Written by AbangNara | August 4th, 2010

kak engku raja azura bercerai

Tak ada angin tak ada ribut tiba-tiba terdengar berita yang kononnya Raja Azura atau lebih dikenali dengan nama femesnya Kak Engku dikatakan bakal bercerai. Ini semua disebabkan ada kes sebutan berkaitan dengan Kak Engku di Mahkamah Syariah Shah Alam.

Sememangnya sebutan kes tersebut wujud tapi tak tahulah untuk kes apa. Kami rasa bukannya kes bercerai. Sebabnya kami dah ushar-ushar Facebook Kak Engku. Nampak masih mesra dan gembira bersama suami tercinta. Siap cuti-cuti di Port Dickson lagi minggu lepas. So tak logik la tiba-tiba nak cerai kan?

Kami memang suka sangat-sangat dengan Kak Engku jadi harapnya perkhabaran ini sama sekali tidak benar. Harap-harap jugak Kak Engku dapat tampil ke hadapan dan bagitau kisah sebenar. Jangan buat peminat tertanya-tanya.

Kalau anda nak jadi fans Kak Engku di Facebook, sila pergi ke Facebook Kak Engku.

41 responses to (GOSIP)Kak Engku @ Raja Azura Bakal Bercerai?

  1. lalalalalalala says:

    ala..jgn la bercerai…sayangilah rumahtangga …hopefully KE & hby bersabar dgn dugaan

    0
    0
  2. lady's says:

    a’ah la husband u 2 kan handsome pew kurang nye.. u 2 look very loving jew dlm gmbar nie. that imposible u nak bercerai.

    0
    0
  3. pak Imam says:

    janganlaaa buat cerita gimik yg dasat-dasat, semput nafas pak imam. sesungguhnya perkara yang halal paling dibenci oleh ALLAH ialah cerai ( dosa kalau buat tapsiran silap.)

    0
    0
  4. Ish dh la dekat Ramadhan ni, doa2 agar ini hanyalah gosip semata2…hrp2 xde perceraian ye bulan2 Ramadhan ni…berkat hidup sekeluarga.

    0
    0
  5. bahulu_rangUpp says:

    betOl ker nieyh????

    0
    0
  6. milixs says:

    ish..jgn…mudah2an kabar hangen jer

    0
    0
  7. […] Read More: Beautiful Nara […]

    0
    0
  8. appledia says:

    Cerita cerai…lagik??
    Adoila…

    0
    0
  9. Fact-oriented Person says:

    Udah2 le dgn bercerai ni…tak perlu ditambah lagi jumlah perceraian di kalangan artis yg dah bercambah tu..

    Harap2nye ke mahkamah atas sbb nak buat faraidh je..

    0
    0
  10. Reena says:

    Harap2 semuanya ok.

    0
    0
  11. kazen kepade kaze kak engku says:

    sebenarnya, kak engku ni dengan suami mane penah bhagia. husband die pemalas. nk keje malas. jage anak2 malas.

    buat2 bahagia depan org je~

    0
    0
    • SWEET says:

      TU LA ARTIS NI BYK NYA BERLAKON\ JE BAHAGIA

      BIASA LA MULA2 NAFI

      KEMUDIAN JADI KENYATAAN

      0
      0
    • dewasa says:

      jantan apa la malas, dah berumahtangga tu semua kena sama2 pikul. tgk isteri orang semua nk jadikan contoh kat bini tp mcmana suami orang tu elok xnak applykan dekat diri sendiri, tau nak isteri jer elok…

      0
      0
      • Fact-oriented Person says:

        Blum pasti btul atau idak dakwaan semua tu..yg tau ialah mereka sendiri & Allah..hal rumahtangga ni memang kompleks sbb ianya antara kedua2 pasangan suami isteri semata2.. Jadi sbrg dakwaan tanpa bukti boleh jadi fitnah, wal’iyaazubillaah.

        Maaf, tapi harapnya dlm isu siapa punca & sbb semua tu blum pasti sbb blum berlaku perceraian antara diorang. Hopefully any speculation in relation to them should now be brought to a halt.

        0
        0
        • futuremg says:

          bio benau husband dia malas…kalo malas jgn kawen…jd org bujang kanker senang..nie tak org kawen nak ader anak, ko pon nak gak…sedeeeyyyy…dasar haus di aidilfitri lar spesis jantan nieh..(pnjam azwan ali nyer ayat..)

          0
          0
        • mys abby says:

          agaknye sbb kak engku dah byk duit kot..tu yg husband dye jadi surirumah tu..(klu slh mintak maap)

          0
          0
  12. mahazan says:

    emm tapi biasanya ,,kalu gosip2 ni biasa ada sedikit sebanyak betulnya…tapi apapun kita harap kak engku kesayangan dapat cari jalan penyelesain yang terbaik dalam menyetelkakan hal rumah tangga ni.lagikan lidah boleh kene gigit heheh

    0
    0
  13. mat jahar says:

    bginila akibatnyer klu agama dh jd bhn senda grau,……

    0
    0
  14. cili says:

    hrpnya gosip je lah bkn kenyataan. minta di jauhkan.

    0
    0
  15. apa2 ajer says:

    Agaknyer minta nasihat jer kot… Nasihat camner nak lebih mengukuhkan hubungan suami isteri… Jgn buat spekulasi larr…!! Think Possitive..

    0
    0
    • cik paah says:

      a’ah kak zura n husband dia pg minta kaunseling ja…minta pndgn dr owg yg lebih arif tok hal2 yg mereka xpasti…kita minta sumanya bek2 sudah la…

      0
      0
      • Fact-oriented Person says:

        Bukan kaunseling..diorang ke mahkamah kerana RA dah failkan permohonan cerai di mahkamah rendah Syariah…

        0
        0
  16. mekngoh says:

    bkn mintak nasihat lah.kt kaunter mahkamah syariah ada tulis nama kak engku ada perbicaraan aritu.xkanla mahkamah nak tipu kot.kes apa x pasti pulak….

    0
    0
  17. hmm ade hal lain kot kat court tuh…lama dah kawen, ank pun dah besar, sayang le klu bercerai…

    0
    0
  18. cermin mata says:

    naik court je cerai hehehe sayangilah rumah tangga anda

    0
    0
  19. xyah la cerai….dah muak dgr pasal artis cerai2 ni…

    0
    0
  20. rahman says:

    mungkin dah tak ada jodoh…..

    0
    0
  21. uda joha says:

    bila dgr suara kak engku dlm radio,langsung mcm x de masalah ,jd elakkan lah penceraian..sbbnya kak engku selalunya menjadi juri yang hebat dlm menyelesaikan masalah pendengar…

    0
    0
  22. sasaw10 says:

    kak engku…jgn la buat cerita mengejut-ngejut ni, debak debuk jantung…elakkan lah perceraian itu..

    0
    0
  23. lalalalalalala says:

    appy sgt bile dgr suara KE pg td…rasa klu KE xde..x best sgt…KE pun profesional dlm keje…

    0
    0
  24. pening says:

    kalau boleh selamatkan rmhtangga tu..cubalah, kesian kat anak2 yg msh kcl tu…mereka perlukan kshsyg & perhatian ibu ayah dia..tp kalau da setakat ni jodoh dorang..kenalah redho…semuanya ketentuanNya…

    0
    0
  25. canteksss says:

    ape pun,dorng mesti ada masalah dalaman.. xleh nk salah kan satu pihak je…. x semestinya laki slalu salah, maybe sikap2 pompuan ni boleh menyebabkan lelaki cenderung buat sesuatu yg x di sukai hingga menyebab kan keretakan umah tangga…. wish u all happy…

    0
    0
  26. Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    0
    0
  27. Shawna Wipf says:

    Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    0
    0
  28. Legalsounds says:

    I wanted to thank you for this great I definitely loved every little bit of it. I have you bookmarked your site to check out the latest stuff you post.

    0
    0
  29. Legalsounds says:

    I can see that you are an expert at your field! I am launching a website soon, and your information will be very useful for me.. Thanks for all your help and wishing you all the success in your business.

    0
    0