Written by AbangNara | July 15th, 2011

gambar majlis pernikahan farah af2

Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Farah AF2 yang sangat cantik di majlis pernikahannya bersama Johan Johari. Majlis pernikahan pasangan mempelai ini telah diadakan di atas kapal Cruise Tasik, Putrajaya. Memang lain daripada yang lain. Farah menerima wang hantaran sebanyak RM25,185 dan mas kahwin RM2,500.

Farah menerima tujuh hantaran seperti cincin, gelang, iPad, minyak wangi, beg tangan manakala Johan mendapat sembilan hantaran seperti cincin, kek, sirih junjung, jam, tali pinggang, kemeja dan manisan. Semoga pernikahan Farah dan Johan akan berkekalan hingga ke akhir hayat.

Lagi gambar majlis pernikahan Farah AF2 dan Johan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

gambar majlis pernikahan farah af2

Kredit gambar kepada OhBulan.

55 responses to (GAMBAR)Majlis Pernikahan Farah AF2 Dan Johan Johari

  1. aku suke farah says:

    cantik nya dia…xde la sarat cm tomok tu..hahaha. congrats

    0

    0
    • khalis says:

      sweet jer.. sepadan.. tahniah diucapkan..

      0

      0
    • ojang says:

      cantikk. tapi sanggul tinggi

      0

      0
      • yoyo bulat says:

        sanggul tggi bole pki ke tak?

        0

        0
        • sabunfab says:

          “akan muncul dalam kalangan umatku di akhir zaman, kaum lelaki yang menunggang sambil duduk di atas pelana, lalu mereka turun di depan pintu-pintu masjid. Wanita-wanita mereka( isteri mereka atau anak perempuan), berpakaian tetapi seperti bertelanjang ( nipis&ketat). Di atas kepala mereka pula(wanita) terdapat bonggolan (sanggul atau tocang) seperti bonggol unta yang lemah gemalai. Oleh itu laknatlah mereka semua. Sesungguhnya mereka adalah wanita-wanita yang terlaknat”- hadith riwayat Ahmad, jil.2, ms. 223.

          Rasulullah s.a.w bersabda:

          “dua golongan penghuni neraka yang mana aku sendiri belum pernah melihat keadaan mereka didunia: golongan yang membawa cemeti seperti seekor lembu lalu menggunakannya untuk memukul manusia dan juga kaum wanita yang berpakaian seperti bertelanjang, menggoyangkan badan dan berlenggang-lenggok, kepala mereka ada suatu seperti bonggol di kepala unta yang bergoyang-goyang. Mereka tentu tidak akan memasuki syurga atau mencium baunya sedangkan bau syurga itu dapat dihidu dari jarak perjalanan begitu dan begini”–hadith riwayat Muslim. Hadith no 212-

          oleh itu, renung-renungkan :) tapi alhamdulillah, farah bertudung dah ikot kewajipan dalam islam. dalam rasa halal orient pon farah jarang nampak dia sanggul, terkejut jugak dalam majlis kahwin ni farah buat sanggul.

          xpela, mungkin farah @ suami akan baca, mudah-mudahan, farah n yang lain akan cuba untuk tidak bertudung dan membuat sanggul yang tinggi selepas ni :)

          0

          0
        • Ramai sungguh sekarang ni wanita bertudung tapi kepala sanggul tinggi bagai siput…..hati2lnah……jangan tau ikut perkembangan fesyen….kena tau jugak garis-panduan berpakaian dalam Islam.

          Tudung jika bolih labuh tutup paras dada.

          0

          0
  2. fateinmeg says:

    cantiknyeee…

    0

    0
  3. si comot says:

    sweeettttt..

    0

    0
  4. damia zahra says:

    alahai..comey nyer farah time kena kish tu..sweet! :)

    0

    0
  5. Love Edin 4eva.... says:

    cutenyeee farah…tahniah..:)

    0

    0
  6. faten says:

    canteknye…suke time yg berinai..simple..tp cantek ..:)

    0

    0
  7. miyuki says:

    wow…cntiknye farah…xsaba nk tgk mjlis penikahan kat nslko ahad ni

    0

    0
  8. mimi says:

    uishh tingginya sanggul dia..huhu pape pon still cantik! tahniah farah breep breep!

    0

    0
  9. prince says:

    cantik..mmg sepadan..bersanding pun tmpt orang len yg x pnah buat..:)..smoga berbhagia..

    Jangan Pandang Rendah Pada Orang Cacat ( 5 Gambar )
    gAMbAR sYAiTaN Di GUa hIRak….!!!!!!!!! bETuL KEW?????

    0

    0
  10. teha says:

    sekarang pakai inai cara moden ek?

    0

    0
  11. Tahniah BUat Farah

    0

    0
  12. hana says:

    farah cantik..simple je..

    0

    0
  13. jo says:

    cntik n sweet fara..bolh than gak duit hntaran die..miz nina ank tan sri pun br 11k jer tk silap..ermm lps ni org biase pun nk buat jgk la 25k hbisla lelaki nk cri duit kje siang mlm =)

    0

    0
    • fie says:

      ade simbol sebalik rm25185 tuh (:
      itu tarikh lahir farah.
      n kalau suami dia mampu ape salahnye kan ((:

      0

      0
    • jo says:

      ermm mcm2 la trend org skrg..tp slalu yg tgk lebih2 org golongan biase2 jer yg nak jd luar biasa..tak taula hntran makin mahal sbb brg mahal atau isteri semakin bersedia utk jd solehah ..=)

      0

      0
  14. tea says:

    wewitt.. cantek la seyhh.. :)

    0

    0
  15. Neslo says:

    Gamba first tu dah mcm kat luar negara plak…huhu.. Btw.. tahniah la… Semoga kekal hingga ke syurga~~ =)

    0

    0
  16. siti square says:

    tahniah kak farah,smg brkekaln hngga ke akhr hayat~

    0

    0
  17. Tabitha says:

    Tahniah Farah, simple but different and sangat cantik!

    0

    0
  18. Anastasia says:

    Cantik dan sweet aje…Tahniah untuk Farah dan Johan. Semoga kekal ke hujung nyawa~

    0

    0
  19. ^^ says:

    pantasnye masa berlalu
    dulu farah duk asyik dengan breep2
    skang dh jd istri owang
    hihi
    anyway, congratz farah
    u lokk so shuwiiiitttt

    0

    0
  20. Mus says:

    tahniah.. semoga bahagia ke akhir hayat

    0

    0
  21. i am xoxo says:

    sanggul tinggi burok. yg len cantik. pelamin paling cantik.

    0

    0
  22. Suri says:

    Mana gmbr atas cruise? Tp mmg sweet la

    0

    0
    • fie says:

      majlis akad nikah berlangsung atas cruise (:
      so yg gmbr nikah tuh sume dlm cruise.
      mase majlis berlangsung, cruise tuh jalan kt tasik putrajaya tuh. sweet kan?? ((:

      0

      0
  23. haslina says:

    lawa, sopan, manis, ceria, sepadan, tahniah farah…… selamat pengantin baru dan semoga berbahgia hingga akhir hayat

    0

    0
  24. hani says:

    sweeeeeeeettttttttt!!!!

    0

    0
  25. emma malini says:

    yeayea……
    farah breep breep dah kahwin

    0

    0
  26. mimie says:

    nampak macam sederhana yang sangat ekslusif dan cantik,cantik,cantik,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,tahniah korang berdua,,,

    0

    0
  27. mama umar says:

    tup tup je kawen…alhamdulillah..simple dan cantik la majlis dia…congrats farah n hubby…

    0

    0
  28. zuan says:

    tahniah kpd kedua mempelai (betul ke mempelai?) :D
    semoga bekekalan n dpt anak cepat cepat ek…hehe

    0

    0
  29. jane says:

    cantik dan sweet both of you….tapi bonggol kepala tu tinggi sangat macam conhead pulak nampak ….. kepada yg pakai tudung tu jgn la pakai bonggol tinggi dan besar..buruk la….

    0

    0
  30. danika says:

    LOVE HER!! BUT WHAT’S UP WITH THE CONE HEADS???

    0

    0
  31. adie says:

    sweet. cuma sanggul bonggol unta tu spoil sket.pelamin n etc canteeekkk

    0

    0
  32. farah jugak says:

    tenang dan sedap mata memandang…..alhamdulillah….tahniah

    0

    0
  33. Raz says:

    Susah nk cari orang yg nmpk cantik bila pakai tudung ala Syria jd bulat cmtu, tp Farah is one of them :) Cantik sangat! Kalau sanggul tu turunkan mmg dah jd perfect dah.

    0

    0
  34. Rosebuds says:

    sanggul terrrrlalu tinggi..smpi npk pelik..mcm puncak gunung lak bila dia tunduk kepala..tp x deny she look gorgeous…absolutely stunning…

    0

    0
  35. sayalah! says:

    mak aii tingginya sanggul, nampak macam kepala alien pulak, haha

    0

    0
  36. ulat_buku says:

    bukak2 je nmpak sggul dlu.. hehe.. anyway thniah…!!

    0

    0
  37. saya anak emak says:

    best rase dpt attend mjlis da smlm kt pullman..btw…sanggul 2 klo tgk dr dkt x nmpk pon tggi..tp bila da tnduk..jd tnggi…normal la 2..2 semua keja jurumekap…da pon x leh nk kata ape..lg pun b4 diz time da pakai tdung x penah pon tgk snggul da tggi cm 2…sape2 ada penah nmpk?

    pe2 pon…mjlis smlm bertema love lake weeding mgg sgt2 best…sgt cantik!!! dan yg pntg..da wat opened..x de closed2 cam dlm dewan….so pmnt2 nk dtg tgk dr dekat pon boleh…payah jumpe artis cm 2…pa2 pin…pulau maldives bakal da kunjungi…:)

    0

    0
  38. safa says:

    so sweet…semoga kekal ke akhir hayat farah..:)

    0

    0
  39. prettywhite says:

    seri tak naik laa.. Farah mcm biase je

    0

    0
  40. liza says:

    farah ni ke kes parents angkat tu? or farah lain? confuse den! den x roti sgt pasal artis2 AF ni..

    0

    0
  41. ida says:

    comelnya kak farah….ur wedding so sweet….love u n may god bless ur relationship…

    0

    0
  42. eminez says:

    Tahniah Farah.. x plan nk wat kenduri kt kg?? Org Yan. Kedah..

    0

    0