Written by AbangNara | April 7th, 2009

gambar raja ema

Ingat lagi dengan Raja Ema? Ala, dulu Raja Ema nie memang femes. Kiranya dia taraf-taraf Erra Fazira, Fasha Sandha dan Lisa Surihani jugaklah time dia muda-muda dulu.

Lama tak dengar khabar Raja Ema. Nasib baik ada gambar terkini dan terbaru Raja Ema untuk tatapan anda semua. Rasanya gambar ini dicilok dari Facebook Raja Ema.

Walaupun dah umur 50 lebih, tapi Raja Ema tetap maintain bergetah gitu. Layan lagi gambar terbaru Raja Ema dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar raja ema

gambar raja ema

127 responses to (GAMBAR)Raja Ema Yang Tetap Maintain Cun

  1. fiza224 says:

    muke die nmpak mude lg… ade ape2 rahsia ke? ye ke umur die dah 5puluh lebih?cam xcaye je… klu mcmni leh pggl mamalah..he.. bile nak berlakon lg?

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
  2. garfield_82 says:

    mak aii…biar betik??nape cam muda ler..xcaya aku dia dah 50tahun

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Bunga says:

    Bukan dia dah pakai tudung ke sblm nie..asal makin sexy lak skrg nie..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  4. nekounam says:

    dia janda kan.. mestilah jd gitu..
    yg gitu2…hehe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  5. ain says:

    memg knai sgt..memg femes dlu dia ni
    tpi bla dh berumur..senyap ja la..
    dh x brlakon ka dia ni
    dlu femes dgn suara mnja dia…
    maintain cntik!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. pim says:

    dulukan dia pakai tudungkan….apa da jd skrg…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. fiza224 says:

    bale…aku tggal jap, bersepah org dah komen dah..dasyat2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. bUDakgEnIus says:

    TERINGAT lagu yg Raja Ema nie pernah bawak dulu;

    Oooo…sayang…
    Engkau la kekasih idaman…
    Engkau la yang paling mengerti…
    Memahami…

    TERINGAT ZAMAN KECIK2 AKU DULU,
    SUKE LAYAN CITE MR. OS..hehehe..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  9. lilies says:

    mcm manyak cucuk jew..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • chomey87 says:

      pe nak heran… name pon artis, x sah klw xcucuk sane sini…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • flower says:

      cucuk2ni kan dunia artis..
      nk lawa n tegang je cucuk..
      sakit x pe biar lawa gitu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • manja says:

        biasa lah kate artis mesti nk penampilan cantek lawa anggun , kalau muka senget sape nak panggil berlakon? stupid baffalo u!!!! tahniah raja ema kerana memiliki wajah yg anggun lagi asli

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. zaza says:

    oh sayang engkaulah jejaka idaman……..
    lagu yg dia nyanyi dulu2, pnh jd duta lux…kira mmmg setanding ngan diva2 kat m’sia la ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. rozy says:

    amboi banyak pengomen…cayok!!
    korang mesti boleh menang wang tunai

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • chomey87 says:

      ada contest meneng wang tunai ke kat beautiful nara ni??? nape aku xtau….=p

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • bUDakgEnIus says:

        Aku bukan suke2 komen kat nara nie,
        Saje servey2 line,
        mana la tau,
        member2 lama ade kat sini..

        SEKALI TERJUMPA PENARI POCO-POCO yang ntah ape2 ntah..
        asyik tak puas hati ngan aku je..

        MALAS AKU LAYAN DIA..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco-Poco says:

          Wooooooooooi…tu tandanye ko tak tahan dengan cabaran. Setiap orang yang berfalsafah akan diuji kemachoannya….ko aje yang x perasan!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • bUDakgEnIus says:

          BAK KATA ORANG,

          BILA KITA MACHO,
          Kita kene merendah diri..

          BILA KITA KACAK,
          Kita kene berhati2..

          BILA KITA JUMPA ORANG YG TAK PUAS HATI,
          Kita wat tak tau jgn peduli..

          hahaha..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • flower says:

        ko x tgok beautifilnara hari2..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • flower says:

      cayok2..
      mesti la..
      usaha beb..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. gojesh_ayu says:

    seyes raja ema?
    dye ttap mantain kecomelan ok..

    x)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. saloa mambok says:

    raja ema ke? x pakai tudung lagi ke ibuk???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ain says:

      dh agak tua.. tpi x smpai seru la tu nk pkai tudung

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • manja says:

      ape lu sebok orang pakai tudong ke tk? mentang2 dia dah belaki nak suroh dia pakai tudong pulak pesal???? ni la dia orang2 yg mabok sebok tengok artis dh kawin je paksa suroh pakai tudong…….,tau la artis tu nak bertudong bila tiba masa nya ,ingat pakai tudong ni suka2???? hati mau iklas tau!! peminat2 ni kadang2 melampau sangat….macm la artis tu tak tau bila nak bertudong stupid begok!!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  14. xdinf1 says:

    sape plak yg cakap umur dia dah 50 tahun lebih..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Zaza Muhammad says:

    hahahahah…. 50 lebey? lawak2..geli pankreas aku…btul aaa umur ye baru nk msk 41 tahun. Besday dia 26 November 1968, aku ingat sbb besday dia dekat2 ngan besday Awie Wings punye 24 November 1968….. lewat 2 hari je…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  16. onda onda says:

    muka je cun..mak sendiri x mau jaga…siksa sampai meninggal orang tua tu

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
    • minah jambu says:

      lu tau ape dia punya prblm? nak tudoh dia tknk jaga mak dia pulak…….!! kalau dia tknk jaga mak tu dia pnya pasal la ! lu jaga mak lu baik2 tu yg perlu….jangan sebok kate orang lain tk jaga mak ! sapa tk sayng mak? lu jangan nk pandai2 kate dia tknk jaga mak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  17. air mineral says:

    dah tanggalkan tudung?isk…isk….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • minah jambu says:

      ape yg lu sebok sangat dia tinggalkn tudong ke tk? dosa pahala rezeki lu yg bagi ke? dia nyanyi sana nyanyi sini lu yg bayar gaji? dia wanita berkarya maseh ada undangan penampilan mesti la nak anggun dasar bodoh….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  18. nadd says:

    dielahir thn 1968?
    so umo die skang da 41.

    lg mude dr mak aku ouhh.
    lgu2 dlu sedapp la!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • minah jambu says:

      yg ni pulak sebok nak tau orang pnya umr ….., skarang nye pompan umr dh 56 57 58 jangan ingat dh tua ye …. wanita yg berkarya tk peduli itu semua asalkn kita ingat tanggong jawab kita sebagai umat islam

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  19. manik says:

    chup chup… klu umur dia 41 tahun.. uhmm… nampak sesuai la ngan umur dia. tak pun nampak tua skit dr umur 41 tahun.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. murni says:

    lawa GAK…but moyang aku lg lawa ooo

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • manja says:

      moyang lu lagi lawa ? masa 50 tahun dulu la eh? kalau gitu nenek gua pn cantek manja lagi…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  21. mak ana says:

    umur dia lebih kurang 42-43 tahun. Sbb masa aku form
    2 dia tak pass SRP. Aleh2 keluar kt paper.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Legalsounds says:

    Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I’ll be coming back and I hope you post again soon.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  23. rozmi says:

    ema, stim la tgk gambar u.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. aiyak aiyak aiyoo aiyo kazamboo says:

    bagi seorg makcik berumur 50++ boleh la aku bg ko cun B+. tp bab dressing n gaya mokcik.. mmg out. F. fail. seswaaii pakai tudung n gmbar proper2 skit.. bwk2 igt akhirat makcik :8

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1