Written by AbangNara | August 9th, 2010

gambar zahida rafik terbaru

Menawan jugak Zahida Rafik nie berbaju putih. Nampak “suci” je. Lagi gambar terbaru Zahida Rafik dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar kredit kepada Forum Cari.

gambar zahida rafik terbaru

gambar zahida rafik terbaru

58 responses to (GAMBAR)Zahida Rafik Yang Berseri Berbaju Putih

    • gilo says:

      memang berseri…

      • Anti pompuan perampas says:

        Muka Ada mcm tepung gomak sikit tapi lengan semua Ada berkerak sikit. Tak macam Zizie kulitnya dr atas sampai bawah putih gebu yg ORI…. Ni dah kawin menteri hang pi la duduk SPA bila abg sapie bedal hang x balik rumah hang…hang suruh budak SPA tu sental dr dagu smp kaki hang dgn beruih besi biak hilang daki yg mendap tu…..ni mcm taik cicak la zahida hoi. Muka hang dah lah mcm spesis yg ramai kt belakang Coliseum tu!!!! Kulit muka kilat mcm Tupperware!!! Mcm beg RECond la…..

    • huhu.... says:

      cun lagi yg baju biru tu…ori

  1. bussy body says:

    tau plak die tutup2 time tunduk tu ye? dedah2 x malu lak.

  2. natts says:

    huhuuuu..entah, nak tunjuk, tunjuk je lol.. x yah cover.. org seme dah tau.. suci gitu.. ahak3

  3. annedesilva says:

    tutp wat per?
    bukak jekla kasik satu MALAYSIA tengok…

  4. luvlavender says:

    cantik bju dieer…ske:)

  5. putry sarah adlyana says:

    biorr la dia,suci amende..ni urg2 neraka nie..abg nara tlong bgtau dia ckit..skrg da akhir zaman dah,x takot kew…

  6. [email protected] says:

    sopan nyer siap tutup kat dada 2…… pepuan melayu terakhir yang xperape nak jadi ni… ehhe

  7. mue tze says:

    sebab i minat giler kat dier so nak tiru cara dier pakai, cara dier tutup dada dan rambut dier… i pun nak tukar muka i mcm dier lah… so sape yg tau kat mana i dpt treatmen mcm dier? plz tlg bagi tau i…

  8. aku says:

    berseri amende nye
    sikit pun takde seri
    menyampah ader aku tgk
    mcm mak nyah pun ade

  9. jane says:

    senyuman dia sama dgn icon smiley……. atau joker dlm batman…..

  10. BLaCK MaMBa says:

    camni ke yg nash cari slama ni? compare dgn sosilawati tu .. rasanya sosi tu jauhhhhhhhh lgi ok kut (wlpun ada ‘plastik’ gk! hahahaaaaa ..)

  11. emilia says:

    plastik grandma…

  12. setia says:

    aku th maksud ko, ko maksudkan nash kan????? sory de pembetulan yg teman tapi mesra ngan nash 2 bkn dia tp betty benafe, yg nie zahida rafik….klu btul la tafsiran aku, klu aku salah aku minta maaf.

  13. el. says:

    nk aku tampar laju2 je kalau aku jumpe pompuan plastic ne..

  14. putih itu bersih…hehe

  15. lulu says:

    ala org berbotox ,ko pon nak ber botox , pastu muka da mcm robot ……usahkn org2 geli nengok …kucing pon getik tgok muka dia , lariiiiii………………

  16. anna says:

    ok ler tu.. :-P

  17. Gadis Melayu says:

    Tutup ape tu cik akak…?

  18. jogo says:

    peliklah dia nih ape ke popularnya… dalam BN selalu keluar gak cite dia tapi tak de benda pon cite ape jer yang dia blakon asyik pasal diri sendiri je…. sebenarnya tak mendatangkan hasil pon cerita pasal dia ….. setakat cite seksi meksi tuh tu semua ahhh semua orang boleh buat kalau nak, antara malu atau tidak je beza nya………

  19. aries_april says:

    arts suam kuku…tp mak ko…gsp sslu klaur…
    hihuhuhuhuh

  20. suka! says:

    die ni mmg cantik…met her once w/o make up…xmcm artis lain..natural beauty!

  21. pminat no 1 erra fazira says:

    mcm pondan. ske tngok muka sblum dier cuk2..ayu smcm je kan2…

  22. emalin says:

    nampak suci je dengan berbaju putih tu..

  23. Reena says:

    Suci murni..ahak ahak..

  24. suci apebenda camtu..

  25. Caldina says:

    dedah apa nya korang ni ??? mcm ni korang kata dedah… aduyaii……..

    p/s: ok per dressing mcm ni… bistuh korang nak dressing tutup muka ke ? apa raaa

  26. basshunter says:

    time nk sign tu reti plak die nk tutup dada ngn tgn yerk..?
    igtkn da x kisah org tgk dada tu

  27. sukasuki says:

    owh. . .
    ni la artis yg prpegang pd adat n agama tu. . .

  28. […] (GAMBAR)Zahida Rafik Yang Berseri Berbaju Putih (53) […]

  29. What a waste of time. You’re poor english made this article hard to read. Learn to write.

  30. Soon Dinora says:

    Well, this was kind of boring but whatever.