Written by AbangNara | February 3rd, 2010

awal ashaari kawin

Dalam diam ada khabar angin yang bertiup menyatakan Awal Ashaari sudah pun mempunyai kekasih hati dan bakal berkahwin pada tahun hadapan. Menurut sumber (forum CARI), Awal dan bakal isterinya sudah agak lama mengenali antara satu sama lain dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk bernikah.

Adakah gosip yang disebarkan ini hanya untuk cover line kejadian buruk yang berlaku pada Awal semasa  akhir tahun 2009 hari tue ? Sejak menjadi orang keempat dalam tragedi cinta Linda Onn, Fahrin Ahmad dan Scha Al-Yahya, imej budak baik Awal selama ini agak tercalar.

Tapi kalau betul lah Awal memang dah nak berkahwin, kami nak jadi orang pertama ucapkan tahniah kepada dia. Mungkinkah Awal bakal berkahwin dengan Scha? Rapat semacam jer dua orang tue sekarang nie. Nak taknak kenalah tunggu tahun depan kan? Lambat lagi tue.

35 responses to (GOSIP)Awal Ashaari Bakal Berkahwin Tahun Hadapan

  1. za says:

    dgn siapa agaknye ye?

  2. minah bibir merah says:

    yerk…x minat kat dia…

  3. Zaza Muhammad says:

    tahun depan? lmbt lai, lain le bulan depan ke, minggu depan ke…. mcm2 leh jadi oooo… la ni baru msk bulan february….

  4. ayn says:

    ala….sape jer nk kawen ngn dia…

  5. Qiz says:

    Err…
    Budak baik ker?

  6. Geli Hati says:

    TAHUN DEPAN
    FUUUHHH LAMBAK LAGI

  7. Geli Hati says:

    DGN SCHA KE?
    SCHA KATA AWAL ORI

  8. kecum says:

    lantakle korang yg nak kawin …yg penting pas.kawin nnt jgn plk kuar cbuk nak cerai plk

  9. Piston Pecah says:

    hahaha….
    kahwin betul-betul ye…jangan kontroversi jek….

  10. BlackBerry00 says:

    100% tak minat mamat ni
    dunno y..
    ever since dye ni muncul dlm
    industri hiburan malaysia
    mmg tak minat….

    FUHHHHH………….

  11. aries april says:

    ayt tu klkar la babg nara..
    hhuhuhu..
    ayt dlm klmbu tu…
    :-)

  12. manjalara says:

    tak ingin nak dgr kisah dia ni, aku dgr citer dulu dia ni G……betul ke?

  13. mama says:

    dua2 x minat….dh bt perangai burok tu lg laorg x suke..
    bertaubat la dik…sblumtrjd bendayg lebih dasyat lg

  14. mama says:

    bila perangai dh burok…
    selamanye org akan pndg burok
    luar dan dalam…
    siape setuju dgn mama????

  15. maria says:

    pernah gak dgr dia ni G..tp xtahu la betul ke tak..xberani nk judge lbih2..dia ni ok la,berbakat gak jd pengacara n pelakon..tp boring la bile dgr mcm2 gosip n kontroversi pasal dia ni..hmmmm

  16. yana says:

    senior2 bn,camne nak ltak gmbr cam korg??

  17. lentik says:

    tahun depan??? masih panjang lagi perjalanan tuh. ni bru bulan Feb. huhu mesti nak cover line nie. tu la elok2 dgn imej baik buat hal… awak tuh bru je nak naik. la ni dah nampak jalan2 menuju kejatuhan….

  18. Duniaku says:

    kesian kat perempuan tu wakakaka

  19. pinkypanthers says:

    eleh lambat lg…
    mcm2 leh jadi…

    • kEcEwA says:

      btul3… mcm2 leh jadi.. ble keje ngan aktor/aktress lain, ada la gosip lain plak.. bertukar la plak pasangan.. musim berganti, rancangan berganti, pasangan pn kne la berganti.. itulah adat artis2 kiter..

  20. selamba says:

    betul tu .siapa lah nak kawin dengan di siapa yg kawin ngan dia tu memang kesian.

  21. nicolekidman says:

    sapa gurl 2 ? betul ker dalh lama kenalll……….. perghhh caya laa babe………… zuuusssssssssssss

  22. nicolekidman says:

    sapa gurl 2 ? betul ker dalh lama kenalll……….. perghhh caya laa babe……….

  23. lalo says:

    hai… kalau dah cantik atau hensem, semua tak puas hati. selagi boleh nak highlight kan keburukan diorang, walaupun org lain yang tak hensem/tak lawa lagi buruk perangai dari diorang.

    ni lah org kita… takleh org cantik skit, mesti tak puas hati