Written by AbangNara | March 30th, 2009

siti maeva berbikini

Sedap betul si Siti Maeva ini ber”sunbathing” dalam gambar di atas. Siap terkangkang lagi tue. Kami tak pernah pulak pergi “sunbathing” jadi kami tak tahu sama ada cara yang dilakukan Siti Maeva ini betul ataupun tak.

Oh ya, jika anda terlepas artikel sebelum ini tentang Siti Maeva, pengacara rancangan Zon Aktif dengan seorang anak orang kenamaan, jangan lupa membacanya kerana artikel tersebut dipenuhi dengan gambar gaya manja daripada si cantik ini.

Sebelum itu ada satu lagi gambar terbaru Siti Maeeva dengan seorang jantan perasaan tough (sebab dia tak pakai baju). Sila teruskan membaca artikel ini sepenuhnya untuk melihat gambar tersebut.

siti maeva berbikini

62 responses to (GAMBAR)Siti Maeeva Beraksi Lagi, Kini Lebih Hangat

  1. malot says:

    laki tu nas-t lah,pelakon citer kami tu..mmmmm

    0
    0
  2. muda(nama sebenar) says:

    bikin panas je…….

    0
    0
  3. fiza224 says:

    entah ape2 entah… biaselah tu pompuan zaman skrg,nak2 lg anak org kaya. kecoh ape?

    0
    0
  4. garfield_82 says:

    uikss….ilek jek ek..hmm..xpela..dia cantik…tayang2 badan dia suka orang tengok,perghhhhhh…

    0
    0
  5. acHe says:

    Buruknyee……

    0
    0
  6. pim says:

    seksi nya pompuan ni……

    0
    0
  7. ain says:

    tu diaaaa
    tyg bdan btoi la
    ghairah sgt ke tu

    0
    0
  8. hanz says:

    peh..mmg dasat die nie

    0
    0
  9. seri says:

    laki tuh bukan ABU kedr? yg berlakon dalam citer KAMI?

    0
    0
  10. rozy says:

    best ke peluk2 camtu ha..
    em..kalau peluk as friend..bg perempuan mungkin dia rasa ok..
    bg laki tu camne?best kot ye

    0
    0
  11. zaza says:

    bgs sgt la 2…amal2kan la selalu..jaminan nak masuk neraka sng ckit…muahaha

    0
    0
  12. akupakaitudunglah says:

    tu dah tumbuh tanduk pon… kaler biru lagik… tahap mana punya setan ni..

    0
    0
  13. ain says:

    nafsu mengatasi segalanya..
    masyaAllah

    0
    0
  14. pun says:

    jantan tu tahan nafas gila2, kontrol perut

    0
    0
  15. flower says:

    geli aku tgok..
    insaf2 lah..
    nama je ok tp perangai “K.O”

    0
    0
  16. aku says:

    bile die ni dok baring tkangkang g2 burok beno nampaknye…harap muke je lawa…tp perangai huduh

    0
    0
  17. shhh says:

    laki tuh bukan ke Nas-T yang berlakon dalam citer KAMI tuh??

    0
    0
  18. Mat karau says:

    sengal la minah ni…harap je muka tu cantik

    0
    0
  19. Anonymous says:

    MACAM BARU LEPAS MENGENA SAJA

    0
    0
  20. Anonymous says:

    BUAT PAMERAN PERCUMA KE TEST BOLEH TAK BUKAN APA SEKADAR NAK UKUR TINGGI LEBAR PANJANG DAN KEDALAMAN SAJA OK

    0
    0
  21. jull says:

    ish….ish….daring nye…..

    0
    0
  22. .. says:

    korang ni kutuk2 macam la korang baik sangat

    0
    0
  23. dungu says:

    dungu betol budak ni…

    0
    0
  24. samsguarians says:

    Sebab tulah elakkan diri dan kaum kerabat dari jadi artis… ROSAK AKHLAK..! Kalau boleh bergambar begitu…tentu benda yang lebih teruk boleh dilakukan.. Fikir-fikirkan…

    0
    0
  25. miebahau says:

    perghhhhh…. xtahan gua tgk brooooooo…. mantul gila dia ni

    0
    0
  26. bro john says:

    ni kalau buat penyedap memang berbaloi..

    0
    0
  27. jann says:

    kalau jadi bini aku confirm 3 bulan tak keluar bilik

    0
    0
  28. shinchan says:

    maeva mane plak ni??tak kenal pn..pastu amik pic terkangkang…

    0
    0
  29. hektor says:

    bisa gua bayangkan…enak..banget…ah..eev…eev…eev…lu..emang gila..juga..ya

    0
    0
  30. leyleyn says:

    dj nas-t kan tuh

    0
    0
  31. dnai says:

    patut kat malaysia ni kena ader org mcm nordin mat top,bom je tmpt2 maksiat ni,bru diorg pk mati diorg 2 dekat ja.seronok tunjuk bt bnda haram,org lain xblh nk bt apa2 coz ramai golongan ‘kubur masing2,tggung masing2’,BODOH!!!

    0
    0
  32. Awek comel says:

    sape ni??tak knl pun..tp rupa cun lah

    0
    0
  33. abg gatal says:

    wah body aweks ni mang cun gile,ni mesti gelek baik punya hahahaha

    0
    0
  34. hurmm.. says:

    nie btoi kew maeeva cz muka dia mcm lisa amin nas-t pnya gf jew..

    0
    0
  35. meluat says:

    Harap badan je ok, entah2 bawah pun sudah dileyek kapalterbang, kereta kebal,keretapi dll.Org macam ni memang suka dikata,memang yg mengata tidaklah sebaik mana, tetapi taklah sampai buat org lain spti buat laki sendiri,kita kan tau sempadannya, kalau kita tengok org bersuami isteri,paling rapat pun berpegang tangan,tapi yg bukan kategori yg sah mesti dak lebih2.Budak sekolah tadika pun pandai menilai, kalau dak beli kuih,pilih yg bertutup/terdedah yg sudah dihinggap debu,lalat dan langgau.Macam tak ada harga diri. Kalau lelong pun, fikir 10x dak beli. Adakah emak bapak dia ni islam ori/copy je,malu aku lihat bangsa aku lebih teruk dari sebelah barat sana.Untung benor jadi lelaki, dpt tengok yg free selalu.

    1
    0
    • bentownk mari.. says:

      tol2…ak skong pew ka ckp…besela dh akhr zman…mnusie pown x pk nk mti dh…coz 2 dye bt cm 2…skunk islm hnye atz nme jew..

      0
      0
  36. hangpalahangtu says:

    seksi nye….hingga menampakkan alur lurah dan ketebalan tundun yang tembam..perhhhhh…. brg berkualiti tuu……

    0
    0