dgn izara…??? nur fathia muka x mesra alam…!!!

  19. ????? ????? says:

    ????????????????????????????????????????????????????????????????

  20. Anonymous says:

    izara lagi sesuai