Written by serenity | October 7th, 2011

Nampaknya Kilafairy sudah ada pesaing. Tiz Zaqyah dan Izara Aisyah, pelakon drama Soffiya yang sedang ditayangkan di TV3 telah ditampilkan di Facebook Tiz dalam gambar posing menjuihkan bibir seperti yang selalu di buat oleh Kilafairy.

Dah jadi macam Angelina Jolie lah pulak. Kami ingat selama ni Kila saja yang boleh berjaya buat pose seperti ini, rupanya Tiz dan Izara pun tak kurang meletupnya.

Ramai peminat yang sukakan Remy Ishak bersama Tiz Zaqyah, dan memberi gelaran RITZ sebagai rujukan kepada hubungan mereka berdua yang mula terkenal melalui drama Nur Kasih. Remy dan Tiz bagaimanapun masih belum memberi kenyataan yang pasti tentang perhubungan mereka.

Tiz memberitahu melalui Facebook yang drama Nur Kasih juga telah ditayangkan di Indonesia sebanyak dua kali kerana sambutan hebat. Akhirnya dapat juga produk kita bersaing dengan sinetron di sana!

75 responses to (GAMBAR)Pose Bibir Seksi Tiz Zaqyah Dan Izara Aisyah

  1. bajet yg kureng says:

    tak de mood nak bergosip..sdey dgr bajet td….

    0

    0
    • Lulu says:

      Both cantik. Semoga terbuka hidayah dua-dua untuk menutup aurat satu hari nanti.Amin

      0

      0
      • CAPS LOCK ROSAK says:

        TIADA BENDA LAIN YG LELAKI AKAN FIKIR BILA MELIHAT BIBIR WANITA DI GAYAKAN SEBEGITU KECUALI SEXXX…. SO KEPADA WANITA2 DI LUAR SANA.. TOLONG LAH JANGAN JADIKAN DIRI ANDA SEPERTI WANITA YG MINTA DI ROGOL..

        0

        0
      • Alonso says:

        Tiz Zaqyah mmg sgt cantek.. awek sblh die tu pon cantek.. REMY dgn TIZ mmg sepadan.. mcm taik cicak pon ade.. ekeke.. tp sweettttt!

        0

        0
      • Miryam Belinda says:

        Kenapa aku tengok Tiz ni muka dia ordinary sangat. Takde mana ‘sangat cantik’ tu. Biasa2 aje muka dia, hodoh tidak, jelita pun tidak. Asal kulit putih melepak cantik ke? Kecantikan datang dalam segala warna kulit. Tak semesti asal putih aje cantik. Banyak orang kulit putih tak cantik sebab gemuk, pendek, berkematu dgn jerawat. Ada orang kulit hitam cantik sebab langsing, tinggi, kulit bersih mulus, muka menggoda. Entahlah bagi aku TZ ni biasa sesangat muka dia. Lawa lagi Izara, Ziana Zain, Norish Karman, Fasha Sandha, dan Fauziah Ghous.

        0

        0
        • Alonso says:

          kau ni puji melambung org berkulit hitam, pasti kau hitam kan? anti org berkulit putih ea? hey, come-on la.. kecantikan dtg dr dalam diri dan hati.. bkn dinilai dgn warna kulit hitam putih mahupun kuning.. ramai jugak org putih lansing ape.. ade jugak yg hitam gemuk! so what? kalau hati busuk x guna jugak..

          0

          0
        • Miryam Belinda says:

          Setuju!!! ngan Alonso…kecantikan bukan dtg dari warna kulit putih, kuning, coklat, hitam atau biru. Kecantikan datang dari hati, dari dalam diri, kalau hati baik maka cantiklah diri. Tetapi pandangan masyarakat Asia terhadap kriteria kecantikan tidak begitu. Bagi mrk putih itu cantik, hitam itu buruk. Bukan semua orang berpandangan mcm Alonso ttg kecantikan, kebanyakannya mmg tengok warna kulit. tengoklah pompuan berkulit putih di Malaysia, mrk senang dapat jodoh, pulak tu dgn lelaki2 yg kerja bagus. Yg kulit hitam ni biasa nya banyak kena reject, kalau kerja sgt bagus baru dapat suami pun yg kerja bagus. Bukan semua cam gitu tapi kebanyakannya. Betul atau tidak?

          0

          0
        • Alonso says:

          i xde reason to say No or Yes dgn soalan terakhir cik Miryam Belinda. Sbb yg I tahu berkulit Hitam atau Putih, yg dinamakan jodoh tetap jodoh.. siapa kita hendak pertikaikan kalau Tuhan dah temukan org berkulit putih tersebut dgn pasangannya.. ada ke org berkulit hitam x kahwin? salah penilaian anda tu, itu semua persepsi semata-mata.. jodoh itu di tangan Allah s.w.t. Bukan kita yg tentukan..

          0

          0
        • bukan alonso says:

          secara ikhlasnya aku memang suka org kulit putih gebu macam tiz zaqyah and zizie ezzetie….lawa dan gebu….kulit mulus cantik gebu tanpa cacat cela…..dan aku sebagai laki mmg iktiraf dia lawaaaaaa….auwwwwwwwwww……yg gebu2 itu sodappppppp….

          0

          0
        • bukan alonso says:

          bagi aku orang kulit putih memang cantik…sedap mata aku tengok…di tambah pula kulit dia mulus tanpa cacat cela……..kulit adalah segalanya bagiku…….tak mahu kipokrit tapi mmg suka org putih dan cantik macam tiz zaqyah….lagi cantik dari ixara aishah i tengok sbb dia yg gebu….so i iktiraf tiz lagi cantik….kalau org bagi i fasha sandha or tiz…i sebagai lelaki tulin tetap pilih tiz zaqyah yg gebu dan bibir bertahi lalat tuh

          0

          0
        • Miryam Belinda says:

          Aku suka Bukan Alonso punyer statement…mmg tak hipokrit langsung. Mmg menggambarkan apa sebenarnya kehidupan dan penilaian orang2 Asia ttg kecantikan dan warna kulit. Mmg orang2 melayu mementingkan warna kulit, bukan hati. Walaupun ramai yg cakap, kecantikan itu datang dalam diri seseorang tapi tetap mata tu akan tengok pada warna kulit. Bukan nak cakap pasal jodoh seseorang. Bukan nak cakap orang kulit hitam tak kawin dan takde jodoh tapi kalau berkulit putih walau tak berpelajaran, tak bekerja senang saja dapat jodoh lelaki kerja bagus, walau dah menjanda 2 atau 3 kali tetap saja senang dapat lelaki kerja bagus tapi kalau pompuan kulit hitam dapat lelaki kerja biasa2 saja melainkan pompuan kulit hitam tu mmg genius, bijak, dan berjawatan tinggi baru dapat suami kerja bagus, tu pun mesti pompuan kulit hitam tu lebih berpangkat dari laki dia. Bukan nak buat2 citer tapi mmg fakta yg tak boleh disangkal. Aku tak maksudkan SEMUA NYA mcm gitu tapi kebanyakannya. Aku pernah jumpa pompuan dah 2 kali menjanda, anak berderet 3 kecik2 tapi sebab dia kulit putih, kurus (tapi muka banyak jerawat), muka ada iras2 matsaleh, SRP pun tak lulus, tak kerja, sibuk shopping sana sini, tapi sekejap aje dapat lelaki berjawatan tinggi. Cuba kalau pompuan tu kulit dia hitam walaupun dia kurus dan takde jerawat, takde kerja bagus, boleh ke dapat lelaki melayu berkawatan tinggi?. Mmg dah sifat orang Asia begitu, takleh nak nafikan. Sedangkan Miss Universe Angola yg sangat cantik jelita tu pun orang2 Asia pertikaikan kecantikan dia dan kemenangan dia hanya kerana kulit dia hitam. Kalau nak bandingkan Miss Angola dgn Tiz dan Zizie Ezzette yg putih melepak tu mmg mcm langit dgn bumi….Tiz ngan Zizie tu takde apa2nya kecuali bagi orang2 Malaysia. Aku rasa lawa lagi Nurul, Noryn Aziz, Ziana Zain yg hitam manis tinggi semampai tu dari Tiz ni.

          0

          0
        • Mat Kilat says:

          Alah… hitam2 si tampuk manggis sungguhpun hitam tetap manis (bagi yang manislah)… putih-putih santan ni kata orang kalau dah basi masam baunya….

          Kepada yang berkulit hitam, bersyukurlah kerana masih ramai yang meminati si kulit sawo matang @ hitam itu menawan katanya….

          Yang berkulit putih tu rezeki diaorang… mmg ramai yg suka orang kulit putih sbb sedap mata memandang…dan memang sesuai untuk dipandang dan disentuh.

          0

          0
        • nad says:

          mcm jeles je meriam belinda tu…puiii

          0

          0
        • nad says:

          meriam belinda ko ingt ko cntk sgt kew…ko pon ordinary… “tgn kt bahu mata ke atas” sy sbagai nad…xde pon rse cm gtu… ita pon sme…

          0

          0
        • Miryam Belinda says:

          Nad…apa lah yg ko posting, tak paham aku..sapa plak ita tu?
          Ada ke aku cakap aku cantik? Ada ke aku cakap Tiz tu hodoh? Kan aku cakap dia biasa2 aje, tak terlalu cantik dan tak jugak hodoh, ordinary sesangat. Muka dia macam muka orang filipina, setakat muka cam dia banyak filipina kerja nurse kat Arab Saudi muka cam Tiz tu. Takde apa2 kelebihan, cuma putih saja. Putih bukan bermakna cantik jelita. Aku tak jeles pun ngan Tiz tu…pangkat adik2 aje ngan aku plus apa kelas nak jeles ngan pelakon, lainlah kalau dia tu professor yg genius atau saintis terkemuka baru lah aku boleh jeles.

          0

          0
        • eli says:

          ada gak betul pe yg cik miriam ni ckp pasal org asia cenderung mengangkat org kulit putih ni sbg lebih cantik n menarik..mmg mcm tak adil..tp kalau nak ckp psl warna kulit, mcm2 lg kita boleh ckp…psl berat badan, bla bla bla…

          bila kena pd batang hidung, baru kita merasa…tp pd pndapat sy, cik miriam pun tak leh jgk nak fikir cmtu…bersyukurlah dgn apa yg dikurniakan Allah, sbb apa yg Allahh dah beri tu lah yg terbaik utk kita…

          Cuba pandang dari sudut positif lak… Salu org kulit cerah ni mmg lazimnya bnyk dipandang cantik, org2 yg suka pada mereka pun mmg salu tgk fizikal je…bnda fizikal ni tak kekal lama… Semuanya pinjaman dari Pencipta… At least kalau kita ni dalam serba kekurangan tetiba ada org yg sukakan kita, besar kemungkinan org itu ikhlas…

          Senang cerita, bersyukur dgn segala kurniaan Tuhan…yg perlu di kisah ialah perangai kita baik atau buruk… Kalau ada org reject kita sbb faktor fizikal, bersyukur lah sbb Tuhan dah nampakkan pada kita hati org tu mcmana kan.. So kita pun tak perlu org cmtu dlm hidup kita… Sesungguhnya Tuhan itu Maha Adil…

          0

          0
    • meeradriana says:

      hahahaha..
      relax…

      0

      0
    • sabunfab says:

      dieorang ni sindir kilafairy lah, hahahaha. sweet !

      0

      0
  2. kilakaki bajet cun says:

    comey dr kilakaki,,,

    0

    0
  3. KittyMychero says:

    Lg lawa pose bibir si izara, sory la bibir kila over gelebeh…haha

    0

    0
    • anyone says:

      pose bibir mungkin lg lawa dr kilafiry , tp rsenye lakonan izara dlm drama sofiyya sgt la lembik & lemah gemalai . sorry to say . huu (:

      0

      0
  4. hazamon says:

    a’ah,bibir kila fairytale over mengelebeh bajet seksi x natural buat2 hot dan sebagainya….femes pasal bibir dari kualiti lakonan…errkk…

    0

    0
  5. blitzenius says:

    ini ialah combo seperti tumbukan naga Ryu dalam Street Fighter IV Alpha Combo. tiztiztiztiz,…. what a baybeh and haters can GTFO.segala thumb down ialah gay dan mohon share.

    0

    0
  6. Aeen says:

    erk!!!!

    0

    0
  7. koboi tua says:

    amboi2….
    geram laa… hehehheeee

    0

    0
  8. aku says:

    kalau kilafairy nampak ni…kompom dia nangis coz
    selama ni dia ingat dia je bleh buat cengitu. hahaha
    ori ke kilafairy?????

    0

    0
  9. encem says:

    apa ni,.semua nak buat mulut itik..ke menyindir kilafairy??
    dah ada persaingan ni..pasni habis ar,semua artis prmpuan posing buat mulut itik cmtu..mana kak ana ni,ratu botox xnak wat gak ke?haha

    0

    0
  10. bibir bibik says:

    bibir atas bibir bawah gak yg sodap..

    0

    0
  11. Ms Dee says:

    U guys lips are soo much natural and beautiful than her!! Preet

    0

    0
  12. namaakuM says:

    si kila punya mulut tu bukannya nampak seksi mana pon ~~

    setakat wt muncung tu aku pon boleh. HAHA

    anyway, aku suka tiz zaqyah and izara nie.. cantik sangat.. ;)

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      minah jambu kalau buat bibir muncong lagi panjang dari kila tau jangan jeles ok…….setakat buat bibir muncong macm tiz ngan kawan dia ni tkde benda lah !! nyampah !!

      0

      0
  13. pizza says:

    Selama ni aku nengok Tiz ni beser jer. Dia buat posing bibir juih cm ni, lawa la pulak. nampak cute and naughty.

    0

    0
  14. mama cute says:

    smua pmpn boleh buat bibir mcm ni..cuma nk ngan x nk tunjuk jek..ape pon dorg b2 nie bibir ori..ngeee:P

    0

    0
  15. zizie says:

    Cik fairytale budget seksi je wat camtu..xlenguh mulut ke ah? Konon natural la sgt, memalukan je ..ambik gambar mesti nk tonggek2

    0

    0
  16. RITZ says:

    tiz zaqyahhhh, cantik sgt !!!!!!! sgt sgt sgt lah cantik !! izara pun sama tantek jugeeee hehehehe love u both so much !!

    0

    0
  17. tiz zaqyah says:

    tiz nih lawa giler kan….kalau tengok bebetul kan tiz nih lg putih and lawa dari izara ni…..tp sbb dia rendah jer….hehehehe…….kenapa x bnyak citer pasal tiz zaqyah…padahal aku nih peminat tiz zaqyah yg gebu tuh

    0

    0
  18. wawanaim says:

    i suka tizzz…

    0

    0
  19. weenyy nick says:

    Dua2 Comel :)

    0

    0
  20. emon says:

    hahaha aku gelak baca komen2 meke semua hahaha

    0

    0
  21. syazana says:

    hope tiz zaqyah dan remy ishak berkekalan hingga ke jinjang pelamin..

    0

    0
  22. cinta says:

    best tul citer ni..memang syok

    0

    0
  23. uteh says:

    teringat satu komen dulu bibir kilaferry cam terlanggar pintu…..

    0

    0
  24. BLaCK MaMBa says:

    x faham la apasal yg duk nk juih bibir bla amik gmbar .. apa yg cantik sgt bibir ‘bgkak’ tu ek .. mcm kna sengat tebuan adalah.. n knapa duj kalut dgn bibir bgkak kilafry tu .. klau tgok btul2 .. bibir norkhairiah pun cmni gak tpi knapa org x hilight?

    0

    0
  25. hazamon says:

    kesimpulannya,most artis wanita mempunyai bibir seksi tp sorg je actress yang sengaja nk tayang2 bibir seksinye itu…x lain x bkn kila ferry…ahaks…=p

    0

    0
  26. Sweet31 says:

    Sebenornye bibir kila fairy tu sikit je terjngkit… Dia yg lebih2.. Bkn x leh buat pon.. Diaorg berdua tu bole buat… Bibir aku yg x seksi ni pon leh buat!!!

    0

    0
  27. ulalala.. says:

    hohoho. so conclusionnye sume owg pun blh wat mulut mcm tu. tinggal nak amik gamba tonggek atau tak je. so, jom ramai2 letak gamba cmtu kat fb. hahahahahhah.

    0

    0
  28. hafisvr4 says:

    berubahla seperti anda pernah berlakon seperti org baik, jadilah seperti org itu n jgn jadi seperti org ini.

    0

    0
  29. janda baik says:

    meluat nya tgok tiz,sjak terserempak dgn dia kt mall dlu jdi benci,berlagak smbog dgn pminat,mnyesal undi dia sbg plakon wnita trbaik thun2 lpas, mnyesal jgk aku tgk jur kasih,hampeh ko

    0

    0
    • PeahDonut says:

      Kalau dah belagak, macam la best. Anti artis belagak nie padahal depa naik pn atas sokongan kita.

      0

      0
  30. Lagubestbest says:

    Dalam E! Nak dapat bibir besar g cucuk la. Kalo cucuk ‘gula’ tahan dua jam. Kalo cucuk ‘colagen’, tahan 6-2 tahun.

    0

    0
  31. PeahDonut says:

    Huhu, tiru killa fairy…Ramai dok kutuk pun tiru gakk..I love kila fairy.

    0

    0
  32. memiaww says:

    aku tgk muke tizz ni dah cam muke angelina tan pelawak tu kan…opsss bkn angelina jolie ye…

    0

    0
  33. kalaulah.. says:

    terlalu cantik mereka berdua ni..speechless*

    0

    0
  34. zhu says:

    EK ELEY ABG NARA…BIASE JE ORG AMIK GMBR JUIH BIBIR..XPNH TGK KER RAMAI ORG AMIK GMBR JUIH BIBIR…APSAL KATE DORG TIRU KILAFAIRY.. NTH PAPE2 LA ABG NARA NI…

    0

    0
  35. cucumber says:

    nk cmment y bruk2 pon blapik lah cket..
    msti jles tgok org klit putih..
    tu dgki smpi ckp cm tu..

    0

    0
  36. ain says:

    tiz dalam citer soffiya tu…ya ampun..nape selekeh sangat….dengan blaus dan seluar besar…rambut tak terurus…kasut seret….terkilan tengok gadis secantik itu ditampilkan sebegitu rupa…… si izara pulak kaku semacm je……drama tu pun ntah ape-ape…..

    0

    0
  37. kilafery tu g suntik bbir dye tu cuma diri sndri xnk ngaku sdgkn d0c tu sndri dh bt kec0h.. Beza sgt bbir dye msa wktu sk0lah dgn msa skg..kalo berak mrata cpe2 pun xnk ngaku! xoxo

    0

    0
  38. […] sumber // Incoming search terms:gambar tiz zaqyah seksiizara aishah seksipose bibir seksi tiz zaqyah dan izara aisyah […]

    0

    0
  39. eila says:

    perasan tak muka izara ni macam zahnita, tizz macam farah af2 dan soran lagi fina macam anis soraya
    … kan kan kan

    0

    0
  40. apisekal says:

    Tiz & Remy Ishak mmg secocok…

    0

    0
  41. nurarabella says:

    hahax! tiz ni mmg ar cantik.. izara pun cantik. tp ai lagi suke neelofa!

    0

    0
  42. mr uglyduck says:

    tiz biase je aku tgok, cam pmpuan kg…
    izara cam minah celup…
    due2 sangap mintak msuk sesuatu lam mulut….

    0

    0