Written by AbangNara | May 27th, 2009

syafnida,adik eira syazira

Inilah gambar adik kepada Eira Syazira, pelakon drama Ku Milikmu di TV3. Ala yang pakai spek tebal dan muka nerd tue. Dari sumber-sumber yang diterima, nama adiknya nie Syafnida katanya.

Sekarang nie memang trend adik-adik artis menyelit populariti akak-akak mereka kot. Kalau sebelum nie ada gambar adik Elyana memegang botol arak, kali nie giliran adik Eira Syazira pulak buat gaya aksi remaja masa kini.

Kami taknak komen, taknak kutuk atau membuat apa-apa kritikan tentang gambar si Syafnida nie. Anda buatlah penilaian anda sendiri selepas melihat gambar-gambar dia.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk lihat lagi gambar-gambar adik Eira Syazira, Syafnida.

syafnida,adik eira syazira

syafnida,adik eira syazira

syafnida,adik eira syazira

syafnida,adik eira syazira

syafnida,adik eira syazira

syafnida,adik eira syazira

74 responses to (GAMBAR)Syafnida, Adik Eira Syazira

  1. mizzmind says:

    ALIEN?????

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      sekali lg adik beradik artis kuar inteprem kat nara…

      0
      0
    • teruk says:

      ape nk jd la… mak bpk tak kesah kew.. mak pkai tdung.. bpk solat 5 waktu.. tp anak mcm ni.. hey.. tak gune la.. betol la..iman tak dpt diwarisi.. em.. malu la sket..
      ksiAN bf ko.. aweq wat tayangan.. free of charge be !!

      0
      0
  2. jojio says:

    alien vs predator…hihihihuhu

    0
    0
  3. badboy says:

    dia nak gak menyelit..
    tumpang glemer n pe ptt..
    nak cr sponser ke
    adik bradik muka sama jer
    kompius aku

    0
    0
  4. anakjindari_teko says:

    wakakaka.. adik erre fazira…

    takpe la.. tak kisah pun ko macam ni… i tu menandakan ko dah dewasa…
    lawa jugak dia ni… cuma tak glamer la sebelom nih…

    kalo tengok keadaah.. dah tentu la ko ni party girl… sama gak ngan ekin si mawi tu dulu..

    pasni gerenti ada lak pic seksi ko… pic ko merokok la.. tonggang kencing setan la…

    ko jaga ko.. mata akan memandang ke lepas nih…wakakakakaka

    0
    0
  5. apple_merah says:

    ala besa la zaman skang ni…sumenye naktumpang popularity..pakai pulak macam tak cukup kain…
    dunia akhir zaman

    0
    0
  6. badboy says:

    itu hal dia..biar la die
    dosa dia..
    jnji dia tak kaco og sudah
    ke ada yg jiwa dah kacau ngok madik dia ni

    0
    0
  7. damia says:

    comey gak adik dier neyh!!

    0
    0
  8. bahulu hangit says:

    senyum die same jer cm kakak die..lawa gak la..

    0
    0
  9. garfield_82 says:

    hmmm..no komen

    0
    0
  10. jed hijau says:

    alahai…meluatnya….
    lebih kurang ‘anak pontianal’ je…cuma dia ni lebih ‘ayu sopan’ sikit

    0
    0
    • ted says:

      JANGAN AWAK NI DAPAT ANAK PONTIANAK PULAK SUDAH LA KAN, HARAP2 TAKDE LA MELAYU YANG MULUT MACAM CELAKA MACAM KAU LEPAS NI LAGI HAHAHAHAA

      0
      0
  11. aries_april says:

    xper la…
    lwa jga dri aries…
    :-)

    0
    0
  12. naurah says:

    salam
    hiiii

    0
    0
  13. ONCET says:

    ape kekdah wat camni ler budak2….

    tgk melodi??

    fasha sndha cam tak kesah jer adik dia amik gambo seksi2…”shes still young….”

    tapi si elyana ada jgk ler cakp, “mmg salah dia wat camtu”..kire nmpk ler jgk amik berat…

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      aaa’aaa lar….kakak yg prihatin tp adik xnak dgr.

      0
      0
      • yann says:

        elyana 2 lebih muda dari fasha sendat tapi lebih pandai fikir……..camana si fasha 2 nk nsihat adk dia….dia pun sama 2×5=10 bodohnya fasha xde otak….

        0
        0
  14. jed hijau says:

    susahlah bebudak sekarang ni….

    clubbingnye lebih sangat…

    cuba suruh dia orang ni gi ngaji… yuran ngaji aku bayar seumur hidup..nak tak diaorang…

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      baik amik jd bini jer…kalo yuran dah seumur hidup.

      0
      0
    • ted says:

      AKU RASA RAMAI NANTI JADI BAIK, TAPI MASALAH NYA MACAM MANA ORANG NAK JADI BAIK KALAU PERTUTURAN DAN PERKATAAN TAK BOLEH HILANG? SAMA JE KOT?

      0
      0
  15. tyrabanks says:

    alahaii… duduk mcm tu… tu kalau bukak ckit dah jdi mcm si bwg putih pulak… dah nak kena teka nampk apa plak tu… peha ke tut?!! susah betullah nak nengok bbudak sekarang yg sopan2…. …. dunia akhir zaman….

    0
    0
  16. aries_april says:

    salammm
    naurah…
    kta sbgai kakak, mmg kna pantau adk2x…
    tpi adk2x dh prgai mmg tk leh bt per ni ssh jga.
    sruh bmoh siam ubt pn, klau keras tu ttp kras.
    :-)
    yg dh ada cnth bnyak…
    tk trkira.

    0
    0
  17. naurah says:

    salam
    kakak nara bg la pic lain lak. slalu pic mcmni bosan sesgt. cthnya pic pelajar U masuk dlm gereja ke, org usung jenazah ke, n sbg nya lah.

    yang mnjadikan masyarakat Malaysia punyai pembangunan jiwa yang sedar pada penciptanya.

    yang buat apa pun kembali kpd agama, sunnah dan Al Quran
    sekian.

    0
    0
  18. kira-kira says:

    aku rase lau adk dia pn pkai spek besar lagi lawo kot…
    hahah…
    tumpang populariti akak dia la 2….

    0
    0
  19. kaduk says:

    ghairahnye…
    i pn blh sponsor klau mau…
    topup rm50
    wakaka

    0
    0
  20. lilies says:

    hurmm..amek gmbr xsalah tp pandai2 simpan..jgn ar dok show off kt friendster la..facebook la..myspace lar..tp kekdg org niyh ske amek kesempatan tgk je la tp g cilok lak gmbr dari personal website..hurmm..susah nk ckp..

    0
    0
  21. nekounam says:

    Wah… cantik nye dier…hahaha..

    0
    0
  22. aries_april says:

    bleh than ja…
    tul x poco2x?

    0
    0
  23. boxer hugo bosss says:

    boley ar sbb putih
    kalo itam ade ke nk pose cmnie.xde nyer,,,hahaha..
    bdk sekol lg ke bdk nie…mak bpak xsebat bntot ke dok lyn jntan sne sni kat club..dose mak bpak tggung..

    0
    0
  24. akuokjer............... says:

    NPE X AMIK GMBAR ATUK , NENEK ,PAKCIK , MAKCIK ,JIRAN , SEPUPU .KETUA KG ,PENGHULU , DATO DAGANG, UNTUK INTEFRME KAT NARA.

    0
    0
  25. yann says:

    apa hallh pulak ni xhbs2 ngan kisah adk artis2 kita bagus erk xyah tgu jadi artis dh leh glamer,akak dia org dulu brsusah payah trun naik tembok jmpa org 2 jmpa org ni nk glamer dia org snang2 nk ngotorkn imej akak2 dia org erk………….

    0
    0
  26. Lovelyvic says:

    Huwarghhh (menguap), adik2 artis malaysia ni membosankan. Style nya sama je, separuh bogel, duk pub & clubbing, berpoya2….
    Buat la style yg sparkling sket, contohnya kakaknya penyanyi/ pelakon…. adiknya qariah Malaysia ke, Motivator Ehwal Islam ke, Graduated Al-Azhar ke, peguam syariah terkenal….. buhsan tul la adik2 artis ni..

    0
    0
    • jernih says:

      betul3.. jaguh bina badan ke.. byk lagi.. bleh bikin…
      haduii…

      alang nak bokak je sume kasi ngang mulot jantan2 nengok.. wakaka

      0
      0
    • jernih says:

      betul3.. jaguh bina badan ke.. byk lagi.. bleh bikin…
      haduii…

      alang2 nak… bokak je sume kasi ngangga jatuh liur jantan2 nengok.. wakaka

      0
      0
  27. ekin_adik says:

    x silap aku le dorg ni ade sorg lg adik pompun kan.yg berlakun cite mr.mama 2xsilap aku form1 kot.ari aku tgk gmr dia kat magga.sesi mcm kakak2 dia gak.xlama lg dpt le kite tgk gmbr adik dia yg sorg lg 2 posing maut mcm kakak dia ni

    0
    0
  28. =p says:

    cntik per…hidung bsaww……

    0
    0
  29. shinta says:

    sebelum nk kritik org tgk dlu diri sendiri
    mulut mulut jage……….

    0
    0
  30. zainudin che din says:

    malu kito ore klate…
    doh la xajok g club…

    0
    0
  31. pening says:

    Sikit ari sok ade lak nenek ke, opah ke yg nk interframe…hehe..

    0
    0
  32. libra says:

    masaallah….subahanallah……….ingat tuhan cikit

    0
    0
  33. secretgirl says:

    haha…adik elyana ngan si shafnida ni satu klas la kt unisel
    amik cos masscom
    bdk2 masscom mmg mcm ni
    ini adalah satu jln utk popular
    masscom la katekan

    0
    0
  34. ara says:

    x vtasu plak dia de adik tp x kisah la tengok2 adik dia ni cutegak aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    0
    0
  35. i_fix _conclusion_n_confusing says:

    dear the webmaster..
    dun u dare judging sumone dat u didnt noe…

    0
    0
    • lia says:

      yeah i agree with you…
      byk pic syaf yang di crop.
      pic die bkn terok pun..
      maybe die suke bergambar.
      n pic nie sume di ambil dr my space die….
      bkn nya pic peribadi die….

      0
      0
  36. xixa says:

    adik2 tk interprem tp nara yg kluarkn citer nie psl ade org sent email … sapa kaya? nara!!! sapa bnyk dosa??? yg membaca dan mengomen ….. budus lg!!!

    0
    0
  37. mylo says:

    adekz interprem doe.. tp aq mnt ngn her sis..

    0
    0
  38. ted says:

    ORANG ZAMAN SEKARANG MEMANG MACAM NI, DAH TAK BOLEH NAK BUAT APA, YANG AKU KELIRUNYA KENAPA PELAKON AND KAUM KERABAT JE KORANG SIBUK? KENAPA ORANG KAT LUAR SANA TU KORANG TAK SIBUK? AKU RASA DIORANG LAGI TERUK DARIPADA ARTIS NI KOT? KORANG TAK RASA BERDOSA KE SIBUK2 HAL ORANG LEPAS TU PUBLISH KAT SINI BAGI SEMUA ORANG TAHU? TU BUKAN KE MEMBURUK KAN ORANG NAMA NYA TU? DOSA PAHALA MANA PEGI GENG? KORANG PANDAI GOSSIP, KUTUK ORANG, NANTI NAK MATI MACAM MANA? SEMPAT KE NAK MINTAK MAAF KAT DORANG?

    RENUNG2 KAN LAH :)

    0
    0
  39. Clean website. Do you ever accept guest posts? I am maintaining a site on my latest hobby water filters and wanting to trade some content with good sites. I looked around your blog and you’ve got some good content and I was thinking our readers would both find value. Thanks!

    0
    0