Written by AbangNara | July 13th, 2011

gambar terbaru waheeda

Daripada lirik mata Waheeda pun Abang Nara dah boleh agak betapa bahagia hidupnya bersama Akhil Hayy sekarang. Lagi beberapa keping gambar terbaru Waheeda dan Akhil Hayy dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Budiey.

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

159 responses to (GAMBAR)Terbaru Waheeda Dan Akhil Hayy

  1. sha says:

    manisnya berpurdah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 102 Thumb down 8
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 360
      • khalis says:

        lohh minah ni..apasalla leh jadi camnie nie??apa maksud ko momok?? ko nganjing kat sape? adehhh..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 89 Thumb down 13
        • maryani says:

          tak perasan ke minah jambu 24jam mengadap komputer ni suke cari publisiti murahan. suke provokasi org. sj nak kasi org marah..kalau makin dilayan makin menjadi.. so, abaikan jer setiap komen die..cuba semua buat bodoh ngan die ni :D

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 138 Thumb down 7
        • korang ni pun 1..dah tau si minah jambu ni tak betul..jangan lah layan dia..dia memang pyscho yang saje nak provoke org..the more u guys layan..lagi lah dia suka..cuba semua buat dek dan anggap dia tak tak wujud..adoii..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 4
        • momoe says:

          bersih je muka akhil ni….sejuk mata memandang.

          Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 14
      • akubenciorgbodohsombong says:

        eeeeeeeeeeee dtg dah minah yg tak berapa jambu gila mengadap kompeter 24 jam mcm momokkkk….eee lariii ca alif bottttttttttttttttttttttt…….

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 88 Thumb down 7
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 176
        • effarieza johari says:

          ko suka dibenci ye minah?ko dh dpt aku rasa

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 1
        • girlz says:

          air liur ko pekat sgt 2 yg tercekik..bongok..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 1
        • Segerombolan Perompak says:

          ku rasa si minah jambu 24hrs mgadap kompter psiko la…cam senget je…kalu org otaknye sihat, sure2 x dela mcm dia…Sorry to say la…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 1
        • boy< percaya ke? says:

          Minah 24 jam mengadap komputer nie xde agama.. xsolat… xmengadap tuha… tu yang duduk depan komputer 24 jam duk ngutuk orng.. xingat esok lusa dia dah nak mati… amal pun xde untuk bekalan mase nak timbang kat padang masyar nnti.. nnti dia bawak komputer dia jelah… pahtu dlm kubur kene hentak ng komputer dia tu…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 66 Thumb down 2
        • mamat jambu 24jam mengadap iPad2 says:

          komen minah ni cam harram.. kalo ko x insaf2 mati nt konfirm ko y jd momok sbb jasad xdterime bumi, bwk2 la btaubat minah oiii….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 2
        • cikocoki says:

          kesian tgk minah mrh jmbu ni..moga dpt hidayah 1 ari t..

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
        • Sebut itu pun susah…..kalu baca Quran macam mane agaknya!.
          Merepek mengarut pandai pulak sebut ayat2 bara neraka.
          Ko ni patut serah kat Taliban atau Al-qaeda….

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
      • minah jambu attention seeker says:

        minah jambu bodo.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 2
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 84
        • minah momok jambu pakai computer zaman 80 an says:

          minah jambu 24jam mengadap computer ko nie kapir laknat ke xtaw adab pemakaian wanita islam..mmg bangkai la ko nih..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 4
      • Information for all says:

        sesiapa yang meninggalkan undang-undang yang dibawa oleh Rasulullah S.A.W dan berhukum dengan undang-undang yang lain, maka ia telah kufur kepada ALLAH S.W.T. Bagaimana pula hukum mereka yang menggunakan undang-undang ciptaan manusia yang terdapat di dalam kitab Ilyasa’? Mereka juga kufur kepada ALLAH secara ijma’.”

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 2
      • geram says:

        ko bodoh.. ko yg momok..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 3
      • Awek kl says:

        salam jambu, saya tau awak nie sebenarnya sengajakan nak naikkan kemarahan orang setiap kali comment….. x payah lah nak susahkan diri awak tue….

        Waheeda dah berubah… AWAK BILER LAGI?/

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 3
      • papa says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 41
        • cheese says:

          Papa haram. Sama macam minah jambu haram mengadap punggung papa 24jam.

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
      • harris azhan says:

        sian minah ni…saiko rupenye….terlepas dari tanjung rambutan kot…kat sana byk momok usik dia…kekeke…sian ke mu minah

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 1
      • mulut capoi says:

        HARAMJADAH KO MINAH…….INILAH BETINA DAJAL…..YAKJUK MAKJUK HINGGAP DIALAM MAYA. SIOH….SIOH…KO BELUM TAHU BALA ALLAH AKAN MENANTI KAU, permainkn ugama, ya Allah tunjukkanlah sesuatu padanya…supaya insaf..
        HOI…..JAHILIAH …..ITULAH PAKAIAN MUSLIMAH YG. SEBAIK2NYA.
        BAGI AKU MUSLIMAH YG. MENUTUP AURAT, DIHIASI DGN. KETAKWAAN……ITULAH BIDADARI SEBENARNYA. hang apa tau minah. dasar iblis . negatit thinking, laknat kau jika x taubat.

        Jika hang x suka pakaian tu jangan hina….
        memanglah kamu suka telanjang dan seksi.
        Anak siapa ni……kenapa ko tak dilahirkan sebagai haiwan………

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 6
        • Mama CoCoy says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 45
        • ke oqq says:

          weh mama ko nie minah momok jambu tue kan..xyah la nk menyamar weh..sengal tul..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
        • mulut capoi says:

          eaiiiii…….terbalik tong taik pulak kata kita serthan….
          Memang lelaki lawannya perempuan…..
          Kita org. Islam x payah tunggu jdi ustaz . ai…tak kan asas ugama dan hukum2 ugama pun x tau…..Islam apa ni….agaknya mandi hadas pun celup- celap….mengong…..

          Ada mata tengok . tapi tengok bukan naik berahi….tengok benci……
          Ko ingat semua lelaki tu suka seksi2……dah dedah depan org. tayang2 tengok le…..tapi jangan tolih banyak kali ……maksiat mata……

          Kita lelaki ni kalu nak cari isteri mesti nak yg. pempuen baik2. sopan gitu2….kalu cantik lagilah bagus…..
          Macam kamu iblis ni…..jika cantik jantan x pandang…….free pun aku x mau buat semak…..
          Konet pun lembik…..baik aku pegi lurah bilut…..

          Ko belum tengok aku lagi. kalu ko tengok makan x kenyang tidur x lena……
          Tak payah contact lense mata aku dah brown….mata aku pilih perempuan……kranjang mata ku….ku impikan pandangan keimanan….bukan pandangan kemaksiatan…..
          Mcm. kamu perempuan dungu….bodo sesiapa jadi pasangan kamu…..hancur zuriat….

          Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 4
        • durian says:

          mulut capoi ni cam mulut cibai.
          cakap pasal agama, tp sebut pasal konek org. bodo ke apa. nampak sgt ko mmg lelaki hipokrit. buat taik tapi nak pempuan baek jd bini puihh

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • neutral says:

          tutup aurat bagai tapi kebas laki orang gak…sampai bercerai berai dan runtuhkan masjid org lain.

          Capoi, cara kamu cakap pun bukannya boleh tambat hari orang lain , malahan buat org lari lagi. Bahasa kesat , kurang ajar, langsung tak cermin muslim yang baik . Kalau ni cara kamu nak ‘berdakwah’ baik pi sekolah belajar PR atau komunikasi dulu.

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 4
        • cik meletup says:

          aiyork. kebas laki orang? anda kenalkan bekas isteri akhil hay itu macamana? kalau korang bandingkan, memang jauh langit dan bumi waheeda dan bekas isterinya. don’t worry, bekas isterinya itu kan dulu pun dah pernah cerai, sekarang dapat batang muda lagi tuh youuu :D

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
      • Tina Tenuk says:

        MInah ni bodoh sbab 24 jam mengadap komputer kalau takat bodoh je x pe ni sekali ngan pakej sengal + gile. Lain kali pi ngadap al-quran 24 jam baru la x bodoh mcm ni. Ko ingat ko dh hadap komputer murah tu 24 jam ko dah hebat kee ?..tuk pengetahuan kau setiap kali ko keluarkan komen bangang dlm ni setiap kali tu jugak laa kitaorang boleh nampak tahap kebodohan kau. LOSER !!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 2
        • tora dtg lg says:

          padan muka hang minah perasan jambu…bawak2 la insap

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 17
        • mamat jambul says:

          aku tarik balikla kata2 aku minah… aku tak sanggup letakkan senjata jantan aku dalam mulut ko… mulut ko penuh ngan maksiat… belalai aku lagi suci daripada mulut longkang ko… lagi baik aku sumbat dalam mulut Babi.. senajis najis babi binatang ni sentiasa berzikir bukan macam mulut ko cuma tahu mengumpat memfitnah je.. insafla minah setiap perkataan yang ko keluarkan akan jadi saksi Allah di akhirat..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
        • nama aku says:

          ko ni minah.. sudah2 ler…nyemak jer ngn komen ko yg tak berasas tuh..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • bro otai says:

        minah benggong ni org dah pakai ikut cara islam pun ada tak kena dengan dia ni,ada cakap momok..bodoh la lu..lu ni jenis bohsia ker

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 13
        • Mira Nair says:

          eh minah ! kan dia ckp “manis nye berpurdah” bknnya “manis nye muke dia bila berpurdah” tu la BODOH sangat berlagak pandai plak kt sini…masih gak x sedar2 diri lagi org dh ckp kau tu BODOH… x paham2 gak kee??..ko tu patutnye di karen kan jek depan komputer penuh virus tu bg x bebal mcm ni.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
        • mulut capoi says:

          TAK APA……..KAU EJEK ORANG BERPURDAH……ko tau nanti diakhirat apa hukumnya perempuan yg. x tutup aurat….haaa.. .jika x tau hang pi beli buku ugama mengenai bab itu.
          Pasti hang takut…..cehhh….org. mcm. ni bukan dia akan takut.. iblis besar niii…dia ni bolih buat org. sesat…aku nikahkan dikau minah setan dgn. ayah pin pong yg. memerintah kerajaan lelangit dalam mulut….dgn. mas kawinnya …….sebuah computer riba cabuk yg. aku salutkan dgn. taik cirit aku….tunaiiiiii.

          Uweeek ….. siapalah lelaki malang yg. kawin ngan minah ni….ishhh…ishhh….ishhh.
          Ko patut digelar Minah Mulut puki Ayam @ betina iblis sundal dilaman Nara ka.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • KAU YG. BODOH MINAH……..
          MINAH MINAH……KAU X PERASAN KE…APA YG. DI KOMEN TU MACAM KAU NI BUKAN ORG, ISLAM.

          SEBENARNYA KAMU NI ISLAM KE KAFIR?.

          JIKA KAMU NI ISLAM CUBALAH INSAF…
          TENGOK FAZURA ORG. KOMEN2 DIA AKAN TUTUP AURAT AKHIRNYA..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          BWEK !!!!!!!!!! jangan kerana orang kite nk tutop aurat !!! mesti nk dari hati yg iklas lagi suci…….ape2 pn yg kite buat nk kena iklas bukan kerana nk ambek hati orang lain kite nk berselubong nk buat happe ! pengomen2 yg di atas minah jambu rasa diorang ni suka mencarot je lebih ! tapi HABOK pn tkdak !!! hahahahahahahah……..berlagak baik konon tapi dalam hati tuhan je yg mengetahui nye bunnnnnnnn !! ni lah musang berbulu ayam !! jangan marah jangan marah nanti kena jualllllllllllllll heheheheh…………..BWEK!!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
        • nama aku says:

          manis lah cik minah, tgk tuh jgn tgk dengan mate kasar tgk dengan mata hati dan keimanan di dada..baru u will see…n u’ll paham what she said..n byk2 baca buku agama..u can start with fadhilat amal n byk2 tanya ustaz yg bertauliah.. : )

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Ayu Candy says:

    Suka tengok wahida :) Love it.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 56 Thumb down 23
  3. Cik Norfa says:

    aku suka dengan imej waheeda ni..
    tapi kenapa dia dalam cafe akil hay tu dia tak pakai purdah. buat apa dia kejap tutup keja buka purdah dia tu..
    mcm jd no point dia pakai purdah kalau dlm tv dia buka.

    tapi apa pun satu hari aku teringin pakai purdah mcm ni..moga diberi kekuatan iman.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 72 Thumb down 30
    • gigi says:

      cik norfa, purdah itu bukan satu kewajipan. tidak termasuk aurat perempuan, jadi kalau ada ketika die nak buka, tak salah. asalkan masih bertutup lengkap.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 142 Thumb down 10
      • Cik Norfa says:

        saya tahu itu…tapi memakai purdah bererti dia tak mahu orang lain melihat raut wajahnya bukan?

        jadi dh alang2 tak bagi jgn la bagi lagi..itu je maksud saya..

        terpulang pd dia kejap nak purdah atau tidak…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 52 Thumb down 57
        • llyza says:

          cerita tu mase die blom berkahwin ngn akhil hay lagi la….mase tu kan kes gosip die bercinta…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 73 Thumb down 2
        • cik says:

          cik norfa, sy rs benda ni x patut jd isu. sama macam ustazah2 sy kat sekolah, dorang kat sekolah buka je purdah. mengajar ngan murid2, bercakap dengan cikgu2 mahupun cikgu laki, .. bila keluar dari sekolah br dorang tutup balik. sbb benda bukan aurat…klau buat ia sebagai isu, bagai nak memperendahkan niat beliau

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 83 Thumb down 4
        • Cik Norfa says:

          ok. takde niat pun nak merendahkan niat sesiapa…
          terima kasih ats penjelasan semua org…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 3
      • suzana says:

        Salam, once seseorg tu memutuskan utk berpurdah, rupa paras jadi aurat.
        jd sblm putuskan betul2 nk berpurdah, jgn bukak2 lagi .

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 36 Thumb down 12
        • Anabobo says:

          Hmm.akhil2…dia ni cuma bmbing waheeda je ke?ank2 pmpn dia yg dlu xde pon dia nk bmbing? Aq knl ank tiri dia yg pmpn tu..seksi + menyeksa kn..hmmm

          Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 10
        • Awek kl says:

          salam…. saya rasa akhil dah try perbetulkan anaknya, kalu si waheeda pon dah ikut dia kan….
          tgk la bekas isteri dia mcm mana, macam mana anak nak ikut arahan ayah dia walhal mak dia pon mcm tuh….

          pendapat sendiri jer…. saya percaya ustaz akhil telah usaha – pendapat saya sahaja…. tq

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 3
        • thephenom says:

          saya setuju dengan awek kl

          nak mengubah manusia bukannya semudah menguli tepung membentuk sepantas kilat.

          ia mengambil masa…. dan takde perubahan tak bermakna tiada usaha… tak mustahil AK dah cuba betulkan anaknya

          Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
        • ezatil says:

          jgn nampak kes dia jer….apa kes yg anak2 ustaz, ustazah, anak2 tok imam, yg mcm2 gejala anak dia wat, yg x disukai ramai, balik kg sopan jer, kat luar negeri cam haper ntah…ada yg anak2 dah baik dah, menantu lak seksi seksa huhu…ni pengalaman lah kan..so, kat sini mak bapak mmg dah buat yg terbaik dah kot…yg selebihnya, diri sendiri lah kan :)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
        • zaman says:

          cik anabobo,tugas membimbing manusia kejalan betul adalah tugas manusia. tp tugas memberi hidayah kepada manusia untuk berubah adalah kerja Allah. Kalu ko tau tau akil ni dah bimbing anak dia @ blm baik jangan dok buat andaian. kalu tak btl dah jath kategori fitnah. Fitnah dah masuk dosa besar dan kalau btl pun apa yg ko ckp dah jadi mengumpat. Mengumpat pun dosa besar. so kopilih la yek yang terbaik

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • anak tiri says:

          nama pun anak tiri dia… bukan anak dia kan… dia pon da cerai.. sooo bukan tanggungjawab dia lagi da la…

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • bunga says:

          sy sangat sokong cik suzana & cik norfa..kalu kita dah memutuskan utk berubah kesesuatu perkara,haruslah kite meneruskannya dalam apa jua keadaan sekalipun same lah macam kita dari free hair dan berniat utk menutup kepala..jangan pule sekejap menampakkan rambut, sat lagi bertudung litup,then bile rase nak buka balik tapi malu takut org kutuk..pakai gak tudung tp.menampakkan jambul ditengah2 kepala..isy..nauzubilla..same2 lah kite munasabah diri sendiri

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • Aku nk. tanya bolih tak?. harap jangan marah ya…org bertudung nampak kepala tinggi macam siput…. rambut tu panjang sangat ke…sanggul besar dan tinggi, nampak gempaq…hebat tudung tu.

          Pendapat akulah …..pakailah tudung tapi jangan nampak pelik dan org. pandang sinis.

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • joyah says:

      cik norfa..
      dalam cafe akhil hay tu rakam dh lame le.. baru tayang or ulangan..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 3
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        jangan nk bandingkan waheeda ngan bekas bini dia si maiza tu tepulang ngan diri masing2 nk bertudong singkat ke or tk bertudong teros itu terpulang paaaaadaaaa diri masing 2 yeeeeeee jangan marah marah nanti kena jual ye……kuat kn iman masing2 …..orang islam nk kena kuat kn iman n nk kena bersabar selalu! tk boleh marah2 sape2 yg marah2 makna nye iman dia belom cukop mantap lagi belom cukop kuat…..jangan marah haaaaaaaa smile u on the candid cameraaaaaaaaaaaaaaa

        Hot debate. What do you think? Thumb up 2 Thumb down 9
        • nama aku says:

          ish..pandai jugak minah jambu ngadap komputer 24 jam nim bergurau yer..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • awek_vogue says:

      ni just nak share with uols..masa aku belajar sekolah agama dulu..ustazah cakap purdah ni patut dipakai oleh wanita yang terlalu cantik…maknanya kalau dia dah pakai tudung lelaki masih pandang masih tertoleh toleh kepala dia orang wajib dia tutup muka dia orang …dats y kat arab sana dia orang pakai purdah selain memilik raut wajah yang cukup menarik budaya jugak adalah salah satu ..walahualam

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 85 Thumb down 2
      • senduk kayu says:

        ALHAMDULILLAH SUKA TENGOK PERUBAHAN POSITIF WAHEEDA. HARAP2 TERUS ISTIQAMAH YEA!!

        APA CER EX-WIFE AKHIL NI?? SEKARANG KEBENARAN JELAS TERSERLAH

        SI MAIZA TUDUNG MAKIN SINGKAT, LEHER DAH TUNJUK, TELINGA DAH TUNJUK..HURRMMM

        Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 5
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          oi sendok kayu!!!! patut lah kau macm sendok bodoh! kenape kau komen pasal maiza ???? dalam ruangan komen rabak ni maiza takda kene mengena ok ….dia nk tunjok telinga ke nk tunjok ape ke tu dia nye pasal lah ! yg masok neraka pn dia yg dosa pn dia yg kau ni sebok2 nk tunjok kau nye baik ! ape ! kau dh cmfirm ke yg kau tu di tempat kn kt syurga???????

          Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 8
        • anonimes says:

          gelabah gile minah ni

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • cik meletup says:

          Ahah, nih mesti ex wife akhil hayy nih :D

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • aku la says:

        btul…msa aku blajar dulu pun..ustazah aku ckp camtu..
        kalu org tu tlalu cantik dia wajib pakai purdah..

        wallahua’lam

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  4. gigi says:

    hijrah yg baik, semoga bahagia.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 1
  5. cik ayin says:

    suka waheeda jugak

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 5
  6. NenekPenne says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 64
    • zaf says:

      tak perlu mengigatkan kisah silam die..
      jodoh pertemuan.. ajal maut.. ALLAH yg tentukan..
      si bekas isteri pon dh bahgia ngan suami die..
      waheeda pon dh bahgia ngan suami die..
      so bersame2 lah kite berdoa agar semua umat islam bahagia…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 107 Thumb down 3
      • anak tiri says:

        kita tak tahu kisah sebenar jd jgn nak judge org x tentu pasal… kslsu waheeda ni org menyampah sgt sebab kononnyer dia rampas suami org… tp yg pelik kenapa ct nur haliza disanjung tinggi … dia pon kategori yg samakan

        Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  7. dot dot says:

    nmpk epy jek waheeda.. alhmdulillah.. :)
    tp tgk penampilan akhil ni..hmmm ntahla. cm kusut jek. nmpk2 dada cm x seswai la..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 6
  8. hyemi says:

    For the information… kepada sesiapa yang xtau… program cafe akil hyy tu dah lame sebelum waheeda pakai purdah ok.. noe waheeda dah xblakon…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 1
  9. sweetsour says:

    err…npe nmpk mcm mata die bengkak skit..?

    Hot debate. What do you think? Thumb up 2 Thumb down 10
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 77
      • minami says:

        mana ko tau minah .. memandai jer .. hehehe ..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 2
      • mamat jambul says:

        ko ni banyak bunyik la minah… aku sumbat pump gun aku dalam mulut ko baru tahu…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 1
      • pizza says:

        Minah ni nak jadi kayu api neraka ker? Kalau xnak, jgn memulakan fitnah. Damn you!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
      • kepada kamu says:

        “wajib ke atas setiap muslim menggunakan undang-undang ALLAH S.W.T dan haram sama sekali berhukum dengan undang-undang ciptaan manusia. Sesiapa yang menolak hukum ALLAH adalah kafir, manakala sesiapa yang menggunakan undang-undang ciptaan manusia dengan keinginan dan redha, maka ia juga dikira kafir bahkan mereka hendaklah dikenakan hukuman bunuh sebagaimana yang dilakukan oleh Saidina Umar.”

        Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
      • Minah Jambu Batu says:

        choi minah, benci btol aku.

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
        • lyly says:

          minah 24jam ngadap komputer tu pemakan daging saudara sesama islam…

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          ni lagi satu punye lyly bahalol punye komen ! jangan buat fitnah kalau tk tau ape2 ! kata orang islam tk boleh menfitnah orang dosaaaaaaa ! ni ape ni??????

          Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 9
  10. Abang Ngah says:

    rebonding….boleh pulak. haieeee takde maruah.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 14
    • momoe says:

      ko susah dia wat rebonding apasal. bukan haram pun! xsalah nk mperkemaskan diri. suke2 ko nk kata org xde maruah. cermin diri tu cket…

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • fiqas says:

      rebonding tu salah ke??????/

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. beLLa says:

    wahh. sweet je tgk waheeda ni. eh, diorang da dpt ank ke ek? ;p

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 7
  12. ezerin says:

    suka tgok kebahagian diowang..moga berkekalan ke akhir hayat..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
  13. lalila says:

    kasihan mereka ni dulu kena kutuk kaw kaw .Skrg ni penuh ngan puji pujian …

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 5
  14. super says:

    jage ustaz tu waheda..kang kene kebas gan org lain lak kang..hehehe
    kire mcm peristiwa berulang la…heheheee

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 7
  15. gyulee gyuri says:

    apa yang di lalui dan akan kita lalui , dah tertulis oleh Allah…aku percaya wahida pun taknak peristiwa dulu berlaku..tapi dah ditetapkan oleh Allah…dia pun dah berubah ke arah yang lebih baik..so kita sebagai Umat sesama Islam , x yah lah nak kutuk2 or buat crite pasal dia ni dah..berdosa lah….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 4
  16. haiqal says:

    Manisnya Waheeda.Bagus bagus.Jangan nanti nak bukak2 sudahlah.:)

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
  17. Siti's fan says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 31
  18. kayk3rek says:

    dah brumah tgga..harap kekal dan ak doakn kbhagiaan dia..ak respect waheeda tp akhil khayy?? heh mmg xboleh jd suami/lelaki contoh laa..dah kahwin spatutnya tampilkn imej y brsederhana..nie mkin mewah plak..mcm nk cri isteri lain je..harap waheeda bersabar la if akhil nie tmbah isteri lg..u deserve it..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 7
  19. NakNok says:

    ada ja benda yg korang nak complain..itu xkena, ini xkena..huh..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 3
  20. Medley says:

    Adihhhh apa nyaaa??

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  21. nusa says:

    sesapa yang berburuk sangka tu tunggu lah ya hari akhirat nnti.

    jaga perkataan jaga perbuatan.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
  22. hasrulhassan says:

    Salam.. wahh akhirnya keluar juga gambar mereka ni … semoga berbahagia hendaknya …

    TOP 40 Blog Melayu

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  23. nhy79 says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 43
    • effie says:

      ishh, tak baek la ckp cmtuh, yg lepas tuh biarlah lepas, tak payah nk diungkit smpai kiamat…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
    • momoe says:

      baik ko mintak maaf ngn waheeda sblm ko mati. byk kutuk org ‘nhy79′

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  24. fiza224 says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 31
    • nora says:

      fiza224. bercakap biar ada fakta. boleh tunjukkan bukti yg sahih?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
      • husin says:

        fiza belajar sejarah dari yahudi ek? hehehehehehe
        siapa manusia pertama di bumi/ dunia? yahudi ek?
        cian lah kat awak. pi masuk sekolah balik. belajar rajin rajin ek. jangan gentel kelentit jer dlm kelas.

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
        • fiza224 says:

          lu husin, mulut main xcantiklah ngan aku..klu aku gentel kelentik apsal.knp aku lebih tau hal ni dr kau? sblm egko nk suruh aku masuk sek blik, lebih baik kau yg pgi masuk sek blik…kaji dulu asal usul,siapa n mcmne org kt muka bumi ni sblm kau lahir.kau manusia yg sgt rugi sbb xde pengetahuan bab2 ni.. wlupun xbljar sejarah yahudi,xsalah utk tahu hal tu..jgan semua fesyen yahudi jd ikutan org islam.

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • limau_lemon says:

      kenapa pulak di kaitkan dgn yahudi ..
      berpurdah ni mmg org islam pakai ..
      cuma di malaysia krg di praktikkan sbb
      budaya dan adat ..
      cer tgk negara islam yg lain..
      berpurdah adalah biasa bg mereka ,

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
      • fiza224 says:

        ye…skrg kite nmpk islam yg pakai. tp dulu2 yahudi yg pakai mcmni sblm islam.. korg je xtau. anyway xsalah islam ikut yahudi skalipun. aku just nk bgtau..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • minah jambu menghadap computer 12 jam says:

      orang yahudi pernah taat ngan perintah allah dlu.so?

      Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 9
      • Lepas tu kerana x taat dan ingkar….sebab apa jelaskan aku pun nak tau. kitab apa yg. jadi pegangan mereka?.

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • fiza224 says:

          mmg btul..tu yg aku nk ckpkan. dulu cara dieorg berpakaian mcmnilah..berpurdah. agama islam baru di muka bumi ni..yahudi dah teroka segala2nya dulu.. aku cuma xsokong bile ade org mcm nak ikut2 yahudi. why? islam cukup menutup aurat… tapak tgn n muka dibenarkan… well ikut suke dieorglah kan. aku just nk kongsi pndangan.

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
        • papeje says:

          memakai purdah adalah x melnggar kewajipan dan juga x memudaratkan org lain..tiada ulamak pon yg mnyatakan purdah ni haram..itu hak individu tuk pakai or x..kita x blh mempertikaikn hak mereka…

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  25. Mawar says:

    Cuba cari hadith nabi apa hukum berpurdah ni? Islam mewajibkan menutup keseluruhan tubuh KECUALI muka dan kedua2 telapak tangan utk kaum wanita,.,,.
    Pemakaian purdah hanya utk isteri nabi… dan carilah cerita bagaimana seorang wanita Badwi ditegur apabila dia memakai purdah…
    Kadang2 org2 kita ni sukar membezakan budaya dan juga hukum, paling senang balik pada Quran & Hadith, apakah aurat wanita yg sebenarnya.. Jangan ingat apa yg org Arab pakai semuanya betul…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 2
    • feezz says:

      org arab pakai purdah sebab pasir bai…
      org malaysia pakai purdah sebab ape? pencemaran kot..lol…aku rasa ade org anggap purdah tu kemestian..tp sebenarnya tak wajib pun…malah kalau tak perlu, lebih baik tak payah pakai, islam itu mudah…buat org kapir konfius..aishhh..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 2
  26. Ash says:

    suka tgk waheeda cam nie… Semoga berbahagia…

    Akhil pun rasa nye nama dah nak naik balik kot.. time dia cerai dulu ramai yg nyampah kat dia…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  27. lala says:

    bahagia melihat mereka..bergambar pun mcm malu2,tidak spti artis laen yg tiada ikatan tp mcm tiada agama je.. :P

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  28. xoxo says:

    akhil – aku kalo jumpa dia, nk tanyer,ape hukum rebonding utk org lelaki ye ‘ustaz’? dgn baju nmpk dada,elok sgt la tu.
    waheeda – no komen,bgusla kan jd cmni..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
    • Macam macam hal says:

      dada lelaki x aurat la..

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • papeje says:

        wey rebonding xpe la coz x kekal..n dada tu bkn aurat la..aurat laki kn dr pusat ke lutut…adoiii ni msti slalu ponteng kls agama neh…

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  29. kakikanan says:

    klo kat blah2 arab sn bpurdah bkn stakat org Islam je. bpurdah nik bkaitan ngan cuaca kat sn. klo yg pakai purdah nik, nak bukak tutup x mnjadi hal. klo kat sn yahudi pon pki purdah. klo nak info google lar kat tenet.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  30. lindalam says:

    putih betul tangan wahida tu.. msti 1 badan putih melepak.. untung ustaz..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
  31. miss wawa says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 22
    • ct nur says:

      miss wawa.. tak kena pada diri dan keluarga sendiri boleh la ckp..

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • bAnbAn says:

      jodoh pertemuan semua di tgn tuhan.. kite ni siapa nak menidakkan qada n qadar.. sudah2la tu..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  32. hothotheat says:

    terbaharu ke terawl ke..y pntng kekalkn prestasi..jaokn kontrolbasi..=)

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  33. liontin08 says:

    Ni laa muke orang yang xde HATI dan PERASAAN.. Sanggup ragut kebahagiaan kaum sendiri.. Bertepuk sebelah tgn xmnjd.. Klu kate laki yg mnggatal.. K0 yg pmpuan g melayan wt pe..?

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 15
    • 2PM says:

      KAW NAPER LION? TAW LA SINGA..NK MENYINGGA JER KOJE NYER.. ELEK R… kalo btol waheeda 2 perampas.. bekas isteri Akil x kawen laen la… kaw tgok ibu2 tunggal yg diceraikn suami.. mane der kawen laen.. 2 baru btol pompuan 2 perampas laki org.. nie bkas isteri pon same jer p crik laki len… tp kalo dh jodoh mereka kita kena trima.. jgn nk buruk2 kn org ehh…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 10
      • liontin08 says:

        Hahaha.. Sentap pulak 2PM ni.. Da terang si waheeda ni merampas…. Kau nk nafikn.. Mmg jodoh Tuhan tntukn.. Tp, berpunce dr sape..? Klu kte xmulekn dlu.. Sume tu xkn jd.. Die klua tgk wyang dgn suami org tgh2 mlm.. Ape cerita..? Smpi maizawati tu snggup bralah.. berundur sbb xnk dmadukn.. Die kawen dgn laki lain pn, sbb die pon ade prasaan gk.. Nk hdup berpasangan.. At least.. Die xde laa kemaruk cr suami orang.. Huhu.. Klu cmtu.. Sume ibu tunggal xleh kawen laa.. laki duda je yg boleh kawen.. Alahaiii xmatang laa fikiran kau..

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  34. eclipse says:

    waheeda dh ok…laki lak k.o….dh mcm ppuan aku tgk…myampah!dgn rmbut perang…ntah ape2 pnya org!

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  35. ellen says:

    memang wanita melayu terakhir lah waheeda ni..salute ngan dia…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  36. Gitar Kappa says:

    Akil Hayy ni macam semakin merhepek. Rambut rebonding, tayang dada, sekejap pakai jubah, serban , yang mana satu ni Akil oi? Ana finin la… Cher citer, cher citer…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 2
    • budakcomot says:

      biarla dia nk wtpe pun…dia kan laki…nk stylo gak…mujur dia xpkai suor pendek…lg teruk ko mgate die

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
      • momoe says:

        setuju! org laki baru wat rebonding da nk kutuk2. klau tgk ppuan tayang aurat sana sini bukan main tbeliak mata.

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  37. JOE says:

    apesal aku kurang berkenan dgn stail akhill tu berdiri???

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  38. areen says:

    di negara arab diaorang pakai purdah sbb nak elakkan ribut pasir…..n…cuaca panas terik…..tapi…klu negara islam yg x de pdng pasir ni…wanitanyer pakai purdah lagi baik ….lagi bagus…lebih2 lagi wanita yg cantik2 ni …

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
  39. muslimah says:

    INGGA ku !

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. NSI says:

    napa muka akil dlm pic paling atas skali tu mcm muka terkejut beruk??? huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      dia bukan terkejot tapi TAKOTTTTTTTTTTTTTTT !!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  41. Zaza Muhammad says:

    jgn le nk ungkit2 kisah lama… lagipun kite nmpk luaran, apa yg dilaporkan dlm dada2 akhbar, majalah atau tv, belum tentu tahap kesahihan crita tu (almaklum le, mende2 se’kompleks’ politik pun diaorg ble manipulate, tak bgtau kisah yg sebetulnya, hidden mcm2, pastu bile org wak perhimpunan Bersih, kata plak org nk wak kecoh itu ini…hampeh) opsss sori melalut plak… kpd yg lum nikah kawen tu, hati2 lah komen yerk, sbb hidup suami isteri ni the verylah complicated. Even, klu isteri yg taknak dgr teguran suami, suami ada hak utk mengasingkan tmpt tido.. kite mana le tahu psl apa si Akil tu ‘berpisah’ tmpt tido ngan bekas isteri dia dulu… hal ‘dlm bilik’ gane2 pun org takan crita seme weiii… so berhati2lah ngan kata2 adik2 seme..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  42. fake says:

    isteri punyelah berpurdah laki lak rambut panjang ape kes???laki bukan xleh rmbut panjang ke???!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • eca says:

      psl lak xleh??

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • AKU says:

      sebenarnye xsalah laki berambut panjang asalkn tidak menyerupai wanita,dan tidah berdandan menyerupai wanita dan hendaklah dipotong jika terlalu panjang..lbh elok klau paras bahu..,asalkn kemas.dan rapi.tp seeloknya berambut pandek lbh bagus..tp klau bab rebonding tu sy xpasti lah..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. razer says:

    da mcm forum agama ak bace komen2 korang….hahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  44. bohsan says:

    walaupun tutup..tp ttp tak suka waheeda.. blah ar

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 10
  45. gula_melaka says:

    i just vomitted in my mouth.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  46. EDA says:

    tajuk atas x sesuai la… sbnarnya kna jdi camniey… GAMBAR TERBARU AKHILL HAYY…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  47. Amier says:

    Tak kira apa….
    Mai sini
    Dimana saja…
    Mai sini
    Apapun jua…
    Mai sini

    Yeah!!! Akil Hayy sudah mai sini kat aku
    Yale..yale…yale….yale…….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  48. sigadis says:

    Kpd artis2 yg suke bergambar peluk2 dgn bf/gf, tgk lh gambar suami isteri ne..tak melampau kn..contohi lah.. Insya-Allah berkat hidup…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  49. momot says:

    momoe and fiqas BODOH…ustaz pakai songkok bukan bersolek macam tu la.
    Engkau dua orang ni bangang ke tak sekolah ugama.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. Saje jee says:

    Laki rambut pnjang kan sunnah Nabi………….tp takat aras bahu aje laa…………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. alamaya says:

    ahahai… alhamdulillah waheeda dah sepenuhnya bersedia dengan Ilahi-Nya…..semoga beliau dirahmati Allah s.w.t…amin

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. WEEN says:

    MINAH JAMBU MULUT LONGKANG!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. WEEN says:

    minah jambu 24jam mengadap computer MULUT LONGKANG!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. nice post. i learn something more challenging on different blogs everyday. it will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. iõd prefer to use some with the content on my blog whether you donõt mind. natually iõll give you a link on your web blog. thanks for sharing.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0