Written by AbangNara | June 15th, 2011

gambar percutian sy dan keluarga

Respek. Nampak sangat kemesraan, kebahagiaan dan kerapatan kesemua isteri Salih Yaakob semasa pergi bercuti ke China baru-baru ini. Walaupun honeymoon untuk isteri baru, SY tetap membawa kesemua ahli keluarga yang lain untuk join honeymoon ini. Ini baru namanya adil dan saksama. Tak gitu?

Kepada lelaki di luar sana yang bercita-cita nak pasang dua, sila pergi menuntun dengan SY terlebih dahulu. Terima kasih kepada penghantar email yang sudi berkongsi gambar kegembiraan keluarga Salih Yaakob ini. Marilah kita sama-sama doakan agar kebahagian keluarga SY berkekalan sehingga bila-bila.

Lagi beberapa keping gambar percutian Salih Yaakob dan keluarga dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar percutian sy dan keluarga
gambar percutian sy dan keluarga
gambar percutian sy dan keluarga
gambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluargagambar percutian sy dan keluarga

114 responses to (GAMBAR)Percutian Salih Yaakob Sekeluarga Di China Baru-Baru Ini

  1. best says:

    1 keluarga besar yang sgt bahagia :)

    0

    0
  2. OMG says:

    BESTNYE……nkg gak lar nti…

    0

    0
  3. d says:

    weh dia ni memang gaji ratus riban ke?? ayah aku 1 bini anak 3 gaji baru 6K pon dah sangkut2 ..

    0

    0
    • mendirikan masjid ni berkat, rezeki tuhan nak bagi. bile dah berkat, gaji byk mana pon akan cukup.
      http://menarikhotmenawan.blogspot.com/

      0

      0
    • ck slmh says:

      gaji dia sbg DJ syarikat swasta je pon dah cukup weih kalu nak dikira2.
      besar jugaklah aku dgr.
      plus, wives dia sume pon bukan calang2 org.
      semuanya terpelajar.
      nak wat camne, dah rezeki dia kan.
      kalu ko nak kaya mcm dia, ko kenelah GALI 3X lubang dalam2 lagi. haha…

      0

      0
    • nina says:

      pernah baca kat paper dulu dia ckp gaji keje dj dlm 20k/month. isteri2 dpt kete mewah, ada yg dpt bmw, audi n harrier kalo tak silap. tak tau la 20k tu cukup ke tak.. rasa mcm tak cukup jee. tp maybe dia ada side income lain kot..
      tapi kan, amy tu ckp SY ni tinggi ilmu agama, tp kenapa anak2 & isteri ada yg tak pakai tudung. kalo pakai tudung pun, tak tutup aurat dgn sempurna. Memanglah iman tu tak dapat diwarisi, tp dia sbg suami kpd 4 isteri, sgt besar tanggungjawab utk membimbing.
      Kalau setakat ckp pung pang pung pang psl agama, tp ckp kat istri pun tak jalan, tak tau lah nk ckp ape. hmmm.

      0

      0
  4. jgm fdcgbdfxb says:

    weh dia ni memang gaji ratus riban ke?? ayah aku 1 bini anak 3 gaji baru 6K pon dah sangkut2 ..

    0

    0
    • hothotheat says:

      ayh ko bnyk utng..
      mak n adk² ko pki brg brand² sgt kot…
      tu ask sngkot aje..keh²…

      0

      0
    • che kiah says:

      manader riak, korang ingat cukup ker gaki 6a anak tiga jaman sekarang?…

      bila gaji da beso sure la nk provide the best kat anak2, rumah yg selesa, kete yg selesa, tuisyen, bla bla bla.. tak guna duduk flat murah gaji 6k anak berterabur…

      0

      0
      • gambit says:

        gaji 6k anak 3??? mmg biasa2 jerk duk KL ni bg aku…sbb aku xdak anak lg….laki aku pendapatan bulan2 5K gak ar campur tolak…..tp biasa2 jerk kami…xkaya pon…melancong pon dlm negara jerk…..itu takde anak lg….if ade anak ni…..5k mmg xcukup kot….nak2 bini x keje…if ade anak perlukan 10k utk tmpaung 3 org anak at least….

        0

        0
    • apae2 jelah says:

      abang aku ada 2 anak, gaji laki+bini 5 ribu sebulan, cukup je..siap boleh beli rumah dan 2 kereta..bagi aku lah kan, gaji berapa pun yang kita dapat, kalau kita guna ke arah kebaikan, akan sentiasa je cukup, xkan kurang dan kadang2 terlebih duit tu siap boleh simpan lagi..insyaAllah..jangan cakap gaji kita x cukup, sebab kita akan sentiasa rasa xcukup..just bersyukur je dgn apa yang kita ada..rezeki ada dimana2..=)

      0

      0
  5. Cik Norfa says:

    Syiok wooo…4 bini dapat peluk. hehehe….
    hidup tak sunyi. semoga berkekalan hingga akhir hayat.

    0

    0
  6. Haru says:

    waaa go go abg sam…i lap u la~~

    0

    0
  7. butawarna says:

    hahahaha ayah ko xcukup sb mayb belanja besar..dia ni selalu datang bank tempat aku keje,tukar cek..sekali dapat cek aku tngok 5ribu..sebulan adalah dia dtg 2kali..cayalah,aku pun nak ada bini 4 kalau cmni.

    0

    0
    • fiza224 says:

      dulu die slalu gak dtg kt tmpt aku kerje ngan bini no 3 die..naik kete mazda. die ni byk wat direct selling kt luar..tmbh keje dj lg,berlakon lg.pgi puluh2 ribu sebulan..die beli kete 1 sorg kt bini die..bukan kete cikai2…alphard, bmw. duk umah banglo… sape xnak hidup senang kan? wlupun kongsi suami. tp,sy ni dulu pernah ckp yg die khwin byk bukan sbb nafsu tp niat nak membantu…

      0

      0
  8. mia says:

    lompat tinggi2, smpai cucur atap..
    lompat tinggi lagi, smpai nampk perut..

    0

    0
    • nfi says:

      Tak best la…
      lompat tinggi2, smpai cucur atap..
      lompat tinggi lagi, smpai nampk pusat..

      ki ki ki

      0

      0
  9. orkid says:

    rsenye Salleh Yaacob xpyh kot nk tayang kt semua orang.emmm..

    0

    0
  10. mama mia says:

    yang ni kan percutian bersama peminat. so peminat dia la yg ambil gambar ni. bukannya SY yang nak tayang sangat…

    0

    0
  11. encik zorroe says:

    yg mn satu anak, yg mn satu bini pun dh susah nk bezakan…..
    btw, cmni lah cr btul nk brmadu, xde nak abai yg tua @ muda…suma dpt sama rata, bru adil….

    0

    0
  12. Gile Kentang 88 says:

    ni bukan abg jam saje nk tanyang, kan abg nara kate “Terima kasih kepada penghantar email yang sudi berkongsi gambar kegembiraan keluarga Salih Yaakob ini…” kalau abg jam nk tunjuk pon ape slhnye…tangkap gambar bercuti bersama keluarga..bukan bercuti bersama scandal..no big deal la….!

    0

    0
  13. NenekPenne says:

    tak boleh nak judge adil dan saksama hanya setakat bawak semua bini4 pi melancong sama2.. adil dah saksama tu luas dan mendalam yer….

    0

    0
    • mata kail panjang 2 jengkal says:

      adil tuh ialah meletakkan suatu benda pada tempatnya…klu semua bini dan anak2nya rasa selesa dan bahagia itu sudah memadai…

      0

      0
  14. lai says:

    ala .. dlm gambar mmg la nak tunjuk yg baik2 jew .Hanya yg empunya diri je tau .Tunggu le klau sakit nanti baru le tahu kisah sebenar .Banyak kita lihat contoh artis yg semasa zaman sihatnta seolah olah hidup mewah .Bila sakit baru tau citer sampai minta derma .. Tak la sesenang spt yg di gemburkan ..

    0

    0
  15. noname says:

    Alhamdulillah..kahwin 4 ni tak salah asalkan si suami mampu berikan nafkah zahir dan batin serta adil kepada semua isteri dan anak2..setuju? thumb up utk abgSY :)

    0

    0
  16. datin yana says:

    mna 1 bini,mna 1 ank pun aku confius.best la dier kan..yg lgi best,bini2 dia sporting abes!

    0

    0
  17. jabun says:

    perghh! lpas ni

    balik dri melancong

    4-4 sekali pregnant ..he he he..

    0

    0
    • mata kail panjang 2 jengkal says:

      makin bertambah la rezeki dier…berganda ganda ganda ganda…buat kebaikan pon dapat pahala berganda ganda ganda ganda…tp klu bini dan anak2 dier wat dosa…mmmmmmmmmmmmmmmmm…no comment

      0

      0
      • mak merah says:

        berjengkal jengkal jengkal juga yg dia kena tanggong

        0

        0
        • Shada says:

          bukan ke dlm gmbr2 kat atas tu banyak nye…dosa dia, xplak dia didik bini2 dia tutup aurat sempurna…hmmm…no komen lah…rasa respek ada tp terbantut tgk part ni…

          0

          0
        • nana says:

          shada, bukan senang sebenarnya nak didik kalangan org yg dekat dgn kita. tak caya cuba buat pada ahli keluarga, kwn2 rapat atau sedara mara yg tak tutup aurat. kita cakaplah beribu kali pun, kalau dia tak nak dengar@terima nak buat mcmana.. karang kalau ada gambar SY tgh mengajar isteri2nya, orang kata dia menunjuk lagi…

          0

          0
        • ummi says:

          betul. aku tak respek pun sebab tengok wife no 3, drees up dah macam lelaki. mana islamiknye? bimbing famili pun tak menjadi lagi. yg ikut sunnah bahagian poligami je. adoyaii…

          0

          0
  18. mia says:

    gile dasatttt!

    0

    0
  19. Miss Teryna says:

    apesal gmba ke4 dr bawah..bini ke4 salleh bersilangan tgn dgn anak lelaki salleh (anak tiri dia)..rapat je mcm adik beradik pulak aku tgk..

    0

    0
  20. ct says:

    mana ada silang, tengok betul2

    0

    0
  21. LIZA says:

    Hmmmm….. saya mcm terfikir fikir
    dlm hati isteri masing2 takder ker terdetik perasaan cemburu… saya mcm ermmmm… apa apa pon I FOLLOW
    -_-

    0

    0
  22. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    bini SY yg no 3 tu ada sikit brutal kn….tapi minah jambu tengok dia macm best pulak….! oi miss teryna dh tentu bini SY yg no 4 tu muda dn sama baya macm anak SY yg lelaki tu….nk kepit ngan bapak dia yg dh tua tu nk buat pe!! macmana pn pompan kalau kawin ngan orang tua hati maseh nk enjoy tau ngan orang2 sebaya ngan dia….tapi dia yg bodoh nk kawin ngan orang tua nk buat cmana knnnnnnnnnnnnnnnnn ape2 pn sabarrrrrrrrrrrrr je lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    0

    0
  23. hamba ALLAH says:

    nampak mesra sgt n nampak bahagia…..syukur yg amat….kawem 4 mmg ikut sunnah….tp klo xmampu baek xpayah….mampu bukan sekadar material…tp mampu dr segi mendidik isteri2 n anak2 kepada perkara2 wajib itu lg penting cuz segala dosa isteri2 n anak2 suami yg tanggung…..semoger encek SY juga mampu mendidik keluarganya ttang perkara wajib juga bukan hya perkara sunah……aminn~…pape pown sy happy mereka bahagia =)

    0

    0
  24. yaya says:

    btol la… pe kes nie bru kawin dh brsilang tngn ngn ank tiri nie!!! Aduhhh…… msti meletop la gmbr nie!!!!

    0

    0
    • bonda says:

      mata silap pandang nie.. mane ade bersilang tangan… aku tgok xder pun.. tgok btol2.. silap tgok kang mendatangkan fitnah plak.. dosa…

      0

      0
  25. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    mana boleh tk cemburu ! tk banyak sikit mesti ada perasaan cemburu ! kalau bini2 SY ni cakap diaorang tk cemburu jangan pecaya itu semua tipu!! bini2 SY ni dh tk boleh buat ape2 pasal dh terkawin……tkan nk mintak cerai pulak….

    0

    0
    • pas__cual says:

      aku skong ko minah jambu.ingt bini salleh tu malaikat ke xda prasaan cemburu?dlm hati sapa tau kan.kot2 dlm hati prasaan mluat smpai nk muntah.xdapat kasih syg abg salleh tua krepot ni xpe janji dapat hdup mewah,kete mewah n mlancong…lalalalala.

      0

      0
  26. mak bedah says:

    mana ada silang tgn….tgn bini no 4 tu yg cm pgg handbeg tp x pegang pape..tgn die terkepit ke blkg skt..tu yg nmpk cm bersilang tgn……….

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      mate kau potek ke mak bedah ! kn bersilang tangan tu bini no 4 tu ngan anak lelaki SY ! minah jambu yg rabon ni nampak…….kau tengok betol2 la…….nk pegang tangan bapak dia yg tua tu nk buat peeeeeeeeeee pegang tangan tua ngan tangan muda kn lain ………tkde fill lah pegang tangan orang tua……..eeeeeeeeeeee

      0

      0
      • Amier says:

        Bukan sekar bersilang tangan tu ,sebenarnya sebahagian dari ilmu cakaran rimau kamasutra.

        0

        0
      • hahaha says:

        semangat gile ko komen bab2 ni kan..
        24jam ngadap pc ae..
        yg kte tengok 2,bia je la..xyah luahkan..
        kte xde kat situ..ape lg kt tmpt mereka..
        biar name minah jambu 2 seelok perangai ae..^_^
        syyhh taw..diam2 taw..xmo kepoh2..huhu..

        0

        0
  27. gambitz says:

    masa temubual metro beriya ckp ketentuan tuhan….lps tu byk psl keagamaan ler……tp yg sedey….dia x mampu nak ajo semua bininya terutama yg no 3 tuh…..agama le sgt…..hehehheeheh….(gambo last tu mcm salih syg sgt….manja je rupanya….x mcm gambo dgn bini yg lain….maklumle plg muder dan cerdik….huhuhu….)

    0

    0
  28. teruna sepi says:

    mak bedah@

    ak dh zoom gambr 2 besar punya.dh mmg sah dy kepit anak si SY 2..alah kalu xkepit p0n asal dekat gile je ak tgk.ko tgk BINI2 si SY 2.suma dok dkat2 dgn dy..apesal dy tba2 dok ujung siap rpt gile dgn anak TIRI dy.ko ckp dy pegang handbeg kan?abes kat tgn dy sebelah 2 pe?bagasi?sengal!

    0

    0
  29. entah says:

    byk doasa ko nk kn tanggung saleh..anak bini ada xpakai tudung n pakai tudung pun xcukup lengkap…

    0

    0
  30. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    lagi lagi isu tudong lagi lagi isu tudong tkde isu lain ke??? esek besar kn isu tuuudong je pesal ???? orang tknak bertudong jangan di paksa la !!!!! ape ape saje lah orang2 ni sakit ke pe !!!!! dosa pahala biar la laki dia yg tanggong sendiri !!!! dulu mak minah jambu pn suroh minah jambu pakai tudong…minah jambu yg tknak !!!! sebab rambot minah jambu kn panjang macm ombak ombak pulak tu…..kn cantek ….minah jambu tk salah kn mak minah jambu…..mak minah jambu nasehat kn minah jambu macm2 soal ugama jangan cakap lagi lah hari2 kena kutbah ngan mak minah jambu……..minah jambu yg tknak dengar cakap mak minah jambu degil kn !!!!!!!!

    0

    0
    • fifi says:

      ko ni memag sewel la minah jambu..aku rasa emosi ko ni x stabil..bertudung tu pntg..apa lg yg da kawin..bini br tu ada ckp dia trpikat dgn sy kerana dia kuat agama,hidung mancung(yee gili tgok)..pempuan bodoh jer tpikat dgn dia nih…ada plak bini br tu kata SY ni kuat agama..tgok la bini dia yg tomboi tak pake tudung tu,,,kalu ye pun nak kwin nak tnjuk teror sgt..bimbing la bini tu dulu…stakat nak ckp pasal agama sikit2,meleret nth apa2 semua pon pandai….bodoh..tua x sedar diri..

      0

      0
    • nobody says:

      bertudung wajib bagi setiap wanita muslimah kerana ia telah diperintahkan Allah swt. so tk kira nk ke tk nak ia adalah wajib.seperti halnya solat, mahu @ tidak perkara itu adalah wajib ditunaikan bg setiap muslim.sedangkn dlm peperangn pn msih wajib tunaikn solat, sakit pn ada cara2 tunaikn solat. maka ini membuktikn sesuatu yg wajib itu hendaklah ditunaikn mengikut kemampuan kerana islam itu agama yg menyenangkn umat..
      manakala menegur utk kebaikan sesama kita adalah salah 1 yg sgt digalakkn bg setiap muslim (amar maaruf nahi mungkar).sesungguhnya setiap prkara yg ditegah Allah itu ada kebaikannya, hanya yg benar2 berfikir shaja dpt melihat kebaikan disebalik larangan itu..
      semoga org2 mcm2 minah jambu diberikan petunjuk & hidayah, smoga diterang & suluhkan hati utk melihat kebenaran.. amin.. pesanan utk semua & saya sendiri smga kita tidak alpa & leka dgn keindahan dunia yg sementara ini…

      0

      0
    • yume says:

      tolong jangan tunjuk anda munafik! mereka tegur kerana bertudung iaitu menutup aurat itu adalah hukumnya wajib. mereka menegur sebab itu tanggungjawab mereka. mungkin betul saleh ada tegur dan anak/bini dia yang tak mau ikut tapi jangan nampakkan kebodohan anda bila emosional bila ada orang menegur di sini

      0

      0
    • yume says:

      menegur sesama muslim itu adalah tanggungjawab kita. memanglah kita tak tahu si saleh tu tegur ke idak.. mungkin dah tegur tapi anak/bini hati batu tak mau dengar. tapi ko tak blh la nak marah2 orang2 luar yang menegur, jangan tunjuk sangat kebodohan kau tu!

      0

      0
  31. pas__cual says:

    bodohla org tua ni.ckp x srupa bikin.anak n bini aku xtau bezakan.ingtkan alim sgt.yg peminat salleh ni pon blh tahan bengap jugak.asal bini2 dia naik bmw,umah beso n g mlancong ckp tu da adil.siap ckp psl agama lagi..sallen ni gile lubang kot.xckup dgn satu lubang.da tu nk bg alasan agama.blah la lu.hpkrit lbih.

    0

    0
  32. aku says:

    sempoi giler ah mamat ni..

    0

    0
  33. seri says:

    contoh yg gile !

    0

    0
  34. Rayy says:

    nak bini bnyk2 cri la yg btol2 solehah.. bukan apa, tkut xlrt tggung dosa bini..

    yg bini pling muda tu pon satu hal, bley plak kepit2 lengan anak tiri..

    0

    0
  35. futuremg says:

    per salah dia kepit tgn ngan anak tiri dia…biler bini no.4 tuh dah kawen ngan salleh …dah macam mak laaa…haram nikah korunk tau dak…btw, sy takyah la hipokrit, ko kawen 4 sbb gatai…bukan sbb agama…ngaku jer, sbb org msia nie sumer boleh terima kalo ko gatal…

    0

    0
    • pizza says:

      Yup, had to agree wif u. SY x ble bersandarkan pada agama bila sebut psl poligami. Dia berpoligami sbb dia nak kawen lebih dari satu. He’s a determine kinda guy. Full stop. Dan dia memenuhi kriteria nombor satu poligami : mampu dari segi ekonomi. Nuff said.

      0

      0
  36. zuan says:

    waaaa keluarga bahgia.. hehe ;D

    0

    0
  37. Anonymous says:

    untng la dpt bwk empat2 bini g china..hehe

    0

    0
  38. gomo abg jem gomo :)

    0

    0
  39. aprikotmanis says:

    Apela korang nie.. toksah la dikire-kirekan dosa pahale org.. diri sendiri pun x tentu lg.. dosa pahale bukan keje kite nk judge.. doakan jer la yang terbaik…

    0

    0
  40. zaza says:

    xpaham..bkahwin sbb agama.. p aku tgk anak bini xplak tutup aurat.. lau kai tdung pon xckup syarat sbgai muslimah..haii.. poning2

    0

    0
  41. aku annoying says:

    wah mulut org hasad dengki nie memang x ingat neraka yek…patutnya doakan yg baik2..peace..

    0

    0
  42. kaki _ g0ssip says:

    bini #4 dia skali pndg dh mcm anak2 dia daa.
    papepun kehidupan diorg nmpk hapy!

    0

    0
  43. Watever says:

    Setakat silang2 tgn kecoh! Cian SY yg hnya dpt gengam buah2 ciku je dri 4 4 bininye..SY, lain kali crilah yg buah2 yg besar sikit,,buah2 ciku, jambu air, langsat tak stimlah..kalau dah bayar duit hantaran byk tu, baik cari yg betul sluuuppy…ala-ala RCW ataupn Kak Pah..

    0

    0
  44. toing says:

    laa .. dua2 tu bekas kena gengam org , buat apa .Tak per .. bila kena gengam slalu nanti dia jadi saiz buah betik .. hehehe ..

    0

    0
  45. ladyGIGIH says:

    alah pe de hal ngan buah2an asal dpt main puas sudahlah..bkn climate kat situ pon huh…sebok je pasal buah bini org

    0

    0
  46. blacktie says:

    bini pakai topi tu baju belang merah tu mmg tak bertudng.. camna ni.. hohoho.. lompat nampak perut lak tu..kahkahkah. meh abang geletek sikit..kakakak

    0

    0
  47. SUE says:

    Betul lah banyak betul komen yang tak elok kat sini…. Patutnya doakan kebahagiaan dia anak beranak.. Urusan lain-lain tu antara SY dengan Tuhan.. Kenapa pulak yang nak disibukkan?

    0

    0
  48. kamelia says:

    yang korang sibuk hal dosa pahala orang kenapa?family dia..tahu la dia nak jaga macam mana.korang ni yang sibuk nak tegur orang sana sini kenapa?dh perfect sgt ke family korang tu?cermin diri tu dulu.jangan nak nampak salah orang lain.nilai dulu diri tu..nk cakap psl orang asing yang tak ada kene mengena dgn korang.haishh.anak2 korang sendiri tak tahu dh besar nnt pakai tudung ke tidak.

    0

    0
  49. Mata Kucingku says:

    Yg so called menegoq (sbnaqnya mengutuk) ni bkn pasal pa.. tp disebabkan kejelesan yg melampau2. Bg mngubat hati yg lara (hehehe), so depa spot pd part2 yg bleh depa kutuk . Cthnya pasai SY dah 5ploh, tp kwin ngan anak dara yg cntik and bpelajaran tggi. Ntah2 yg dok mgata kt SY and bini muda dia tu skolah takat spm ja. Hahahha!!!

    Tp klu ya pun nak tegoq org..gunalah bahasa yg baik. Xyah emo xtentu pasai. Bcoz Rasulullah saw himself is juz a plain warner. Dia xemo mcm kbyakan kita. Terpulang lah klu depa mau amik pelajaran @ tak. Yg kita kena igt, syurga dan neraka tu wujud. Ucapkan yg baik. atau diamkan diri tu lbh baik klu kita mngetahui.

    0

    0
  50. apae2 jelah says:

    aku tertarik ngan komen2 pasal gaji cukup ke x..
    abang aku ada 2 anak, gaji laki+bini 5 ribu sebulan, cukup je..siap boleh beli rumah dan 2 kereta..bagi aku lah kan, gaji berapa pun yang kita dapat, kalau kita guna ke arah kebaikan, akan sentiasa je cukup, xkan kurang dan kadang2 terlebih duit tu siap boleh simpan lagi..insyaAllah..jangan cakap gaji kita x cukup, sebab kita akan sentiasa rasa xcukup..just bersyukur je dgn apa yang kita ada..rezeki ada dimana2..=)

    0

    0
    • ape2 la sgt! says:

      ko penah tanya ke abg ko cukup ke x? jgn pandai main teka2. be on that position dulu, baru judge.

      0

      0
    • Mata Kucingku says:

      Btoi aihh.. Org islam diseru mencari rezeki yg berkat wlupun xbyk. Klu byk pun tp haram, apa crita?

      0

      0
  51. Doa says:

    HARAP-HARAP RAMAI LAH AGI KAUM HAWA YG SANGGUP HIDUP BERMADU MACAM BINI2 SY, KAN?? SENANG HATI KAUM ADAM TAK PAYAH NAK SOROK2…NI BARU NK BERMADU, SIKIT2 NK CERAI, SIKIT NK CERAI…SENDIRI TAK PANDAI BERGAYA SALAHKAN ORG!! 20 TAUN DULU SMA JE DGN SKRG, MCM ORG KPG BRU SMPAI BDR, BOSAN BINGGUNG..DADA DAH MENGELEBE PERUT YG NAIK, RAMBUT SERABAI…HAHAHAHA. SALLEH, CARIKAN KU SATU..I FOLLOWWW

    0

    0
    • pas__cual says:

      lu tu ensem sgt ke nak cakap mcm tu?kot2 lu ni laki tua perut buncit xsedar diri.nak cari bini lawa cermin la muka lu dulu.kalau lu tu ensem dpt la awek cun.ni muka hdoh,perut boroi,kocek rabak ada hati nak bini cun n ada madu.

      0

      0
    • doa buruk says:

      harap2nye ko rot in hell sbb nak kawen bnyk tp duit takde. pegi la follow masuk neraka. aku support ko dr belakang. sah muka ko huduh.

      0

      0
    • otak konek ko says:

      peee daa.. ko tu lawa ke. Harap2 yg ko kawin dan madukan buat ko bacul – sapu abis2, blakang kasi main, tak sempat sambut arijadi ke 50 tahun…wooohoooo

      0

      0
  52. bui says:

    luaran jer ni,dalaman kiter x tau..bui x percayalah hidup berpoligami ni boleh bahagia..kalau x sekarang,kelak2 siapa tahu kan..wallahualam..

    0

    0
  53. mario says:

    semoga bahagia hingga akhir hayat…

    0

    0
  54. RAH says:

    ikut suka SY la…. dok sbuk hitung dosa orang….korang tu smpurna ker…nak menegur biar ada cara…jangan smpai mngata lak…. dosa pahala dia yg tanggung…bz body btl ar… kalo nk ngata sgt..g ngata yg buat scandal … yg buat anak haram…yg mmbunuh bayi tak berdosa…. mnyibuk hal org la….. gaji ckup tak ckup pon nk sibuk…. tau la dia nk jaga umah tangga dia…

    0

    0
  55. tora dtg lg says:

    aku xkeje br brnti laki aku jer keje..bakal dpt ank gj laki aku 2k jer..tp aku bsyukur ngan rezeki allah bg..km idup bhagia wlaupun sderhana..ckp mkn pkai …so bersyukurlah ngan ape yg kt ade.rezeki allah bg

    0

    0
    • tora dtg lg says:

      asal kmen aku kat sini pl

      0

      0
      • tora xkan dtg dah says:

        tunggu anak ko dh lahir. then u’ll know cukup x. btw, 2k nak byr kete je bape, umah lagi sume. klu duk umah mak bapak, naik moto bwk anak. boleh la.

        0

        0
        • tora dtg lg says:

          insyaallah ckp slagi bsyukur,aku dok kl dok umah sewa dl,bkn dok ngan mak ayah ade kete,ade moto..alhamdullillah suma ckp..bkn aku nak riak..allah akn ingat umatnya slaagi kt ingat die.aku nk rply msj yg kat ats tu,skali kat sini pl..

          0

          0
  56. juls says:

    semoga Allah melimpahkn rezeki ke atas mu..smoge kalian bahagie ye.. amin

    0

    0
  57. lib mid says:

    hebattt

    0

    0
  58. lii mii says:

    harap abang salleh dapat perturunkan ilmu kawin 4..ni… kempunan juga utk kawin 2

    0

    0
  59. miss joyah says:

    sibuk la korang ni nak kira gaji org…dia nyer keluarga pandai2 ler dia handle bajet….hohohohoho

    0

    0
  60. eito says:

    kalau selalu bersyukur, beriman dan bertaqwa, gaji seribu sebulan pun cukup. kalau sembang pun dah riak, gaji 3k, 4k, 5k, 6k, tapi tak cukup, itu sendiri mau ingat la jawabnye..

    style gile cuti, dah macam rombongan sekolah..hahah! semoga abg salih sentiasa berbahagia..

    0

    0
  61. Tumpang Lalu says:

    “Marilah kita sama-sama doakan agar kebahagian keluarga SY berkekalan sehingga bila-bila”…Tanpa prejudis, saya fikir inilah ungkapan yang seharusny kita berikan kpd SY dan isteri2nya n bukannya mendoakan ketidakbaikan kepada mereka. Tahniah Nara di atas kata2 yg cukup positif. Best statement of the Month!!

    0

    0
  62. miss boc says:

    http://says.my/boc/m-ms

    ya Allah boleh ke aku terima keadaan mcm ni..aku tak kuat….!!!

    0

    0
  63. kita says:

    adil ke…adil bukan maknanya samarata…tapi letak sesuatu tu kene pada tmpatnye…kalau yg baru kawin disamakan dgn yg dah lama kawin..adil ke bg yg bru kawin…honeymoon beramai2.adoii.buat cm istri tade perasaan la pulak.ape nk kate..sponsor..

    0

    0
  64. salman kuching says:

    assalamualaikum salleh yakub, semoga bahagia ke akhirat. tahniah kerana dapat membimbing empat isteri, makin banyak umat muhammad saw. syukur kerana di beri nikmat ini dari Allah swt. jarang-jarang seorang lelaki dapat mengurus 4 orang isteri sekaligus. akhir sekali SELAMAT PENGANTIN BARU dari SALMAN KUCHING

    0

    0