Written by AbangNara | April 1st, 2009

gambar kawin yatt

Pertama kali tengok gambar perkahwinan Yatt atau nama penuhnya Haryati Hamzah, terkagum kami sebentar sebab lawa betul hiasan bilik pengantinnya. Sempoi tapi cukup untuk membangkitkan ghairah asmara(ayat skema tak boleh blah).

Tapi kesian pulak kat si pengantin perempuan. Kami lebih banyak memfokuskan kepada kecantikan hiasan di bilik pengantin bukannya kepada keanggunan pengantin. Bukan apa, teringin nak tiru teknik hiasan bilik macam si Yatt ini bila nak kawin nanti.

Apa pun tahniah buat Yatt atas pernikahannya. Nampaknya tahun 2009 ini adalah tahun artis-artis berkahwin dan beranak.

73 responses to (GAMBAR)Majlis Perkahwinan Yatt @ Haryati Hamzah

  1. ain says:

    pergh…cntik la hiasan bilik dia
    nk tiru gak eh heee
    yatt pn lwa…
    tahniah!

    0
    0
  2. muda(nama sebenar) says:

    AYU……..

    0
    0
  3. chantek says:

    cantek la..nak tiru pas ni…

    0
    0
  4. luvlygurlz says:

    nmpk simple but nice..tahniah ye yatt..

    0
    0
  5. Rain says:

    aku pun ain gak…spupu aku mohd noor ain..wahwahwa..btw, blik yatt mmg cantikk scantik empunya diri..

    0
    0
  6. fiza224 says:

    yatt ni akak aku… btul,dulu slalu main pondok2 same2. xcaye tnye nenek aku.. april fool……….

    0
    0
  7. flower says:

    lawa sgt dia hias..
    biasa but nice..
    lg pon yatt mmg lawa..
    TAHNIAH..
    SEMOGA MENDAPAT ANK YG RAMAI..AMIN..

    0
    0
  8. ni says:

    taniah…..semuge berkekalan jodohlah hendaknya….
    cecepatlah dpt anak ye…

    cantik hiasan blk tu…simple tp unik….

    0
    0
  9. ain says:

    moga kekal hgga ke akhir hyt

    0
    0
  10. garfield_82 says:

    cantik hiasan bilik dia..len dari yang len..apa pn tahniah la yatt

    0
    0
  11. secret says:

    habis la yatt mlm ni dikerjakan oleh suami diye… menjerit2 la yatt kat atas katil tu sambil bogel… tetek yatt tu pun sedap jgk siyh…

    0
    0
  12. Lady mars says:

    It’s very nice to see, I like this, who took the photo? thanks

    0
    0
  13. Anonymous says:

    yang tumpuk tumpuk merah atas tilam tu apa bendenye..hee…hee…

    0
    0
  14. jue says:

    alah, tak dan tgk gambar..

    “photo has been moved or deleted”

    0
    0
  15. hani says:

    tahniah… semoaga hidup anda dan suami dilimpahi kebahagiaan yang berpanjangan. selamat pengantin baru

    0
    0
  16. iza says:

    nanti i pong nak tiru gak..

    0
    0
  17. zaza says:

    manis and cantik sgt….bilik ke pengantin?haha

    0
    0
  18. ayu es kote high says:

    lwa nyer bilik..
    sejuk mate mmandang

    0
    0
  19. Anonymous says:

    nak jgak….

    0
    0
  20. Bunga says:

    .: Nie ala2 casa impian nie..kaler cantek :.

    0
    0
  21. fatin_88 says:

    kak yatt cute sgt sk bila kak yatt ckap, senyum n gelak. bertuah siapa yg dpt kak yatt

    0
    0
  22. I learn something new on various blogs everyday. It is always stimulating to see content of other writers and learn a little something from them. Thank you for sharing.

    0
    0