Written by serenity | January 24th, 2012

Semalam, Dato’ Chef Wan telah mengumumkan yang anak perempuan beliau, Serina telah selamat melahirkan bayi keduanya yang diberi nama Isabella Saffiya. Isabella ialah anak Serina hasil perkahwinannya dengan Gavin O’ Luanaigh.

Isabella dilahirkan dengan cara normal seberat 3.3 kg. Kredit gambar Twitter Serina.

34 responses to (GAMBAR)Serina Dan Bayi Kedua, Isabella Saffiya

  1. nadhia says:

    comeynye…mcm gavin la…da sepasang lak 2…alhamdulillah ^_^

    0

    0
  2. Mia says:

    Tahniah to Serena & hubby and Chef Wan too… Pasti seronok rasanya dapat sepasang anak.. :)

    0

    0
  3. mimilofa says:

    Tahniah!! alala tomeynya….

    0

    0
  4. sheery says:

    comenya bibir macam pakai lipstik maklumlah anak org puteh tahniaah serina

    0

    0
  5. nadhia says:

    comeynya…mcm gavin la…sepasang da cucu chef wan…alhamdulillah ^_^

    0

    0
  6. sentap hati mak nak says:

    tahniah…….

    0

    0
  7. GadisRock22 says:

    comel gila lah . sepasang dah dpt :) putih sgt2 ..

    0

    0
  8. PemanduLori says:

    Wow,laen bebeno muke serina tanpa mekap.. lol

    0

    0
  9. ummi says:

    Alhamdulillah, dah spasang anak serina ni, brtmbah meriah lah rmh t’wan ye. Tahniah2… smga famili dato chef wan d murahkn rezeki hndaknya, ameenn…

    0

    0
  10. aku says:

    cantik nye dia even xmekap. xmcm sstgh tu, mekap je tebal tutup sana sini

    0

    0
  11. bujang says:

    sebuah keluarga yang bahagia….
    Chef wan dah dapat menantu sepasang, cucu pun sepasang….tapi….
    Dato Chef Wan ….mana Datinnyaaa……
    Alangkah baiknya jika rujuk semula ngan emak serina dan Chef Rizma
    Demi kebahagiaan anak2 dan cucu…..jangan mare ye Dato……cuma pandangan saye ajeeeee…..pencinta kebahagiaan dan kedamaian.

    0

    0
  12. Datok minah jambu 24jam mengadap computer says:

    comel nye baby serina cute kena dngan nama nye isabel ….dapat sepasang lelaki n permpuan …lepas ni serina nk kena kuruskn badan ok jangan gemok2 tau lagi pn serina kn jambu…lov u …

    0

    0
    • mulut capoi says:

      Ingat nasihat Datok Jambu tu Serina…..
      Masa berpantang pun kena ikut nasihat orang2 tua …..barulah sihat dan elok.
      Bertungku, makan makanan panas…nasi daun lemuni wow , manjakani stim dalam nasi….pasti badan dan sistem reproduktif serina kembali pulih dgn. baik.
      Isteri aku jika dalam fasa berpantang ….yg. cukup jaga dan cerewet adalah aku…..sebab itu hak aku….
      Semoga anda sihat dan pulih.
      Bagi yang mampu kita buatlah aqiqah nnt. ikut agama untuk bayi tersebut.

      0

      0
  13. BUI JUNAIDI says:

    ALHAMDULILLAH..DH SEPASANG ANAK SERINA..

    0

    0
  14. meeradriana says:

    i like isabella..
    addicted wif twilight saga.. :))

    0

    0
  15. tukang komen says:

    sophea isabella …. isabella safiyya ..nama anak sheikh sms n serina dekat2..

    0

    0
  16. acik normah says:

    so cute. putih melepak pulak tu. tibe tibe teringat mawi and ekin. rasanya ekin dah bersalin tapi takde gamba pun.

    0

    0
  17. loce says:

    serina look so pretty even without make up. berseri muka dia..sgt suka serina. she is very simple and natural..congrate.

    0

    0
  18. menepung tawar van. van pun nak pakai 'bedak' jugeeeekkk says:

    tahniah2.

    rugi tepung

    0

    0
  19. […] sumber No related content found. window.fbAsyncInit = function() { FB.init({appId: "204880206253482", xfbml: true}); FB.Event.subscribe('comment.create', function(response) { }); }; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/en_US/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }()); […]

    0

    0
  20. Sahara Abdullah says:

    Alhamdulillah dan Tahniah Serina dgn cahaya mata ke-2…Moga d’berkati ALLAH seluruh keluarga…Amin

    0

    0
  21. mak jemah says:

    putihnye anak dia. serina look so beauty even without make-up. mulut pun sama macam serina. comel sangat.. :)

    0

    0
  22. […] Semalam, Dato’ Chef Wan telah mengumumkan yang anak perempuan beliau, Serina telah selamat melahirkan bayi keduanya yang diberi nama Isabella Saffiya. Isabella ialah anak Serina hasil perkahwinannya dengan Gavin O’ Luanaigh. Isabella dilahirkan dengan cara normal seberat 3.3 kg. Kredit … Continue reading → […]

    0

    0
  23. Reena says:

    Ala shomelnyer bb…adorable sangat..

    0

    0