Written by AbangNara | May 7th, 2013

Kecoh baru-baru ini tentang kelakuan mesra yang ditunjukkan oleh Aiman Hakim Ridza dan Nur Fathia di KLIA. Pada ketika itu, mereka berdua baru pulang dari Paris dan dilaporkan telah berpeluk sakan seperti pasangan bercinta. Benar atau tidak?

aiman dan fathia

Mengakui serasi dengan Fathia dan hubungan mula rapat sejak di Paris, Aiman menafikan yang dia berkelakuan seperti yang diperkatakan. Namun Aiman mengakui yang dia ada meletakkan tangannya di bahu Fathia. Kata Aiman:-

Sejujurnya, saya hanya meletakkan tangan atas bahu Nur Fathia. Ia lebih bersifat santai. Tapi bab berpegangan tangan itu, saya tidak mahu komen

aiman dan fathia

Kalau diorang benar-benar bercinta, Abang Nara memang sokong 100%. Sama cantik sama padan kot. Memang sesuai. Dua-dua pun masih muda dan sedang meningkat naik sekarang ini. Apa pula kata anda?

Baca Yang Ini Pulak:-

38 responses to Hanya Letak Tangan Di Bahu Fathia – Aiman Hakim Ridza

  1. sengal.. says:

    letak bahu x salah tau…………………………….????

    Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 7
    • miss mong says:

      katanya letak tgn ats bahu santai..santainyaaa..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 0
      • Lembu Gemok says:

        Masa si Fathia datang kenduri member aku, dia bawak bf dia..pegang tangan gak..ker si Fathia ni mmg penyayang????

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 2
        • saya suka gosip says:

          bkn penyayang..santai je..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 0
        • Dia Idoa Saya says:

          Alaaaa…dia dah ada bf ke? ingat aimanlah bf dia…drg nikan memang sesuai sangat n padan…:-)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        dgr cite Aiman ni dah kahwin kan?btl ke?klu salah tlng btlkan….

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
    • anzalnyah says:

      dah tu? takkan nak letak kat tetek plakkk. ko nak mampooozz kene terjah ngan zed zaidi si peroyan malaya tuuu hahahahha

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 73 Thumb down 7
    • kak ton tetek berjambol says:

      haaaaa….sekrng letak tangan kat bahu…..lepas tuh letak tangan kat tetek……lepas tuh haaaaa…..bercantom …beranak!!…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 8
    • Olga says:

      KAT TMPT ORG RAMAI LETAK KAT BAHU KALAU KAT TMPT XDE ORG TANGAN LETAK KAT TETEK . .

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 4
    • sayang says:

      Fathia ni kalau berlakon sepesen je.. watak susah atau org biasa camtu..watak anak org kaya pun camtu.. fesyen baju pun sama tak ikut pada watak dan suka sangat mekap tebal tak kena pada watak yg dibawa..

      letak kaki pun boleh dik hahaha

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        baik lagi fathia dari org tu berlakon kaku

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
        • peminat drama korea says:

          aku tahu sape …tak payah sebut lah nama artis batu tu…spoil jer wkkakakaka berlakon kayu. baik pilih fathia walaupun seksi bakat tetap ada

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 3
        • jed jedi says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 21
        • Sarah says:

          memang kaku pun, lebih kaku dari pokok kelapa hahaha

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • Olga says:

      MULA2 TANGAN ATAS BAHU NANTI DAH KAWIN KAKI TANGAN SEMUA NAIK ATAS BAHU PASTU CERAI BERAI

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      x salah ke??urmmm

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      tangan kat bahu je. berlapik baju fathia. *rolling eyes

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. sue says:

    letak tangan di bahu mata ke atas…yawn

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 0
  3. Cikcumil says:

    Bese la retiss…. Pegang2, sentuh2,peluk2,kiss2….. n last NO KOMENNN>

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  4. wak lu!!!!! says:

    letak tangan kat bahu jer… bukan berpeluk… (puiii!!!)
    ada wak keshahh???

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  5. den la ni says:

    mls nk ckp bnyk..yg pntg ingt masih ad batas2 dlm pgaulan k

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  6. LATOYA BIBIKYANA AL-MULUT PUAKA says:

    KENAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?? AIMAN TU HAK AKU LA.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
  7. SWEET MINAH JAMBU MERAH BIRU GITU says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 19
  8. nokia lumia says:

    alaaaa dik,..ko mengaku jer kata bercinta kan senang,….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  9. Sakai says:

    ala mamat ni. bajet je dapat jadikan fathia sebagai awek. lepas tu nak berlagak2 kat orang yang dia ada awek cantik dgn MERAKAM atau ambik gambar pegang2 tangan, peluk2, beromen2. pastu sebarkan kat semua orang nak gitau: “weh korang, aku ada awek cantek! aku siap boleh pegang2 dia sekali. pegang bahagian tut tut dia pong aku boleh. KORANG HADER???!!! pancut tinggi”

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 7
    • Ko yg sakai says:

      Patutla nama ko sakai…..ko memang sakai …..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  10. zeeH says:

    yelah…sebab kamu suka kat dialah. Tak payahlah berdalih. Kita takkan letak tangan kita atas bahu org yg kita tak suka, kan…..bercintalah tu. Ok be…sama2 cantik. Sangat2 padan..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  11. heidi says:

    fathia ni berlakon x der la best mana..keras jugak aku tgok.
    wajah cantik tp air muka x berapa friendly..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  12. maktiri says:

    yang tak nampak..tangan kat mana pulak ye..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. halimah j says:

    pompuan ni cantik..tp selekeh

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  14. nana says:

    esok aku nk buat demonstrasi “Bantah Pegang Bahu”… ape pegang2 ni. touch n go aje koje nya… yaaa hadooooo!!!! pegang la bahu sendiri. bahu mak kau ke bapak kau ke.. bangga sgt dpt pegang bahu aweks. ahaks!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  15. what's Up! says:

    letaklah mane2 ..artis pompuan murah2 belaka..SALE! esok lusa lelaki lain pulak letak ..tahun depan lain pulak..lunyai lah ko pompuan..lelaki tak pe..tak kurang pun

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  16. hoi says:

    eh.dulu bukan pernah kuar cite ke yg aiman ni dah ada gf sebelum jd artis lg?skrg ape cite?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. aku geli ler tgk kau..busuk says:

    bukan aiman ni gf dia anak rahim maarof ke?sbb tu dia terpilih tuk rancangan yg dia masuk tu ngan rahim maarof..mentor kot….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. xoxo says:

    eiiii….x suke!! naper x dgn izara…??? nur fathia muka x mesra alam…!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  19. ????? ????? says:

    ????????????????????????????????????????????????????????????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Anonymous says:

    izara lagi sesuai

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0