Written by AbangNara | September 4th, 2009

Khabarnya orang kaya Timur Leste yang jadi ‘amore’ Kris Dayanti namanya Rahul Lemos. dengar nama pon dah tau bukan orang islam. Tapi ‘ganteng’ jugak sih Pak Rahul ni ya. Mungkin sebab itu KD tergoyah hati..

Isteri Pak Rahul pon cakap yang Rahul dan KD dah jumpa banyak kali untuk makan malam peribadi. Tapi KD kata,mana ada sih? Baru sekalik aku pegi ke Timur Leste…’

Tapi ada lagi, ada orang kata yang masa KD pegi Timur Leste untuk buat persembahan tu, dia duduk kat Hotel Timur nombor bilik 119. Pastu Pak Rahul ni pon book hotel sama, nombor bilik 112.  Dekat bangat tu….kalau kentut pon boleh bau.

Pastu yang lebih menghangatkan ,masa buat persembahan tu, KD telah dicium oleh PM Timur Leste, Xanana Gusmao.

Alahai, Kris Dayanti, cobalah untuk setia~!!

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    633 responses to (HANGAT) Inikah ‘Amor’ Kris Dayanti?

    1. violet says:

      adeh…
      maen cium2 lak..
      malu aku….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    2. rienaali says:

      xtau nk ckp per ntah,,,heheh
      kesian kat anang n anak2 dia,,,

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    3. LaLuNa says:

      erkk..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    4. chikayu says:

      hai….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    5. nenekpunkz says:

      uweks..rasa mcm nak muntaz!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    6. chikayu says:

      biasa la pompuan……… klu dah rasa cantek macam tu la..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    7. LaLuNa says:

      tadik mase aku sebok piley2 kasut.aku terjumpe kawan masa sekolah..yang sedeynya baru taun lepas kawen taun ni dah cerai..adoi..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        itu la len kali sblum kawen pastikan lelaki tu ada ilmu ugama…
        bole bimbing isteri…
        insyallah bhagia…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ROSE MAWAR says:

          ya betul biar iman nya teguh dan sebagai isteri pun nak banyak berdoa,,,saperti surah al mulk .

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    8. Kak Nara says:

      KD cantik…mmg asal2 dia ni cantik, lepas buat segala macam surgery makin cantik tapi tak ori dah ler..

      I like KD, lagu2 dia bes!

      bila jadi camni, hmmmm…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        tu la sal..
        ble dh terlebih suntik
        muka pn pelik je tgk….
        hehe…

        PILIHLAH AKU JADI PACARMU….
        :)

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    9. Penari Poco2 says:

      aries…
      kita sambung ceta ttg prob ko kat sini yer…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    10. aries_april says:

      eh…
      cium?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        aries citer pa…awatnya u arini…sedih ja..dah la td violet nyanyi lagu aku x biasa…sadisnya i dgq…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    11. Penari Poco2 says:

      murahnyer harga sebuah maruah…
      errrmmm…alahai…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    12. nenekpunkz says:

      haha..hansem lgi anang!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    13. hantupensil says:

      amore maksudnya cinta…
      huhuhuhu…

      tapi kd mesti pndang uwang…
      hehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    14. Penari Poco2 says:

      aries…
      mak ko betul2 ker paksa ko kawen nie…
      kalo ko xnak…xjd kan…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    15. Penari Poco2 says:

      ciom laki tua…
      weekksss…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    16. eclipse says:

      adoi…keje byk plak…
      hai sume….
      aku juz smpt say hi jer…
      nti join korg blk…
      tatatititutu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    17. aries_april says:

      TT ni under indon dlu kan?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    18. Jojio says:

      Tak mau aku….sumer bole cium…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    19. new moon says:

      uwekkk!!gwlinye aku tgk……………….mnmbahkn tensen kt benak otak aku ni………!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    20. aries_april says:

      mas….
      i dont think that guy tu takdir aries…
      aries xnk.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        kalo u x mau beter u habaq kat ur mom baik2..diz is ur future..i advise ja..i pun sedih gak ni kan dah tringat boyefren lama..warghhh..hampeh mcm si kd ni lah..tp xpa..maybe ada insan lain lg yg terbaik wat kita..sabaq na

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        mmg betul lar kalo kite xnak…
        xnak lar kan…mana leh main paksa2…
        aku dulu sama jerk cam ko nie…
        tp aku tolak baik2…msh mentah lg…
        pastu aku kene pyakit misteri hmpr 3 tahun…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    21. Penari Poco2 says:

      betul ker yg brmbut pjg tue KD…
      xclear aarrr…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    22. aries_april says:

      bhsa apa ar TT guna lat sna?
      jawa?
      or eng?
      coz ngra tu dkt darwin australia…
      kat indon gak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    23. yula says:

      awekmas org kedah ka

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    24. mae says:

      DK tu kan kawan Siti Nurhaliza … jangan tempias perangai nya dah ler …

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    25. Kak Nara says:

      ada video KD masa kena cium tu…..

      step by step..kang korang terkejut plak tgk video tu..hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    26. Penari Poco2 says:

      kbykn artis xleh jaga diri sendiri…
      sorry…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    27. syamiza says:

      Assalammualaikum……….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        waalaikumsalam…
        huhuhu…lewat masuk

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          lewat masuk sambil tue curik2 masa mengajar…
          ish8x…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • syamiza says:

            hri ni x ngajar laa….
            dah g skolah pg td…
            ptg relax…..
            cuti ni…
            sbb pg tadi dah g taklimat UPSR….
            jd pengawas peksa laa…

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • Penari Poco2 says:

            oooo yeker…
            aku tlupe lak ader taklimat upsr ari nie…
            sptut nyer dgr taklimat tu pasal aku nk amik upsr balik…
            huhuhu…

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    28. syamiza says:

      hai kengkawan……
      apa citer arini?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    29. aries_april says:

      Pendudukan Indonesia di Timor Timur (sekarang Timor Leste) bermula pada bulan Disember 1975 sehingga Oktober 1999, dan mengorbankan kira-kira 100,000 penduduk Timor.[1]

      Selepas berabad-abad Timor Timur berada dalam jajahan Portugis, rampasan kuasa di Portugal pada tahun 1974 membawa kepada pembebasan koloni-koloni Portugis termasuk Timor Timur. Situasi ini juga membawa kepada ketidakstabilan Timor Timur dan masa depan yang tidak jelas. Selepas satu perang saudara kecil, parti pro-kemerdekaan FRETILIN mengisytiharkan kemenangan di ibu kota Dili dan mengisytiharkan kemerdekaan Timor Timur pada 28 November 1975. Dengan menggunakan alasan bahawa terdapat pemimpin Timor Timur yang meminta pertolongan, tentera Indonesia melanggar Timor Timur pada 7 Disember 1979 dan memusnahkan semua penentangan bersenjata yang menentang mereka. Dengan mempergunakan “Perhimpunan Popular”, Indonesia mengisytiharkan Timor Timur sebagai satu wilayah Indonesia. Selama 25 tahun, penduduk Timor Timur menderita hukuman yang berat sebelah, seksaan dan kebuluran. Pembunuhan beramai-ramai Santa Cruz pada tahun 1991 menyebabkan kemarahan antarabangsa. Penentangan terhadap pendudukan Indonesia tetap kuat [2]dan pada tahun 1996, Hadiah Nobel untuk keamanan diberi kepada dua orang lelaki dari Timor Timur, Calos Filipe Ximenes Belo dan Jose Ramos-Horta kerana usaha mereka menghentikan pendudukan Indonesia secara aman. Satu referendum pada tahun 1999 untuk memilih masa depan Timor Timur menunjukkan keputusan majoriti yang sangat besar untuk kemerdekaan dan pada tahun 2002, Timor Timur menjadi sebuah negara yang merdeka.

      Sejurus selepas pendudukan Indonesia, Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu dan Majlis Keselamatan meluluskan resolusi mengutuk tindakan Indonesia dan mahukan negara itu segera undur dari bumi Timor Timur. Kerajaan Amerika Syarikat, Australia, dan Britain walau bagaimanapun sangat menyokong Indonesia sepanjang pendudukan tersebut. Presiden AS Gerald Ford dan Setiausaha Negara Henry Kissinger berjumpa dengan Presiden Indonesia Suharto pada hari sebelum pencerobohan dan dilaporkan memberi lampu hijau untuk menceroboh[3]. Hanya Australia dan Indonesia yang mengiktiraf Timor Timur sebagai wilayah Indonesia dan kemudian mula berunding sesama sendiri untuk membolot sumber-sumber asli di Timor Timur. Kerajaan lain termasuk Jepun, Kanada dan Malaysia juga menyokong pemerintah Indonesia. Pencerobohan dan sekatan ke atas gerakan kemerdekaan Timor Timur bagaimanapun menjatuhkan reputasi dan kredibiliti Indonesia di peringkat antarabangsa.[4]

      Selepas undi untuk kemerdekaan pada tahun 1999, kumpulan separa tentera yang bekerja untuk tentera Indonesia melakukan keganasan terakhir yang menyaksikan kemusnahan hampir seluruh infrastruktur Timor Timur. Selepas tentera Indonesia meninggalkan Timor Timur, Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu mentadbir Timor Timur selama dua tahun dan menubuhkan unit untuk menyiasat kekejaman yang dilakukan semasa tahun 1999. Skopnya yang terhad dan jumlah kecil hukuman yang dijatuhkan oleh mahkamah Indonesia menyebabkan seruan oleh pemerhati untuk menubuhkan tribunal antarabangsa untuk Timor Timur[5]

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    30. aries_april says:

      Portugis pertama kali sampai di Timor pada kurun ke-16 dan pada tahun 1702, Timor Timur berada di bawah jajahan pentadbiran Portugis.[6] Pemerintahan Portugis tidak begitu kuat sehinggalah pulau itu dibahagikan dengan pihak Belanda pada tahun 1860.[7] Sebagai satu medan pertempuran yang penting semasa Perang Pasifik, Timor Timur diduduki oleh 20,000 tentera Jepun. Pertempuran tersebut berhasil mengelakkan Australia dari dijajah Jepun tetapi menyebabkan kematian 60,000 orang Timor Timur.

      Apabila Indonesia berjaya mendapat kemerdekaan selepas Perang Dunia Kedua di bawah pimpinan Sukarno, ia tidak mendakwa mengawal Timor Timur dan juga tidak membantah pemerintahan Portugis ke atas pulau tersebut. Pemberontakan tahun 1959 ke atas Portugis juga tidak disokong oleh pemerintah Indonesia.[8] Satu dokumen Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu tahun 1962 menyatakan: “pemerintah Indonesia telah mengisytiharkan ia mahu memelihara hubungan baik dengan Portugal dan ia tiada hak ke atas Timor Portugis…”.[9] Jaminan ini berterusan sehingga Suharto berkuasa pada tahun 1965. Seorang pegawai Indonesia mengumumkan pada bulan Disember 1974: “Indonesia tiada cita-cita meluaskan wilayah; … Jadi tiada persoalan yang Indonesia mahu mengambil Timor Portugis.”[10]

      Pada tahun 1974, rampasan kuasa di Lisbon menyebabkan perubahan besar dalam hubungan Portugal dan koloninya Timor. Pemerintah Portugal yang baru mahu melepaskan tanah koloninya Timor Timur. Perkara pertama adalah membuka politik

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    31. eclipse says:

      yes!aku dh free…tp jap jer…
      kul 3.30 ade miting lak…
      dtg blk skt kpl aku ney…huhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    32. tOmEii says:

      heloooo bro n sis……
      xabis2 psl kd ni yek….
      bohsannnnnnn………

      mcm geli je tgk die cium ngn laki tua tue….
      auw…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        auwww…………. hai tomei…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • eclipse says:

        cium2 manja tue…smbl cium smbl………hahahahah
        ko smbg antu…huhuhu…
        aku xmnt dia sgt…aku lg minat rossa…
        waduh2….wpon muka dia serupa bibik…tp senyumannya kok manis deh…hahahaha…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • new moon says:

        TOMEII……TENSEN LAAA………………..!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    33. aries_april says:

      saja boring antu…
      sjrh pon ok gak.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    34. Penari Poco2 says:

      aku nk out japs…
      nak lawat Yang DiPertuan Agung kat bank…
      nanti sbg blik k…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    35. aries_april says:

      TENSION…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    36. eclipse says:

      awekmas…dimana cowokmu…??
      dia mesti kangen bangat sm KD ney…HUHU..
      ngak dpt cewek msia pon ngak apa…cewek indon lg mantop…huahuahua…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    37. virgo says:

      nape ekk KD jd cam tue…die kn dh gie haji….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    38. aries_april says:

      RY MKN DKT…
      ARIES TKT LA.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    39. violet says:

      yebe yeba..
      aku kembali……
      weehuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    40. eclipse says:

      aku suka singkong…
      ko suka kingkong…ho..ho…ho…horlicks…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    41. aries_april says:

      bla smua akn kmbl normal.?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    42. new moon says:

      tensyennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…………………………………………………………………..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        ala ala syg…..
        nape tensen nih…

        nah amik susu nih…
        huhu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        laaa……sorang lagi……
        naper semua org tension niee…..
        istigfar bebanyak……

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • virgo says:

        sabo ler…..jgn tnsion2….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Jojio says:

          Kalu tension jugak minum air sirappp….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • new moon says:

          xde sape nk pinang pon…..bengang n pnas ati dpt bos tongong!!moon practical je miza, blh die xtau moon abes bile…mane xbengang nye!nmpk sgt x amek tau psl staff…nympah!die igt org abes bln 10 pdhl ari 1st msuk ritu dh siap bg surat smua tp xtau gk lg!!gram!!dh la org blaja communication, die bg task grafik!ni lawak ke ape??pastu bile org xreti nk gune software2 jadah tu nk perli2 plak!heee…..rse nk lepuk je!!bengong bangang tongong!!*%&%&%&*$^#$#@#@^()(&^%$#%^*%

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    43. hantupensil says:

      Malam bulan berendang
      Berwarna biru di cermin kali
      Mata air memancar
      Mengilap mata yang lama kabur

      Derita perlakukan
      Gerlapan malam
      Di kaki gunung bertudung kabus
      Syahdu lagu berdendang
      Melamar kasih sayup membisik
      Membelai sukmaku
      Berkurun rindu agak pendita

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    44. LaLuNa says:

      ape la kene ngan server opis aku nih..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    45. aries_april says:

      tp yula…
      nangis pn xda gna dh..
      mak dh trma…
      mjls prtngn 3rd raya ni…
      aries tkt…
      aries cma jmpa jln bntu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    46. aries_april says:

      bla u all ckp ttng raya…ati aries mngis…
      sdh sngt…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • LaLuNa says:

        sabar aries..mungkin ade hikmah disebalik tu..aku rasa baik ko istikarah dulu..kalo die mmg bukan utk ko..ko slow talk ngan mak ko..terangkan ko dah istikarah..aku penah rasa..tp aku degil aku bangkang abis-abisan..!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        ish…. trauma ker apa aries ni…..
        jom citer k….
        citer dri awal……

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        kalo takut ckp kat mak suh la sesape ckpkan…
        suh makcik ke..pakcik ke…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • yula says:

        eiii…jng lari aries
        tu dah lari dr masalah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    47. violet says:

      pic tu cium molot ke pipi eg???
      jhtnyer aku
      hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    48. syamiza says:

      aries ngan bulan yg ader masalah tu….
      meh lerr kita kongsi masalah tu sesama…..
      cuba cakap betul2…..
      mana tau kitaorg leh tolong settlekan….
      jgn la pendam sensorang…..
      kang gilo di bueknyo……
      criter laaaaaa apa masalah korang…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    49. aries_april says:

      antu…
      tlng citer kat miza jab…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    50. aries_april says:

      aries rsa cam nk lri ja ari tu…
      tp aries tkt mak dpt malu lak….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        xyah lari…
        xbaek…
        x pun pi ckp kat bkal tunang u tu..
        suh jgn msuk meminang

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        jgnnnnnnnnnnn
        jgn wat kj bodoh k..
        awk ingt awk lari leh setel mslh ker??
        awk nk ker mak ayh awk malu??

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        ish…. jgn wat mcm tu…..
        nnati sian kat mak aries….
        kena pk sama perasaan mak yg lahirkan kita….
        la ni miza nak tanya….. selain bkal tunang aries tu….
        aries dah ada pilihan hati sendiri ke apa?

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Jojio says:

        Kau nak lari gi mana???

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • LaLuNa says:

        jangannnnn,,,itu bukan cara penyelesaian

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • yula says:

        jng la lari
        xbaik tu.nak xnak kene terima gak kot
        br tng kan
        nnti mn tau putus tng ke
        huhuhuhu…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    51. aries_april says:

      aries trs trng ja…
      actually…
      aries prnh couple ngan srng laki ni…
      prob dia…
      mak mmg x ska laki tu…
      n ask me tuk pisah…
      then mak stil syak aries ngan that guy…
      same time kwn late father aries dtng brkira…
      mak trma….
      aries nk bt cam na g?
      ari nya makin dkt.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        oooo… jd yg nak masuk meminang ni mak ries memang kenal laaa…….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          aries xleh trma…
          orng yg tk prnh ada dlm ati aries…
          klau kmi kwn…
          atleast aries leh trma…tu pn…depend kat keadaan lah…
          tp aries mmg xnk dia…
          aries knl baik bruk dia….
          tk tau nk mnta tlng sapa g…
          smau fmly dh stju….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        ok awk ckp kt mak awk

        mak sy dgn dia dh putus..xder per pun..
        sy muda lg mak..sy belum bersedia.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          no!
          i know my mom….
          she never trust me lps smua tu trjdi…
          bla aries kluar ngan kwn2x pn…
          siap cntc aries tiap msa….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • yula says:

        ko ckp la xnak kawen dng laki tu
        aduh…kalu bab mak ayah ni
        sosah ni
        ko ckp nk smbung blajar xleh ker..
        nape mak ko xbg ko ngan bf ko tu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          aries x leh citer kat sni sapa that guy yg prng aries cnta…
          coz aries tkt ada orng xleh trma…..

          cma…mmg mak x prnh restu hbngn aries ngan that guy.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        jalan nk setle…u slow talk ja dgn dat guy yg nak u kawin tu..ckp u dah ada pilihan ati..ckp cara baik lah jgn mengamuk plak..kita kan wanita melayu penuh adat sopan cewah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    52. aries_april says:

      aries xda sapa2x ….
      cam na aries nk cari that guy…
      now he stil dubai….
      how 2 cntc?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        ssh gak eg

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        gi aries…. sebenarnye…. perkara mcm ni aries kena slow talk ngan u’r mum….
        aries kena igt perkahwinan bukan tuk sementara….
        kalau boleh kita nak pkahwinan tu kekal hingga akhir hayat….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • yula says:

        ko g la dubai tu
        ko tolong beli pa pe kat aku
        huhuhuu…….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        dubai?kebetulan i ada flight ke dubai malam ni then ke new york…mai i tlg crkan…wawawa begitu ramai penduduk kat ctu…lagu mana i nak cr…jengjengjeng

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • violet says:

          aries xder pic ker.
          law ader pas kt awekmas ni..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • awekmas says:

            betul betul betul…cam upin n ipin laks.apa slhnya menolong kwn..

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • syamiza says:

            miza tau aries….dlm situasi mcm ni aries tertekan sgt….. miza ngan kengkawan lain cuba nak tolong aries….. aries jgn wat tindakan yg tak masuk akal la….

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          ARIES TK TAU CAM NA NK CNTC DIA…
          ARIES TK PRNH KNL DIA SCRA RPT…
          DLU JA TIME ARIES IKT FMLY P UMAH DIA….

          YG ARIES TAU SKRNG DIA ADA DUBAI…
          PAS DATE KAMI TUNANG BRU DIA BLIK.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • LaLuNa says:

            susah jugak nih kan…err umur aries brapa then umor lelaki tu brapa?

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • violet says:

            ok la..
            cmni je la..
            masa aries tunang nnt kan aries knl dye.ms tu aries ckp elok2 kt dye.yg aries xsedia lg nk kwen.dn kwen ni pn sbb mak ayh yg paksa…
            yg violet taw anak dara yg nak kwin ada hak untuk diri sendiri.
            xpn aris p jupe org yg taw bab agama.ne tw dye lh kasi cr..

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • awekmas says:

            lagu mana ni nak tlg aries mai pikiaq kwn kwn

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • syamiza says:

            emmmmm…..
            miza nak tau gak apa sebab aries tak suka budak tu?

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • Jojio says:

            Buntu dah kepala kau nie…..

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    53. asparagus says:

      1st

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    54. asparagus says:

      lame betol x komen kar nara…. heheheh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    55. aries_april says:

      aries dh lth nangis…
      aries rs x ckp kuat nk tnggung smua ni..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        emm…
        sume terpulang pada awk.
        kami dh kasi idea…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • virgo says:

        udah..udah ler aries…klu nangis batal lak pose nti…
        sabo yer…
        ada hikmah diatas segalanya…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        aries…. benda mcm ni kalau di pk dan nangis jer tak gunaa…..
        nanti aries lagi serabut…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    56. aries_april says:

      aries 22…
      that guy 25.
      ok…
      be honest la…
      sbb aries tk ska that guy…
      he try 2 rape me….
      n i told mom ready…
      n mom never trust me.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        huh….. jantan keparat… tak guna sekupang pun…. memang nak kena sental ngan berus jamban…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • syamiza says:

          hati dier memang busuk….. masa dok kawan2 pun dia ader niat tak baik….. nanti lepas dah kawin tak tau laaa apa plak yg dier nak buat……

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        yeker…
        kalo camtue sah ler laki tue jenis yg xbek…
        esok2 dier nak rape saper laks…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        ish.
        bodohnyer jntn tu….
        sial tol jntn cmtu..

        law dh cmni kan..
        law aku,
        aku lari jer…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • virgo says:

        yer ker…report kt polis jer laa klu cam tue…
        laki cam tue x sesuwei jd suami…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • violet says:

          mg x sesuai…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • syamiza says:

          cuba bg tau prkara ni kat kwn2 mak aries…. kwn2 yg mak aries pling percaya laa….. kekadang kita kena guna org tgh gak…. minta pendpt dorang….. kalau tak pun suh drang berunding ngan mak aries…. tak leh ker?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
          • syamiza says:

            aries kena pk pjg…. kalau lah masa kita berkawan ngan dier pun dier dah tunjuk true colour dier…. nanti dah kwin lagi dahsyt dr tu agaknyer dier buat…… kalau la dier tak insap2….

            Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          citer tu…
          time aries form 3…
          now…22 ready.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • LaLuNa says:

          bile aku taw citer disebaliknya..sebaik2nya ko pikir elok2 la aries..aku risau takot die tak dpt nak bukan2 kan ko die wat cara mcm ni nak balas dndam..ni just pndapat aku la

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          report kat polis nak watper…xckp bukti…
          xplain betol2 ngan mak ayah ko…
          kalo diorg xnak dgr, ko luahkan rasa hati ko tue
          ngan adik-bradik lain…mana tau diorg leh tlg ko…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    57. asparagus says:

      tinggal je la jantan tu…

      setiap manusia dah di tetapkan jodoh masing atas muke bumi ni….

      jgn risau… u still young…

      perjalanan masih jauh…penuhkan ilmu di dada….

      kenali dunia ni dengan segala sumber….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        tu lar…
        abg ragus lambat sgt nak pinang aries…
        tinggal kurang 3 mgu jer lg…
        cpt2 lar abg ragus merisik si aries nie…
        cepat lar abg ragus…cepat…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        ya i sokong….u beter ckp lg dan lg dgn ur mom..ok.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    58. aries_april says:

      now…
      apa prlu aries bt…
      mak n fmly mmg x caya…
      dia orng thu that guy mmg baik…
      n aries akui…
      dia sntsa nmpk baik kat fmly aries….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        ckp je xnk…
        sok2 aries gak merana,…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        ish ish isg ganazzznya poco wakaka..x sabaq2 nampak..i pun dulu ada gak pengalaman mcm tu..tp critenya twin i yg nk kena kawin bkn i…tp time tunang tu twin i xmau last minit…then i yg kena ganti…sebab serupa so diorg x leh cam…them wat im going to do…i truz terang ja dgn mamat tu…lucky depa dpt trima…now mamat tu dah kawin pon dgn org len…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    59. asparagus says:

      maaf la…

      abg dah jumpe kekasih ati….yg abg dah idam2kan…

      alhamdullah… tuhan maha kaya…

      jika pasangan itu jahat, maka jahatla pasangan tu…

      jika baik, baik la pasangan….

      aries masih muda…..kenape nak risau…? abg pun 30an….

      my sweetheart pun 28 ……

      so, jgn giv up….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    60. akunakbalik says:

      nape mak aries x suka guy yg aries suke..?
      mesti ade sebab kn..
      sy pon dulu mcm tu gak..
      suka sgt dgn sorg ni..
      tp fmly btol2 tentang..
      tp bdk tu x slh pape pn..
      baik je..
      die pon sygkan mak sy sb mak sy lyn die baik mula2..
      tapi last2 x kemana jugak..
      buatla solat istikharah..
      tgk cmne..
      xpun, mak soh tunang kn, so, tunang jela..
      pastu putuskan..
      kire dh btunang ckup baik la tu..
      kire ikot gak r ckp die, at least..
      haha..
      merepek tol aku..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    61. Penari Poco2 says:

      ooohhhh…sepinya dihatiku ini…
      aries…bwk2 bsabar yer…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • yula says:

        ade lg isu aries
        sory ade keje

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • yula says:

          aku pun sblom tng ngan tng aku
          mbe abah aku nk tnangkan ank dia
          tuk aku gak
          nasib la family aku ok
          dengar ckp aku

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        awatnya sepi poco…bang ragus dah ada pilihan ati..tp lum kawin lg…stil ada chance huhuhu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          uuuuiiihhh…
          time kaseh jelar…
          bf aku kat london tue dah tersemat di hati ini…
          spare part pon ader gak kat sini si antu tue…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    62. zhang zi yi says:

      patut le KD suka tengok muka pun tau mesti pandai menunggang.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    63. aries_april says:

      I’ve to go now…
      friend…
      please pray to me…
      I reallly need that.
      I have no idea…
      I alone now…nobody wit me…
      I never love him…
      I wont that guy become my future hubby.
      same time I really love my mom…
      she also force me…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        kami akan doakan… kita cuba doa sama k….
        aries pun kena doa gak….. kalau laa betul lelaki tu ader niat tak baik…. biar Allah tunjukkan keburukan dier tu depan mata mak aries sndiri……

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        ok bye

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    64. akunakbalik says:

      xleh mntk tlg pakcik makcik yg rapat ke g slow talk ngan mak aries..
      laki cmtu pyh la..
      tu setan btopengkan homo sapien tu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    65. Jojio says:

      Try dulu idea2 yg ada ni, kalu tak jalan jugak jangan risau, ada lagi 18 hari, dan jagan risau bertunang bukannya ending citer ni…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    66. violet says:

      arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    67. Penari Poco2 says:

      mana video nyer kak nara…???
      dah boring tahap mr. bean dah nie…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    68. awekmas says:

      wawawawa…poco swak kat mana…my dad asal d sibu swak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    69. awekmas says:

      now stay kat sepang..erm muka i x tau lah..nanti u habaqlah wen kita ada peluang jumpa…sat g i naik lif tekan2 x naik wawawa.miza sabaq na…air oren tu x lari…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    70. violet says:

      la
      xder org ker

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    71. syamiza says:

      korank buka posa ni masak ke beli?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        bli je..
        kueh..
        coz nk mkn ns.
        lg kenyang..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • awekmas says:

        i nak masak lah miza…dah lama keja ni..adlah lebih kurg 7 years..dulu i dgn spore airlines then p mas lak…i ada lagi lah violet x wory…miza pun ada

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • violet says:

          hbs senyap jer..
          ingt sume dh out…
          hehe
          law nk out roger k

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • syamiza says:

          awek masak pe ptg ni? mesti special kan……
          awek naper mkanan kat ats kpl mahal sgt?
          huih…. tak padan dgn makanan…skit…. rega mahai……

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    72. syamiza says:

      test… test…..
      mana dorang nieee?
      senyap jer?
      bos marah ke apa?
      ke dah balik…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    73. awekmas says:

      u x posa eh yula…hehehe.i nak masak ayam masak merah n acar timun…coz arini i duty masak wawawa…rotate tu miza

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    74. nicang says:

      kris…kris…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    75. hantupensil says:

      arghhh…penatnya…
      jalan jem giler…

      dahagaaaa…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    76. violet says:

      helllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    77. violet says:

      ade org xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    78. violet says:

      out la.
      korang ni sume dh lik…
      :(

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    79. virgo says:

      sume org dh blk ker….
      chow dulu lar……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    80. Zaza Muhammad says:

      hmm aku xpenah minat dia, stakat suke lelagu dia tu ade aaa…
      ni dah jadi cam lagu dia…cahaya…”dosakah aku bila dicintaimu, bila jalinan hati kini menderaku… eh btul ke lirik lagu nih…ala lebih kurang aaa…
      Mmg kite xble halang org suke kan kite, hati org…beyond power.. TAPI klu dah status isteri tu, sendri mau ingat aaa… akal kan ade..Lu pklah sendri

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    81. ceh org timor leste rupenye bf baru die……
      ish3……busuk arr……..hihihi…………..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    82. KD,tak pernah minat pun…suka pun tak…artis wanita indon yg aku minat cuma acha jer…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syamiza says:

        tahniah sebab menang cntest ari tu….
        nak duiot raya skit……ekekkekeke

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • aq pon x minat die gak…….
        even die wat botox brkali2 still muke same jer….
        sore pon biase jer…..
        imej tah ape tah….nak2 klo g award ape2 cam org mereng jer baju……..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • syamiza says:

          haah pakaian dier….. huh…. tak sangup nak tgok…. tapi sekali sekala intai gak kot belah jari jemari…..ekekekek… abis dah tayang kat tv…tengok jer laaaaa…… org lelaki selalu sebut…. tayangan percuma…. tak tengok rugi…..ngeh..ngeh..ngeh…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    83. syamiza says:

      poco………… antu ………………awekmas………………. kuar arr…… meh lerr online sama2……. esok miza cuti leh la berborak ngan korank sampai sahur pun tak perr……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    84. syamiza says:

      koknyer bertadarus kot…………. senyap sunyi sepi jerr…..
      kak nara ngan abg nara pun tak der niee……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    85. syamiza says:

      klik2 dpt duit?
      dah klik2 byk kali tapi tak dpt duit pun……
      buat camner? byk ker dpt duit?
      buat [projek apa? sah ke haram?
      ekekekkekekek…. tanya jer tau….. jgn marah….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    86. syamiza says:

      mana da dorang nie….. ajak berborak…. tapi tinggalkan aku sensorang…… adoiiiii laaa……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    87. syamiza says:

      hermione…. umur ko baper eg?
      dah kawin ke solo lg?
      dok kat ner…….
      kita ni dah lama bersua….. tpi tak kenal2 lagi….
      baru nak kenal….. berukband selalu kacau daun…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • aq xle brtau pasal peribadi…..
        coz takut org dpt trace aq sape…hihihi….
        yelar aq ni kan salu kutuk2 kt cni rase malu pulak…..
        lagipon aq kt luar sbnarnye sopan santun gtu…….
        wakakaka………sori ek miza……..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    88. syamiza says:

      lor……………. tido dah kerrrr korank niee….?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    89. jetsukhoi 30MKM says:

      haloha…everybodi..miza hermione

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    90. ricky says:

      cpt ada page baru…huhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    91. gosipgurlfea says:

      K-D ngan laki dia camna plak???? aku tak sempat update la……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    92. gurlz says:

      slumber gilozz kiz2
      btl2 taengat akhirat oohh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    93. test jap

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    94. Zaza Muhammad says:

      AKu seriau kekdg dgr nama Timur Leste. Masa zaman Timur Timur lu, kang diorg tengah bergolak, aku ade aa trima email, gambo ngeri, kejam tol diorg bunuh org potong kapla pastu mempersendakan mayat2 tu, ade tu dia letak kepala atas meja pastu letak rokok kat mulut…. aku tatau aaa samada mayat tu org baik ke jahat ke muslim ke non muslim ke tp tetap manusia… bangkai binatang pun kite xble seksa inikan plak manusia….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    95. violet says:

      kak nara…
      ari ni xder org…
      meh la tmn violet chat..
      hehe

      new page plssss
      ;)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    96. ANneDeSilva says:

      morning Kak Nara…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    97. ANneDeSilva says:

      ?????

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    98. ANneDeSilva says:

      takde org kew?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    99. ANneDeSilva says:

      oh ada org..
      sorg jek?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    100. pening says:

      KD main kayu 3 = dpt talak 3, kire adilla tu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    101. hantupensil says:

      hellooo to KD…. ;)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    102. violet says:

      bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    103. tOmEii says:

      ASKUM……..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    104. tOmEii says:

      LOL xde org jwb slm aq…heheh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    105. tOmEii says:

      pesl bn sengal je nie….
      bsn gler…..
      sush nk komenla…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    106. tOmEii says:

      bestny lyn lagu raya…..
      sedey jek rseny……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    107. violet says:

      sungguh ku xmampu..
      menahan lapor..
      ah ah…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    108. sasha fierce says:

      kadang2 chat jg
      tp bnyak laki gersang
      bosan…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        hahaahaha..
        ko xpyh p sane…
        krg ko lak gersang..
        ish2….
        hehe

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tOmEii says:

          knp ske lari kotk ni….
          korg nie……
          lth aq tau…..
          dh sedia ltih korg tmbh lg ltih aq…..huhu

          Like or Dislike: