Written by AbangNara | January 1st, 2010

gambar nikah serina chef wan

Macho sungguh brader Gavin Edward O’luanaigh atau nama Islam dia Salahudin Ghafar. Sekali lafaz je dah berjaya menjadi suami rasmi kepada Serina Chef Wan. Kena belajar teknik-teknik mengawal pernafasan daripada dia nie. Takut gak nanti masa akad nikah tergugup gagap sampai kena ulang 10 kali.

11.30 pagi tadi Serina Chef Wan dah pun sah menjadi isteri kepada Gavin nie. Tahniah kami ucapkan. Lahirkan anak bebanyak dan didiklah mereka menjadi insan yang berguna. Oh ye lupa plak, diorang nikah pagi tadi kat Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta.

Lagi gambar sekitar majlis majlis pernikahan Serina Chef Wan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Sedih tengok gambar Chef Wan menangis nak lepaskan anak dia kepada Gavin. Bersabarlah ye Chef Wan. Gambar diambil dari Mstar.

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

gambar nikah serina chef wan

56 responses to (GAMBAR)Perkahwinan Serina Chef Wan Dan Gavin

  1. donat kristal says:

    tahniah serina chef wan

    0
    0
  2. kahwa says:

    cantiknya serina…alhamdulillah.
    semoga berbahagia melayari bahtera rumahtangga. amin.

    0
    0
  3. mayrien says:

    cantek nyaaaaa

    0
    0
  4. aiii says:

    selamat pngtn bariu

    0
    0
  5. miss suka suki says:

    sama cantik sama padan..wish both of u best of luck…
    may allah bless u…

    0
    0
  6. c poyo says:

    apehal mat salih 2 cm xreti bersila?

    0
    0
    • hothotheat says:

      ala..mat saleh kn kaki pnjng..
      ko tgok je la..die na besile pon pk owg sbelah..takut tertindih kaki or tangan…owg sblah…
      watver pon..hope kekal la smpi penghayatan idup..
      hu3..

      0
      0
  7. fed eug says:

    tahniah..semoga kekal ke akhir hayat..cepat2lah dapat anak..tahniah sekali lagi..btw,sama cantik sama padan..

    0
    0
  8. rai says:

    sama cantik sama padan. semoga bahgia selamanya.

    0
    0
  9. Sarah says:

    Quote: “11.30 pagi tadi Serina Chef Wan dah pun sah menjadi suami kepada Gavin nie”

    menjadi “suami” ke “isteri”???

    0
    0
    • lanToK LeW says:

      muahaha….excited sangat sampai tersilap taip daa…hehehe…bese la…kesilapan teknikal laa tuh…

      0
      0
  10. lanToK LeW says:

    awat chef wan am nk baca sajak jew…???uhuhuhu…mesti sedih chef wan nk lepaskan anak dara tunggal kesayangan dia ni….aku ni camne laa agaknye nnt….da la sorang2…x de adik beradik….huhhu

    0
    0
  11. bol rada bol says:

    santeek sungguh…..togetherr forever lee

    0
    0
  12. aida says:

    terharu sangat tengok org putih pakai tudung n pakai baju melayu tuh…nampak sangat menghormati masjid n toleransi sesama budaya manusia…impressed giler…semoga mereka berkekalan hingga ke akhir hayat..smoga gavin menjadi muslim yg sejati..amin…

    0
    0
  13. syukur….semua selesai dah

    0
    0
  14. pinkypanthers says:

    tahniah tahniah tahniah…..
    semuga brkekalan hingga ke akhir hayat…

    0
    0
  15. farra-eng says:

    cantiknya makeup serina

    0
    0
  16. pinkapplejuice says:

    eh! baju yg serina pkai ni, mcm erra prnh pkailh, klu x silap sya masa erra nikah….

    0
    0
  17. chekbong says:

    Tahniah.. Selamat Pengantin Baru. Yang aku x tahan tengok tu..taik lalat dorang..sorang sebelah kanan, sorang sebelah kiri…mmg ngam dan cun!!!!. Semoga kekal hingga ke anak cucu..

    0
    0
  18. anastasia says:

    makcik yang pakai baju biru tu sape???acecube perati…..hehehehehe…;) lain macam je pandang tu…kalau boh dialog kat situ pun best gak tu…;)

    0
    0
  19. ceskek says:

    semoge x b’cerai la gak..ahaa

    0
    0
  20. normal je says:

    hahahaa… ak ske dialog gmbr kat ats 2…
    tahniah serina!

    0
    0
  21. ain says:

    TAHNIAH SERINA REDZUAN N SUAMI
    SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT
    CANTIK BAJU…CUTE SANGAT

    0
    0
  22. pening says:

    Selamat Pengantin baru..moga berkekalan hingga ke hujung nyawa..* slmt mnjalani kehidupan bersuami isteri….

    0
    0
  23. farah says:

    tok kadi tu speaking lar..

    0
    0
  24. ewiezz says:

    Tahniah…moga jodoh berpanjangan hendaknyee aminn

    0
    0
  25. damnhot says:

    BILA YE KORG NAK CERAI??????

    0
    0
  26. Lisa Jamal says:

    Salam serina & salahuddin

    Semoga perkahwinan diberkati Allah untuk selama-lamanya. Jadilah suami & isteri yang soleh dan solehah. Moga dilimpah kurnia hidayah dan taufik iman dalam kedua pasangan yang cantik ini. Dikurniakan zuriat yang taat pada Allah dan soleh/solehah juga. Amin. (Suka sangat tengok pernikahan ini…rasa tenang, mungkin sebab saudara baru yang telah peluk Islam, moga Serina bersama2 suami pelajari Islam dengan lebih mendalam lagi okay demi kebahagiaan dunia akhirat) Salam… ) Hepi Weds

    0
    0
  27. zaza says:

    suka…. =)

    0
    0
  28. lepas dah sorg anak chef wan ye….

    0
    0
  29. MIRI2010 says:

    “TAHNIAH SERINA, MOGA BERKEKALAN HINGGA HUJUNG NYAWA DAN DAPAT ANAK2 YANG SOLEH DAN SOLEHAH. AMIN….”

    0
    0
  30. kak aNIe says:

    Cantik Serina mengenakan gaun putih…

    0
    0
  31. suhada says:

    “Congrats” to both of you… smoga berkekalan hingga ke akhir hayat…. mesti chef wan x sabar n dpt cucu

    0
    0
  32. […] ye gambar diorang berdua nie diambil masa majlis perkahwinan Serina Chef Wan dan Gavin. So sebab tue diorang dress up sikit. Nanti kalau kami terjumpa gambar artis lain yang datang time […]

    0
    0
  33. trakeena says:

    thniah to serina..sy doakn agr jodh serina kekal hingga ke ank cucu..

    0
    0
  34. misspink81 says:

    semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat..

    0
    0
  35. misspink81 says:

    semoga berkekalan dan berbahagia hingga ke akhir hayat..AMIN

    0
    0
  36. MELAKA says:

    Semanis madu wajah pengantin .Secantik bunga dlm hati seharum kasturi di laman seni .Semuga berbahagia kasih sayang kehujung nyawa.

    0
    0
  37. zila says:

    Cantik nye Serina.Berseri.Nampak berbeza sangat.

    0
    0
  38. asdasd says:

    It consistently is amazing to me just how bloggers such as your self can find some time along with the dedication to keep on crafting terrific blogposts. Your website isterrific and one of my personal need to read weblogs. I simply wanted to say thanks.

    0
    0
  39. ina says:

    wah best2. aku pon nak kawen nga omputihlah kalo camni..apa2pn tahniah serina!! semoga bahagia hingga ke anak cucu. all the best!!

    0
    0
  40. There are definitely a lot of information this way to take into consideration. That might be a pleasant indicate express upwards. I provide you with the tips previously while general enthusiasm on the other hand evidently there are inquiries the same as the a single you have right up certainly where an very powerful thing is usually doing work in straightforward beneficial religion. I do not know if best practices get surfaced rounded difficulties that way, even so sure that your task can be evidently recognized as a fair video game. Every single girls and boys experience your have an impact on of just a moment satisfaction, through out the life.

    0
    0
  41. burn city apk Undeniably believe that which you said. Your favorite reason seemed to be on the web the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they just don’t know about. You managed to…

    Undeniably believe that which you said. Your favorite reason seemed to be on the web the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they just don’t know about. You managed to hit the nail up…

    0
    0