Written by AbangNara | April 27th, 2009

siti sarah

Nie kalau ada lembu gila terlepas dari kandang, semestinya Siti Sarah akan menjadi mangsa sondolan yang pertama. Merah betul baju yang dipakainya.

Lagi gambar Siti Sarah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

siti sarah

siti sarah

siti sarah

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

74 responses to (GAMBAR)Merahnya Siti Sarah

  1. tanpa nama says:

    dia nie mcm lawak tp tak lawa sebenarnya..kulit agak gelap

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. pim says:

    pendeknya skirt…mak oi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      kain setengah meter jer tu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mien.. says:

        mmg best tul arts2 ni…xyah nk beli kain byk2…jimat duit….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          bkn nya nak berjimat tp kedekut nak beli kain lbh…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mien.. says:

          la..ptutla arts2 ni pkai x ckp kain upe2nye kdekut..yela kn,pkaian pn kbnyaknnye org len yg taja…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          tu pasal la….pakaian diaorg ditaja…

          byk duit hbs buat keje2 sosial kat kelab2 mlm…minum…dsb.
          nak beli kain…sesen pun xnak kuar.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mien.. says:

          erm,bg dieorg kain ni x pntg kot….
          yg pntg brseronokkkkkk jer….yela,slagi idup ni puasknla nfsu dieorg ke arah hburan 2…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • zaza says:

      2 la benda pertama yg terlintas dlm kepala otak aku…pendeknya skirt yg dia pakai….mahal sgt ke harga kain skrg ni…dah semahal emas ke?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        sebutir permata yg dia simpan di sebalik kain tu ler yg paling mahal….tu pasal ler dia tudung setakat bwh permata tu jer…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. singa ganaz says:

    merah sangat laaa mak ngah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. fiza224 says:

    gmbar ni dah lame kuar kat oh artis… ats cukup kain,bawah xcukup… ape2 jelah sarah,,jnji happy sokmo..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. iu says:

    seksi sey…tegang ekorlembu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. singa ganaz says:

    giler panjang kalau ekor lembu tegang hahaha….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. lilies says:

    a`ah lar gmbr lame..huhuhu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. miss LOVING says:

    merah sgt lah..
    x cantik…
    cam nk goda org jew…
    huhuhu..
    jaga2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. mien.. says:

    singa ganaz 2 mmg tgh cri mgsa pn..jage2 siti sarah…cpt2 g slin bju nuh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. dunhill14 says:

    isk buas sgt ke singa ganaz nih???
    muhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Penari Poco2 says:

    kak nara…letak ler gambar kartun kat dlm petak saya tu…hehehe!

    sayang kak nara!!!
    muaaaaaaah……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. now_tea_boy says:

    aku x suka merah…. merah tandanya mai period.huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. http://www.igetworld.com/cikgi_77 says:

    merahnya nyahhhh….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. Anonymous says:

    gebu betul paha hang berapa harga agaknya

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. ONCET says:

    dia ni wat seksi camne pun, still nmpk tak kene…aishhh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. minnie2comey says:

    merah lg makngah..haha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Straightforward and written well, ty for the post

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Hey, I can’t view your site properly within Opera, I actually hope you look into fixing this.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Hey, I can’t view your site properly within Opera, I actually hope you look into fixing this.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Thanks for your share, very good understanding. Your blog is good! I am pleased by the info that you have on this blog. It shows how well you comprehend this subject. Added this page, will come back for more. You, my friend, ARE INSANE! so thank you

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0