Written by AbangNara | October 19th, 2009

azizah mahzan

Terkujat jap kami terima satu info yang cakap Azizah Mahzan pernah berkahwin dengan Nasir Bilal Khan. Tapi tak lama la. 3 bulan jer diorang kawin pastue dah bercerai. Betul atau tidak tak tahu la nie. Tapi rasanya betul la kot.

Tapi misteri gak kenapa kawin sekejap sangat. Hmmm. Mungkin ada masalah dalaman kot. Tak sangka betul Azizah Mahzan adalah janda Nasir Bilal Khan. Serious kami masih terkejut sampai sekarang.

Nampaknya masih banyak yang BeautifulNara kena belajar sebelum boleh jadi blog gosip artis yang paling hangat dan sensasi. Sepatutnya kami patut tau gosip nie sebab Azizah Mahzan adalah salah seorang dari artis idola kami. Maafkan kami Nek Jijah.

45 responses to (GOSIP)Azizah Mahzan Pernah Berkahwin Dengan Nasir Bilal Khan?

  1. rosh says:

    pernah dgr..rasa2nya btul

  2. virgo says:

    yer ker………
    mcm x caya jer………
    bila die org nikah!!!!

  3. violet says:

    ye meh??
    emm wat ever r..
    huhu

  4. Rose says:

    aik…takkanlah BN tak tau? ada dalam artikel Harian Metro tahun ni. Masa tengah kecoh-kecoh cerita Azizah, pastu ada pulak HM kuarkan cerita Nasir dengan anak-anak. Tak silap rasanya masa HM cerita Nasir hantar anak dia belajar sekolah pondok.

  5. Penari Poco2 says:

    alaaa…aku dah lama tau pon, dier nie mmg janda nasir bilal khan…

  6. cinta qaseh says:

    yer lah…aku pun dah lama tau…
    tapi member2 lah yg cerita…

  7. azizan4444 says:

    minah ni bt i xley tdo mlm la..minah ke nenek?hahaha

    pna dgr..harap2 btol la tu…hahahas

  8. lanToK LeW says:

    lorhhhhhhh….yeke?? x taw la pulak…huhuhuhuuhuhuhu….x pernah dengar laa pasal hal diorang kahwin nie…huhuuhuhuhu

  9. pening says:

    Agaknye Nek Jijah ni terlampau ‘panas’ kut….tu yg Nasir tahan 3 bln je…alahai..whateverla nek jijah oiii….

  10. shin says:

    bkan jamal abdillah ke?? ke nasir?? hmm xigt laa…

  11. pinkypanthers says:

    dh lama taupun……….

  12. LaLuNa says:

    lorrr bang nara ni..mende dah lama la… baru nak terkujat..!!

  13. isha says:

    nek jah smua dia nak try

  14. mimi naim says:

    i pun terkujat jugak u..tp kelakar betullah yula & kechik..smpai i tergelak sorang2..tp..betul ke..x prnah dgr pun..yg i tau nasir kawin dgn org kedah..

  15. AMYA says:

    ALA….CITE DH BASI…MEMANG DEA ORG PENAH KAWEN DULU LA…

  16. kak aNIe says:

    Akak pun pernah dengar dulu…tapi masih lom dpt dipastikan betul atau idak…sebab dah lama dah cerita ni…

  17. rahsia says:

    dah lama mak tau nok….. tp cukup ler 3 bulan kalo jadi mcm pemain bad………tn malaysia beberapa i je lagi malu… upppppppppp/// mak dah tersalah cakap ker…..

  18. CuNnnn says:

    Aku dengar pun cam gitu juga
    dia nih janda nasir bilal khan
    betul ke?

  19. noza says:

    ini bukan gosip la…ini mmg betul…Azizah ni mmg janda pada Nasir Bilal Khan…dah lama dah la…

  20. Zaza Muhammad says:

    lorrr ye ke…tatau plak aku.. isk isk isk

  21. mamacun says:

    dah brape hubby akak ni ekkk
    takkan kawin 3 bulan je….

    p/s : madu habis sepah bersepah-sepah

  22. kikilala says:

    macam2…dunia nak kiamat

  23. peahjane says:

    nasir kawin dgn org kampung ceq la lepas tu…bagus bini dia yg skrg pakai tudung lagi

  24. LumiGlow says:

    biao betullll.macm x caya.nak tengok bini sekarang lah.anak nasir tu berapa ha?

  25. SYIKIN says:

    TAK TAU MALU BETUL..

  26. appguaq says:

    org guar chempedak kedah… buka kdai mkn kt sni… anak 3org.. 2 laki sorg pmpuan… dkt ja ngn umh aku…

  27. santa says:

    ri 2 jumpe nasir bilal khan kt aneka.gurun
    hensem la

  28. Eeeeeee……. tak kan le Abang Nasir Kawin 3 bulan????? 3 tahun kot.

  29. doomvein says:

    Eh,..muke macam dah macam steven tayler aerosmith la ;)

  30. hantu kelala says:

    Hai ko orang ni apa ye.udah le nak selak tapih orang,bila kita mengatakan aib orang tidak heran aib diri terselak dengan sendiri.Ini bukan cakap saya,saya hanya mengingatkan saja. kita doakan nenek itu sedar diri dan pulang ke jalan benar. Ini pun ujian ke atas umat Islam,agar sesama Islam melihat kelakuan dia itu sama ada menegur dengan cara baik atau mendoakan dia.Nak panjang dan gali aib dia itu buat apa,dosa kering.lebih baik tidor.

  31. husin,mon..... dan jin pakai t0ncit says:

    yeke….???

  32. Mama says:

    Saya meminati Azizah Mahzan. Lakonannya ada kelas dan dia cantik. Bak pakaian ni yang saya kecewa sangat-sangat. Kenapalah seseorang perlu mendedahkan tubuh terutama bahagian dada dalamaapa acara sekalipun. Biarlah `makhluk’ di barat sahaja berbuat demikian. Kita boleh bergaya, tapi janganlah nak tonjolkan pulak.