Written by serenity | May 9th, 2013

Beberapa hari ini agak kecoh juga di laman Internet apabila timbul desas desus yang pelakon dan pengamal perubatan Islam Ashraf Muslim akan berkahwin untuk kali kedua dengan seorang wanita bernama Wan Sakinah.

Kami telah menerima kiriman e-mel dari pembaca BeautifulNara.com yang enggan dikenali mendakwa gambar-gambar yang dikepilkan olehnya ialah Wan Sakinah yang dikatakan akan berkahwin dengan Ashraf dengan kebenaran isteri pertamanya Noor Dayana Lokman.


Menurut penghantar e-mel, Wan Sakinah ialah seorang krew produksi di sebuah stesen televisyen swasta untuk sebuah rancangan bual bicara yang popular di Malaysia.

Kebenaran dakwaan ini tidak dapat dipastikan, namun sekiranya benar dan dan ada kebenaran dari isteri pertama apa salahnya bukan. Kalau tak silap, pernikahan Asyraf dan Noor Dayana berlangsung pada Ogos 2011 dan sudah setahun  setengah mereka melayari bahtera perkahwinan.

Sementara itu melalui laman Twitternya, Ashraf telah memberi reaksi mengenai laporan akhbar Harian Metro mengandungi kenyataan dari Wan Sakinah:

Salam semua. Luahan hati. Makin lama makin ramai yang suka melemparkan fitnah demi kepentingan masing-masing. Ingat kita ada Allah.

Makin banyak fitnah dilemparkan yg direka-reka oleh wartawan Harian Metro. Semoga Allah memberkati kamu. Ingat kita ada Allah.

Tidak dapat dipastikan apa maksud sebenar Ashraf Muslim mengenai ‘fitnah’ yang didakwanya. Apa pun mari kita doakan semoga penyelesaian terbaik akan dicapai oleh pihak-pihak terlibat.


/>

260 responses to (GOSIP)Wajah Wan Sakinah Yang Dikatakan Bakal Isteri Kedua Ashraf Muslim?

  1. not says:

    hurmmmm….lawa lg dayana…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 267 Thumb down 20
    • duchess of cambridge says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 66
      • fikir says:

        kenapa nak salahkan harian metro?kalau hang tak buka cerita, camna diorang boleh tau?pelik. .

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 137 Thumb down 8
        • mutiara says:

          carilah yg bujang..
          kawen baru lagi..ada orang berbelas berpuluh tahun tunggu nak anak, akhirnya dapat..
          rezeki anak tu allah yg tentukan..usaha jangan putus asa.
          tak pikir apa perasaan isteri ashraf tu ke walaupun dia redha (katanya)
          nanti bila kwen laen, tup2 terus pregnant..dah banyak kes macamne..
          setakat mampu nafkah zahir batin tak cukup..
          belum tentu adil..adil tu luas pengertiannya..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 273 Thumb down 6
        • ss says:

          btl2…bru kuar gosip tu yg ala2 suam kuku..tetiba si sakinah yg tah dari mn ni muncul buat statement…pastu menyalahkan org bising2 bukak cite dia nak kawen ngan asraff….alahai….tolong la jgn jadi bangang…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 167 Thumb down 3
        • anonymous says:

          Sokong sangat.. kenapa perlu si sakinah ni menjaja cerita… sedangkan.. even nak menjadi madu sekalipun.. bincang sesama family.. sudah..tak perlu nak di mention di media massa…. addooiiyaiii

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 156 Thumb down 1
        • miss pineapple says:

          pompuan ni memang muka tak malu nk jugak kt laki org, si ashraf tu plak tak abis2 buat statement “itu fitnah”..fitnah apanya..rahsia ko dh di ketahui umum..tak payah nk berselindung di sebalik agama plak…dua2 gatal merenyam..kalau sorang tak kan jadi mcm ni, KESIAN dayana..walaupun dia izinkan tapi aku rasa hati dia tetap terluka

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 217 Thumb down 2
        • saya suka gosip says:

          3 tahun ke setahun stgh da kawen..??gosip sblm ni mcm ckp 3 tahun kawen tp xde anak..konpius

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 1
        • Kak Ton says:

          entah2 asraf yg mandul tak…peluru dia kosong…jgn cepat melatah. orang lain 10 tahun kawin tak dapat anak….masih boleh sabar. akhirnya Allah beri juga. allah menolong orang yg bersabar.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 121 Thumb down 3
        • Peah says:

          Asraf Muslim yg salah. Ko tahu susah dpt anak…sabar je lah. Kenapa cepat sangat nak berskandal.

          Usaha lagi la bai. Macam Ning Baizura. Ada dia menggatal? Ada suami dia menggatal nak kawin lagi? Akhirnya dapat baby lelaki. Buat teknik IVF @persenyawaan luar rahim tu.

          Hendak seribu daya. Tak nak seribu dalih !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 182 Thumb down 1
        • No komen says:

          J-a-l-a-n-g !!!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 72 Thumb down 5
        • Lembu Gemok says:

          Surat Layang Kepada Ashraf:

          Aku tak tau ko macam mana,hati ko macam mana..aku lelaki gak..aku pon dah tiga tahun kawin dgn bini aku dan tak dikurniakan lagi cahaya mata..bg aku la, cuba letak ko di tempat dayana laa..hati perempuan mana tak hancur kalau suami cuba berkongsi kasih.Isteri untuk disayangi,dicintai.Kalau betol dayana setuju,mungkin OK la,tp dayana pernah kata kalau boleh jangan la sampai berkahwin…maksudnya hati dia tak rela walaupon terpaksa..bg aku cubalah sedaya upaya utk setia pada isteri anda…sbb baru 3 tahun kawin,terlalu awal…….tp tu laa..semua adalah qada’ dan qadar Allah…Allah lebih mengetahui…apa2 pon tolong pk perasaan dayana sekali ok…sob sob sob…~

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 162 Thumb down 4
        • Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 11
      • jee says:

        mmg dayana lg lawa pn.. tp bg aku, semestinya isteri la yg lg lawa…tipu daya setan ni, kan suke hiaskan dahi org lain selain isteri.. supaye nmpk lebih cantik berbanding isteri…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 158 Thumb down 2
        • akupunperempuanjuga says:

          kalau kawen ogos 2011 baru setahun lebih je. .bukan sebab zuriat yang pasti. .arhh, xsuka perempuan yang sanggup melukakan hati perempuan lain camni :(

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 155 Thumb down 1
        • Anonymous says:

          Alasan klasik! nak anak konon! peh!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 2
        • ema says:

          bukan takat lawa jek…. tapi PANDAI….!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
      • Selena Gemas says:

        NI KE POMPUAN YG DI KATAKAN SUBUR SANGAT TU ?? ORG TU DH CKP ELAKKAN PERKAHWINAN NAK JUGA MENGGATAL JD BINI NO 2…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 125 Thumb down 1
        • izzy says:

          muka perampas! tak kesahlah apa alasan pun, izin ke takde izin ke… perampas tetap perampas!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 77 Thumb down 3
      • anti lelaki dayus says:

        tok tie tak dapat anak….tok kay cool aja.
        alasan la ni…nak tambah cawangan la tu…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 124 Thumb down 1
      • Wan sakinah says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 77
        • mia says:

          bkn alasan perampas.tp cbe letakkn dri kmu tu d tmpt dayana.kamu sbg prempuan,seorng isteri,sanggup ke tidak d madukn.mmg prempuan yg dimadukn mmg dpt gjaran yg sgt tinggi di akhirt nanti..tp cbe lh fikir snggup ke DIMADUKAN, BERKONGSI KSIH SUAMI…tlg lh fkir kan!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
        • mulut puaka says:

          salam semua, saya sakinah ingin menjelaskan saya bukan perampas.. sekadar nak dapatkan payung emas gitu untuk saya dan dayana.. ala, bukan lain rasa konet asyraf tu kalo saya kongsi dari dayana.. tp mula2 saya rela kongsi, dah lama2 saya akan pastikan dayana kena cerai..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 10
    • kakak neelofa says:

      err….tgk muka mcm dahagakan sgt publisiti….xcukup jd tenaga produksi kalau boleh nk buat produksi sendiri….

      sudahlah diknon….xkemana pun….hari ni hari engkau tuan saddiq….sok lusa kau blum tahu lagi…

      Dayana, berdoa & bersabar okies….Insyallah Allah bersama kita.

      Ashraf, ko fikirlah baik & buruk….mana yg baik mana yg buruk….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 123 Thumb down 0
    • DetectiveConan says:

      Macam najwa latif pon ada.. Tapi kesian pulak bila muke keluar kat sini.. Tu lah sape soh berani sangat kasi kenyataan.. Kan org dh nak tengok muka.. T_T

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 100 Thumb down 2
    • amor says:

      ooo muka pun mmg mcm perempuan gedik..
      dayana isteri yang sah pun tak kecoh nak tampil bg statement.. ko yang ‘scandal’ dah gedik terhegeh2 nak bg statement..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 155 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      hoi betina..klu ko ni ppuan..tolongla faham perasaan seorang ppuan..cuba bayangkan ko di tmpt isteri dia..ko nak nak ke hidup bermadu..bnyk lagi lelaki dlm dunia, yg dah beristeri jugak dipilih..bahagia atas kesedihan org lain..hishh tak sanggup aku..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 104 Thumb down 2
      • as says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 28
    • atun says:

      bukan sapa lawa yg menjadi ukuran…lebih kurang je antara dayana ngan sakinah ni..cuma tahap gatal je yg menjadi ukuran….;)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 103 Thumb down 1
    • BEHATI PRINSLOO says:

      Teringat pulak cerita
      Ustaz Amirul yang Ashraf berlakon
      Kahwin dua sebab takde anak tup tup lepas kahwin ngn isteri kedua
      isteri pertama mengandung…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 132 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        tu sume kuasa Tuhan…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
      • Saleha says:

        Saya isteri kedua, berkahwin alhamdulillah dah 4 tahun.
        Kata2 orang mengatakan bila laki kahwin je isteri terdahulu mengandung ada benarnya. Tapi sejak saya kahwin, madu pertama saya sehingga kini tak mengandung juga. Sedangkan saya anak dah dua. Saya mohon sangat Allah berikan rezeki menjadi ibu kepada madu juga supaya dia boleh merasai pengalaman seorang ibu dan mengandungkan anak 9 bulan.

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 7
        • Aptb says:

          So? U nk ckp yg u subur sgt la smpai bolei ngandung 2 org ank da skg ni?
          Pastu kononnye nak tunjuk baik la ngan bg ayat “saya mohon sangat Allah berikan rezeki menjadi ibu kepada madu”?
          Pastu ayt ptama u yg menunjuk2 “Sedangkn saya ank da dua” tu???
          U pon lebih kurang sama ngan si perampas tu!
          Igt… Org yg menganiaya org len di dunia yg akhir zaman ni Allah bls cash je..
          Subur mcm mne pon, kalau da perampas tu mmg dasar perampas!
          Jenis xfhm perasaan wanita lain, sdgkn klo u bini ptama… Mampus keras pon u xkn redho klo laki u kawen dua n siap ad ank lg ngan bini kedua tu..
          Xpyh nk duk blagak kat cni, nnt Allah tarik nikmat IBU tu dr u br tau!

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 3
    • teperanjat beruk says:

      HAHAHAHAAH. Teruknya muka pompan ni. Padanlah hadap sgt nak kan si AM. Dia tau kalau terlepas AM dia tak boleh dpt yg hensem punya. AM: kesiannya kau, no 2 lagi teruk pada no 1. Cer tengok Salleh Y, bini2 dia makin cantik drp no 1 sampai 4. Bodo btul la kau ni..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 3
    • Ambigas says:

      DUA-DUA ….GATAL !!! TERGAMAK KO RAMPAS & MENANGGUK DI AIR KERUH.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 0
    • SAKINANAH says:

      huh…muka gatei…perasan gila yg dia lebih lawa lebih glemer dri DOKTOR DAYANA…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 52 Thumb down 0
    • kak timah says:

      COMEY LAGI KAK TON

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 103 Thumb down 0
    • along says:

      ko ni nara. kalau dah ko pun tahu benda ni belum dpt disahihkan, dan perempuan ni pun belum dpt diconfirmkan betul ke orgnya atau tidak, yg ko pergi publish gambor dia tu nak buat hape? Kot tersalah org ke gane nanti, tanggung la dosa fitnah mengaibkan orang.. Berita nk buat paling cpt, tak fikir ke kesan pd org lain nanti. Aku yakin ko akan delete aku punya post ni, sebab dalam hati ko sentap. hahahahaha

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 7
      • keropok moni says:

        Betul jugak,,cakap x sure lagi btol ke x pmpuan ni,tp dah publish..bayangkan kalau salah orang? aib weh aib..kta tutup aib orang,Allah tutup balik aib kita…benda kena siasat dulu…dan pasal statement Ashraf tu,,ntah2 dia maksudkan pasal bnda lain.. PRU ke,,menda ke,,tp disalah ertikan plak…
        #hanya pndapat..nak dislike,up to u :)

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      helo dayana tk payah lah u nk simpan jantan macm laki u ni huh ! buang masa aje !!!! bukan Nye dapat ape2 pon ! dapat sakit hati aje !! jadi pompan jangan bodoh sangat ! kalau u kasi dia kawin jugak n u nk bermadu tak tau la ape yg minah jambu nk cakap lagi thank u !!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 1
      • mulut puaka says:

        minah jambu, dayana ni mata tengah bersinar2 tgok payung emas gitu.. nanti lpas kawen baru la terbang periuk belanga emas semua.. dayana sanggup kongsi konet asyarf dengan sakinah.. apa kan daya.. tp mak yakin lepas ni mesti dayana kena cerai kan kan kan.. al maklum la kan buret baru ni nmpak agresif gitu..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 9
    • sherry says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 20
      • saya yang gemuk says:

        cik sherry… sapa kata orang gemuk tak leh mengandung? orang tak boleh mengandung kalau ada masalah kesuburan jek. tak semestinye gemuk. kat malaysia ni besepah pompuan kurus yang x boleh mengandung. gemuk kurus bukan penyebab utama masalah kesuburan. masalah kesuburan pon bukan totally 100% dari pompuan. lelaki pon ade masalah kesuburan. lelaki tu sendiri kena check sperm dia tu boleh pakai ke tak. kalau setakat air je banyak sperm tak berkualiti atau xde pon sperm yang hidup tak boleh gak nak mengandung. lelaki kalau part pasal takde anak laju je nak salahkan orang pompuan. tah2 dia sendiri yang mandul, lagi nak kata bini yang mandul.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 0
      • Aptb says:

        Nth! Da la bodoh! Mesti xpass spm sbb tu bg komen bodoh camni!
        Ap kaitan ngan gemuk pon xtau! Pi blaja la bodoh!

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      maaf cakap. asyraf ni mcm tk brapa memilih soal rupa kan… eh eh

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  2. Anonymous says:

    kesian dayana

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 73 Thumb down 0
  3. hany says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 32
  4. Anonymous says:

    cri la yg bujang or duda dik oi….jgn lukakan hati org lain….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 80 Thumb down 1
  5. rr says:

    x mlayan x menjadi,,igt.! sekali kite runtuhkn rumah tngga orang kite akan terima balasannya,,igt kita ada Allah!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 110 Thumb down 2
    • rizal says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 68
      • rr says:

        ade aku ckp dy bercerai?? aku ckp “igt sekali kite runtuhkn kite akan terima balasannye,,tu bermaksud aku nasihat utk diri aku skali ngn sume” bukan aku ckp ” kau buat dy bercerai”…ko kene phm maksud yg tersirat bukan tersurat,, hadoy ko ni

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 55 Thumb down 10
        • Fikir sejenak says:

          hati hati sesiapa yang mengutuk menghina mencaci poligami, berpoligami adalah perintah dari Allah untuk lelaki yang mampu, bila anda menghina mencaci poligami seolah olah anda menghina ketetapan Allah…kalau nak menegur biar berhemah jangan sampai terkeluar aqidah sebab menghina hukum Allah…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3
        • Aptb says:

          I dont care if u want to poligami-or-so-whatever,

          Kenapa perintah Allah yg membenarkn poligami tu yg korg beria nk ikot, sdgkn solat 5 waktu pon belum tentu ko tunaikan??

          Berpoligami tu jika MAMPU
          1) adakah anda MAMPU utk berlaku adil n saksama kepada isteri2?
          2) adakah anda MAMPU memberi nafkah yang adil kepada isteri2 samada yg zahir n batin?
          3) adakah anda MAMPU membimbing isteri2 anda ke landasan yg betul?

          Sedangkn kawen pon senyap2 kat thailand, itu bkn MAMPU je, tapi
          DAYUS! Sambungkn jd MAMPUS!

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        rizal yang bangang lagi tolol.. entah2 ko ni ashraf muslim asyik menangkan ashraf je? hahahahahaah

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 6
  6. liut says:

    hambekkkkkk xpsl3 popular ko…kalu btl ni pompuan tu kesianla kat mak pak ko..org cop anknye peruntuh umh tga org..ish3…kesyiannnn

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 60 Thumb down 1
  7. baby says:

    nampak gedik…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 54 Thumb down 2
  8. uli sampai lebam says:

    biasa je …

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 1
  9. milo says:

    sejuk je hati tgk isteri ashraf, dayana.. moga tabah dan terus berdoa.. insyaAllah.. kebahagiaan milik anda suami isteri.. aminnn

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 65 Thumb down 1
  10. aptb says:

    walaucnme pun bgku ttpla isteri lg lawa…sory cik sakinah yek lain kalilah…. malu dik non…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      betol2..dayana tu muka dia bg sy walaupun bkn dlm kategori cun, tp sweet n sedap dipandang..kire muka menenangkan jiwa..yg ni biasa2 je..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 55 Thumb down 0
  11. ayu says:

    Pastikan yg awak tu benar2 subur ye..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 68 Thumb down 2
    • Lattalilattamplom says:

      ko nk jd perampas sgt kan Sakinah oii…tup2 ko kawen gan si serappp tu pon tak beranak…pastu si serappp kawen lagik…hahahahahahahambik ko

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  12. pah says:

    muka ada la market jgk..tp nape nak kebas laki orang?? laki teruna kat dunia ni dah abis ker??haha ..perempuan desparate!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 54 Thumb down 10
  13. cikikaka says:

    aku ingat lawa giler la sakinah tu sampai asyraf nak kawen lain…
    lagi lawa dayana – sopan, pandai, berpelajaran, muslimah…

    so skrg aku dah x respect ko wahai ashraf…. ramai lagi yg kawen lebih lama dari kau tapi tetap sabar…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 98 Thumb down 1
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 26
      • minah jambu tukar kaler merah biru says:

        paham n bukan pajam eh !!! tershashol lah !!

        Hot debate. What do you think? Thumb up 2 Thumb down 10
      • mulut puaka says:

        kita semua pahaaammmmmmmmmmm le minah jambu.. tp persoalannya yang kita x tau, apakah tepat tembakan konet si asyraf ni pada buret dayana ni.. al maklum la ak rasa dayana ni anak dara lg waktu malam pertama kan.. dayana ni nmpak pemalu, mesti buret dia pun pemalu, tp kalo sakinah ni mcm agresif je buretnya.. hohohoho mesti asyraf akan tergila2 nanti..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 9
        • jc says:

          awak bercakap mcm org xder agama:-\

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 2
        • langkasuka says:

          memang memalukan bahasa Melayu korang. Nak lawak camni biar bertempat weh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • gile becakap says:

          woi gile…pompuan ni qute syal..klo aq kawin jer ngn dier…pehal plak kau nk kaitkn ngn seks…crite mlalut gileer la…….hak alah…klo kau la…ad pompuan comel ngn cntik nk kau…msty kau amik wlaupun kau dh bebini…dgn bini nti citer elok2 la…hahah…asal nk mrh pd sakinah…die comel giler…yg len xyah la nk emo….yg nk ckp dy pmpuan murahan pehal……korunk pompuan yg komen kt sni lagi mulut cm cilake….sme 2 kali 5 ngn sakinah….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  14. nokia cap bulu kaki says:

    comel la jugak..tp bila comel tu digunakan utk mencaras laki org, dia terus menjadi huduh di mata aku..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 73 Thumb down 5
  15. lala says:

    tp sekiranya ini bukan Sakinah yang digembar gembur tu…kesiannya perempuan ni…tapi kalau betul….sy rase, elak kan lah dari mendekati AM, letakkan diri awk sebagai Dyana….& fahami ape perasaan Dyana, jangan mementingkan diri sendiri.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 77 Thumb down 0
  16. yah says:

    MUKA PEREMPUAN DESPERATE!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 0
  17. baru rumors.. lagi lawa nordiana

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
  18. Akaks... says:

    Akak xtau gosip ni betul atau tak…cuma ingin berpesan pada sape yg ingin berpoligami kerana zuriat…poligami memang dihalalkan jika adil..perkahwinan memang untuk memanjangkan zuriat serta memperbanyakkan umat nabi Muhammad…tetapi semasa AKAD NIKAH dilakukan, tidakada jaminan bahawa dengan berkahwin sahaja anak Adam, maka akan dikirniakan zuriat..zuriat adalah hak Allah..akak juga dah 5 taun kahwin dan belum ada rezeki..Alhamdulillah suami sgt memahami..penting untuk suami isteri saling sokong menyokong, tetapi jika isteri sendiri merelakan tidak ada salahnya, yang penting haruslah berlaku adil dalam segala segi…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 88 Thumb down 5
    • mazz says:

      sy setuju dengan akaks… Allah tak janjikan setiap perkahwinan dikurniakan anak… sy sendiri belum ade rezeki setelah 6 tahun berlalu… tp kami redha sbb hanya insan yang terpilih Allah pilih untuk diduga…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 76 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        Aku dah 11 tahun… relak jer…. sbb Allah dah kata ada org kawin dapat banyak anak. ada orang sedikit anak…ada org takda anak… so terima la dugaan ini… ada anak takda anak itu kuasa Allah. siapa kita nak menidakkan kehendak Allah.. sapa tak nak anak kan….hidup mesti positif..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        semoga Allah merahmati hubungan kekal akak dan suami dunia dan akhirat….Amin…..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  19. Fazillah says:

    Cuma perempuan tahu isi hati permpuan lain. Kalau boleh, jangan lah diguris hati isteri orang. Ramai lagi yang mencari. Dayana & Ashraf pun baru je setahun lebih kahwin. Isu belum dpt zuriat tu masih awal untuk diperkatakan. Ada lagi yang dah 9 – 10 tahun kahwin, baru dikurniakan zuriat. Kecewa lelaki tak ada anak, kecewa lagi wanita yang takut dia tidak cukup sempurna untuk suami nya. Wanita tidak suka kasihnya dikongsi, walaupun mulut ckp ‘ye’. Percayalaaah. :'(

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 115 Thumb down 1
    • akak says:

      isteri..walau mulut memberi izin,hati luka pedih dan tak mungkin akan pulih…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 83 Thumb down 0
    • triple j says:

      terang2 si sakinah ni cakap dayana kata kalau boleh jgn sampai berkahwin, tapi klu dah kahwin dia redha la. tu jelas menunjukkan dayana dalam hati taknak bermadu tapi dipaksarela.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 0
  20. bdkcun says:

    ermm…klu betul la kesah ko ni ashraf, tu bkn fitnah OK…Dan klu benar @ tidak Y not ko ckp trus spy x timbul fitnah tu?? sian dayana…aku hrp anak bkn la alasan timbulnye hal ini. Dan ashraf, klu ko menidakkan “fitnah” yg ade skrg ni tapi benar t’jadi..muhasah la diri lg. mungkin ko t’lepas pndang mengenai hati n prasaan org lain t’utama si isteri semasa ko perbaiki diri…ingt ALLAH mengetahui segala nya…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 0
  21. amaddd says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 21
    • Anonymous says:

      wan sakinah ke tu?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 2
      • minah jambu tukar kaler merah biru says:

        nama kalau ada wan kt depan tu macm minah budu aje….betol ke dia ni minah budu? ni lah dia minah tudong yg kate baik sangat ! dlm baik dia nk kebas pulak laki orang ! ni jenis kaki tngan dlm perot ! hipokrit ! pasal dia pakai tudong jadi dia Nampak macm pompan baik2 ! tapi rupa2 Nye sama aje macm si ashraf ! satu jantan tk baik ha yg ni pompan tk baik ! padan lah dorang dua ekor ni !!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 1
        • mulut puaka says:

          ko lupa lagi satu minah jambu buret nye pun sama gak.. BURET HIPOKRIT gitu.. AUMMMM

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      ni la org ckp pakai tudung tp ambik laki org..bkn nk tlg elak bg nasihat tp lagi gatal..
      org mcm sakinah ni org susah respect perempuan bertudung…ingat mak ayah ko..kcian kt mereka x rugi kl ko tarik diri lg org puji adalah…esok xkena kt ko..anak cucu ko org rampas suaminya…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 3
  22. semek says:

    holla uolls semua..belum soheh lg ni wan sakinah ke apa..jgn prcaya sgt hoi tggu dulu bukti benar and nyata baru komen.nnti org lain lak dpt pahala atas dosa kita

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  23. mrs yakuza says:

    Rasanya dayana tgh HO..kesian dia..HO sendiri dh letih dan stress gila..ni tambah dgn gosip rumat tangga dia..ce bg dayana sedikit space..bayangkan nnt tgh nk clarkship patient, tiba2 patient dok ingt kisah rumah tangga dia yg tgh serabut ni..lgsg profesinelisme dayana kpd patient hilang..satu lg, wktu HO gila stress, letih..wajarlah kalo susah nk lekat..sabarlah ashraf pon..isteri tu letih kerja, letih kt rumah..apa2 pon berdoa yg byk ye dayana..pasti ada hikmahnya..insya Allah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 2
  24. mimi says:

    kalau ini btol sakinah..siyes xlawa langsung….mcm minah indon…wehhh kuang aja nye pompuan..dasar perampas….ashraf muslim ko mmg truk ar….ko pk baik2 la..Ya Allah..ape nak jadi manusia zaman skrg…saling menyakiti antara satu same lain..aku x ble terima btol…!!! jantan & betina ni same je….x kesian langsung ke kt bini ko…rase nk hempuk2 je… Semoga dayana tabah…ini adalah ujian utk awk…saya mendoakan yg baik2 utk awk… (AM sgt kejam ) T.T

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 50 Thumb down 1
  25. nanabanana says:

    AM kata semua ni fitnah yg direka2 H.Metro.. so mungkin budak Sakinah ni pun difitnah jugak.. korang tak terfikir ke semua tu sblm memaki hamun dia..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 6
  26. yayah says:

    lawa sket je dari Dayana. tapi tak bermaksud kau boleh caras laki orang kotttttt.
    kau mengidolakan siapa? DS? FS? MS? Mentang2 Dayana baik. Semoga bahagialah atas penderitaan orang lain. Pergilah kahwin Ashraf tu, pergilah! Aku nak tengok berapa jauh kau boleh jalan berpimpinan tangan kegembiraan tanpa secalit perasaan bersalah. Tanpa rasa bersalah kau tahu!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 3
  27. tempoyak says:

    agaknyer jantan2 kt mesia ni memang dh meroyan nk kawen lebih gaknyer..bukan adil pung..kawen smpi 4 ank bduyun tiba tapi nafkah ke laut…itu ke yg nk di banggakan ….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
  28. sue says:

    kesian…berangan nak kawen gan AM dek non ni…

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  29. aku org felda says:

    Ogos tahun ni baru nak masuk 2 thun. Jgn jdkan alasan x dpt zuriat utk kawen lg. klu kawen lg, bini ke2 pun x branak, sendri mau ingat laa Asyraf. DASAR LELAKI NAFSU BUAYA. Arapkan muka je alim, tp hati alim taik kucing!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  30. Team Dayana says:

    Pleaselah jangan guna nama Allah nak tutup kegatalan ko ni Ashraf oii. Selalunya orang yang suka tunjuk alim ni la yang perangai terlebih burok.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 0
  31. aku org felda says:

    HJ LOKMAN ko dh tersalah pilih menantu. Ni HANTU!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 50 Thumb down 1
  32. benci perampas laki orang says:

    salam..saya faham perasaan dayana sebab saya sedang alami benda yang sama..cuma bezanya saya ada dua anak walaupun baru 3 tahun berkahwin..suami saya baik..islamik..dan muka babyface yang sejuk orang lihat..dia kawan ngan minah ni masa saya mengandungkan anak pertama..saya dapat detect dan minah ni kata dia tak akan ganggu rumah tangga saya kerana faham hati wanita..perkara ni diam..tapi rupanya dah ber abang ber sayang dan dah nak kawin dgn suami saya..saya tak benarkan..tapi minah tu kata tak kisah saya suka atau tak sbb dia tahu saya benci dia..yg penting suami saya ikhlas nak kawin dengan dia..bertapa tergurisnya hati saya..bersabarlah dayana..saya faham..cuma kita letakkan allah di hadapan insyaallah hati akan tenang..kepada sakinah..fikirlah sebaik mungkin..dayana dah maklum jauhi perkahwinan..walaupun dia kata redha..itu maknanya dia luahkan yg dia tak sudi..awak mmg sama dgn minah scandle suami saya..caras hak orang tp rasa diri tak bersalah dan bangga..alasan???inginkan suami yg baik dan beriman kerana lelaki sekarng susah nak cari yg beriman…nonsense..orang baik baik untuk orang baik baik..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 125 Thumb down 3
  33. lola says:

    besaunye idung kau dik!! idung kembang!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 2
  34. ika says:

    kisah benar :: ” seorg suami ingin berkahwin lain atas alasan ank dn isteri dia disahkan mandul lalu si isteri berkata ” saya ikhlas dan rehda perkahwinan ke-2 abg dn sy sendiri akn pergi pinang wanita itu untuk abg tetapi berjanji la bila sah sahaja akad nikah kamu berdua maka ku pohon jatuh la talak 1 keatas diri ku…sesungguh nya aku rehda dgn dugaan dr Allah tp jujur aku tidak rela di madukan.” dan kuasa Allah sebulan slps talak 1 jatuh bekas isterinya disah kn hamil… Tiada ape yg mustahil dgn kuasa Allah..
    pesan untuK dayana kl po kamu di sahkn xblh hamil akak pohon kuatkn semangat dan berdoa pd Allah..Allah sentiasa menduga hamba dia yg selalu ingat akn-NYA.. kdg2 Allah tidak kurnia kn zuriat dgn suami pertama kite tp xda mustahil zuriat mu adalah dari benih Lelaki yg lain dn Allah sudah menjanjikan balasan bg org yg Sabar dan tabah…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 68 Thumb down 0
    • Isteri Soleheh Utk Suami Soleh says:

      Salam , maaf ye , juz nk bgtaw , berdosa besar bler seorang isteri mohon diceraikan sekiranya suami nk kwen 1 lg . Bole search web n dgr kuliah pagi at tv9. Info sket , x de kaitan ngan yg atas .

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. Anonymous says:

    semoga diyana trus tabah n mampu bertahan dgn sedikit ujian Allah ini.. syaitan xkan berhenti dlm usahanye untuk meruntuhkan rumahtangga.. tp jika terpaksa bermadu.. sabar is the key words.. xramai yg success..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  36. Inikali lahhh says:

    sudahlah ashraf. perangai ko ni mcm sham kamekaze. mula² deny, tau² kawen. baru setahun lebih kawen xde anak,dah nak kawen lain. kalau pompuan ni tak dpt bg ko anak, ko nak kawen 3 ker? memang jodoh maut kat tgn tuhan,tapi kalau dah laki menggatal,jgnlah nak gunakan agama pulak nak tutup salah ko tu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 0
  37. rizal says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 66
    • Anonymous says:

      rizal ni yg komen kt fb abg nara sokong betol dia AM kahwen lain…moge isteri mu nt kl ditakdir dugaan sama dgn dayana kuat la dia…kl x..tgl cm ni ank perempuan dia bakal dicaras suaminya….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      gi matilah ko.. may you restin HELL wahai RIZAL laki kalau camni mau habis rosak semua perempuan ..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
    • rizal bebal says:

      eleh rizal, nanti kau dapat isteri pun yg menggatal ngan kjantan lain. padan muka kau…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  38. kaki shopping says:

    hei apela korang ni ckp si kinah ni x lawa……kalo gamba muke si kinah tu send kat AM korang rasa dia keras x? kikikiki op kos la kan? kalo x keras, mati pucuk!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 12
  39. jiran kak peah says:

    beso nye idong ko kinah oii…hrp putih je la..hurmmm…cian dayana…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 3
  40. momo says:

    Wahai ustaz ashraf..kalau btol fitnah la kan..ko g marah harian metro watpe..ko g mara betina name sakinah tu..ye la..si sakinah tu yg buat citer kan….ko g marah suratkhabar ape ke hal nyerr…DAYANA U GO GIRL…we always pray for ur happiness…tabah kan hati melalui hari2 yg mendatang…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 0
  41. sesiapa sahaja says:

    lagi respect dengan RCW.. walaupun dah berusia, at least die tak amek hak org

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 0
  42. che ta plastik surgery says:

    aku rasa nak tumbuk je muka pompuan ni!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 0
  43. anjayumi sham says:

    laa..jadi kloon dan ikutan lah oleh para artis si ashraf muslim nie…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  44. ss says:

    dayana ada kerjaya sendiri sebagai doktor…hope dayana tabah…walaupun dia redha tp mana ada pempuan yg rela bermadu…dayana boleh dpt kebahagian lebih dari ni…ramai lagi yg boleh menghargai isteri mcm ni…so paham2 sendiri…dayana ada kerjaya yg boleh menjamin masa hadapan dia…..INGAT ASRAFF…KITA ADA ALLAH…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 0
  45. islam itu indah says:

    Assalamualaikum….maaf kalau kta2 ni menyinggung mna2 pihak…cuma pesanan saya kpd ust asyraf..fikir dulu sblm bertindak..jgn krn mslh kecil anda menyerah..islam bg cara dgn berikhtiar…ramai pasangan yg sdh berkahwin 3 thn keats tp yg blm dikurniaan cahaya mata..seeloknya duduk berbincang dl dgn psngn dan ahli keluarga sebaiknya…lps tu berubat dl…sbbnya poligami ni ssh..mmg dalam Al-quran berfirman :
    ?????? ???????? ?????? ?????????? ??? ???????????? ?????????? ??? ????? ????? ????? ?????????? ???????? ????????? ????????? ? ?????? ???????? ??????????????? ??????????? ???? ??? ???????? ????????????? ? ???????? ???????? ?????? ????????? …=?
    Maksudnya:” Dan jika kamu takut tidak berlaku adil terhadap perempuan-perempuan yatim (apabila kamu berkahwin dengan mereka), maka berkahwinlah dengan sesiapa yang kamu berkenan dari perempuan-perempuan (lain): Dua, tiga atau empat. Kemudian jika kamu bimbang tidak akan berlaku adil (di antara isteri-isteri kamu) maka (berkahwinlah dengan) seorang sahaja atau (pakailah) hamba-hamba perempuan yang kamu miliki. Yang demikian itu adalah lebih dekat (untuk mencegah) supaya kamu tidak melakukan kezaliman.”

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      elehhhhhhh kau nk nasehat si ashraf ni? dia kan dh tknk ngan bini dia si dayana pasal tk dapat anak ! kau tk tau ke ! kalau dia dh tknk ngan dayana sondol pon dia dh tkde mud lah !! kalau dia sondol bini dia si dayana ni pn mungkin ashraf bayangkn muka si sakinah ni baru lah dia ada mud nk sondol huh ! ape punye jantan ! pragai dh macm si Fiz Fairuz yg tk guna tu huh !!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 7
  46. siti says:

    Dr dieorg ada skandal kt luar or bt perkara xelok,elok la dieorg kawen..jgn ikut budaya non muslim suami mereka hanya blh kawen 1 tp kekasih gelap bersepah kt luar.tpppp sblm berpoligami fikir la beribu2 kali wahai ashraf muslim.jgn nanti xblh nk adil,x ada masa utk slh seorg isteri akan kuar la ayat “mungkin suami x ada,tp Allah ada..Mmg benar Allah ada,tp suami peneman di dunia..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3
  47. tok ibu says:

    muda chet2 lagi…tau seronok nak nikah je…ish2

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  48. Anonymous says:

    Pasal anak ni semua alasan. Yg sebenarnya si ashraff ni dah memang tangkap cintan dgn pompuan gedik ni. Aku cam nak tumbok je muka pompuan ni.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 1
  49. shrek says:

    mane de org pakai skarf putih dah skang nie..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 36 Thumb down 0
    • ss says:

      th x pe…aku igt aku sorg jer yg nampak skaft dia…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      INGAT KO BUDAK SEKOLAH KE SAKINAH NAK PAKAI2 SKARF PUTIH?? PUIHHHHHH G MATILAH KO SAKINAH.. INI LA HARGA YANG KO KENA BAYAR BILA JADI ORANG KETIGA.. MACAM TAKDA JANTAN LAIN!!!!!! DESPERATE!!!!!!!!!!!!!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 1
  50. miss s says:

    ashraf diam je org luar yg pandai2 wat statement itu ini..
    dier lbh mengetahui pe masalah rumah tangga dier..org luar jgn mengeruhkan keadaan..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
  51. epal says:

    sape la yg post gamba sakinah ni..kesian dayana..lg terluka hati dye bila rmi org da tau..lg mngeruhkan keadaan je bila gmba sakinah org da tau..kite doakn je la yg terbaik untuk ashraf n dayana.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
  52. Anonymous says:

    i kawen sama tahun dgn ashraf n diyana. same situation,masih belum ade zuriat,mcm2 org ckp but i tabahkan hati,setakat ni kami masih berusaha. Cuma kalau betul diyana izinkan ashraf kawen lain, biarlah diyana yg carikan.. statement this girl nak bgtau seolah2 dia dh lama affair dgn ashraf..look! dia kate dia kenal ashraf mase ashraf bujang dulu.so what?adekah itu boleh kukuhkan point utk dia kawen dgn laki org? if dia buat gitu,xberanak,sape pulak nak mengaku yg kenal ashraf sebelum kawen dgn diyana atau this girl..to sakinah,klu takdir u kawen dgn ashraf,ukene redha juga utk hidup bermadu seperti mana diyana redha.jgn anggap klu u boleh bg anak kat ashraf,u perlu jd 1st!And ashraf,please think twice……

    But i’m sorry if i bg pendapat yg salah,maybe ade masalah lain yg umum tidak tahu kisah sebenarnya…be good both of u!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
    • peugeotcyg says:

      aish rimas tul bila ade je dugaan dlm rumahtangga dh ngelabah nk kawen lain,
      dia ingt bini dia tu ape..?
      klau la bini tu tau dr awl pangai laki dia akn jd camni,memg xla nk kwen ngn ko
      please la.jgn ingt bini tu xde prsaan.sesuka hati ko je nk blah cr betina lain bila ade je mslh dlm prkahwinan.besar sgt ke mslh tu smpai kne kwen lain..?

      ni ci caras pn same naik.bgus la.xelok simpan laki camni lame2.
      let go je
      xleh diharap.

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  53. hhhhhhhhh says:

    betina miang

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  54. DADIDU says:

    yke ade owg email kt kau nara pic sakinah 2…bkn ke kau cedok dr rotikaya ke…hahahahhahahaha…kantoiii

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  55. 77777 says:

    Rancangan nasi lemak kopi o tv9

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  56. miraie says:

    ini bukan fitnah sebenarnya hal ni betulla BODOH!!!.. Allah maha Melihat dan Maha Mengetahui.. dah nikah kt Mekah tapi bleh lg atr gmbr kt sakinah yg dia da kawen..ko nikah kt tempat suci..klu ko xredha ngan perkahwinan kau lbih baik xyah nikah kat rumah Allah..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  57. Anonymous says:

    tetiba teringat cerita nur kasih dan ayat2 cinta… sodihnyeeeee..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  58. LATOYA BIBIKYANA AL-MULUT PUAKA says:

    ni ke perempuan yang gatal sangat tu. boleh x pesan kat perempuan ni jangan nak miang sangat. awak tu muda lagi. berlambak lagi laki yang boleh jadi suami awak. yang dok sibuk nak kacau rumah tangga orang tu kenapa?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  59. sokong dayana says:

    ni nme ny pompuan sundal…bodoh….nme je pki tudung tp hati mcm cibai sanggup menghancurkan ati pompuan lain.klu aku jdi dayana aku g ganyang pompuan ni..pastu mintak cerai…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 3
  60. mimi says:

    Blog rotikaya ade ckp…di percayai diorg ni da bertunang…alahai..ashraf2…sakinah2…baru nk masuk 2 thn kot….ko da cr lain….5 10 tahun pun xsampai…aduyaiii….xtaw nk ckp ape…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  61. saya says:

    klu sy jd pompuan yg nk kwin dgn laki org sbgai bini no. 2, sy malu nk tjuk muka..klu blh x nk org tau..huhuh sure la kena ktuk wlu pe reason skali pun..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  62. mimi says:

    taw sebab ape AM x ceraikan isteri de..sebab de takut si sakinah kena penjara…bukan ke kt malaysia org ketiga bole kena penjara….dasar tutttttt punye sakinah….ko pun same la ashraf….nk tambah bini dlm mase yg singkat ni..merapu btol…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
  63. saya lalala... says:

    pesanan utk:
    ashraf – kalau daa kemaruk ngn sakinah ni suke ati ko laa… tp jgn sia2kan dayana.. kalau tak mampu nak bhgiakn dia lepaskn dayana dgn care elok same mcm ko nak nikah dgn dia dulu..
    dayana – andai sesuatu tjdi dlm rmhtgga kamu.. tak bmkna berakhir sebuah khdpn.. trskn hidup, kamu ade klrga yg baek2, ade harta, kerjaya.. insyaallah ramai lelaki yg baek2 inginkn & lbh mghargai wanita seperti kamu.. lebih baek pilih sepadan dgn diri sndr & sanggup terima kamu seadanya..
    sakinah – belajar hormatkn prsn org laen.. mcm tdesak sgt nak berlaki kan suami org… muke ade market tp kesian.. mcm tak laku plak.. tu yg tdesak sgt.. sendiri mau ingat sudah laaa..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 0
  64. Mama ansara says:

    Kisah AM ni mcm cerita ‘Ustaz Amirul’ kahwin dua..cuma jalan cerita berbeda la.Asyraf ,u as ‘Pengamal perubatan Islam’ seharusnya menjaga keperibadian u agar para pesakit u tidak hilang kepercayaan terhadap u.Memang poligami dibenarkan dlm Islam atas sebab2 yg perlu spt zuriat .Tetapi jangkawaktu kurang 3 thn sgt singkat utk d jadikan alasan.Yr wife has just started her career as a Doctor, its very taxing for her now.U shud support her rather than give her ‘yr desire nak menikah’ problem.I tak sangka AM insensitive kind of hubby..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  65. like says:

    Klau btol laaa dye ni dh nk kwen..ak bnci pompuan xtau malu cmni..buang je tdung ko tu

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
  66. waty says:

    kenapa orang perempuan yang biasa2 ni (tak lawa) tapi dok rasa dia tu hot..sanggup kecewakan hati perempuan lain…tak faham aku, proud buat statement padahal menghancurkan rumahtangga (masjid) orang lain..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
  67. Nr says:

    Rezeki anak di Tangan tuhan.. Belum tentu awk kahwin lagi satu akan confirm dpt anak.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  68. Anonymous says:

    ayat ayat cinta

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  69. sakai says:

    kalau yer.. kalau bukan

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  70. anon non says:

    fitnahnya part apa ya? part takda anak sebab tu nak kawen? or fitnah awak tu dari mula kawen dayana memang masih bercinta dengan si sakinah ni. oh plsss… you must be a special kind of stupid people. thank you.

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  71. Anonymous says:

    Klu ye pun na kawen 2 xperlu la na jaje cerita kt semua owg_xmalu ke ?!!!!!lps tu na slah kn org lae_ dlm kes ni sgt kecian dgn isteri beliau dala kne madu pastu semue org tahu die xlh ngadung_ _ALLAH TU KAN MAHA KAYA dik ___baru di uji 2 tahun da mcm ni _ owg lain bertahun2 ALLAH uji setia menanti_+ MANA LAH TAHU KN ASYRAF kowt2 ko kawen kali ke 2 Bini ko ni pn xlh ngadung_ Bagaimana itew?? mohon tok isteri 3 la plx yew??N y si sakinah ni nama bukan main mulia cbe awak tu pk perasaan isteri die.. klu ko tempat die n die tempat ko pe yg ko rase wahai wanita muslimah__^WANITA YG MURNI XAKAN SAKITI HATI WANITA YG LAIN___^

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  72. Anonymous says:

    bkn keje as pengamal perubatan islam..tentunya setiap kali bertemu pesakit akan menasihatkan pesakit”sabar dgn ketentuan tuhan kerana semua diberi oleh allah”..bila didatangi masalah lah spt ini ni tak kan xboleh pk semuanya ketentuan dari allah..tak kan lah sebab isteri xboleh mengandung terus nak buat mcm nie..saudara saya tidak dikurniakan anak selama 10 tahun..tp berkat doa+usaha akhirnya dikurniakan anak (setiap tahun dapat baby)..nie dah ada 6 org anak2…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  73. Anonymous says:

    xpe dayana,ramai lelaki yg baik tggu awk di luar sane…mgkn AM bkn lelaki yg tepat utk jd ayah kpd ank2 awk…doakan yg terbaik.ade hikmah disebaliknye..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  74. unknown says:

    kalau zuriat la penyebab ashraf nk kwin lain belum tentu lagi lpas dia kwin ngn sakinah diorg akn dpat anak………………………………

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  75. ati says:

    Asyraf2, pempuan cam gini yg ko nak jadkan isteri? Tutp aurat pun x sempurna, pkai tdung tapi nampk bntk dada..kot ye pun ko nak kwin lg,cri yg lbey baik,org mungkn paham la..dayana mmg menang tnpa brtndng bg aku, da la cntik, dr, dari kuarga kaya,tutup aurat pun sempurna.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  76. ayam & itik kwn baik says:

    rasenye Ashraf Lg faham tentang iLmu agama berbanding dgn kami yg hina ini.. bukankan itu bermaksud Allah sedang mmberi dugaan ke atas keLuarga ngkO.. sepatutnya berusaha, berdoa dan mmberi semangat kpd isteri jika betuL2 menyayangi isteri (klu betul dia dah x bole mngandung)… baru setahun lebih sbgi suami isteri, dah x boleh sabar nak ade anak… pikir lah orng yg bertahun2 menunggu dgn sabar, penuh syukur dan tawadduk.. berserah kpd yg maha esa.. bnyk jLn penyelesaiannya.. hati isteri sUami tidak pedULi.. hanya fikirkan hati sendiri.. ini la jdnye..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  77. Anonymous says:

    Itu la masalahnya bila kawin dengan orang yang popular, hansome dan perasan.!!! Dia kawin dengan dayana kerana apa….. kerana cinta dan sayang kah atau hartanya kah. Kalau cinta dan sayang, asraf sanggup bersabar untuk mendapatkan zuriat. Berusaha la dengan berbagai cara. Sekarang ni kan semuanya canggih. Allah tu kan ada… berdoa banyak2. Scan diri sendiri dulu di mana silapnya. Kalau iman kuat , apa jua godaan yang datang , dapat di tepis dan di hadapi. Ape la Asraf ni… baru kena goda sikit dengan minah miang dah lemah lutut..tak ade pendirian langsung. Kalau kawin kerana harta dan status…. ini la jadinya…. Bila dah dapat apa yang nak…..cari yang lain. Apa pun ….Sakinah la yang paling rugi. Mungkin usaha untuk mendapatkan asraf berjaya tapi boleh ke dia bahagia selepas berkahwin….Lagi banyak dugaan yang akan dia tempuhi nanti… fikir kan la..Jangan di ganggu rumah tangga orang. Beri peluang mereka melayari bahtera dengan aman. Banyak yang perlu asraf dan diyana pelajari untuk mengukuhkan rumahtangga.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
  78. aku says:

    ingatkan asyraf muslim nak cari pompuan yg lagi islamik dari nordiana kalau kot yapun desperate sgt nak anak…. nyampah arrr!!!

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  79. loli says:

    kalo muke stok neelofa ke anzalna or sexy mcm rozita che wan yg asraf gile kn xpe.ni bini ko lg cntik n educated..dsar jntan xknang budi.yg pmpuan ni gtal.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
  80. semek says:

    kalau la pompuan ni bukan sakinah..sereyes aku kesian kat mung

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  81. mama says:

    bile saling bertukar no fon..kemudian bermesej2..then berjumpe..(kalau betul laa..).. akan timbul satu nafsu dlm diri masing2..x kire same ade org tu dah berpunya @ blm.. tp itulah realiti nafsu manusia…perasaan yg di goda oleh syaitan juga supaye wujud nyer perasaan cinta antara mereka hingga lupe akn ade hati lain yg terluke..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  82. Anonymous says:

    x malu betul la Wan Sakinah nie.. bila dia wat statement kata isteri asraf redha klu dia & asraf kawen, terserlah keterhegeh2an nye pd laki org tue!..
    sedar2 la sikit..awak tu bakal mengambil suami org..jgn r nak over sgt…sedar2 skit ngn status ko ‘perampas’… brani wat statement kata kenal asraf sblm dorang kawen la ape la.. apsal dulu ko x ajak si asraf tu kawen?? apsal bile dia dg ada wife ko plak thegeh2?..
    berani plak ko jumpe wife dia ek..perhhh…mmg dasar muka xtw malu r betina nie..
    .. jgn bg alasan xde anak la wei…bru nak masuk 2 tahun korang kawen..sabar la…
    aku takut bukan wife ko yg ada mslh..ko tu yg x blh nak bg anak kat wife ko kot1..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  83. Jelita says:

    Bukan nak cakap tak baik kat org yg berwatakkan alim mcm Pak Lobai ni. Selalunya yg alim2 kucing ni yg lebih miang dari org yang nampak jahat kann, nafsu pun mcm kuda..Banyak yg diam2 ubi berisi. Apa2 pun idong betina yg ko pilih memang mekar semekar-mekarnya..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
  84. puteri says:

    saya faham perasaan dayana.. sy mengalami lebih teruk dari ni.. tak sampai setahun kahwin.. suami kahwin lain.. dengan janda yang jauh lebih tua dari saya.. dengan alasan .. sy kerap gugur dan lemah.. sy juga pernah berjumpa dengan perempuan tersebut. alasan yang sama.. tak kan menganggu rumah tangga sy dan memahami perasaan sy sebagai seorang wanita dan isteri.. genap sebulan lepas tu.. dapat tau suami dah kahwin dengan perempuan tu.. dan sy disahkan mengandung seminggu.. dan sekarang tunggu masa melahirkan.. jadi kepada para suami.. hargai la isteri anda.. beri semangat.. jangan fikirkan hati sendiri.. kuasa tuhan takde siapa tau. dan pada perempuan yang tak reti menjaga martabat perempuan lain.. ingatlah.. hidup ni macam roda.. kalau bukan sekarang.. suatu hari pasti sampai masa anda merasai.. sabar dayan.. berdoa banyak2..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 0
    • huahuahua says:

      tu la…laki skang…byk x than dugaan..Allah bru bagi sket..trus jam,x sabr..nabi zakaria bape lame tggu utk dpt kan zuriat..mmg la mustahil kalu kita manusia biasa nk than selama tu kan…neh x masuk 2 taon lagi..da pnas punggung..igt org pompuan x sedih ke..dugaan lagi besar kot..tambah lagi2 jenes ‘kak nam’ yg suke menyebok tnya ‘bila nk dpt ank?bile nk dpt anak’ pompuan maen dgn emosi..so fo sure lagi sedeh..laki lebeh pda ego dan tercbar n nk buktikan dia mampu ade zuriat…kalu neh punce x nyempat2 nk kawen baru..mmg sedey!!..kwan aku da 5 tahon xde ank lagi..tpi dorang laki bini still sokong each other,sebb utk waktu2 mcam neh..sokongan dri psangan maenkan peranan pting..jgn selfish sgt..rumahtangga utk dikemudi bersama..bukn bile ade masalh,mudah nk cari jln kuar dri msalah…to this lady(kalu betul neh la orgnya) shame on u….brani keluar statement..ko xde pride ke..x tahu malu?org tu da ckap jauhi perkahwinan…aku yakin,ko pon rsa yg dia xikhlas nk bagi ko kawen ngan laki dear…asal sangkak sgt pngai ko??aku paling ptang,kalu ade jenes sebok nk canang da kenal sebelom kawen lagi..stop that shit babe…it doesn’t mean u have rite to hurt other women feeling.nmpk sgt ko pon miang jugak.mulot gtal nk kuar statement instead of berdiam diri… – SHAME ON U-

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  85. Beautiful says:

    Dah memang dasar lelaki..Kalau dah gatal nak kahwin lagi tu ada je alasan si isteri tak sempurna padahal diri sendiri tak betul…kalau duit nafkah isteri pun tak terberi jangan mimpilah nak berpoligami…buat tambah dosa jer…..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  86. ttanpa nama says:

    Mak aku 10 taun x da anak, bapak aku x cari len pon, bole lg bersaba. Pas2 amik anak angkat(abg aku) setaun pas2 yrus pregnant..aku rase alasan asyraf ni lngsung x msk dek akal..kesian aku tgok dayana ni, baru 1 taun lbeh kawin x de anak da laki na pasang len…aku paling benci laki mcm ni,amik kesempatan terhadap kebaikn si istri..yg si sakinah ni pong 1,dasar pompuan gatal,x tau malu,bangga sangatla gamaknyer jadi no 2..klo desperate sngat p kawin ngan saleh yaakob jadi bini no5..sekian………

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  87. Justina Bibir says:

    Bila tengok muka Ashraff ni, boleh jatuh cinta. Punyalah lawa and nampak mcm org baik2 and alim. Tapi tak sangka pulak, baru je kawin dah wat perangai. Dulu rase jealous kat Dayana sb dpt kawin dgn si Ashraf ni. Terusterang, aku rase dua2 tak lawa and si minah gatal ni puteh sikit dari Dayana. Tapi walau ape pun, tak de jantan lain dah ke nak wat laki. Kesiannya lah kat Dayana, drp org tak tau psl rumahtangga dia, now satu malaysia tau gara2 si minah gatal ni buka mulut. Lepas tu pandai pulak kata org wat fitnah….hai dunia2. …

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  88. triple j says:

    benarkah dakwaan si ashraf yg harian metro tu menfitnah? tapi sebenarnya sakinah tu yg tak sepatutnya buka mulut, since u bukan sapa2 pun, belum ada kaitan lagi tapi dah memandai2 lebih sudu dari kuah, sedangkan si ashraf pun cakap biasa2 je tu pun lepas kantoi ambil borang, manakala dayana langsung tak buka mulut lagi.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      elehhhh si sakinah ni dh memang gatal lah ! nk kawin sangat ngan laki orang ! si ashraf ni pn dh gatal nk sangat cepat2 sondol si sakinah ni nk dapat kn anak konon huh !!

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  89. K says:

    Sakinah ni ex gf dia la..bkn psal ank pon

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • yayah says:

      ex-gf pon tak bermakna bleh caras ex-bf yg dh jadi suami orang.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  90. vina says:

    Assalamualaikum.memang sakit rasanya.lagi2 jumpa yang bertudung perangai macam pelacur nie.bersayang2 dengan bf,husband and tunang orang..untuk sakinah and perempuan murah yang lain..kau baca lekat sampai otak
    SAKINAH PEROSAK RUMAH TANGGA ORANG.KAU BACA NIE BANGANG.

    http://cheesecakecintahoneystarz.blogspot.com/2013/05/perempuan-gatal.html

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  91. roslan says:

    Skrg tiada bezanya bertudung / tidak. Kemiangan & kesundalan sama saja.. Hahahha!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
    • aku says:

      kurang2 yg pakai tudung kurang dosa ttg bkak aurat..tak gitu?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  92. Anonymous says:

    muka dayana sejuk,,,tenang,,,muke pompuan ni gediks!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  93. Anonymous says:

    Dayana is so much more better than this bitch. Enough said.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  94. bomoh siam says:

    KO SAKINAH, KO MEMANG DASAR PERAMPAS WAHAI BETINA GAREK…& KO ASHRAF, AKU INGAT KO NI PANDAI SGT..TAPI PANDIR…SANGGUP KO LUKA KAN HATI ISTERI KAN..DEMI NAK MENUNTUT HAWA NAFSU…GILA X RELEVAN NAK KAWEN LAIN PASAL NAK DAPAT KAN ZURIAT…KO NI KAWEN BERLANDASKAN NAFSU SEMATA…KO NI MENGABURI PANDANGAN MATA ORANG DENGAN RUPA BAIK, KONON2 ALIM USTAZ..PUIII…ORG MCM KO…X LAYAK KOT PANGGIL USTAZ..KORG DUA NI MMG BAJET SUCI MUCI..YEK..YEK…SETAKAT MUKA SAKINAH NI..ALAHAIII…GATAL..!!!!DUA2..GATAL MENGEYAMMMM….NAK KENA JAMPI SERAPAH BUDAK DUA EKOR NI..NENG NONG NENG NONG…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  95. Miss Poret says:

    Kawan kepada best friend aku ada ckp dulu dia penah one night stand dengan ashraf muslim nih. citer dia, diaorang tgh gi clubbing dgn budak2 stewardess ashraf ni approach dia lah . yang aku tak tahan dgr citer diaorang ni dia boleh buat aksi lakonan semula dengan ashraf nih. tak tahu betul ker bohong. apa2 pun pas aku dgr citer tuh aku terus hilang rspect dgn ashraf. wktu dia mula2 kwin dulu aku hya mpu menggeleng kepala ku.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  96. aku lah says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 12
    • Muka Anzalna Macam Pondan says:

      bodoh. aib apa? citer org nak kahwin dua aib ke?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
  97. pelik90 says:

    fitnah ? hmmm macam – macam laaa .. kalau takde angin masakan boleh bergoyang ituu pokok hahahaha ! isteri sebaik dayana pon ashraf muslim still nak kawen lain T_T

    kan dayana dah kata SEBOLEHNYA ELAKKAN DARI BERKAHWIN .. please laaa sakinah n ashraf muslim, jangan pentingkan diri anda berdua je. pikir jugak perasaan dayana. n for u sakinah, kenapa husband orang jugak u carik? kan ramai lelaki bujang kat luar tu hahhhh..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  98. jgn cepat melatah says:

    kepada sakinah tu..harap je awk pkai tudung..jgn jdi perampas hak org boleh tk..klu ko kwin dgn sapa nama lelaki yg nk kwin lg tu..belum tntu hdup ko bahgia..mmg isteri dia izin kn..tpi kita tk tahu apa perasaan isteri dia…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  99. Anonymous says:

    BKN X SETUJU KAWIN DUA YG MELUATNYE SI SAKINAH NIE PLK YG LEBIH2…

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  100. jijah says:

    Wan Sakinah, back off !

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      sakinah ni boleh FUCK OFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  101. Yayah says:

    Tapi manusia yg plg tak ada hati perut dah tentu2 ASHRAF MUSLIM. Bagus, guna hak lelaki. Kahwinlah kahwinlah lagi. Baru 2 je kottt. Dah miang tu miang jugaklah.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  102. emmm says:

    aku rsa muka pmpuan ni familar la,rsanya dia wrtawan kt nasi lemak kopi o,kt tv9 tu,ashraf pun slalu jd tetamu rcangn tu,rsany btul la,dia bt segmen msakn pelik2 skit kt rncangn tu,aku lupa btul segmen apa,tp mcm btul la muka pmpuan ni,ada sesiapa boleh tlg konpomkn x?

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  103. Ustazah lah sangat says:

    Sesuai ngan ustaz gatal..
    Ustaz ke??

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  104. Kirana says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 11
    • Anonymous says:

      mcm mne boleh lelaki nak berzina di luar perkahwinan?
      ape gune lellaki dah kawen ngn bini dia kalau nak berzina ngn pompuan laen, bitch, plizz

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  105. mikayla says:

    kepada Sakinah: jgn cuba nk rampas suami org. ko tu jgk sorng perempuan sepatutnya faham apa perasaan ko kalau suami ko kena rampas ngan perempuan lain. Allah itu maha adil…

    kepada Dayana: kuatkan semangat n bnykkn brsbr. Allah syg kpd hmbanya yg bersabar. semoga kebahagiaan akn mjdi milikmu selamanya…

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  106. red velvet says:

    Kawin ngan orang melayu mmg cmtu. Lagi2 yg hensem. Cepat je melatah nk cr lain.
    Lelaki melayu yg ensem selagi tak 40an, tak geti nk stop cr lain.
    Kawen ngan mat saleh lg bagus. Sedap pun sedap. Setia plak tu.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  107. Anonymous says:

    Sy tujukan mesej ini kpd kedua orgtua dayana,ashraf dan sakinah.

    Nasihatilah anak2 ini agar tidak menurut kata hati…kerana disaat banyak hati yg bergembira,ada hati yg akan terluka..bila lukanya sembuh,parutnya tetap ada…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  108. OLGA says:

    lerr pakai tudung jugak ke

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  109. sarah says:

    kalau ada jodoh.kalau bukan jodoh,buat malu je.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  110. Sakinah Main Sihir says:

    Kesian Nye dayana… bangangnye sakinah tuh… ashraf pon bersalah gak..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  111. tasya says:

    ashraff kne wat sidang media ni perbetulkan ape yg x betul, baru lh org xde terus-terusan wat fitnah n ckp yg bukan2…ceritakanlh perkara yg sebenarnya apa yg berlaku, betol ke nk kawen ngan si sakinah ni ataupon x…sbb mslhnyer dh jd public figure mmglh sume org nk tau, klu x xder org nk kesah poooonnn….

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  112. aku says:

    benci ! asal bab2 nak kawen..cerai…semua kena sebut ‘ingat Allah’…wei! kalau ingat Allah ko tak buat mcm tu kat isteri ko ashraf oiiii. sekalipun dia mandul (kalau la ) banyak cara utk berikhtiar. baru setahun lebih kawen kot….! ning baizura (artis tu!) yang doktor sahkan tak boleh hamil pon…berkat usaha dah beranak. agak2 la nak buat statement…setakat alim2 kucing…aduyai……………..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
    • anonymous says:

      Asalamualaikum ~
      Asas kehidupan satu je , ALLAH . semua yang kita buat kena ingat ALLAH . kalau hati tak ingat ALLAH , apa jadi kepada seluruh kehidupan? . saya perempuan dan saya tahu perasaan perempuan bila terpaksa berbagi kasih . Awak siapa untuk mempersoalkan alimnya Ashraf Muslim? awak bukan ALLAH yang berhak mempersoalkan iman makhluk-Nya . awak sendiri tahu baru setahun lebih dia mendirikan rumah tangga, mana awak tahu dia nak kahwin lain sebab belum dapat anak?, mungkin kerana ashraf muslim ingin memimbing wanita ini sepertimana Ustaz Azhar Idrus yang nikah kali ketiga kerana ingin membimbing isteri ketiganya. Jodoh tu rahsia ALLAH , kita berusaha dan berdoa. Sebagai umat islam kita tahu apa telah dihalalkan dalam islam . Poligami dibenarkan oleh syarak . Siapa awak nak menidakkan syarak ? . Awak sendiri menulis statement ‘benci !’ di awal comment sedangkan sebagai saudara sesama islam kita tidak boleh membenci saudara islam kita yang lain , ke awak ni bukan islam? even non-muslim pun tahu hubungan sesama manusia tu penting . Awak jenis manusia yang macam mana ye sampai sombong enggan ingat ALLAH? . dan yang lain yang comment negatif tu cermin dulu diri sendiri cukup ke kamu mencintai ALLAH sepenuh hati ? . Astaghfirullahalazim …. ada akal tak nak guna . bercakap ikut sesedap mulut takda ilmu aje . maaf kalau berkecil hati dengan nasihat saya .

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  113. ladyj says:

    la……ingatkan cantik sangat ke!!!!!mcm salesgirl je.

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  114. kenapa bah kau berubah says:

    perempuan mana yang snggup bermadu. kalau kau ikhlas sayang bini kau, mesti kau tak kan cepat melatah macam ni n cuba sedaya upaya cara lain dan letakkan poligami tu cara paling.

    #kalau dayana x boleh pregnant , kau kwn lain, tp klau kau yan tak boleh bg zuriat mcm mana pulak?

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  115. Lelaki Sejati says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 12
  116. Anonymous says:

    Perempuan ni desperado ke apa berani buat statement bagai. Aku gerenti kalau betul lah dia ni jadi isteri ke-2 Ashraf, dia yg akan melebih-lebih drpd isteri pertama.

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
    • yoonomee says:

      tetiba je aku teringat citer “KERANA LELAKI ITU” …si heroin pun nama Dayana gak…laki dia kawen 2…bini no 2 jenih nak melebih2kn diri…haishhhh tak suker betol la!!!

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  117. kikilala says:

    100 kali cantik dayana.bukan luaran saja cantik, hati dan sifat dayana jugak cantik.

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  118. early burt says:

    wow!! when i read all the comment.. ade yang kate perampas.. muka tak malu lah.. do you u ever thought how care she is when she read your comment.. well, yes my mom pun bermadu and i know how hard and how sad my mom dapat tau die dimadukan..but then after 10year my dad with his 2nd wife and got 2 child..semua pun ok je.. bahagia je,
    for me daripada menambahkan lagi kes cerai artis malaysia ni.. then why not die (Asyraf Muslim) kawin 1 lagi.. all muslim pun tau kan laki boleh kawin 4 JIKA MAMPU!.. jika mampu ok..so why not u all think positive. **Just thought and thanks

    Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 9
    • mimi says:

      mengong! ko ingat semua lelaki baik mcm zaman dulu ke. ko belum kena lg. bila dh kna baru nak.. mngis… haisshh..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Lucas says:

      Budk kot u ni?

      Sbb u xletakkan diri u dlm diri mummy u…
      Klo u fhm perasaan mummy u, br u tau…
      Fakta: ibu tidak akan menunjukkan dirinya lemah di hadapan anak2 apabila
      Suaminya berkahwin yang lain

      Hanya yang penah mengalaminya yang tau..
      IDGAD if u think dat “poligami” ws nt bad… I do think so.. But lying doesnt make it better with “poligami”.. Dats all..

      We look it to the bright side – everybodies not perfect, n being perfect doesnt matter at all since we’re not Angel.. But, we “human” still think dat lying to others was bad. N since he “asyraf-whatever” lied to her wife… I dont think dat even u can accept dat marriage.. Rite? Or is it, u still cant grasp the whole idea since ur still “KID”?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  119. kak Ju says:

    Semuanya masih terlalu awal masih terlalu muda… umur masih muda, perkahwinan masih muda… kenapa perlu dirosakkannya… apa2pun ashraf hargailah isterimu… janganlah mau selingku….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  120. enott says:

    salam, bg aku bini asyraf memang x lawa..terperanjat masa 1st time tengok kat tv..tapi tulah, maybe masa tu asyraf baru nak berubah ke arah yang lebih baik, n maybe bapak dayana ni pinang si asyraf ni (macam kisah nabi tu), that’s why masa tu asyraf terima kot..tapi itu la hakikatnya, kalau sehari dua maybe la org lelaki akan kata tak kisah pasal rupa, tapi lama2 nanti sape boleh tahan..dah la patien yg datang kat Syifa’ Al-Hidayah kebanyakannya lawa2..so, lama-lama dia pown dah x tahan..huhuhu..maaf la cakap, tapi tu juz pandangan aku je..kalau aku jadi dayana atau sakinah, korang cermin la dulu muka korang before berangan nak dapat jantan hensem ok..bila da jadi macam ni, semua orang akan mengata ko gemuk la, hitam la, hidung kembang la..nabi kan ada pesan, carilah yang sekufu :)

    Hot debate. What do you think? Thumb up 2 Thumb down 9
    • enott sengal says:

      kau menghina ciptaan ALLAH!!..bg aq dayana cantik sgt..bila seorang 2 cantik dalaman secara automatik luaran pun akan nmpk cantik..kalu asyraf ikhlas kawen ngn dayana..dia xkan tergoda dgn mane2 pmpn yg bukan mahram even pmpn 2 secantik bidadari sekalipun..kalu dapat bini cantik sekalipun tp tetap xpandai nak kawal nafsu..lelaki akan kawen lain jugak..

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  121. werk says:

    eleh pompuan..cakap pasal poligami cket dah nk melatah..lembik

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
    • werk ko balik!! says:

      ko boleh terima kalu org yg ko syg yg ko cinta sgt2 2..syg org lain??jgn ckp kalu xtau
      mcm mane rase nye..

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  122. ramos says:

    alaa..dah mengetik sgt kinah ni,tau la ashraf idaman malaya..alim lak tu…eleh tumpang glam laaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  123. pah bedah says:

    masa tunang ngan dayana lu beria gila.. men sarung cincin 2 belah pihak.. Adat mna ikut x taw.. katanya ustaz.. Nikah plak nak smpai ke mekah.. mcm la nikah malaysia ni x de berkat.. sory eak bukan jelos atau dengki tapi agma sendiri x menggalakkan umatnye tak takbur dan riak menunjuk2 sesuatu kebaikkan.. Skang ni baru 3 tahun kahwin dah kecoh nak nikah lean sbb x da anak.. hmm x pe la mungkin diorng ada sebab tersendirikan kita sendiri pon x tahu.. tapi bg aku.. aku as dayana tak boley accept.. even cakap yes im ok.. izinkan.. kalau betul nk bermadu diam2 dah la.. tapi mean ngan public figure ni ssh jugak kan.. minah ni ponn sronok lebih han no.. sibuk tayang muka gak..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  124. SERINITY ADALAH PEREMPUAN GILA BABI YANG SUKA MENDELETE KOMEN2 KORANG SELAMA NI…DIA NI LER YG BACKUP SI LOPAK@LOOFUCK

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  125. wan sakinah muka pecah rumah says:

    Sakinah….ashraf….kalo betul cite ni …..wakakakaka……apasal korg cari psl kan dah kena maki….bodo..
    Tapi kalau cite ni x benar mintak maaf ya sbb i bodokan u tadi…..ahaks!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  126. Anonymous says:

    kepada ashraf muslim, dayana cakap dia redha?trust me,,she lied..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  127. Anonymous says:

    tengok body macam lawa jugak sakinah ni..
    tapi muka macam nak sama ngan muka dayana..
    hm..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  128. yuni says:

    klu xde angin mana kn pokok blh bergoyang kn…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  129. yuni says:

    pic mcm posing syok sdri n hantar kat nara, lepas tu beutifulnara tgl pos dlm blog 1 msia blh tgk n glamo laaaa….hihihi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  130. Vuvuzela says:

    Lantak pi kat dia la nak kawin berapa pun. Tu pilihan depa. Busuk hati dok cakap bukan-bukan pasai orang buat apa. Hangpa bukan tau pun cerita sebenaq. Payah orang zaman la. Buat baik salah. Buat jahat buleh jadi betoi. Hasad dengki kuat.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      jdi ko suka lh hak ko kne rampas..klu kne kt fmly ko baru ko tahu..dh kwin dua nti abaikn plak isteri pertama…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
      • jc says:

        Apa la ckp mcm xde agama…kita semua adalah hak Allah. Dia boleh ambil balik siapa shj hatta suami awak anytime. Jgn ingt dah akad nikah suami tu hak mutlak awak. :-)

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  131. Reena says:

    Kalau betul lah ni pompuan yg dimaksudkan..hmmm..satu je pesanan penaja aku..hari ni ko bajet ko terer, ko menang bila dpt AM…tp ingat besok bila kena kat ko plak..jgn meroyan pastu ckp ko tak bleh blah ngan minah yg rampas laki ko cam kes kakak ella. Sakinah ni aku tgk cam nak bagi penampar je. Abg aku kawin 7 thn tak dapat anak tp dia tak give up..suami isteri g berubat..usaha mana yg patut..Alhamdulillah mengandung..pastu selang 2 thn Allah tambah lagi sorang..syukurlah dpt 2 org skang ni..tp yg sakinah ni skang dapat maki hamun drpd org yg tak leh terima betina perampas yg bajet hot!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  132. joget says:

    Batang Serap pendek dan kurus. So lupakanlah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  133. early burt says:

    kalau kutuk2 sakinah ni pun.. korang dapat ape? **fikir sendiri lah.. #justthought

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  134. Anonymous says:

    Heran aku. Bila jdi kes kes cam ni org dok salah kan pompuan. Perampas la, apa bagai. Abih lelaki tak salah ke? It takes 2 to tango. Islam menghalalkan poligami. So who are u to question benda yg ada dlm quran. Kalau itu dah tertulis dlm life dayana n ashraf dia org akan berpoligami, takde sapa boleh halang. If it happens hopefully ashraf boleh berlaku adil. To dayana, andai itu la yg dia kena tempuh utk syurga allah than redha n tawakal. And to this lady sakinah ni, pandai2 la bertolak ansur when u tumpang kebahagian org. Takde istilah rampas merampas pun unless si sakinah ni suruh ashraf ceraikan dayana.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  135. hidup ashraf muslim!!!!!! says:

    serap,
    ko jangan pikir sangat diorang cakap ape…. asal ko adil sudah…. lagipun nampak cam sedap jer tuh,,,, rugi kalau letgo gitu jer… orang dah nak… sapu jerlaaa.,. orang pompuan jgn la marah sangat. tu semua kerja tuhan….. dah jodoh la katakan

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
    • siti says:

      kalau jadi bende camni mesti kata “Kerja tuhan” or “dah jodoh” jodoh kita boleh pilih, tak caya gi tanya ustaz ko…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  136. kak li says:

    Belum apa apa dah nak cari yg lain. Kawan akak dah lebih 10 taun kawen tapi tak de cari yang lain.malah angkat anak orang lagi. Comel.dasar asraf ni, memg cari kesempatan. Dulu pelakon biasa aje. Tapi dah kenal bapa dayana terus keja ngan family dayana. Lepas tu nak dapat share lebih digodanya anaknya. Dah dapat terus syarikat jadi miliknya. Bila dah mendapat apa yang dikehendaki, terus nak menambah cawangan baru. Nampak sangat macam malinkudang. Tak matang, mempermainkan perasaan org sesuka hati. Ku jadi bapa dayana, ku tarik balik apa yang ada. Si perempuan ni pula nampak sangat gatalnmiangnya.jangan main ngan api dek, terbakar diri baru tau.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  137. jc says:

    Apa korang bising2 sibuk hal dlm kain org..tuan empunya badan cool jer, korang yg lebih2. Hal dlm kain sendiri dah cukup perfect ker?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  138. insan perihatin says:

    Perempuan yg tak da maruah..belum pape dah canang satu malaysia..dah desperate sgt ke?bkn kuar dr mulut ashraf muslim..kau yg terhegeh2 sgt..klu ya pn betol x payah la pukul canang satu malaysia..blom akad nikah..ntah jadi ntah tidak..tak fikir perasaan byk pihak..ini ke yg nak dibuat calon isteri?pandai ke jaga maruah?maruah sendiri tak terjaga nak jaga maruah suami..nampak ssgt murah..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  139. sakinotttt says:

    alaaaaaaaaaaaaaaa aku nak hairan apa. pempuan sjung kalo pakai tudong bkan boleh percayaaaaaa….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  140. Entah says:

    Asal nak citer… Mana ada dia kuar keyataan pun kat wartawan… Kecoh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  141. Entah says:

    Sedapa ajer nak mengutuk… Mana ada dia kuarkan keyataan akbar pun.. Dia pun tau bahagian wartawan macam mana.. Dia keje mcm tu gak dolu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  142. Set Bersalin says:

    astaghfirullah

    sakinah kawan aku ni

    naik basikal sama2 gi sekolah

    dulu boyfriend dia lain

    ya ALLAH what happened my friend?

    macam mana ko boleh sangkut dengan husband orang

    huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  143. Set Bersalin says:

    sakinah yang kakyong kenal sangat baik dan sweet

    kakyong tau sakinah tak salah

    mesti ada miscommunication

    kakyong cari sakinah tapi dah deactivate acc

    if you read this dear

    you know how to find me

    be strong dear

    ALLAH is with you

    <3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  144. melati says:

    tak payah nak cari alasan “3 thn dh kawin tapi xde anak” la asraf…sekarang ni zaman canggih, ko bole je buat treatment kat hospital tu…bini ko kan doktor..sure dia tahu punya…lain la pistol ko tu peluru kosong betul-betul..ko kawin lagi 5 orang pn mmg xde anak ko gak nnti…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  145. kak yang says:

    lapar nak suami org

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  146. Abang Sakinah says:

    Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
    Dengan Nama Allah, aku berani bersumpah Sakinah tidak bersalah dalam hal ini. Aku sedar bersumpah dengan nama Allah, aku akan dilaknat dunia akhirat. Sebagai abang, aku tahu apa yang adik aku lalui dan apa yang terjadi antara mereka bertiga. Terima kasih kepada semua bijak pandai yang menasihati, mengutuk, mengeji, berdoa dan memberi kata-kata positif dan negatif.
    Jangan kerana spekulasi dan tuduhan tanpa bukti, kita menjadi orang pertama berdiri depan pintu Neraka Jahannam.
    Allah Maha Pengampun dan Maha Mengetahui apa yang tersembunyi.
    Kita sebagai hamba Allah yang lemah dan sering khilaf, aku mohon atas nama agama yang satu, tuhan sama yang kita sembah, supaya mendoakan yang terbaik buat mereka. semoga Allah berikan petunjuk dan kebenaran, serta mengembalikan kebenaran pada yang hak.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
    • Aptb says:

      Xbersalah la… Sbb da amek hak org n da pregnant da pon!

      Sblum nak caras hak org, suami org tu, xbersalah kah?

      Dengan Nama Allah yg Maha penyayang lagi Maha Mengasihani,
      Aku, sebagai org lua yg xtau pape ni:
      1) bila kau tau ko sdg berkawan dengan suami org – adik kau tu xrasa bersakahkah? Xtau nak undur diri n distance dr suami org kah?
      2) lepas tu adik kau tu da pregnant, n siap duk menunjuk lg dia pregnant dgn upload gmbr ubt sume kat instagram, dia xsedarkah dia menyakiti hati insan lain?
      Macam bangga sangat da rampas laki org..
      3) adik kau tu – xde rasa hormat ke dengan bini pertama? – da rampas laki org + menyakitkan ati org, xde rase nak minta maaf ke? (Kalau dia minx maaf pd dayana – n aku xtau – ak minx maaf)
      4) fakta – ak benci bile org ckp – “dia xbersalah dalam hal ni, sdgkn dengan terang2 nye dia sbnrnye wat salah”

      —-> abg sakinah looser!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  147. ana says:

    hei wan sakinah, carilah yang bujang, jangan mengganggu rumah tangga orang, AM baru kahwin kot….. Ko ada masa banyak lagi nak cari yang bujang, atau elok ko concentrate kerja dulu

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  148. Lulu says:

    Asyraf muslim ni patut contohi Ning baizura 3 thn baru dapat anak ataupun Eja 10 tahun baru dapat anak ini baru kahwin 2 tahun, kalut cari bini baru…
    Adi putra pun ambil anak angkat… kalau lah depa ni mengamalkan cinta selepas kahwin ,amalkan betul2 macam Irma hasmie…
    Sebagai perempuan walaupun diana redha, tapi hati dia mesti terguris,sedangkan Saidatina Aisyah pun mencemburi Saidatina Siti Khatijah.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  149. siti says:

    aku ingat muka pompuan ni kat “Nasi Lemak Kopi O”, dia de wat 1 segment dalam NLKO..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  150. lollyta says:

    JALANG SANGAT! LAKI ORANG JANGANLAH KACAU WEHHHHHH!! KO NI BOLEH PIKER KE TAK??!! MULA2 MMG SEDAP, TP KO KENE PIKIR BINI NO 1 DIA MUDA LAGI, TUP2 DIA MENGANDUNG, ASRAP ASIK MENGADAP BINI NUM 1 JE BARU KO TAU LANGIT TU TINGGI KE RENDAH. TAU2 JE LANGIT DAH RUNTUH HEMPAP MUKA KO!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  151. student bandung says:

    laki org pon nak..tak malu tol tine ni

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  152. Anonymous says:

    cantik ker..?ber…bkn cantik pun..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  153. ayu says:

    harap rupa je handsome perangai hampeh…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  154. lusipar says:

    saya setuju dayana taat dengan suami dia.
    tapi kalau dah takdir… let go of him. dah pilihan dia nak perempuan yg rupa gedik.
    awak anak hj lokman yg dihormati ramai. inshaaallah Allah akan beri yang lebih baik dan setanding dengan sahsiah dayana dan famili. I feel you girl :'(

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  155. anonymous says:

    kau tengok video kawin kau balik ashraf apa kau janji? nak aku letak link? aduhhh duhh!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  156. LALA says:

    nie bukan mslah dpat payung emas ke hapa..
    laki nie dah gtal sngat ke..
    ibu saya sndri ckap..istri mana x sedih kalau suami nak kawin lagi.
    in case,mgkin asyraf dah b’sdia nak tggung dosa dua2 istri dia :)
    doakan yg t’baik.ckap bukan2 pun x dpat apa..
    doakan mreka kita dapat pahala..
    make d better choice.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  157. ntah knpa? says:

    Knp bila ada buat slh br cakap ingat Tuhan..ms buat slh tak ingat prasaan org ke..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  158. Anonymous says:

    mak si sakinah ni cikgu sekolh…hoho msti die balik mak die sebat die.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  159. aku arepp says:

    ahahahahaha…org pompuan mesty nk bising….melatah jer lebih…rilex sudahla…….bior ar dier nk kawin bape pon asal x lebih dr 4 sudah la…..yg korunk nk emo sgt pehal……..kinah beruntung per dpt laki ensem….tau ar korunk jeles x dpt kawin ngn asraf……..klo aq mmg nk kawin 4…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  160. the gurlz ! says:

    hanya perempuan yang tabah dan kuat semangat je boleh mghdapi smua yg di hdapi oleh kak dayana.. kak dayana seorang mulia,tabah hatinya.. !!
    brsabarlah kak dayana.. trima dgn redha.. ada hikmah di sebaliknya..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  161. lily says:

    salam. boleh kalau saudara ashraf nak kahwin kali kedua tapi biarlah wanita itu mempunyai kelebihan dari isteri pertama. Pilihan calon kedua mesti lebih solehah, lebih berpendidikan, lebih dari segi menutup aurat . Mungkin tak ada pada isteri pertama. Kalau setakat apa yang dilihat pada sakinah belum tepat kalau dilihat mempunyai kelebihan dari isteri pertama. Wassalam. Apapun kalau nak buktikan, sakinah mesti menjadi lebih baik dari dayana. wasssalam

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  162. goodgurlz says:

    to sakinah : hidung tak mancung..pipi teserong2..pun ada hati nak goda laki org..aku rasa kau ni haus benda tu kot..mgkin tunang kau dulu tak bagi kasih syg ..tu la kau mtak simpati kat suami org..rasalah cantik sgat..aku rasa belom tentu kau isteri yg last..mudahan ashraf tu kawen satu lagi buat bini no. 3.. baru ko rasa camne dayana rasa.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  163. […] (GOSIP)Wajah Wan Sakinah Yang Dikatakan Bakal Isteri Kedua Ashraf Muslim? (259) […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0