Written by AbangNara | May 22nd, 2009

sari yanti

Buat mereka yang belum lihat gambar perkahwinan pelakon Sari Yanti ini, kami sarankan ada pergi layan gambar-gambar tue dulu. Untuk makluman anda, Sari Yanti baru aje selesai buat satu pembedahan membuang sesuatu yang tak patut ada di badannya.

Kesian betul kat dia nie. Dah la nama tengah naik, baru jadi bini orang, tiba-tiba sakit sampai kena pembedahan. Tapi Sari Yanti tak bagitau pulak apa sakit dia. Maybe memalukan sikit kot penyakit dia nie.

Kami ingatkan dia sakit teruk sebab bersenam lebih sangat di waktu malam. Maklumlah pengantin baru. Apa-apa pun kami doakan Sari Yanti cepat-cepat sihat dan shoot drama bebanyak ek.

59 responses to (GOSIP)Sari Yanti Sakit Apa?

  1. missmyra says:

    dulu ingat kan dia ni umur 20thn,npm muda je,hehee…

  2. ANne says:

    oic…kecianya diaaaa……
    hye sume….;’)

  3. ANne says:

    dia kena buasir agaknya la……

  4. tanpa nama says:

    sakit hal-hal org pompuan kot

  5. Kak Su says:

    Semoga cepat sembuh. Rehat banyak2 ye..

  6. eclipse says:

    aku dah tau dia sakit ape….SAKIT HATI…..hehe…sbb sememeh(memey) kaco laki dia.

    • tyrabanks.. says:

      kalu sakit hati, dia buang hati pulak ker?? xlogik2.. pikir lagi….emmmmm….

      • bahulu hangit says:

        selalu org kawen yg ade operate2 ni ade sesuatu dlm rahim die kot…msti ssh nk ngandung..pas tu buang bru senang nk melekat..aku pn kot2 jer

  7. now_tea_boy says:

    mayb dye sakit tetek kot

    • bahulu hangit says:

      kot2 die sakit tekak sbb nk test jd penyanyi cm nabila huda ngan liyana jasmay tu…rupe2nyer sore die xsedap…pas2 la kene operate…my be operate tekak..

    • now_tea_boy says:

      ermmm….logik2,yela..pas kawen kan kena guna tenaga banyak siang dan malam…

    • koko says:

      oit…hahahah..ape la ko nie….

  8. iu says:

    sakit ape la tu kan..sian nyer siap kene wat pembedahan lg

  9. badboy says:

    tah2 pembedahan buang tahi lalat..kat dada dia ada taik lalat aku ngok.hu3…

  10. keliwon says:

    aku kan…kalo tengok c sari yanti nih…steam jeh….napsu aku meluap-luap…geram nak ratah-ratah je rasanya..nak gomol-gomol dan yg sewaktu dengannya…ermm….yummyy!!!tapi sayang dah kawen..huk..huk..huk

  11. Lovelyvic says:

    sakit kepala aku kalau baca statement lelaki bernafsu ni… takde kije lain… dalam kepala ingat benda tu je…

    Aku rasa ada ketumbuhan kat rahim kot..
    endeometeorosis…. sakit senggugut yang keterlaluan.
    Agaknyala..

    • tyrabanks.. says:

      nympah btol aku kat statment jntan2 gatal merelo ni..bpk kpda segala ulat bulu la tu…. rasa nak sepak2 je.. ………………. “membuang ssesuatu yg xpatut ada dibdnnya”..tah2 kanker kot.. mintak2 jgn la, kalu betoi, siannyer la hai.

    • bobolia says:

      sengal …dah nama pun lak(ni kira lelaki biasa jei mmg la camtu normal la…..lagi2 bila ada pompuan x reti tutup aurat…mmg masyarakat porak peranda

  12. mcD_Kfc says:

    comel nyer sari yanti…..
    cpt2 sembuh k…..

  13. bobolia says:

    aku dengan yakinnya tau dia ni sakit apa……dia ni sakit ketiak …..sebabnya terlebih pakai ubat ketiak rexona yg banyak bahan kimia yg bahya utk kesihatan………………maklumlah baru nak jadi model iklan

  14. garfield_82 says:

    tah…aku pn benci jantan merapu…meluat…rasa nak loya tekak aku ne..konon2 nya cam lawak,padahal xtau orang meluat

    • bobolia says:

      adakah lawak yg terkena kat kebodohan seorg pompuan baru nak kira meluat???

      • Lovelyvic says:

        itu bukan kebodohan seorang perempuan tapi nafsu serakah lelaki yang tak kira masa… tak bertempat…
        eiii…. geli nyer…
        lelaki gini patutnya kena anto pusat pemulihan akhlak cepat2… kalau dibiarkan bersepah….. makin banyak pmpn jenayah rogol.

        • bobolia says:

          macam mana pulak dgn pompuan yg pakai seksi2 dan menimbulkan huru hara dalam masyarakat…..? takkan tak kena hantar pusat pemulihan akhlak?

        • Lovelyvic says:

          tak….
          pmpn camtu kita kena belikan dia kain yang semeter RM1 kat kedai tu… cakap.. “saya ingat awk takde duit nak buat baju, tu yang saya belikan wat tambah2. Kesian tgk org2 susah pakai compang camping camni.”

        • tok batin says:

          wakakakakkaakakkakakaaaahhh!!!!

          ni la stetmen paling menghiburkan penah aku bace seumur hidup akuu!!

  15. apa kata ko beli dulu kain tu,confirm muka ko jadi top masuk paper muka depan,nanti glamor beb..cepat la beli aku nak nengok ko jadi glamor…wakaka.

  16. tyrabanks.. says:

    masa sek men dulu, cikgu aga penah ckp..”pempuan yg jahat, utk llki yg jahat, pempuan yg baik tuk llki yg baik”..smpai skrg aku dok pikir kbenarannya.. sebab aku rasa bnyak yg sebaliknya.

    • bobolia says:

      jgn tgk luaran je…mana tau dalaman dia lain skit……………………….mmg btol pompuan baik utk laki baik dan sebaliknya……

  17. singa ganaz says:

    makin besar plak aku tgk kopek dia bila lepas kawen….

    buat pembedahan pembesarana tuh kot…. haha…

    • ikan kaloi says:

      hish…gatal gak singa ni rupanya.. nk kena tarik misai tu baru tau

      • DelimaSaraa says:

        adoooooooooooooiiiiiiiiiilarrrr korang niiiii…knapa lak terlebeyyyy gatal yek??

        • bobolia says:

          sebab persekitaran sekang banyak dengan pompuan terlebih bukak …..bukan semua laki boleh tahan …..kalau semua laki boelh tahan x da lah kes rogol

    • azza azman says:

      ko gatal eh??? bleh x ko doakan die cpt sembuh? klu sedara maro ko sakit org ckp cm tu ko marah kan??

  18. Salsa says:

    Kerja malem jangan seru2 yanti kan kacian tu teruk

  19. kisahsensasi says:

    hmmm….memang body minah mengancam sungguh….

  20. ohmelayu says:

    buang apa yek..

  21. ija says:

    hai…………… kt cnie bdk bru k?

  22. ija says:

    benci teng0k laki bernafsu lebih nie

  23. lola says:

    rasanya pembedahan cyst (ketumbuhan) kat dalam rahim kut…. kekadang kalu ader cyst, mmg susah nak hamil. Tp skarang dier dah preknen kan? hehe tahniah

  24. shah says:

    biarlah itu menjadi sebahagian rahsia kehidupan tak perlu lah fikir tentang penyakit orang cukuplah sekadar mendoakan kebahagiannya

  25. Arline Bali says:

    Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

  26. Awesome post, hey I found this post while googling for lyrics. Thanks for sharing I’ll email my friends about this too.

  27. Thank you for present highly wonderful informations. Your internet is fantastic, I am happy by the material which you have on this blog. It exhibits how very well you have an understanding of this subject. Bookmarked this page, will arrive again for a whole lot more. You, my close friend, I observed just the details I already searched all over the place and just couldn’t obtain. What a perfect web site. Such as this web page your site is one particular of my new favorites.I such as this info proven and it has provided me some type of contemplation to possess good results for some purpose, so retain up the decent work!

  28. Hi, i just thought i’d post and let you know your blogs layout is really messed up on the K-Melonbrowser. Anyhow keep up the good work.