Written by AbangNara | March 7th, 2009

Ada 2 persoalan tentang gambar di atas:-

  1. Kenapa dua-dua manusia dalam gambar tue lelaki?
  2. Adakah diorang pakai boxer/spender di sebalik kain tersebut?
  3. Adakah mereka berdua baru lepas ehem ehem….

Sekian terima kasih.

28 responses to (GAMBAR)Posing Seksi Sampai Nampak Tulang

  1. ANDRY says:

    sape dia ni x kenal pun…hahaha..pepe pun aq nak gelak la ngn pose dy hahahaha…

    0
    0
  2. memeysuhana says:

    tak comel..huhu

    0
    0
  3. teja says:

    nubhan ker tu…??? cam nubhan jer….hik hik hik

    0
    0
  4. Zaza Muhammad says:

    lol

    0
    0
  5. inspektor azman says:

    tu bukan nubhan.tu bapak ko punya gay.

    0
    0
  6. puaka says:

    TWINK sangat!

    0
    0
  7. teja says:

    bapak aku nyer gay tu bukan bapak kau ker?? har har har

    0
    0
  8. NAZ says:

    HEY TEJA N INSPEKTOR ZAMAN…
    TAK KAN PASL TU PUN NK GADUH…
    APA DA….

    0
    0
  9. wawa says:

    aah btul,aq sokong Naz.huhuhuhuhuhu =p

    0
    0
  10. ni says:

    nmpk pelik la gambo ni…
    x sesuwai ….

    0
    0
  11. flower says:

    kantoi tulang..

    0
    0
  12. tuit says:

    btol3x

    0
    0
  13. flower says:

    tulang sekeping jer…

    0
    0
  14. wawa says:

    ntah ape2. nak bergambar pun posing pelik2. bila dah kluar on-air dah kalut nak explain itu explain ini.

    0
    0
  15. mantikulaz says:

    konon-konon orang tergodalah tengok gambar dia macam tuu….
    naik meluat adelah……..

    0
    0
  16. boxer hugo bosss says:

    xkan pmpuan je nk pose sekse sekali sekale laki pun ndak jgak..
    kan da pose maut nie..
    kntroversi gay beb!!!
    mne tau dlm ati dorg wisau kne cop sbgai gay tp sebb wet wat jgk..hahaa..
    ape pun aku xknl pun dorg..

    0
    0
  17. [email protected]@ says:

    kak nara…ada 3 persoalan sebenarnya tu. bukn 2…

    0
    0
  18. ida says:

    yg belah kiri name die Aeril Andy.
    ala,yg penah blakon dlm kisah kaisara 1,
    r mbot die da pnjg, so nmpk lain.
    aku ade myspce die. yg kiri bkn artis, name delly .

    0
    0
  19. wunny says:

    aeril…awk cute tau x?!awk pengganti adi sixth sense…x sangke…

    0
    0
  20. keonMunna says:

    cam haram g..
    kaki penuh bulu..
    hahaha

    0
    0
  21. gaycuteboy says:

    korang gay ke…….hohoho

    0
    0
  22. ish..ish… ish .. takda gaya lain ke nak posing?

    0
    0
  23. lalalala says:

    the way diorg acting pun da thu mmg xstraight..
    hahaha

    0
    0
  24. porno izle says:

    I was very pleased to find this site. This is an intelligent and well written article, you must have put a fair amount of research into writing this. Thank you

    0
    0