Written by serenity | January 12th, 2012

Pelakon ini kelihatan semakin melaram sejak kebelakangan ini. Orang kata hati kena muda sentiasa gittteeww. Menurut Mangga Online, Rozita Che Wan telah tampil dengan apa yang kami panggil ‘gaya remaja’ di majlis ulangtahun kelahiran seorang pelakon bernama Ryzal Jaafar di sebuah kelab baru-baru ini. Sekali pandang tak ubah seperti pakaian anggota kumpulan wanita K-pop.
Sebenarnya riak wajah Cik Ta hampir sama saja di kebanyakan gambar. Masa dia mengacara pun riak wajahnya begitu juga. Mungkin atas sebab itu beliau sering tampil dengan gaya berbeza di kebanyakan acara kot? Tapi tak nampak pula kelibat Zain Saidin di majlis ini, mungkin ada tapi tiada di gambar atau mungkin dia sedang sibuk. Apa-apa pun gaun remaja Cik Ta memang cantik, kan? Kan? Kan? Iyokan yolahh. Har har har.

393 responses to Gaya Remaja Rozita Che Wan Di Majlis Ulang Tahun Pelakon Ryzal Jaafar

  1. wahhhh besarnya tetek.. :D

    gila dok kepit dengan laki muda la che ta neh.. #aptb

    0

    0
    • aku hantu TV says:

      oh mak…..terkejut boboi….nightmare huhuhu ::
      =(

      0

      0
      • Liyana Lunia says:

        amboi cik ta, putihny kulit awak #iJelly

        0

        0
        • jah kaki gosip says:

          nie la gaya org tua yang jenis xsedar diri… geli dowh!

          0

          0
        • Masamnyaaa.. bau ketiak abang Nara says:

          Buruknya kalau perempuan pakai baju terdedah2 mcm ni!!! bajet seksi sgt!! uwekkkkkkk! xde lelaki selera nengok kau Rozita!!!

          0

          0
        • suke milf says:

          spe cakap xder laki selera tgk..aku suke, aku selera je..
          mmg aku suke tgk rozita ni..wlpun aku 25 thn..tp mmg taste aku pompuan² milf mcm rozita ni lah..hot giler..arghh geramnye tgk…!

          0

          0
        • aaron aziz comel says:

          skali pndg mcm dahlia tetek lah! :)

          i loike kak ta ni….perasan muda….duk tropong datok2! Kot2 ada yg bekenan…..hahah! puih

          0

          0
        • AKUUUUU says:

          giler seksi mak cik ni!!!!!

          0

          0
        • wei, wei….. nasihat elok2lah kak Ita tu. guna bahasa cam gampang , makin pendek la skirt dia.

          0

          0
        • minat lagu2 kpop says:

          tiga je nak puji, kulit dia cantik, baju dia cantik dan kena dgn badan dia tapi seksi sgt kat bwh tu,maintain lawa dan body pun mantap utk akak/auntie seusia dia lagi2 dah beranak pinak,itu sudah dikira wow!untung org dpt jenis2 pandai jaga fizikal camnie..
          cuma semua tu dah xnmpk,nmpk yg buruk je dek sikap dia yg dikatakan xsedar diri dan xtakut Tuhan dan memalukan anak2 yg dah besar dan bla bla bla..

          cuma heran,dia pakai baju tertutup, nanti cari bahan lain pulak nak kutuk. dia pakai baju seksi lagi la ada bahan nak kutuk. setau aku,kalau org yg dah keterlaluan dikutuk, xde keikhlasan nak menegur sbb tujuan sbnr nak puaskan hati yg benci, lelama dia dah xpeduli ape org cakap,dia pun dah perasan setiap apa dia buat mmg sampai bila2 akan ada yg xkena dan akhirnya dia buat apa yg dia sng hati nak buat tanpa fikir ckp2 org dah.
          org xsuka mmg lg terbakar la tngok,yg dia hepi2 je mana dia kisa org nak nyampah ke ape yg pnting dia sendiri rase senang.
          perempuan semua mmg nmpk cantik xkire usia berapa pun.bukan janda dan bujang je nak melaram,isteri2 org pun sama.bila dia dikatakan bergaya itu ini pasal nak cari dato,isteri2 dato dan isteri2 org2 kaya melaram tu nak cari sape pulak?bnyk je isteri org berada lebih seksi dr cikTa ni..Dato pun bkn semua kayaraya..ntah2 cikTa ni pun takut nak dkt dato,jumpa je lari,bwahaha,nnti org tuduh dia pikat dato plak kang..
          semua nak nmpk cantik.yg cantik lg la leka sbb dia tau bila pakai ape pun,akan nmpk cantik.

          cuma lagi la bagus kalau kita nak cantik dgn cara betul.nak cantik dgn pakaian yg elok.bnyk pakaian dan cara utk kita nmpk cantik,bkn pakaian seksi saja.cliche dah ayat2 tu kan,semua org tau.hehe.
          w/pun cik Ta mungkn dah xpduli ape org ckp,tp nanti cik Ta mesti fikir apa terbaik utk diri dan family dia,apa dia buat nnti,baik buruk dia jgk yg dpt.mesti la kita nak hadap perkara yg baik2 je kan,harap pasni cik Ta boleh jaga diri dan maruah elok2 ok..

          0

          0
        • minat lagu2 kpop says:

          correction## perempuan semua mmg Nak nmpk cantik xkire usia berapa pun.

          0

          0
        • botol air says:

          Dia ni ada msalah kekeliruan identiti ke?? sekarang bru ak pham mksud orang tua x sdar siri…tanjat maimon !

          0

          0
        • leon says:

          kenapa lah mak cik ta pakai gini…..makcik ta nampak tua dgn baju canggini..mak cik ta…semua teguran bukan kerana jeles..tp kasihan bila org tua akal nya tak reti nak tua …

          0

          0
        • hehe says:

          tang mane yang geli nye..sedap je memandang..siap bole imagine rozita mengangkang..pap..pap baunya

          0

          0
        • This&That says:

          She is just a old barbie doll. Enuf said!

          0

          0
        • narcissa says:

          dah tua bangka tapi fefeeling macam 16 tahun. seram tengok.

          0

          0
        • neehala says:

          She is just an old barbie doll. Enuf said!- betulkan grammar a dan an… heeee… jgn marah tau… btw, she’s really an old barbie…

          0

          0
        • This&That says:

          Yeah, i realize that but then i ignored because does not want to end up wif repeating comments.

          I used to be a Grammar Nazi, then i took an arrow to the keyboard.

          0

          0
        • hitler says:

          I DO NOT want. bukan DOES NOT. grammar nazi? sure..

          0

          0
        • ayu says:

          dia bukannya BUDAK KECIK yang semakin ditegur, dia malu dan makin pendek…

          Dia dah tua, kalau anak dia tak paham ditegur tu aku pahamlah..

          Ni memang spesies tak TAHU MALU dan bodoh bertingkat2..geramnya aku!

          0

          0
      • aku says:

        gegirlpn tanjat gak..ingtkan antu kak limah..huhuhu

        0

        0
      • kak milah says:

        wah.! awat pendek sgt skirt tuhhh…

        0

        0
      • komen standard Rozita : “Kami masih berkawan dan sedang mengenal hati bodi.”

        0

        0
      • joyah says:

        emak sapalah nih..kalau aku jd anak2 dia malu ngan cikgu2 skolah nak ngaku emak gini… takat freehair biasa aku x kisah lg, nih pakaian ngalahkan anak aku umur 6 tahun jek..

        0

        0
      • Abang Long (KL gua pegang) says:

        X padan dgn da tue! bwk2 lah ttp badan 2 cik ta oi.. abg long tgk pon, lemau je..

        0

        0
      • makcik k-pop says:

        hamoiii…pakaian mcm org gatai tuttttt ja aku tgk….

        0

        0
    • Mona says:

      Neves tengok Rozita Che wan ni.

      0

      0
    • tetikus says:

      alamak ai..kena ke tayang lutut..tak cantek pun lutut tu..

      0

      0
      • sarah_nina says:

        aku kesian kat dia ni.. umur dah dekat 40 pun masih belum dapat kesedaran ..

        0

        0
        • jimmy says:

          org tua2 ckap..tp org tua tempat aku la kan..xtau kat tmpat org lain.. org klau umor dh masuk 40 tp msih xberubah..smpai bile2 la pragai xberubah…

          0

          0
        • huahuahua says:

          penah dngar gak…sebb ati mcam da keras a kalu da thap umo tu…x silap aku la…da x bley nk terima teguran da…lebeh kurg gitu a yg aku dgar..tpi tu la kan hdayah Allah,bila Allah nk kurnia,dia kurniakan gak…klaka lak aku tgok set2 yg kubo dok panggel neh…maken lame maken menjadi2,,byak artis muda2 berlumba2 ubah penampilan,kembali ke pangkal jalan yg tua2 neh…..da nk dekat ke hujung usia maken jaoh lak langkh nya….geleng kepala je la aku nengok peha tua tu terdedah sana sini..x tau nk ckap pa…sbb da salu sgt dia berpakaian as if she is a teenager..wake up la sleepy head..aku tepuk gak dahi tu kang bgi sedar sket….buruk la MAKCIK pkai camneh…….

          0

          0
    • AnakAyam says:

      WOW….I LOIKE TO SEE…NK RABA2 BOLE?

      0

      0
    • CHEF WAN ABAH EKAU says:

      1. mmg la stiap gmba muka nmpk sama sbb muke da keras xleh nk sengeh, xleh nk mrah, xleh nk kemut…so plastik!!!

      2. ade aku kisah bdak berkilo pkai kt muka, tp kepala ltut berkarat mcm blkg kuali..skli hangus peha mcm sekor lgi tu bru tau..

      3. psal ape ltak beg celah kangkang, psal ape nk ttup? psai ape nk cover spender pink renda2 ko ni nenek? kate mude remaja kan, pkai spender pink..tnjuk p la keremajaan ko tu bangang..

      4. bulu mata palsu xpnh nk tgal, bulu hdung xnk tempek skli..?agak nye kalo tgal mata juling kot sbb sllu ade owning kt mata..

      5. psal ape kalo ade ank ikan yg jambu msti ade nenek kebayan ni? syahir, zain, rizal dll.. elok ko jadi mak ayam ler pompuan..sok2 ank ko jdi ape xtau ler..

      6. sape yg suh tgur n nasihat pmpn mcm ni baik2? xguna da, pintu hati da gelap..pmpn ni la slh satu ptanda kiamat nk dekat, slh satu punca malapetaka,
      sptut rejam jer..

      7. ko ni mak ayam slgi ko xdpt buru dato @ ank ikn jmbu slgi tu ko xkn bhenti kan..nafsu bsar, xpdn umo..high taste la sbb ko high maintanance..sengal!!

      8. berlakon keras mcm kayu, muka pun xde mimik, jd pengacara pun boring, baik ko duk uma la msk bekal ank bwk g sekolah..apalaaa…semak je nk jdi artis..adik ko lgi ok blakon dr ko..

      9. kalo aku MALU jdi ank ko, sok fmly besan pun malu ngok..tua nk jdi remaja..geli..muka tegang tgn berkedut, tetek besar dr kpala..da mcm cacat da..

      10. KURANGKAN KONTROVERSI TINGKATKAN PRESTASI…

      0

      0
      • Makcik Kantin says:

        mlm td aku mmpi dunia da nk kiamat….mmg rase mcm btl2 jer mmpi tu…waaa tkut nye

        0

        0
      • Anonymous says:

        dpt tau dr sorang ni (kaki kelab terkenal dkt KL) katanya Rozita ni sundal besar.. kalau dh kaki kelab ni yg ckp xtau la nk percaya atau tak.. tp bila tgk cara dia ni hidup, kita boleh fikir sendiri.

        0

        0
    • REDBLOODSNOW says:

      ko ni takde benda lain ke nak di fokus…hehe

      0

      0
    • abuya says:

      sedar diri sikit la hoi…. awak tu bukan anak dara lagi. umur pun bukan muda lagi. Bukan tak boleh berfesyen tapi biar lah sesuai dgn usia yg dh dekat senja tu….Kesian kan mak kat kampung dan juga anak2 yg dah meningkat remaja tu menanggung malu tengok awak tu berpakaian begini……

      0

      0
      • hmmm says:

        adooi…eeiii,..kesiannya la MAK CIK ta ni…hadooii…nak menampAKKAN ” MUda” tapi “KETUAANnya” lbh TERSERLAH…syabas diUCAPKAn….

        0

        0
    • kain dah mahal, tutup sekerat suda... says:

      tak cukup sexy lg tuh, pakai spenda je lain kali. hahaha. pendek bebenor. Isy, lgsg x kene dgn usia. ni la penjenayah fesyen. adoii~

      0

      0
    • saya cantik says:

      weh weh tokojot den tgk.. ni namo eh tak sodar diri, dah tuo buek caro tuo, kosian kek anak2 laki eh tanggung doso omak eh,.

      0

      0
    • perasanbaguih says:

      biola muke dia sama dlm setiap gbr pon…klu Bn nk tau dlm setiap gmbr pun muke cik ta lg cun dr bini Bn yg dok perli org je kjnye…camla dlm gmbr muke Bn ngn bini cun sgt…camla sempurna sgt..pigidah!!

      0

      0
      • biol tahap keldai kau ni.. says:

        meroyan ke apa dia nih.mana ada abg nara comparekan RCW dgn bini dia..mana sttment nko reka nih?RCW tak bleh nk dicompare dgn memana bini org laen.sbb dia satu badan penuh plastik..bini abg nara natural jer..lg bseri sejak2 ada baby dlm perot ni..sorang jer bleh dicomperekan dgn RCW..lady gaga.

        0

        0
    • khalifah allah says:

      pandai2 je jaga tepi kain org..diri sendiri pn tak betul,
      sedar wahai semua umat manusia setiap perkataan yg keluar dari mulut kmu e2 akan terjadi kepada kmu sendiri…xslh memberi nasihat tapi jgn smpai mengumpat kerna sesungguhnya mengumpat lebih kejam dri membunuh

      0

      0
    • Mr. Isap says:

      BESARRR TETEK DIE…. BESTNYE KALO DPT HISAP TETEK DIE… MUSTI BYK SUSU DOWH….. :D :P

      0

      0
    • Tanjat boboiii says:

      kalau mak aku pkai mcm ni,tw la aku nk mengajor mcm mana….

      makin lama,makin sexy die ni..

      0

      0
    • baby_cinta says:

      janda tua yang perasan muda mcm ni la jadinya…

      0

      0
    • mia says:

      malunya.. huhuh

      0

      0
    • ayu says:

      Aku tak kira, aku nak kutuk gak…
      Ni dikira MERELAKAN diri sendiri dikutuk sebab TAK RETI MALU, DAH TUA tu taknak tutup aurat ke…

      Kalau rasa tutup aurat tu susah, tak boleh sopan sikit?

      Tak malu ke pada anak2 [kalau tak reti malu pada Allah pun, malulah sikit pada anak2]

      TAK RETI MALU.
      MEMALUKAN KAUM WANITA JE!

      0

      0
    • Pakar Buah says:

      Pakailah pe sekali pun…anggun dipandang. Yg penting buahnye tetap segar megar, excellent size and outstanding shape..bukan senang nak dapat bini macam ni..boleh gile ni tengok2 selalu…RCW, body mu tetap pujaan lelaki2 kat luar…

      0

      0
      • lelaki kaberet says:

        pujaan lelaki kaberet mcm nko jerr.lelaki high-class ilmu agama dia,jijik nk pandang nenek susuk nih..

        0

        0
      • mys abby says:

        hensemnyer rizaaaaallll…………..suka3….=D

        0

        0
      • nini says:

        halah………..jantan2 apa tau…..tetek gelember kat blkng bra tu ko bukan nampak…….ko nak tau camner org nak nampak caantik n beso …baik ko belajor lagi………apa yg nampak luaran x semestinya sama ngan yg tersorok kat dalam…….

        0

        0
    • sukaati akula.. says:

      dalam banyak2 org yg korg kasihankan,aku sngt kasihan dgn AYAH che ta..ketahuilah che ta..masuk kubur besok,kalau che ta xingat hukum Allah,bahawasanya,4 lelaki yg ditarik ke neraka oleh Allah adalah 4 kategori lelaki..salah satunya,ayah yg tidak menegur anak2nya cara berpakaian,TETAPI jika ayah sudah tiada,walau si ayah seorang ustaz beriman,tetap ditarik ke neraka kerana anak perempuannya tidak menutup aurat.saya tidak kata che ta jahat,tapi bila kita sedar akan hal ni,sama2lah kita syg ayah kita…sayangla diri kita dan maruah diri…
      semoga che ta sedar…berpakaian begini hanya sementara…nanti smpai waktu,menangis tidak berguna lagi.wallahullam.

      0

      0
      • cherrina says:

        org2 yg suke komen kt BN ni bila ade je org komen guna kata2 kesat mcm si @chef wan abah ekau tu banyak je korg like eh..bila org komen ikut akal fikiran besertakan hadis dan surah sikitttt je yg like..manusia ni mcm budak remaja ..lagi ditegur dgn bahasa kasar lagi lah mmberontak..dh nama pun manusia, pasti ada kelemahan nya..terus terang aku ckp RCW sgt cntek pakai cmni..cuma bila dia dh mengaku dirinya Islam kena lah utamakan agama dr nafsu berfesyen..tp apa2 berdoa je lah agar RCW akan menjadi muslimah terulung suatu hari nnti..jgn kite yg mengeji RCW kat sini pulak yg masuk neraka nnti ..sekian

        0

        0
    • sukaati akula.. says:

      apabila satu dari nikmat Tuhan yang bernilai sudah ditarik..iaitu MALU..apabila malu sudah hilang dalam diri..byk keburukan akan terjadi.wallahullam..Che ta..insafla segera.

      0

      0
    • Akak Nak Juga says:

      kalau pic HD confirm leh nampak segala parut yg ada kt keting che ta nih…

      0

      0
    • Pak Nuar says:

      Tetek dia idaman semua jejaka dan suami2 di Malaya..kalaulah bini2 de pe yg dia de, tak lah cari lauk kat luar…hehehe..

      0

      0
    • Moshi moshi says:

      Buruk betul…dah mcm pondan dah aku tgk. anak2 dia pun msti malu.

      0

      0
    • Rozita tai haiwan! says:

      mkin tua…mkin xsedar diri!!! nampak sangat kurang kasih sayang jantan huhu….

      0

      0
    • jebat says:

      yg muda pn nak meraso jugak tetek pree beb…
      lembik skit takpe…papaya

      0

      0
    • anak menakan says:

      Jgn la dok kata cik ta dok gila bkepit ngan laki muda…. Cik senorita suri pun kalau laku pun nak bkepit@dkelilingi ngan org2 cun & hensem kan? Tapi dah x laku kot, nak wat camner kan? Tapi biasa la org kita ni, kalau dah jeles 2…. Org 2 cantik pun kena, xcantik lagi la kena….

      0

      0
    • ann nadiah says:

      apasal kurang ajar sangat mulut kau!jagalah mulut kau sikit.itu pon kau nak tegur.xboleh ke klau kau tegur bende lain.biarlah die nak bergaya mcm tu.yg kau sibuk sangat tu nape!die tu seribu sejuta kali cantiq dr.kau!yg lain2 tu urusan die dgn tuhan.kau jgn nak sebok hal org plak.menyibukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk jer!

      0

      0
  2. suehada says:

    buat2lah bertobat..anak2 tgk bt malu je…diorg dh bole bezakan buruk dan baik

    0

    0
    • jebat says:

      tu le pasat…
      yg mudo pn tengok sbb nak merasa geget papaya hampir busuk tu jek…barang preee…
      pastu di buang dlm tong sampah le

      0

      0
  3. ayam says:

    amboi ta padan dengan 1970 an

    0

    0
  4. erk says:

    perghhhhhhhh!!!~ peha …. walau atas da jatuh .. ni kalau pakai swimsuit mesti terbaekkk ni … perghh!!

    0

    0
  5. ennn says:

    mak aihhhh… tiup dek angin, terselak segala.. aduhaiii…..

    0

    0
  6. rotii says:

    adoiyai….seksa!!!

    0

    0
  7. no name says:

    giler pndek. skirt eh….

    0

    0
    • Mawar Desa says:

      Masyaallah…bukan ke baru balik umrah tahun lepas, knp pakaian seksi yg dipakai…ingatlah halal haram Cik Ta ooiii

      0

      0
    • mimilofa says:

      Rumah kata pergi..kubur kata mari…bdn dh bau tnh da….bawak2lh bertaubat…

      0

      0
  8. aaa says:

    x padan dengan umur orang tua ni. klu i jadi anak dia i malu kot :/

    0

    0
  9. awex gaban says:

    wahh bukan main…

    0

    0
  10. awek jambu batu mngadap ipad 48jam says:

    1st????

    hek2..cik ta cik ta oiiii..bila hg nk btobat????

    wat mlu org kedah ja…huhu

    0

    0
  11. cik sa says:

    putihnya kakiiiiii!! *muntah ijo*

    0

    0
  12. jejai says:

    1st..ade aku kesah?? hahahahahahahahahahahahahahahahahahhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhhhhhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaahahahahhahahahahahahahahaahhaahahhahahahaahhahahahahahahaaahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahhahhahahahhahahhahahahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  13. hazamon says:

    nampak peha? perlu ker? beratus2 laki bkn muhrim tgk? mcmna tuh?

    0

    0
  14. jiran nara says:

    hai.tk cukup kain agaknya RCW ni,dak mak2 dah tk sesuai lagi bepakai cm tu…

    0

    0
  15. pelik says:

    kak ta, maaf deh ckp. kak ta ni dh berumur, anak dh besar. Pakaian akak langsung ta sesuai dgn umur akak. Tade yg sopan sikit ka? at least tunjukkan contoh yg baik la as artis tua. ase kesian sgt dgn akak. maafla lau terasa.

    0

    0
  16. hellloooo says:

    dah tua ade hati nak pkai skirt pendek… kok cantik x pe.. muke setepek bedak.. malu la skit ngan anak2 oiii…

    0

    0
  17. hehehe says:

    ni bukan fesyen K-pop.. hampir nampak C-pop adala.. adoyai.. aku pon tak gamak nak bg anak aku pakai cmni.

    0

    0
  18. aku says:

    che ta nk lawan neelofa tu..korang apa tahu..huhu

    0

    0
  19. anasy says:

    drumstick. woo. mata saya nak terjojol tengok. orang lelaki apatah lagi, che ta, che ta, moga cepat berubah

    0

    0
  20. akonobita says:

    perghh tetek besar , peha pon putih .dpt gigit nie best hahaha

    0

    0
  21. nanana says:

    nasib baik air sunquick

    #ehyeke?

    0

    0
  22. Cida says:

    huyoooooo…. pendeknyeeeeeeeeee

    0

    0
  23. marballo_bear says:

    rumah kata pergi…kubur kata mari…..

    0

    0
  24. ADIK MU BUKAN ADIK KU says:

    HISHH..ANAK2 DA BESAR..XSEGAN KE KAKAK NI KAT CIKGU ANAK2 DIA KE..KWAN2 ANAK2 DIA KE..KENA LAK ADA BUDAK NAKAL TANYE PD ANAK DIA NI..eh mak ko tu suka tayang peha ke…MAW BERTUMBUK KAT SEKOLAH..
    HAIIII KAKAK OIIII.. UDAH UDAH LA MENYEKSI NI..

    0

    0
  25. tengok ja gambar ni terus ilang apa yg blaja tadi..
    demm
    hahaha !!
    :D

    0

    0
  26. meluat says:

    aku nk pkai dok umah mcm ni pon xgamak

    0

    0
  27. hanako says:

    cantek . . tp syg . .

    0

    0
  28. cik bulan says:

    aadoiiiyaaii..malu la sikit kt anak2 ko tu..malu la sikit kt artis2 mude yg dh bertaubat tu..ni yg dah berumur tak sedar2 diri…cukup2 la tu kak oi, mase untuk dok atas sejadah mngaji jee

    0

    0
  29. Innocent Girl says:

    Makin tua makin menjadi-jadi ! Tak malu kat anak-anak ker ? Cik Ta nie mang minat yang muda-muda erk..? Kelaaaaas taste kau.. >.<

    0

    0
  30. Opocot ! ternampak,eh tertengok !..

    0

    0
  31. Mimi says:

    Cik ta, umur awak tu lagi 1-2 thn nak masuk 4 series…buat2 bertaubat la…malu la sikit awak tu dah ada anak bujang remaja…neelofa anak dara bergetah tu pun rasanya tak berani nak pakai mcm awak…wht are u trying to prove my dear…pendek mcm mana skirt awak tu pun, org tetap ingat awak tu dah masuk 40-an….dah tuaaaa….lagi 10 thn je nak menopause….

    0

    0
  32. pencinta alam says:

    betis die besar pon ade ht nak pkai mini skirt….da mcm muka dalia teck pon ade dah aku tgk MAKCIK TA ni

    0

    0
  33. Innocent Girl says:

    Haish makin tua makin menjadi-jadi ! Tak malu kat anak-anak ker ? Taste Cik Taa yang muda-muda jer taw. Veteran sila berundur ! Kelaaas kau Cik Ta..

    p/s: kenapakah comment aku tak masuk nie !

    0

    0
  34. TokAli says:

    cik ta nak cari calon fresh2 ni…ha3

    0

    0
  35. Gula Gula says:

    Satu perkataan je sesuai untuk dia nih…

    Pelacur!!

    0

    0
  36. Peah Pekasam says:

    kak ta kita nih cuba menurut gaya ke majlis tersebut namun keterlaluan..masih banyak gaya k-pop kuiz tu yg sopan2..x gitu…cheq xkata depa kata….(^__^)

    0

    0
  37. hahahha says:

    remaja giler mak cik rozita ni…chanteqqq sgt (tgn di bahu mata ke atas)…..tau kenapa dia asik ngan laki muda jerr….sbb dia xpuas muda…

    0

    0
  38. pejam mata pekak telinga says:

    tgk leher dia..dah melayut..isk..isk..ape daaa…malu tu kan separuh dr iman..kak..x sesuai dah..yg pakai mcm ni usia belasan tahun..but u?? even nampak cantik..but semua org tau ur age..mcm x puas muda tau x?? pakai tutup lagi cantik..mmg dah cantik..pakai jubah pon akan nampak cantik…berubah lah..

    0

    0
  39. peah tonggek says:

    dah macam Dahlia Teck aku tengok

    0

    0
  40. cikukularis says:

    amboi cik janda ni..melaram sguh dgn laki2 muda..smua laki muda dia nk bhimpit…

    0

    0
  41. robot says:

    mana dato minah jambu 24jam mengadap computer ? ada siape siape nampak dia tak? dia misti suka tgok rozita pakai pendek pendek mcm ni minah jambu minah jambu minah jambu meh kt abng meh

    0

    0
  42. Syiera Rosli says:

    birah je…tutup ckit xleh ke… da tua gak kn… bkn remaja belia lg…xmo la cm 2… syg kecantikan dislh guna…kesiannn….

    0

    0
  43. cikukularis says:

    amboi cik ta jan ni….smua nk bkepit dgn laki muda trang tang tang…..siap skit pendek gitu…lain kali yg lagi muda pkai skirt singkat sikit lg yerr..

    0

    0
  44. gila apa?? dunia akhir zaman.. x takut dosa?? bukan ko je berdosa cik ta..mata2 yg melihat..mulut2 yg mengata semua dpt dosa..puncanya?? dari ko lah! geram nak sepak laju2..aku pon cantik jgk.. muda lagi..x de pon nak dedah2.. ;P hahahha…

    0

    0
  45. peah tonggek says:

    Dia teringin nak jadik mcm artis K-pop letewww.ops tp dah terkerepot

    0

    0
  46. peah tonggek says:

    Dah mcm dahlia teck aku nengok

    0

    0
  47. Amy says:

    Tak tahu la apa agaknya fikiran RCW semasa berpakaian begini.. But one thing for sure, one of the biggest DONTs in fashion is to dress up not according to your age and status!! While she could look a lot better, she chose to make herself uglier!!

    Apart from her obvious Botox, dressing like a teenager can only make her look more plastic.. Pity her.. Instead of making yourself look more presentable, you downgraded yourself to the lowest level.. I guess if Miera Liyana wore the same outfit, she wont look as ugly as u did..

    0

    0
  48. robot says:

    mana minah jambu yg dh bergelar dato tu? dia misti suka tngk rozita pakai pendek pekdek mcm ni minah jambu minah jambu minah jambu meh kt abng meh

    0

    0
  49. Reena says:

    Waahhh…iyolah…k-pop sangat!!!

    0

    0
  50. SHAHIR[KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN] says:

    SEBENARNYA,AKU CUBA NAK BAWAK DIA NI BERTAUBAT MASE BERCINTA DENGAN DIA DULU, TAPI DIA NI LANGSUNG TAK NAK BERUBAH. SEBAB TU AKU TINGGALKAN DIA. SEKIAN.

    0

    0
  51. pria kacak says:

    rozita..i sokong u…pakailah ikut kehendak hati, usah pedulikan pandangan org…mmg menajubkan. walaupun usia semakin matang.tubuh masih lagi gebu dan mantap…tunjukkanlah apa yang ada……i love u ..beza umur kita 13 tahun..kalau diizinkan …ingin saya jadikan rozita isteri yang dikasihi……

    0

    0
    • cikukularis says:

      euwww..ntah2 ko ni rozita mnyamar..nk sokong rozita sndiri.,huu

      0

      0
    • cikukularis says:

      euuwwwwwwww(mata ke atas ambil tgn atas bahu)

      0

      0
      • pria kacak says:

        buah ciku busuk…x laris langsung… ko jeles ngan kejelitaan dan keayuan Ita..sebb tu duk kutuk pakai akal dalam lubang @$$…..

        0

        0
        • erks says:

          tapi kn. ayat ko tu yg lg menggalakkan dia supaya pakai lg skirt pendek2 dh mcm ayat2 setan plak. setan kn suka anak2 adam wt dosa kn? bila kita wt dosa, dia lg hasut2 je supaya kita wt dosa lagi. bila kita malas sembahyang, dia hasut “x pe, x pyh sembahyang…sape tau ko x sembahyang”. atau kalo tgk pompuan seksi dedah aurat dia hasut “x pe ko tgk je…org dh tayang tu tgk je puas2” err…ko setan ke???

          0

          0
        • pria kacak says:

          kata aku setan..hang nak rasa batang jagung sepanjang 8 inci aku kot…ditanam selama 23 tahu..biar hang kulum sampai menjerit…senang2 kata aku setan..apa pun Ita i like u so much..teruskan dlm bidang lakonan..

          0

          0
    • ron says:

      bgus la en.pria kacak klu ko b’niat nk buat RCW ni jd isteri ko… pasni didik la die elok2…pkai sopan2 & InsyaAllah leh jd muslimat yg baik lagi solehah..

      klu still cmni gak die nnt…haihhh..sian kt ko la.. =)

      0

      0
  52. pria kacak says:

    rozita inginku jadikan kamu isteriku walaupun jarak umur kita hanya 13 tahun…serlahkanlah apa yang ada..pria tetap sokong…tubuh badan yang gebu dan mantap..geramnya..paha dengan kulit putih…wow….sentiasa terbayang rozita

    0

    0
  53. seemek says:

    buruk dohh….yg lelaki tutp sampai kaki…yg perempuan no komen

    0

    0
  54. HUMMER69 says:

    MAAF BERCAKAP YA ROBITA
    KAKAK KEPADA RODOH…
    JIKA BEGINILAH CARA PAKAIANMU..
    LELAKI YG NAK KAN KAMU TU SEKADAR
    UNTUK BUAT “PENYEDAP” JE LER…

    KU TENGOK ADA ARTIS2 NI..
    *tak semua lah ya.. Ada yg balik makin tawaduk*
    BALIK DARI TANAH SUCI MAKIN…
    BUANG TEBIAT!
    :-(

    0

    0
  55. ShashaCahaya says:

    Cantik pakai camtu, tapi kalau tutup aurat lagi cantik. Betul ke?

    0

    0
  56. m not an angel says:

    Astaghfirullahaladzim…. apa nak jadi ni? Adik Rozita, Ayu Raudhah lebih sopan pakaiannya. Mana letaknya aib? Ya ALLAH, kan dah ke mekah berkali2, x kiralah utk tunaikan umrah atau haji. Apa pengertian yang dibawa balik dari tempat suci agama kita tu? Pergi rombongan cik kiah jer la rasanya…. Nauzubillah… janganlah anak2 kami dan keturunan kami berpakaian seperti ini. Semoga ALLAH memberikannya hidayah utk kembali ke jalan yang lebih terpuji dalam menjaga auratnya. AMIN.

    0

    0
  57. pria kacak says:

    HUMMER69 ..hang cakap elok sikit…dilarang kutuk ita aku…yang nak buat penyedap tu ..laki yang dajal..hanya pria kacak..melayan ita sehati sejiwa…cukuplah kepada semua..jangan kutuk rozita lagi…setiap orang ada kemahuan masing masing…..tiada orang faham susah senang rozita…

    0

    0
    • HUMMER69 says:

      @ PRIA KACAK…. *kacak ke….?*

      NI ADA SOALAN CEPUMAS NI….

      MU SYOK GILER, BELA ITA TAHAP SAWAN NI..
      ITA PANDANG MU KE…?
      ATAU MU NI CATEGORY SYOK SENDIRI…..? :-))

      TAPI KALO MU UMUR BAWAH 24 TAHUN
      MU BLEH JUMPA DIA MINTAK FORM
      APPLY JADI “ANAK IKAN”…
      TU PUN KALO MU BERUPA LER…
      TAPI KALO MUKA “PECAH UMAH”
      BAK SERUPA “HIGHWAY TAK SIAP…”
      JGN BUANG MASA LA YA…

      CUBA LAH TUAH ANDA SIAPA YG TAHU…
      :-))

      0

      0
      • pria kacak says:

        sedap cakap tikus HUMMER69…cinta umur bukan penghalang..orang x main laa setakat anak ikan….mmg aku kacak..ko heran? apa2 pun Ita ialah pelita hidup pria….tiada anak gadis yg boleh fight ….hangpa sume duk jeles kat Ita..sbb tu yg duk cakap bagi komen cam x da akal…akal kat lubung @$$…

        0

        0
    • HUMMER69 says:

      @ PERIA KATAK….
      OOPS! Salah sorry!

      @ PRIA KACAK..
      *kacak ke….?*

      NI ADA SOALAN CEPUMAS NI….

      MU SYOK GILER, BELA ITA TAHAP DEWA NI..
      ITA PANDANG MU….?
      ATAU MU NI CATEGORY SYOK SENDIRI…..? :-))

      TAPI KALO MU UMUR BAWAH 24 TAHUN
      MU BLEH JUMPA DIA MINTAK FORM
      APPLY JADI “ANAK IKAN”…
      TU PUN KALO MU BERUPA LER…
      TAPI KALO MUKA “PECAH UMAH”
      BAK SERUPA “HIGHWAY TAK SIAP…”
      JGN BUANG MASA LA YA…

      CUBA LAH…
      TUAH ANDA SIAPA YG TAHU…
      :-))

      0

      0
  58. gilak says:

    Asal tak pakai bikini jee swimming suit orait gak

    0

    0
  59. HUMMER69 says:

    YA LAH TU ITA PERASAN K POP…
    K-REPOT… HEH HEH HEH!

    TAK LEH ANGKAT BENOR DGN
    MUKA BOTOKS DAN BRA DIA…
    YG BERPADDING ” CUSHION” TEBAL TU..
    CER BUKAK BRA TU…
    DARI LEVEL TWO TERUS
    DROP KE BASEMENT TWO!

    LANTAK LER DUIT HANG..

    Kwang kwang kwang…. ( @-@)

    0

    0
    • pria kacak says:

      tikus HUMMER69..budak x sekolah..

      0

      0
      • HUMMER69 says:

        @ PRIA KACAK…
        YA LAH… KU BUDAK TAK SEKOLAH…

        YANG MU BUDAK SEKOLAH…
        PUN BUKANNYER BLEH DAPAT ITA PUN…
        NABITA DOREMON PUN BLUM TAHU
        MU BLEH DAPAT…
        Hehe!

        YA LAH YA LAH HAK MU…
        MU SYOK ITA..
        SS….. :-))

        0

        0
  60. ahmad fares says:

    Bukan ke SEPATUTNYA orang pompuan ni ada sifat MALU ? Apatah lagi bila anak2 pun dah besar2…

    0

    0
  61. jering says:

    hilang akal jap la ni………….sian dia, cuma mengikut kessesuaian majlis…:) party takkan nak pakai kebaya

    0

    0
  62. aku sendiri says:

    teruk teruk….

    0

    0
  63. mysara says:

    sah cik Ta ni mengalami kekeliruan usia..

    0

    0
  64. Suri says:

    Buat tutup peluang sendiri…dgn gmbr sama zain, gmbr mcm nih…dah menipiskan peluang…mana la tau klu Ada yg admire

    0

    0
  65. mr.ean says:

    wei, pakai spender tak. takyah pakai pon takpe.

    0

    0
  66. ntahapaapantah says:

    fap.. fap.. fap..

    0

    0
  67. ES says:

    xpadan dgn tua….

    0

    0
  68. ctie says:

    ASTAGHFIRRLAHALAZIM……

    0

    0
  69. aku rase aku lagi lawa dari RCW. says:

    tu diaaaaaa…….hambikkkk..skirt die punye la ‘panjang’.. begitu ‘sopan’ che ta kite ini..

    tahniah la rozita chewan oiiiii….tahniah sebab jadi bahan santapan percuma utk lelaki2 kat malay nih..

    syabas..* sambil tepuk tangan + tepuk dahi..

    0

    0
  70. Larahati says:

    Astagafirullahalazim…..kejut a tngok cik ta ni…
    Umur dh brapa ye? Tk malu ke dgn ank ank?
    Ari tu dh pegi umrah kan? Ish ish ish….suka dgn Irma blik umrah je trus pkai tudung….

    Mayb cik ta nak pikat bday boy tak? Kn cik ta kita ni suka bangat dgn anak ikan eheheheheh……

    Btw cik ta tolong bagi petua badan maintain kurus kt adik awak craudah tu yee…tak pun hang kasi pinjam lh korset awak kt dia….ehehehe lol

    0

    0
  71. egie says:

    dah macam bapok pun ade gak

    0

    0
  72. ROZITAiger c.wan says:

    muka cikta ni da mcm rosmah..muka sama je kt mna2 pon.

    0

    0
  73. cantik says:

    muka tua xseswai dressing gini dgn tuuuttt jatuh lagi. rta rudaini yg awet muda tu pun xpelik cenggini. anda xseawet muda rita rudaini dan secomel nora danish okei

    p/s: aku agak la kan (to be contiunued…)

    0

    0
  74. bunga ogos says:

    Cantiknya rozita. well, yg haters tu takpayah tambah dosa kering mengutuk orang. solat 5waktu pun tak cukup, ada hati nak mengutuk.

    0

    0
    • HUMMER69 says:

      @ bunga ogos
      MAAF BERCAKAP..
      MU YG TAK HATERS NI MESTI
      SOLAT 5 WAKTU TERLEBIH CUKUP..
      Syukur….. :-))
      PADA WAKTU NI, JAM 2:30pagi
      MASUK LAMAN NI…
      BARU HABIS SOLAT HAJAT KAN…..
      :-))

      0

      0
  75. cikkucikmu says:

    dah tua2 perangai gini..hudoh sungguh..

    0

    0
  76. sape lah lepas ni yang jadi anak ikan dia…. mulakan spekulasi…

    0

    0
  77. maya says:

    budget Kim Kardashian lah tu….

    0

    0
  78. kesian says:

    dia cntik tp menyampah bila tgk cr dia berpkaian mcm nie….

    0

    0
  79. aku sedih tgk nek ta..korang rasa camne? says:

    berjuta bukan muhrim yg dah menatap peha nenek kebayan ni..itu peha,tak ditambah dgn rambut+lengan+bentuk tetek cap buah labu salut plastik dan sewaktu dgnnya.

    nek ta..kalo lah nafas nek Ta terhenti time tu gak Allah takdirkan,kebal sgtkah tubuh nek ta nak menangkis pukulan malaikat munkar & nakir?jgn pkir lak malaikat nak tergoda jgk tgk tayangan perdana tubuh nek ta hgga lupa nak seksa cik ta..meleset sama skali.

    0

    0
  80. ayu raudhah says:

    akak oi..burok ngat aih hg pkai lagu tu…awat suma famili cek teumbang ambing nih???laki gaduh dgn k ipaq..kak tua xsdaq diri…aaaarrrrggghhh!!!!

    0

    0
  81. princes says:

    xpernah jumpa dia in person ataupun without make up. dalam gambar, cantik…body, muka….yg lain2 xbole nak comment…

    0

    0
  82. suka suki says:

    mak aii..kak ita nak tayang apam balik ke??

    0

    0
  83. tasya says:

    euwwwwwwwww

    0

    0
  84. zass says:

    Kesiannya tgk…..huduhnya….. ni betul2 “eye-poking style” =). Kalau pakai leggings, senonoh sikit. I rasa dia ni sakit la : Peter Pan Syndrome aka Never grow old. Terlupa yang fashion tak sesuai dgn umur.

    0

    0
  85. Betis Gebu says:

    Kalau paha tak tone, jangan la pakai skirt. Kalau paha tone sekali pun, pakai biar la sopan dan sesuai dengan umur dan tempat. Buruk, nampak sangat dah kertu…

    0

    0
  86. nak pelempang? says:

    ohhhhhhh noooooooooooo…………………..dia dgn raudhah tu SAMA je…besar tetek..malu la i tgk cerita gemersik kalbu tu bile part ayu tu pakai seksi meksiiiii..besor gile…myampahhh….udah2 la tu cik akak oiii

    0

    0
  87. Ann says:

    ala…dia takde laki nak nunjuk, nak seksi2..tuh sebab kat luar dia buat camni..kelass sangat cik ta ni,,

    0

    0
  88. suzi says:

    janda2 macam ni yg tak reti jaga maruah la wat org pandang serong kat janda.. da tua tak sedar diri.. malu la kat anak.. jaga la sket air muka anak tu..

    0

    0
  89. REDBLOODSNOW says:

    pendeknya skirtttttttttttttt

    0

    0
  90. delaila marsha says:

    adoiiii che Ta oiii,..awat jd lagu ni,…tau la bdn tu cantik,..tp klu nak dressing pun agak2 la,…pakai ikut kesesuaian umoq la che Ta naaaaaa,…..klu pakai kebaya pun seksi jugak,…klu nak tunjuk kaki hat putih tu,…pakai sj kebaya kain belah,…tp rasanya klu che Ta pakai tudung lagi terserlah kecantikkannya,…

    0

    0
  91. anti dedah aurat says:

    buruknye rupe bile org tue pki skirt pendek2 ni..klu umo 3 thn tu comel la jugak…gatal **** kot..senang nk garu..sbb tu pki yg singkat2…cmni ke nk jadik contoh kt anak2…astaghfirullah….

    0

    0
  92. Sekadar Mengingat says:

    3 minggu minggu lepas kata tak mau bergambar dengan lelaki, lupa ke? Makcik ni dah mula lupa apa yg dia cakap dgn media, ingat kan dah insaf. Kalau pakai pendek pun pakai lah seluar paras lutut macam atis2 muda tu kan elok

    0

    0
  93. rosmahmansor says:

    sampai xleh nk buka dh mate tu tutup dek bulu mate palsu….

    0

    0
  94. alahaiii says:

    alahaiii.. malu nak tengok..
    adik badik dia ni memang baju tak cukup kain..
    kang cakap mcm pekerja club kang, rmai pulak yg marah..

    0

    0
  95. dieana says:

    Malu nk nengok gamba ne…
    APa agaknya reaksi anak2 beliau setelah melihat gamba ne????

    0

    0
  96. kita serupa says:

    Semoga Allah berikan hidayah dan petunjuk buat cik ta, amin…..

    0

    0
  97. mak jemah says:

    macam tahikk!

    0

    0
  98. Myblogsantai says:

    Cik Ta ni memang berani mati dalam berfesyen. Kan dah susah nak duduk kalo dok kene cover je..

    0

    0
  99. first time says:

    Astaghfirullahalazim… sama2 doa untuk kebaikan semua

    0

    0
  100. mawi says:

    HARITU KATA NAK PENCEN DARI LAKONAN.. DAN HARITU BUKAN MAIN BERPURDAH G MEKAH.. PASTU KENYATAAN DIA ‘SAYA BUKAN PEREMPUAN MURAHAN’….. ‘SAYA ADA HARGA DIRI’…. SAYA HORMAT PERASAAN ANAK2.. SMUA TU MCM CIBAI… KAN ELOK DUDUK JE RUMAH.. ADIK DGN KAKAK SAMA JE.. SEMUA DAH KERAS… LUBANG DA KERING X YAH LA MCM NI .. KLU CANTIK X PE.. KAKI MCM APEK JUAL BOTOL KAT UMAH AKU.. JAP LG ADA LA YG MARAH AKU CKP CAMNI…

    TO ROZITA

    TIADA APA PUN SUMBANGAN AWAK.. LAKONAN HANCUR.. SEMUA PLASTIK.. UNDUR LA ROZITA.. UNDUR LA.. MUKA KEREPOT

    0

    0
  101. zack zai says:

    erm..malu betul sy tgk cik ta pakai mcm nie..lain kali pakai la yg sopan dan elok sikit..barulah mengambarkan kita sebagai orang islam..sekian.

    0

    0
    • pria kacak says:

      kepada zack zai buat pa malu, malu kepala btng @$$ hang. Ita yang pakai, bknnya hang atau adik beradik hang. buat buat alim konon…padahal dalam hati tu gersang sakan bila tgk awek dedahkan barang gebu yang terlindung…..kebebasan hak masing masing..kalau selalu pemikiran cam tahi dalam lubang @$$ tu, sampai bila pun x maju…Ita ialah personaliti yang hebat. Bergaya, berminda terbuka..i like Rozita….teruskanlah gayakan tubuh badanmu yang segak meletup POM POM POM ..WoW!!!

      0

      0
  102. SHAHIR AF 8 says:

    Oh my darling mujur i x couple dgn u lah sebab u dah curang dgn i kesian sma kekasih baru u tu oh tidakkkkkkkkkk

    0

    0
  103. mila says:

    ish3..xsedar diri sungguh che ta nih… rasenye zmn remaja dlu dia x merasa kot seme ni..sbb tu jadi gni.. makin tua mkin seksi..heran2..

    0

    0
  104. luv irish says:

    gaun cik ta lebih cantikkk dr gaun penggantiinn memey n ezlyn tu…hikhikhik…..

    0

    0
  105. hihi says:

    TUE tp perasan MUDE!….

    0

    0
  106. SHAHIR AF 8 says:

    OH tidak………………………….mujur i x khwn dgn u che ta wei……….comfirm mak bapak i reject u awl2..buat malu ajelh u nie che ta wei……hahahah

    0

    0
  107. uji says:

    seda2 la diri 2 sikiit..awak 2 da senje tau senje? boh la make up bape kati pon ttp nmpak tue. dah tau ade 1 part tu trtonjol2x xyah la nk tnjuk sgt. xmalu ke??kami yg kaum hawe pon malu..dah xlaku agknye..2 yg pkai tejojol sne trtonjol sini bia market naik..siann..nk pakai cam remaje tp lain plak jadiknye..da sope remaje tue…haha….insflah

    0

    0
  108. haderakukesah says:

    janda tua x sedar diri ni makin teruk lak skang….da mcm pelacur da…..wahai2 org2 kaya yang grsang….sila la beli mummy ita neh wat owg gaji mrangkap pemuas nafsu kat umah…..harap2 pasni nm dia da lenyap……

    0

    0
  109. june says:

    kan apa masa remaja dulu x dan nak merasa pakai cam ni.. la ni bila ada kesempatan pakaiiii apa lg cuba laaa

    0

    0
  110. pria kacak says:

    orang yang katakan orang lain pelacur atau kutuk bkan2 ialah yang yang tak sedar diri…biaq p la Ita ni janda tau atau perasan muda. dia ada hak..Pria bangga kalau dpat peristerikan Ita, mesti hebat masa kat atas Bed. hi hi..Wow! geramnya…haram komen punya haderakukesah,uji dan SHAHIR AF 8. katakan kat org syok ya? hangpa ni tak pernah buat maksiat? yang harapkan Ita lenyap apa ke jadah si haderakukesah? hang ada kuasa nak lenyapkan org…nama ada aku kesah. tapi kesah hal org pun..dasar minda dalam lubang dalam @$$, sedalam 10 kaki kot

    0

    0
  111. cherry says:

    euwwwww..geli okayyyyyy

    0

    0
  112. me myself says:

    dah tebiat agaknyer makcik nih!

    0

    0
    • simple je says:

      kepada semua org2 yg kuat sangat mengumpat nie sedarlah sikit,,e2 hak dia bukan korang pn yg tanggung dosa dia!!!!
      ada aku kesah….

      0

      0
  113. yg manis says:

    rcw mmg cantik orgnye…. lgi cantik & manis klau makeup kurang tebal & pkai bju kebaya, kurung atau kurang terdedah…. KECANTIKANNYE lbih tserlah…. tpi i lbih suka adik nye AYU RAUDHAH…..btul kata rcw baik dpt anak remaja dr dpt laki org tpi klau cara gini harap TIPIS.. Apa pun kita doakan moga rcw sedar dr mimpi….& dpt jodoh yg membimbingnye ke jln yg lurus….

    0

    0
  114. yaya says:

    ”biar malu-malu, biar segan-segan..
    kerna malu itu perisai org beriman” kata sohaimi meor hasan.
    ni sah sah tak malu, semua nak tunjuk.. cam desperate je

    0

    0
  115. norma jean says:

    Henti-hentikanlah skirt pendek….nak msuk 40 dah…hurm…

    0

    0
  116. imraah says:

    Salam,
    Pesanan ikhlas dari seorang wanita jugak… x salah nak sexy2 tapi biarlah pada yang halal. Buat apa nak ditayang pada semua orang? Kan dah mengundang fitnah… Aritu balik dari umrah bkn main bertudung litup… tapi sekarang? Hukum Allah yang dibuat main2, kecantikan itu pinjaman semata2. Fikir2 la pada mak bapak…apa kata org kampung? Fikir2 la pada anak2? Apa kata kwn2 diorang? Hidup jgn fikirkan diri sendiri je… ingatlah pada mereka yang tersayang….

    0

    0
  117. fiena says:

    pandai je komen org diri sendiri tak tau g..e2 hak dialah…

    0

    0
  118. hehehe says:

    kalo aku lar jd cik ta aku pakai mcm tu n pakai leging yg jrg2 br la syok skt…dah tua2 pttnye lg ttp nie mkn bukak…lantak lar korang tanggung la dosa sendiri…ada otak tp tak reti nak gn…

    0

    0
  119. pistol says:

    peh berdarah idung gua

    0

    0
  120. peace says:

    jan ar mengata owg.cz e2 haknya sdiri…

    0

    0
  121. gembira says:

    dosa pahala dia punya..kita ni pun berdosa tengok aurat dia. dia apatah lagi.

    0

    0
  122. warm says:

    alahaiii jan ar taw komen owg….beh lar…e2 kan hak nya

    0

    0
    • abcdef says:

      kta da taw pakaiannya xsesuai…jan ar Komen yang menjadika seseorang e2 sad…Cz Law Kowg Ngutuk tanpa mbri nasihat..anda lebih bdosa dari owg yang melakukannya…Beri ar nasihat kpdnya untuk kbaikan dri sndri dan dia….jd skang…coba lihat dri sdri sblm mgata owng laen…jan taw nak kutuk n ckap dosa law xsedar kowg sdri first dituntut…kowg npk kena tegurrrr bkan ngutuk

      0

      0
      • yume says:

        aku dislike sebb aku x berapa nak faham kau taip apa…

        0

        0
        • ringo says:

          aku pun dislike sebab entah apa2 bahasa dia ni guna..tulis la elok…law2..kalau la…rosakkan bahasa..

          0

          0
        • nmpk jauh,tp dekat says:

          apa jadah kau tulis ni? tulis tuh bialah org paham.. tkyah nk over sgt..tk pyh nk ‘W’ sgt lah..
          to rozita:mls nk ckp ape dh.. dh tua..pikir sndri.. nk tnggu dpt mmpi bru nk btaubat ke apa?

          0

          0
  123. emily osman says:

    homaigooodddd cik ta…like seriously? hang feeling kim kardashian ke apa?

    0

    0
  124. cegampang says:

    Kelas kau rizal tempah BAPOK g birthday ko! HAHHHAHAHA

    0

    0
  125. purplelove says:

    emmm….makin tua, makin menjadi2, makin xsedar diri dh dekat ngn mati…….kesiaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn……

    0

    0
  126. nehi says:

    rozita ni sbnrnye cantek tpi syg dia terlindung disebalik kecantikkan dia….

    0

    0
  127. poyo says:

    kesian org cmni….ditindih perasaan

    0

    0
  128. appleijau says:

    aduiiyai apsal la dia nih..xsedar2 lagi ker..umur dh tua patut nye makin sopan perangai..ini ko makin nauzubillah..kakak oi kau tu makin kertu..menopos xlame lagi dh..so bawak2 la insap..pakaian tu bior kene ngan usia,,baru sejuk mata org nengok..kalo ko pakai ala ala mak org pn ttp cntik kalo ruper dh mmg cntik,,

    0

    0
  129. apa2 jealah says:

    mcm janda gersang jea..pki skirt pendek2..

    0

    0
  130. gee says:

    cik Ta ni cantik tp xsesuai la die pakai gini…seksi utk umur die bukan mcm ni gayanya…syg2…lg bagus pakai dress labuh..xpayah pendek2 sgt ni…

    0

    0
  131. mumia gurl says:

    ala hai cik ta ala2 hollowood gitu…….face pn skrg dh cam mj malay kn…cocok tang sini tang sana mana yg wanita melayu asli…..ala tradisional lg cantik bt cik ta kelas gituuuuu….manis tampak klu x seksi

    0

    0
  132. saya ok jer! says:

    walupun tua. cikta tetap nampak bergetah. orang muda kau ada macam ni? mengutuk pandai. tengok diri sendiri dulu lah..

    0

    0
    • Susah bila dah jahil tp tak nak dgr org ajar says:

      Ini bukan soal bergetah ke tak la bangang agama.ini soal wajib bagitau pd yg buta hukum hakam agama.salah sorangnya org mcm nko !!

      0

      0
      • saya ok jer! says:

        ALAAA KAU PANDAI JE CAKAP. SOAL AGAMA KE TAK. MASALAHNYA. KAU NI IKOT KE PERINTAH AGAMA 100%? PERFECT SANGAT KE DIRI KAU TU?

        0

        0
        • mmg dasar bodoh sombong.. says:

          Kalo dah jahil tu jahil la jgk..bila org dah bgtau yg btol,dia persoal ibadat org plk.org mcm nko ni la,esok2 bila laki/bini bagitau perkara yg btol sblm trpesong lbh jauh,nko persoal laki nko plak!

          Bila dah jelas penampilannya haram al quran dah bgtau,naper kau tak persoalkan yg menurunkan al-quran tu tutup aurat ke tak?? ha?ha?anak lembu pon tak bangang mcm nko ni..mudah skit nak ajar!

          0

          0
  133. gengsurau says:

    astaghfirullah al azim.. umur makin pendek baju pun makin pendek.. untunglah dah sediakan arang gebu kt neraka nnt

    0

    0
  134. Aku yg hanya sekadar mengingati.. says:

    Tingginya martabat seorang janda tu bukan pd rupa,bukan juga pada tubuh badan..jauh skali pd harta dan pangkat.

    Rendahnya martabat seorang janda tu bilamana semua manusia,haiwan serta malaikat mengejinya serta jijik dipandang akibat perlakuan yg dibuat ke atas dirinya sendiri,yakni seluruh keaiban yg ada pd dirinya,dianggap satu kemegahan,lalu dipertontonkan pd seluruh khalayak.

    Maka diakahirat kelak,dihadapan khalayak jugalah dirinya ditelanjangkan dalam keadaan yg cukup mgaibkan..

    0

    0
  135. mak ngah says:

    bimboo veteren..hukhukhuk

    0

    0
  136. nurul says:

    konfem anak2 dia MALU n SEGAN bila tgk mak dia pakai cmni..nak tgur tak sampai hati n termalu..diam je la..cian2..harap2 terbuka hati RCW untuk hijrah..sian kat mak ayah, diri sendiri n anak2..anak2 bukan makin kecik..dorg pun tak tahan tlinga bila org sekeliling dok kutuk2 mak dia..to RZW saya doakan akak dpt hidayah dariNYA

    0

    0
  137. aman says:

    tengok peha pon macam da bole tau kat celah kangkang dea tuh busuk…ptuiiii

    0

    0
  138. layankan aje la.. says:

    ape2 aje la cik taa.. asalkn bhgia

    0

    0
  139. mimi says:

    Allahuakbar….x takut mati ker? nih lah tanda2 semakin jauh dr pencipta…dia rasa lawa cun tapi dia x sedarker orng geli dan jijiks melihatnya….

    0

    0
  140. chomel says:

    Orang pernah cakap yang rozita ni memang kuat sosial.
    dia suka layan lelaki muda.

    0

    0
  141. Nina says:

    ya Allah,kak ita..npe la seksi sgt..ingt la Allah..subhanaallah..

    0

    0
  142. amboi2xx says:

    amboi hang cik ta…tu dia skirt yang ‘labuh’ sgt…haha..awat tak ‘labuhkan’ lagi…biaq nmpak segala bgai..ishk2….da macam bukan janda anak dua da aku tgk cik ta nie..huhu

    0

    0
  143. amboi2xx says:

    amboi cik taq..’labuhnya’ hang punyer skirt noh….awat tak ‘labuhkan’ lagi…biaq nmpak segala bagai yg cik ta ad…da macam bukn janda anak dua da aku tgk cik taq nie…huhu

    0

    0
  144. bayupagi says:

    kesiannye aku bc komen putera katak 2…opsss…putera kacak(x sesuai langsung)……mmg slayaknye ko dpat rozita 2 kalo nak ikutkan….hahahaha…da xde ape yg tgal…pmpuan hina utk lelaki buruk mcm ko…..kalo ko x dpt nobita 2 pn byk lg pmpuan saki baki kat luar sana…ko ska sgt tgk hak owg….hak ko pn da da kna ambik…ksian kooo…aku doakan jodoh ko b2……..

    0

    0
  145. AnakAyamCUTE says:

    CIK TAA..TAK PUAS LA TGK GAMBO JE…HEHE

    0

    0
    • mulut capoi says:

      kenapa x kangkang…..kebetulan dah dedah selak atas sikit……kut ada yg. teringin boleh sumbat2 sikit kepala kat lubang gua gersang dan kendur tuuuuuuuuu…..tu diaaaaa…..punya galak nak goda anak ikan, tahan umpan kerang busuk…..mampus…mampus…..kalau dapat bini cam ni aku halau ngan penyapu.

      0

      0
  146. yucks says:

    Astagfirullahalazimmmmmm!!!

    0

    0
  147. Mama Meera says:

    ank2 rozita yg lelaki tu mesti segan dpt mama yg seksi mcmtu.Bdk2 sekolah die asyik dok kata dan memerli je.
    aduh rozita…klu x segan dgn Allah pn segan2 la dengan ank2 ko yg makin membesar tu.

    0

    0
    • mama says:

      Apa pulak anak dia nk segan.. anak dia bangga doh sebab emak diorg dressing dah sama level mcm kawan2 diorg jugak .. ini lah namanya emak yang sangat memahami anak2…hihihihi.

      0

      0
  148. greenfingers says:

    dia xkesian ke kat anak2 dia? anak2 dia xbernafsu tgk maknya cenggini? ..aduh…dh tua nk mampos pon still x igt mati ka?

    0

    0
  149. TiQ says:

    Makcik Rozita oi!!!!!!!!!!!
    adeyh…makin lama makin singkat…bawak2 la berubah…ape yg anak2 makcik akan kate bila mereka tgk gambar nih…malu weyhh…ape parents makcik kate plak…klau makcik kate makcik cukup didikan agama bagai, makcik xkan terdedah macam ni la makcik…makcik lg lawa klau tutup aurat =)

    0

    0
  150. layu ludah says:

    pancut2 air adik iparnya c zakuan tengok ni..

    silap2 ngandung terus..

    0

    0
  151. lala says:

    suka baca tulisan wardina pasal kes rompakan kat umah beliau tempoh hari, dimana suami menjaga aurat si isteri dr dilihat oleh bukan muhrim, “jgn sentuh isteri saya, dia tidak bertudung”….suami beliau tdk mahu haknya dilihat lelaki lain.tapi kes cik ta ni..dia xder laki, so xderla laki dia nk ckp,jgn tgk peha isteri saya, dia xpakai kain…semoga cik ta dpt suami yg soleh suatu hari nnt, kita doakan..

    0

    0
  152. +Negative says:

    One word: SKANK!

    0

    0
  153. rombau says:

    Mak ai… memang.. x sedaq diri.. Kubuq kata mari.. Rumah habaq pi.. Apala dah nak jadi…? Adik beradik makin menjadi… Cam betina sundal dah ni…

    0

    0
  154. kiah pekasam says:

    kiah..kiah..kiah pekasam..

    kiah pekasam yg makin jd kurang asam..
    tau la awak tu tengah gersang..
    tp jgn duk expose sampai pak imam pitam..

    awak tu ada 2 anak bujang
    jgn smpai anak awk pon nti feel kat awk lain mcm
    ini dunia akhir zaman..
    kalo mak dah makin tak makan saman,
    anak lagi lah takde pedoman..

    bekas laki tgk jd tak keruan,
    risau bg awk jaga 2 org anak bujang
    bukan apa..takut syaitan ambik peranan
    akhirnya mak dan anak hilang pertimbangan,
    “ibuku aweks ku”,dan “anakku,ikanku”
    ,tagline sesat iman..
    sudahnya…naik pelamin bulan 6…
    dengan siapa?
    dengan anak ikan merangkap anak bujang…

    0

    0
  155. nana wan lebo says:

    tak cantik dah lama2…mekap terlalu tebal..

    0

    0
  156. rozi says:

    Sudah sudahlah Rozita Che Wan oi!
    Lemas…anak2 tak malu ke? cuba2 nasihat kan mak awak ni…dah keterlaluan…

    0

    0
    • pria kacak says:

      geramnya aku kat org yg duk kutuk rozita aku….hentikan semua kutukan yang negatif…memandai kata anak dia malu….malu apa? bukannya Ita buka telanjang habs…lain cerita la kalau nampak teteknya yang bersaiz 36D. ni tutup rapat lagi…mind kampung ni yg susah….dlm erti lain, masalah ini dipanggil “village mind set” …org yg asyik kutuk ni duk hulu pa….setakat paha betis putih mulus terdedah x da apa la….balik cermin Lub@ng @$$ dulu seblm komen Cik Rozita …..anyway…..keayuan Rozita menjadi sumber inspirasi pria untuk terus mendekati rozita dlm bidang lakonan……pakailah apa jua pakaian asalkan menarik dan kejelitaan mu terselah …100% sokong rozita…usah pedulikan dasar pengkritik yang dari kawasan perkampungan…malas nak layan….

      0

      0
      • ron says:

        paha betis putih mulus????? ko gile hape??

        klu macam entry dlu yg tiz zaqyah pkai short tu ye la paha betis putih mulus… lutut pon cantik.. muda pon lagi… ade la comel gak tgk…

        RCW ni…adus…

        0

        0
      • HUMMER69 says:

        @ Pria katak:
        MU KATA RCW MEMBERI MU INSPIRASI…?

        DGN CARA PAKAIAN DIA TU..
        RCW MEMBERI MU INSPIRASI..
        MEMPERBANYAK KAN LAGI UTK MU
        “MAIN SABUN” DALAM BILIK AIR EH…..?
        :-)

        0

        0
  157. Eiiii..geramm aku nengokk!!! says:

    Kalo dah memang nk tunjukkkk apam nko yg tgh gersang tuu..laen kali tak payah pakai pape,naked terusss!!

    ini drp pakai tp menyakitkan mata manusia,hingga menggerakkan hati org lain utk berprasangka buruk pd nko,itu mmg 100% salah nko.jgn salahkan blogger sebar gambo nko,jgn salahkan peminat mencaci nko.

    tak logik lgsg umo dah tahap menapouse,masih tak tau dosa-pahala.engkau ni sekolah kat london ke seolah2 tak penah belajar subjek agama??

    kalo skalipon nko tak penah belajar hukum hakam agama pun kat sek,takkan mak bapak nko tak ajar nko bab2 dosa pahala masa kau kecik dulu?

    aku yg muda belia,bergetah pd nko lg amat2 malu tgk gaya remaja nko ni.hinggakan kwn aku yg chinese kompius tgk kau ni.sampai dia plak tanya aku kau ni anut agama apa?

    so,,kau nak aku jwb apa bila non-muslim tanya soalan camtu?
    nak aje aku back up nko kata kau muslim..
    tp mesti si chinese tu kata mata aku dah takleh pakai.dah terang lg bersuluh nko punya pakaian sama mcm puak2 diorg yg low class..ala2 betina kaberet..kaum cina yg high class punya minded,penuh didikan ibubapa,diorg jauh lebih sopan dr nko si cina tu kata!tebal muka aku kat cina tu gara-gara kejahilan nko sbg muslim.kau kan dah pi umrah..malulah skit kat tuhan..kalo budak2 pure remaja,bolelah dinasihatkan dgn lemah lembut,di tarbiyahkan.tp nko tu dah ambang senja,patut disebat je betis tu nak bagi nko sedarrr !!

    0

    0
    • pria kacak says:

      hang x yah jawab apa..sapa nak tanya hal …menyibuk jer..berani kutuk Ita dalam ambang senja…apa ke jadah hang ni…….aku sebat baru tau….hang pun sama mesti ada nafsu bergetah gak…kot2 malam2 duk dlm bilik korek Lubang Cip@P sorang2.guna vibrator…bagi kuar air mineral tu..pastu minum esok pagi…bertaubatlah ye..jgn korek..binasa badan…amik buah timun senang….

      0

      0
    • pria kacak says:

      hang x yah jawab apa..sapa nak tanya hal …menyibuk jer..berani kutuk Ita dalam ambang senja…apa ke jadah hang ni…….aku sebat baru tau….hang pun sama mesti ada nafsu bergetah gak…kot2 malam2 duk dlm bilik korek Lubang Cip@P sorang2.guna vibrator…bagi kuar air mineral tu..pastu minum esok pagi…bertaubatlah ye..jgn korek..binasa badan…amik buah timun senang….ingat letak gel xeron sekali

      0

      0
    • lawak je says:

      nasihat kamu ni da bgus da nmpk cun disitu….tapi nmpk sgt kelentongnye……iye2 je create situasi drama tu kan.alih2 je kau malu dgn sicina…tau tak,drama tu da berulang2 da diceritakan dlm blog ni.olahan je lain.ke cina tu bdk blm Upsr lg yg lgsung tak tau kat Malaysia ni pun ramai Muslim tp pakaian tak mcm Muslim.menipoo ajo koje kau ni kan.klu btol pun,lantok la cino tu,tak kan la susa nak ckp,dia Muslim tp melakukan apa yg dilarang

      0

      0
  158. hangin says:

    Gedik le mak cik ni… sikit lagi nak napak anu…

    0

    0
  159. gugurl says:

    artis2 muda like diana amir, nana , dll da berubah pakai tdung tapi yg tua niehhh apesal meroyan nk seksi plak..?? adduyaiii x sedar diri da kerepotttt.

    0

    0
  160. aku says:

    alu pon pernah pkai mcm mak cik nih.. hot giler dulu aku, dengan teknik shading makeup tebal licin giler nmpk, belum citer pesen baju aku yg kemain x pernah cukup kain, nk lg menarik, aku pakai paded bra yg mcm mak cik ni pakai, mintak wangi 1 botol, head 2 to mmng tip-top, mane JANTAN x pandang aku dulu.. tp 2 dulu masa aku berumur 18-24 TAHUN ye!! BILAUSIA MAKIN DEWASA br aku tahu erti kesopanan, x payah nk pelastik bagai, Alhamdulillah dpt suami baik sbb time 2 aku dh bertudung rasa diri dh tua walaupun baru berumur 25 tahun! .sekarang aku berusia 31 tahun, makeup tebal, bra paded, pakaian seksi hanya utk suami! so anak dara ibu harap2 awk x jumpelah gambar remaja ibu dulu ye (dh aku buang)..sebab ORANG TUA ADALAH TELADAN ANAK_ANAK. DAH ADA ANAK> KAN MANIS!

    0

    0
  161. Director Filem Ju-On says:

    Oh Tahniah Pn Rozita,
    Anda berjaya mendapat watak utama dalam filem terbaru kami yang bertajuk “Hantu Tetek”. Dgn kerjasama puan filem ni mungkin boleh mengalahkan kutipan KL Gangster kat Malaysia…
    p/s: dalam filem tu nanti puan x boleh pakai skirt singkat sebab watak hantu kalau menampakkan kaki akan menjadi tak seram.

    0

    0
  162. lucifer says:

    tetiba dadaku berdebar….. adakah ini tandanya aku sudah jatuh cinta…… lawa dan seksi la che Ta… ai like..

    p/s: berpeluh tgk che Ta…… memang terbaekkk dlm sektor milf…… geram btol…

    — ignore aje ayat2 org yg dengki kat u tu ye che Ta…. tu semua org meleis yg dungu piang wadefak jeles dgn aset u….

    0

    0
  163. uteh says:

    orang2 yang mengenali dia..tolong2lah nasihatkan dia…semakin parah ni..Kesian aku tengok. Cik Ta, dalam dunia ni ada ramai wanita cantik, sangat cantik dan tersangat cantik. Tak payah modify atau tayang teruk2, makin simple, makin cantik. Mustahil Cik Ta tak dak perasaan setelah dikutuk secara terang-terangan akhir2 ni. Kesian anak2 mu

    0

    0
  164. uteh says:

    tak ada ke seseiapa yang dekat dgn dia menasihatkan dia. Dah makin jauh tersasar nampaknya. Cik Ta , dalam dunia ni ada wanita cantik, sangat cantik dan tersangat cantik. Tak perlu modify or tayang untuk promo kecantikan. Cukup2la tu, kesian anak2mu. Takkan Cok Ta tak dak perasaan sejak akhir2 ni ramai yg dok ngutuk Cik Ta. Depa bukan jeles tapi depa kesian kat Cik Ta. Berhijrah tau…

    0

    0
  165. aik says:

    nak perasan mude jek die ni lah..

    0

    0
  166. eliya nafisha says:

    INI LA BUAH HATI ABANG NARA

    0

    0
  167. saya gedix says:

    EEEEWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAK SAPA NI???
    tolonglah! kalah aku yg muda ni.

    0

    0
  168. gurlz says:

    sme2 kite doakan moga che ta brubah. ajal maut kite ni ntah bile. kalau sempat bertaubat, alhamdulillah tp kalau sebaliknya? nauzubillah~

    0

    0
  169. dislike says:

    hadoiii menambahkan dosa aku jer tgk pic dia ni.. xmo tgk tp terscroll jugak..

    0

    0
  170. Ciskek says:

    Dah tua tapi tak sedar diri..hihihihiihih..
    Fefeeling jd muda boleh, tapi kena caralahhh..

    0

    0
  171. nana says:

    TAK SEDARRR DIRI!!!!!

    0

    0
  172. jba says:

    Asalamualaikum, Saya hanya nak menyampaikan ucapan kesian dan sedih kerana dalam umur yang semakin meningkat ada antara sahabat dan saudara kita yang masih hayal, leka dengan nikmat dunia. Kecantikan hanyalah anugerah Allah bukan untuk dipamerkan tapi dipelihara tanda kesyukuran kita kepada pencipta. Insaflah sekiranya saudari mati malam ini adakah cukup bekalannya. Ingatan ini bukan untuk saudari saja , malah untuk saya juga sama-sama berfikir sejauh mana bekalan yang ada untuk dibawa ke alam kubur. terimakasih.

    0

    0
  173. dD says:

    cantik tapi knp mesti terdedah cmnie? kan nampak manis dgn karakter seorang ibu. pikir2 kan la. btw, i’m still ur loyal fans.

    0

    0
  174. Susan Delfino says:

    Wahai makcik rozita! Sedar la sikit lagi berapa hari nak menopos cara berpakaian tetap taknak kalah dgn gadis2 muda belia! Dah makin berumur ni elok la berubah ke arah kebaikan. Sudah2 la tu. Dah berumur pun boleh jugak bergaya, tapi biarlah kena dgn usia. Ni bila pakai mcm ni org tgk pun sakit mata tambah2 org famous mcm makcik ta ni. Semoga makcik ta akan terbuka hati utk jadi lebih baik at least ingat la anak2 yg dah remaja. Diorang pun ada air muka mau dgn kawan2 sekolah. Tak tau la kot diorg bangga kan? Aiyohhh peha besar batang pisang pun tergamak dia nak tayang!

    0

    0
  175. hamba Allah yg hina says:

    wanita hiasan dunia,timbul byk fitnah kerananya
    Sygnya andai seorg wanita dirinya tak dijaga
    sbb syurga Allah terlalu dkt dgn kita,duhai rozita…

    semoga rozita mdpt ketenangan yg sbnr dgn melaksanakan perintah Allah….

    0

    0
  176. momok says:

    ni lagi sekor pompuan tua tak sedar diri…ingat2 mati la che Ta oooiii……malu kat anak jantan 2 org kau tuh ada mak cam gini…aduhai….apa la nak jadi……….

    0

    0
  177. pinky90 says:

    kenapa la artis melayu skang suke sgt pakai sexy2. tapi org sekeliling xpulak kata pape. tapi kalo artis yg bukan melayu pakai sexy gile taw plak nak mrh2. contoh kan , kalo artis luar nak masuk MALAYSIA , sibuk sgt buat rules utk pakaian. tp penah tak pikir yg artis kita pun sama naik je dgn dorang tuh. dress up nak grand mcm kat grammy awards !!! hehehe. betol tak ??? pikir kan laaaa.

    0

    0
  178. Nur Kasih says:

    Che Ta… sebelum terlambat baiklah bertaubat
    dibuatnya besok lusa dijemput Ilahi tak abis2 orang mengata bukannya nak sedekah al-fatihah.

    Allah kurniakan kecantikan, kemasyhuran bukan untuk bermegah2. Kesian mak ayah kat rumah tu. Mesti mereka terpaksa menanggung malu yang teramat2 sebab anaknya tak tau jaga maruah dan harga diri.

    0

    0
  179. hot says:

    fuyooooo…….

    HOT di dunia dan akhirat……..

    semoga berubah sebelum meninggal….
    pesanan ikhlas tapi jauh.

    0

    0
  180. maaf kalau x suke says:

    lg ramai org kutuk RCW..abg nara kene igt lg byk la share ‘saham’ yg abg nara dpt..

    tutup lah aib sesame islam..bukan lg m’aibkan..

    mmg x d nafikan RCW sgt sgt melampau..

    maaf kalau xsuke sy menegur..

    sy cume kesian kt anak2 die..
    ape perasaan anak2 die bile tgk org kutuk mak die..
    seburuk mane pon mak..die tetap mak..

    0

    0
    • pengawas skolah says:

      kalo dia tu pkir perasaan anak2 dia,awal2 lg dia takkan tergamak pakai cenggitu.nko ni pun satu..

      anak2 dia punya style plak cikgu2 depa kata,jenis tersangat bangga dgn mak depa.sbb felakon fofular khennnn…pdhal bila dia jalan dgn mak dia,mcm anak angkat jer.sbb kulit berbeza.tapi tang bibir sama.dulu kulit mak dia pun sama kaler dgn anak2.tp sejak2 wujudnya suntikan vita-c ni..jd la ala2 maikel jeksen mak dia.patutnya suntik la anak2 dia skali..:)

      0

      0
  181. el says:

    orang korea boleh tayang peha in public sebab diorang takdak agama. lagi satu peha diorang tak macam peha rozita che wan. peha rozita che wan macam peha gajah..

    0

    0
  182. wann says:

    cukup2lah cik ta oooiiii, bglah contoh tauladan yg baik kat anak2 tu. pikirkanlah maruah mak awak tu cik ta. jgn le perasan yg diri tu remaja lg, kalu kat umah tu ada cermin besar, tgk diri kat cermin tu. sudah2lah tuuuuu.

    0

    0
  183. aatik says:

    cik ta oh..insaf2 lah sikit… malulah kat anak2..tu…

    0

    0
  184. tiang letrik says:

    terbeliak bijik mata ku nieh..

    one word out of my mouth..”apa dah jadik mak cik ita?”

    ada byk design baju yang labuh dan masih cantik utk dipakai, tapi kenapa ini??

    aish…(sigh)…

    0

    0
  185. che ta che wan says:

    masa datang tadi pakai kain panjang…. tapi sampai kat pagar depan tu tersangkut lah pulak terus carik dan ginilah jadinya…. pengajaran jangan pakai skirt lebih baik pakai seluar!

    0

    0
  186. tinmun says:

    tu la..dulu masa muda2 xnak jadi artis..dh tua2 nie baru nk jadi artis..kan dah lambat dah nk tunjuk body tu….

    0

    0
  187. didi says:

    stiap kali die pakai cntct lense,mesti mata die tak center pastu susah nak berkelip.prasan tak?huhu

    0

    0
  188. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    ape ni korang ni ! sikit2 ank ikan sikit2 ank ikan macm sialllllllllllllllll je !!!!! suka hati dia lah nk ank ikan ke ank buaya ke ank shark ke biar lah ! dia bukan nye tua nk mampos ! muka dia maseh jambu lagi dragen pn dia leh dapat tau ! bukan setakat ank ikan je huh !!! korang2 ni semua jeles pasal dia jambu kn ! lagi pn lakonan dia bagos setaraf ngan fasha sandha yg jambu tu huh !!!!!! merepek je korang ni BODOH BWEK !!!!!! minah jambu suka rozita pakai pakaian ni tapi skirt rozita tu pendek sangat…..lain kali jangan pakai yg pendek2 sangat ok lov uuuuuuuuuuuuuuuuu !!

    0

    0
    • tua mengejar kita dimana2.. says:

      Biol.semua bende nak biarkan,itu nak biar,ini nak biar,bila selebriti ni nak sedor diri?nko sygkan RCW,kau tarbiyahkanlah dia..

      nko ingat semua yg kutuk dia kat sini semua jeles ngan dia?nak trgoling aku bace !peminat tak heran la dia tgkap dregen skalipon,sbb nti lmbat laun dragon akan surrender..balik smula kat tasik sbb trgezut tgk nenek ita punya internal secret…huahuahua..

      mana ada manusia bole lari dgn hakikat tua..cucuk sana sini pon,bertahan kejap jerr.nko takkan tak ambik iktibar dgn kak nita serawak tu?tgk leher kak nita.nti RCW ni pon,sama laa…si dragon nak buat love bite pon takleh dah time tu sbb dpt suck kulit kendur jerr..kuang2x…

      0

      0
  189. cinderella says:

    lately, ramai artis yg dah mula bertudung dan semakin melabuhkan pakaian, tapi Rozita ni? apa yg dia cuba nak buktikan???? paha kamu tu dulu yg akan dihembat dgn besi panas nanti di akhirat Rozita, tolonglah beri contoh kpd org luar sbg seorg selebriti… :P

    0

    0
  190. lis says:

    kalau nak tunjuk sangat bogel je la.

    0

    0
  191. damia says:

    seksinye :(
    agama islam tpi mendedahkan aurat. . .
    dunia oh dunia

    0

    0
  192. Yatt says:

    Moga Allah bukakan pintu hati dia utk berubah ke ara yg lebih baik…amin…

    0

    0
  193. Cik Nad says:

    Lihatlah duniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…..

    0

    0
  194. bijak pandai ku says:

    mmglah artis zaman skarang semuanye x ingat dunia yg penting enjoy….cek ta ni dah tau diya tu ade ank kat umah kena lah berpada2 imej tu,,mmg tercantik la cek ta pakai mcm tu,,sya rsa ramai x nak balik dri majlis tu dah asyik sgt tgk cek ta,,,mmg remaja…..

    0

    0
    • ocopot.. !! mak nmpak antu tetek !! says:

      remaja pd muka jer..leher dah melanduttttt..!!kak nita serawak versi 2.

      0

      0
  195. cik joyah says:

    pengganti azizah mahzan???

    0

    0
  196. dina says:

    mak cik perasan SNSD la nih..x sedar diri, jge la skit maruahhh..awk tu dh tua. XP

    0

    0
  197. i read i review says:

    lelama aku tgok Rozita ni mcm Rossa…big hair,fluffy skirt.

    0

    0
  198. eeza says:

    ciann aku tgok makcik ta nie…mcm nenek pulak dahh….apa nasib ko makcik asik kne kutuk jer…buat2 tobatlah…dah tue bangka mcm bangkai pulak aku tgok…issee2, kalo ada ank ikan kat situ ada ko yer…suker sgt kat ank ikan…aku tgk kalu ko kawan ngan ank ikan ko pula mcm makcik, x padan langsng…dahlaa pak2 ikan x makn ngan ko, terpaksa ler cari ank ikan kang…sampai tue ler ko makcik oooiii…x der yg terhingin…

    0

    0
  199. ): says:

    Cik Ta ni lupa tengok cermin agaknya. Awak tu dah senja jgn act mcm anak remaja. Ingat cantik ke pakai camni? Nampak macam P O N D A N aje ….

    0

    0
  200. boleh ke komen? says:

    ‘Hidayah’ balik umrah ni..

    0

    0
  201. ada ku kisah says:

    ADA BERANI ?? HAHAHA…

    0

    0
  202. ema says:

    hudoh bebenor makcik blk umrah ni..cam ni k gaya org g n balik umrah..makin parah ni..org lain duk malaysia blh berubah makin baik..dia yg dpt peluang g sana makin teruk..agaknye dlu g melancong kot..taubatla skt mkcik Ta..kita ni biar makin tue makin dipandang matang..

    0

    0
  203. MAWAR MERAH says:

    umur dh meningkat tapi baju gelila…kalau anak dier tengok msti malu…kat skol,a mk bpk kwn2 pakai sopan2…mak sendiri mcm 2…shame on u…

    0

    0
  204. hamba Allah yg kerdil says:

    rasa malu tu sebenarnya indah andai diltkkan ditmpt yg sewajarnya..andai tiada rse malu diklangan insan lain tp ltkkan rse malu pdNya..moga2 satu mse nnt kan dibukakan pntu ht utk berubah…InsyaAllah..

    0

    0
  205. Perempuan tua says:

    Rozita, tahun ni umur awak dah 40 tahun. Lebih cantik jika berpakaian mengikut umur jadi org melihat pun akan rasa hormat dengan kita. Sesuatu yang cantik dimata kita belum tentu cantik dimata orang sekeliling melihatnya.

    0

    0
  206. zafirah says:

    adoi…kain ckup ker..ker kena ggt tikus??

    0

    0
  207. nyah says:

    macam mak ayam..

    0

    0
  208. MAMA H&H says:

    kesian.. masa kcik2 dulu x puas pakai gaun pendek. dh tua baru teringin kot.. x sesuai…

    0

    0
  209. hamba Allah says:

    nauzubillah….astagfirullah….hanya itu mampu ku ucapkan…marilah kita doakan semua “cik ta” sedaq diri dan kembali ke pangkuan Ilahi sebelum Allah menarik balik Nikmat kecantikan yang telah dianugerahkan kepadanya….

    0

    0
    • vee says:

      well saying…………….. i lagi suka kalo malays ladies pakai tudung…………….nampak sweet………….

      0

      0
  210. aq bdk skolah says:

    kalo aq jadi ank die, dah lame aq lari umah…

    0

    0
  211. Moshi moshi says:

    EE!!!!!!!malunye aku tgk si tua ni.sudah2lah kak ta…awak tkda duit ke nak beli skirt? skirt anak saudara awak jugak yg awak pinjam.patutlah dia tercari2 skirt dia yg hilang tu.

    0

    0
  212. Rozita tai haiwan! says:

    ~Fesyen ini la penyebab para perogol tak boleh nak taubat!~

    – yang luar tu mgkin maintain hot tapi yang kat dlam belum tentu….kalau dah tua yang ‘tut’ pun mesti monyok je mka nya coz xleh nak injek….sensetif dowh!

    0

    0
  213. student bandung says:

    getik

    0

    0
  214. dotdotdot says:

    anak aku umur 1 tahun pun x pakai baju murahan cam nie,..Ya Allah..peliharalah anak2 ku ,..Ameen.

    0

    0
  215. halil says:

    artis kita kita x ada pendirian..suka terikut ikut…x tahu bezakan mana yg buruk dan mana yg baik…kononya nak jadi mcm artis holywood la…x sedar ke yg artis kita kebanyakan org melayu..pakai la sopan sikit..x kan itu pun nak kena ajar..hampeh…

    0

    0
  216. fiedodido says:

    muke pun dah kedut!!!! bwk2 bertaubat a nenek oiii….

    0

    0
    • Anonymous says:

      cam org bodoh je aku tgk rozita che wan nie…sedar2 la diri..x perlu malu dgn org..malu dgn diri sendiri dulu…perlukah awak nak tayang badan awak utk kejar glomour?perlu ke..?

      0

      0
  217. Amier says:

    Mantap! potongan badan yang menarik dan seksi walau berusia. Jelas sekali buat Rozita Che Wan umur itu hanyalah nombor belaka.

    Eeeerrrrr…….Gaun tu sudah kena ianya akan lebih nampak menarik kalau RCW mengenakan costume ala BUNNY atau COSPLAY.

    0

    0
  218. menyampah rozita che wan says:

    ntah apa2… plastic la lu~

    0

    0
  219. beta draconis says:

    musim banjir sekarang nie…and easy for natural ventilation…hahaha

    0

    0
  220. Saya bukan ustazah says:

    Pegi Umrah tp xdpt ape pon.. Org lain pergi Umrah , dpt la jugak ketenangan.. Dpt jgk berubah dari yg tak baik, ke lebih baik.. Tp kita apa dpt?? Dgn bpakaian cmni, anda telah mendorong perogol2 gersang kat luar sana mencari sasaran utk merogol org lain yang tidak bersalah. Sebagai sama2 saudara, kita berhak menegur. Kalo org mengkritik anda, anda tidak boleh salahkan org sedangkan anda yg berdosa. Mmg itu hak anda, tp fikir jgk sensitiviti org islam yg lain. Kita hidup di negara islam. Yang ada adap dan pekerti yg perlu dijaga..
    Kerana anda berpakaian seksi begitu, org lain yang menjadi mangsa. Fikir-fikirkan lah.. Ingatlah, hidup ini hanyalah sementara. Akhirat jua kekal abadi selamanya… Semoga anda berubah sebelum ajal tiba. Wallahualam

    0

    0
  221. […] 15th, 2012 05:52 AM | by sufai | Hiburan Dan Gosip.   // Berhubung pemakaian gaun remaja oleh Rozita Che Wan di majlis ulangtahun kelahiran pelakon Ryzal Jaafar di sebuah kelab, Ci Ta telah memberikan maklumbalas kepada Harian Metro. Beliau meminta maaf tetapi […]

    0

    0
  222. karega says:

    tetek die besar la

    0

    0
  223. AJOJO says:

    Korang ni bangang ker apa, bukak la minda tu sikit….kan elok tgk betis sexy rozita tu. Aku sokong dia pakai gitu sebab kita kena terima hakikat dia sexy.

    BAbi [pantat la org yg condem atau kutuk rozita. Saya sokong dia

    0

    0
  224. 123 says:

    anak aku yang 6tahun tu cakap.. eeeee gelinya..

    0

    0
  225. che ta che wan says:

    MEMANG KPOP = Kertu POP….

    0

    0
  226. insan biasa says:

    dunia akhir zaman….subhanallah…

    0

    0
  227. syazlina says:

    kalau ya pun nak pakai skirt..bwh la skit paqaih lutut ka…ni dah paqaih buntut dah cek tgk…buat malu oqang kedah ja…bwk2 la insaf skit…nak ikut tema la konon…aurat tetap aurat..yang wajib tetap wajib..dosa tetap dosa…

    0

    0
  228. win says:

    minat dengan kecantikan rozita che wan tapi naik menyampah dengan peragaan pakaian yang kadang-kadang kurang bersesuaian dengan usia…….sepatutnya makin usia makin bijak ………

    0

    0
  229. oly says:

    tua x sedark diri, uek uek uek…dia ingat lawa sgt kot…, ops masa muda dulu xbleh melaram, pak dia xbagi..ni terlepas kandang…lupa dah kubor dok panggei nuuu

    0

    0
  230. tech_frix says:

    nape tangan makcik ni macam jantan?

    0

    0
  231. sierra says:

    saya memang minat dengan RCW ni, setiap aje ada berita mengenai dia mesti akn dibaca dan dtengok. tapi sejak akhir2ni dia semakin lupa usia. berpakaian muda tak salah, tp yang seksi2 tu buat apa? tak yah lah nak tunjuk benda yang patut disembunyi. kan lebih elok ‘biarlah rahsia’ nak pakai skirt pendek pun pakailah seluar panjang ke. kan anak2 muda kini suka bergaya macam tu. macam tak tahu berfesyen pula. Apa2pun diharap RCW tolonglah jaga maruah diri dan anak2 yang dah semakin membesar. saya pasti dalam kebanggaan mereka memiliki ibu yang rupawan pasti terselit rasa malu jika melihat ibu yang dicemuh seperti ini. apa2pun i stil minat dengan RCW

    0

    0
  232. pelik says:

    5 tahun lagi nak menapouse, bawak2lah bertenang…akal tu guna..

    0

    0
  233. nak muntah says:

    org tua ni dulu hudoh gamaknye…galaksi penah wat kuar gmbr hudoh die ms muda 2 dulu…bile da tua ade wit btl sane sini ..br sempat nk bgaya ala muda mudi…adoiyaiii mak cik ni…xseswai!!

    0

    0
  234. insan perihatin says:

    sesungguhnye siksaan kubur itu benar…

    0

    0
  235. 0rg tengah says:

    jgnlh mengutuk dia,,
    beritahu dia perkara yg btul,,
    mungkin dia bleh terima,
    manusia ni perlu saling ingat mengingati bkn..???

    0

    0
  236. MAK LAMPIR says:

    makkkk haiiiiii…aduiiiiiii…aduiiii..’rumah kata pergi..kubur kata mari’..oooo cik taa.. ajal ada dimana-mana..entah esok..tulat..umur cik ta bukannya makin muda..tapi makin tua..so bila makin tua..maknanya..umur kita didunia semakin singkat..jangan disebabkan gila glamour dedah sana,dedah sini..atau adakah cik ta berfikir..esok2time dah mati..tak de peluang nak pakai skirt pendek..sebab tu selagi masih sihat..masih segar bugar..nak dedah apa yang tersembunyi?.. banyak peringatan yang telah terjadi..ramai artis yang pergi secara mengejut..Al-fatihah utk semua arwah..cuma..sedih juga tengok artis yang makin tak sedar diri mcm cik ta..bila dah mati..skirt pendek ini tak mampu selamatkan cik ta..jangan tunggu sakit baru nak beringat..dan ingat ‘KEMATIAN’ ada dimana-mana..tak kisah la sape2 yang tak suka komen ni..tapi apapun..kain kafan berwarna putih yang akan membalut tubuh kita bila dah mati..skirt pendek ka,glamour giler kaa..banyak awards ka..itu semua tak mampu selamatkan kita bila dijemput PULANG…utk cik ta..kutujukan lagu..’SELIMUT PUTIH’..dgn harapan semoga kain tu jgn dedah sana..dedah sini..sebab umur cik ta makin tua..bukan makin muda..

    0

    0
  237. minah@joyah says:

    katenya ” saya sekadar mengikut tema”,,maaf namun mengapa kite mampu mengikut tema manusia namun payah untuk mengikut ‘tema’ pemakaian yg di tetapkan oleh allah,,tutup lah aurat walau tidak ikhlas kerana kelak kite x akan menanggung dosa walau tidak di kurnia pahala,,,

    0

    0
  238. Asim says:

    gebu gak peha owg tua nie… boleh bikin modal nih… hehe..

    0

    0
  239. Rozita says:

    Anak aku umur 3 tahun pun dah tak nak pakai skirt…bukan mini skirt tau, skirt paras lutut tu…tapi makcik ni sempoi je tayang peha…dia ni solat ke tidak? tak malu dgn Allah ke?

    0

    0
  240. bunga melur says:

    ldg2 lagi bagus jadi org biasa.kang jadi artis gini pulak caranya..mane yang baik tu takpe la kan,mane yg tak bapa baik tu,gini la caranya =.=

    0

    0
  241. Mek jemah says:

    Muda, maen best henjut mantap…Sbab tu rozita suke pucuk muda…5-6 round pun takpe.

    0

    0
  242. Haslinda Kamal says:

    seksi sangat la x ingat akhirat ke?????

    0

    0
  243. aku says:

    memalukan..dah2 la tuh xyah nk mcm gaya Kpop sangat..tutup2lah pe yang patot..

    0

    0
  244. Nurul says:

    Astaghfirullah. Kot ye pun nak tegur gunalah bahasa yang baik. Jangan le dok hina, caci maki semua keluar. Yang lelaki2 ni korang tengok Kak ita mcm ni pun dah satu dosa sbb korang dah tengok aurat dia. Then ditambahkan lagi dgn caci maki korang. Lagi lah bertambah dosa. Senang senang je dosa dedah aurat Kak Ita ni bagi kat korang and pahala korang bagi kat dia sbb korang dok caci maki dia. Patutnya kita doakan dia dapat Hidayah dari Allah supaya sedar diri. Usia tidak menghalang kita utk berfesyen tapi kena dgn gaya and syarak. Cuma kesilapan Kak Ita kat sini dedahkan aurat. So sama sama lah doakan artis2 wanita Malaysia ni diberi Hidayah. And jadi ikon Dakwah yg diminati peminat peminat mereka bukan mengkondem mereka. Korg pun akan dapat dosa skali. Renung2kan. :)

    0

    0
  245. riena az says:

    ckp byk pun xguna…lg byk dosa…ada aku kisah:/

    0

    0
  246. gee says:

    kalau esok kiamat , sempat tak kak RCW nak taubat erk ? seksi gilerr . aurat tu :p

    0

    0
  247. memey ar.. says:

    yg dok ckp dia seksi, geram, tgk dengan lucah tu smer konfirm jantans.
    yg geli, jeles, bingit, marah, hina tu smer konfirm pompan.

    hahahahhaa! tapi siyesly tak sesuai laa umo tua pakai baju budak2 belasan tahun gini. tak nampak anggun. nampak makin tua n look like a clown bahan ketawa. kesian…

    0

    0
  248. Ana Lolo says:

    Kain 2 kasi ar labuh kit… pendek bebeno… RCW kn da berumor… X sesuai langsung…

    0

    0