Written by AbangNara | April 12th, 2009

nikah arni nazira

Sebelum kami pergi melayan keputusan Anugerah Bintang Popular Bintang Harian 2008(ABPBH 2008) di TV3 sebentar lagi, apa kata anda layan dulu gambar majlis perkahwinan Arni Nazira dan Hazrie.

Kalau tak silap kami majlis pernikahan Arni Nazira dan Hazrie ini berlangsung semalam. Arni nampak sangat berseri dan bahagia dengan baju pengantin putihnya.

Tahniah buat Arni Nazira dan Hazrie. Semoga perkahwinan kedua Arni Nazira ini akan kekal buat selamanya.

nikah arni nazira

nikah arni nazira

nikah arni nazira

nikah arni nazira

nikah arni nazira

nikah arni nazira

75 responses to (GAMBAR)Majlis Perkahwinan Arni Nazira Dan Hazrie

  1. Malam pertama adalah kenangan manis yang tidak boleh dilupakan oleh pasangan suami isteri. Walau dah 50 tahun berkahwin pun masih mengingati malam pertama.

    Ada macam-macam pengalaman dan kenangan malam pertama. Semua pengalaman tersebut disimpan sebagai memori tetapi ada juga yang tanpa segan silu berkongsi dan mengajar kepada anak muda yang belum ada pengalaman.

    Manakala bagi yang belum berkahwin pula terutama yang sudah bertunang tentulah menanti malam pertama dengan penuh debaran. Ada yang tak sabar tetapi acapkali didengar ada juga yang takut, jangan sampai trauma sudahlah.

    Kepada pasangan yang sudah bertunang biasanya akan cuba mengutip pengalaman “otai” dan mencari pengetahuan untuk malam pertama mereka.

    Yang tak berapa bujang dan dara tu mungkin tak risau sebab ada pengalaman tetapi ingatlah perbuatan anda akan mendapat pembalasan Allah tetapi pintu taubat sentiasa terbuka!

    Website Rahsia Malam Pertama saudara Amirul Hafiz boleh dikategorikan laman 18SX yang tidak sesuai dibaca oleh remaja tetapi ilmu tersebut amat berguna kepada bakal pasangan pengantin atau mereka yang bujang dan dara

    Amboi dah tak sabar nak tahu ya.

    Klik kat nama saya ok!!

    0
    0
  2. Penari Poco2 says:

    Cantik…cantik…

    Baju pengantin dia memang cantik…aku pun nak ikut style mcm tu kalu esok2 aku kawin..

    kikiki…

    0
    0
  3. rozy says:

    ahh..tahniah..
    rasa tak sabar nak kahwin pulak

    0
    0
  4. Zaza Muhammad says:

    Slamat Pengantin Baru….Moga berkekalan hingga akhir hayat….canteeeek nyeeee

    0
    0
  5. garfield_82 says:

    selamat pengantin baru,moga kekal ke akhir hayat and tahniah….

    0
    0
  6. flower says:

    SELAMAT KEKAL KE ANK CUCU N AKHIR HAYAT..

    0
    0
  7. cantik says:

    cantik anak2 dia.cute sgt.

    0
    0
  8. ain says:

    semoga brbahagia hgga ke akhir hyt bt arni nazira&hazrie…SELAMAT PENGANTIN BARU

    0
    0
  9. ila says:

    selamat pengantin baru buat arni…lupakan yang lepas mulakan kehidupan yang baru…tahniah ye arni…

    0
    0
  10. yus says:

    slmt utk semua yamg berlaku

    semoga arni dan suami menjalani hidup baru yang lebih berbahgia..

    0
    0
  11. Antasha says:

    cantiklah si arni ni….

    0
    0
  12. ko pehal????nyibokk says:

    dulu time kene cekop ngan awie, mak arni ckp xbf arni yg plan…xbf yg ke??

    0
    0
  13. ko pehal????nyibokk says:

    ko ni x de keje lain ke???? asyik reply komen org jeeeekkk keje ko!!!!!! kalau bernas dan berna x pe..ni macam sampahhhhh je manjangggg…vungokk

    0
    0
  14. ko pehal????nyibokk says:

    stupid gal

    0
    0
  15. ko pehal????nyibokk says:

    nara nanti buatlah anugerah komen macam sampah pulak…..gian komen ke haper ko ni

    0
    0
  16. Gandum says:

    selamat pengantin baru….jangan lak anak-anak nanti dinamakan ….ahmad biru ke…ahmad ungu ker..siti pink ke…X sesuweiii….

    0
    0
  17. cik nonor says:

    i suka tengok org pkai baju pengntin tau

    0
    0
  18. almaz says:

    assalamualaikum…..tahniah arni n hezri…semoga jodoh berpanjangan hingga akhir hayat..sori x dapat datang majlis..thanks masih ingatkan kita dan hantar kad kat umah…masih ingat kwn lama…mcm tu la arni yang saya kenal dulu…arni dah lama berkawan dgn hezri dan kenangan bersama dulu di lagun akan terpahat dalam ingatan…skrg hezri dah sah menjadi suami arni dan itulah impian arni sebenarnya….tahniah arni dan hezri…makan budu n ikan singgang @ lagun k ibai…10 tahun dulu….

    0
    0
  19. boxer hugo bosss says:

    mmg comey arni kan..
    rezeki laki baru die nie..
    hopes cntek luar n dalam tue yg pnting..
    pasni fokus kat laki n anak yek…
    jgn dok umh je laki kuar wat dun noe..jgn jdkan pengalamn dulu berlaku lg…tuk peringatan,,,
    heheee…laki nie nk kne jge cam baby tue bangke…
    nk kne belai n perhatian so balance kan la ye…nti harmoni rumah tagga…
    ckp2 jugak aku bile la n kawen yekk…
    sume adek bradek aku da kwen..aku je lmbat..huhuhu…sume dok berlawan kumpul anak aku je berlwan kumpul ijazah nie ape kes niee..x aci lerr!!!

    0
    0
  20. lynnka says:

    Cantiklah Arnie….hidup janda…….Selamat Pengantin Baru. Tinggalkan yang lama…buka buku baru. Semoga Arnie jadi isteri yang solehah. Amin

    0
    0
  21. pening says:

    Selamat pengantin baru hingg ke akhir hayat…

    0
    0
  22. […] ada yang belum tengok gambar perkahwinan Arni Nazira dulu, kami nasihatkan anda pergi layan dulu. Comel sangat Arni pakai baju pengantin serba […]

    0
    0
  23. MMA says:

    Berseri wajah, saling tak tumpah mcm anak dara baru lepas bernikah…tahniah!

    0
    0
  24. betymaya says:

    cantik la arni cantik dri isteri awie skrg ni,,apa pun arni jga la pkwinan ni baik2x jgn ikut mcm awie tu..aku minat song .>CINTA ANTARA BENUA>

    0
    0
  25. U.S. government President Barack Obama and other Western leaders can to force for peaceable alteration when potential, Rubin said . But authoritarians in the region have been spooked by the circumstances of Mubarak .

    0
    0
  26. Gaga attributes a whole lot of her earlier results as a well known musician and performer to her gay and lesbian followers and is certainly regarded to be a lesbian and gay icon

    0
    0
  27. What?s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found It absolutely useful and it has helped me out loads. I hope to give a contribution & assist different customers like its aided me. Great job.

    0
    0
  28. Simply wish to say your article is as astonishing. The clarity to your put up is just excellent and that i could suppose you’re an expert in this subject. Well together with your permission let me to grab your feed to stay up to date with imminent post. Thanks one million and please carry on the gratifying work.

    0
    0
  29. Hey there,It’s the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest to you a few interesting things or maybe humble advice. Perhaps you can write the next articles referring to this article. I wish to read even more things about the subject! Thank you and best of luck to you.

    0
    0
  30. Hi there! Quick question that’s entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone. I’m trying to find a theme or plugin that might be able to fix this problem. If you have any recommendations, please share. Appreciate it!

    0
    0
  31. Very good blog you have here but I was wanting to know if you knew of any user discussion forums that cover the same topics talked about in this article? I’d really like to be a part of group where I can get responses from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Cheers! how to make wow gold

    0
    0