Written by AbangNara | February 21st, 2011

gambar fazura duta lux terbaru

Rasanya semua orang dah tau yang Fazura telah pun dilantik menjadi duta terbaru Lux. Memang kena betul Fazura dengan Lux. Pakai kuku dengan isi. Saling melengkapi. Fazura cantik dan elegan. Produk Lux pun memang nampak elegan.

Duta Lux sebelum Fazura ialah Ramona Rahman, Joanna Bassey, Sheila Majid, Erra Fazira dan Amy Mastura. Tahniah kepada Fazura kerana kini berjaya menjadi duta kepada salah satu produk ternama Malaysia.

Lagi gambar Fazura di majlis perlantikannya sebagai Duta Lux dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ieja.

gambar fazura duta lux terbaru

gambar fazura duta lux terbaru

gambar fazura duta lux terbaru

gambar fazura duta lux terbaru

gambar fazura duta lux terbaru

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 responses to (GAMBAR)Fazura, Duta Lux Terbaru

  1. kakigossip says:

    cantiknya dia

    • Comelnya Fazura. Mmg masuk la purple ngan dier, n bj pon xseksi sgt. Better drp npk lengan/ketiak kan… Harap2 dgn Lux ni Fazura naik kembali, sbb dia skrg ni dh kurang expose… Aku suka gak ngan lakonan dia…..

  2. shahs says:

    she’s gorgeous… :)

  3. nanaTHeWitch says:

    nice…

  4. bb says:

    cantiknya..sbg wanita aku jeles melihat kmulusannya…cantiknya ciptaan tuhan ini…

  5. bb says:

    yo, ade lg bang nara.sharifah aini, khadijah ibrahim, kmpulan feminin, ogy ahmad daud..

  6. farapink says:

    cantik.. tp adakah bju ni menampakkan beliau sedikit chubby?

  7. ef..bee..ai says:

    like princess….like angel. Gorgeous….gorgeous…..and i speechless

  8. rosmah says:

    she’s not only gorgeous but sweet….

  9. KakLong says:

    Sweet nyer fazura nehh..kontroversi pun dah takde..
    paling suker lipstik dia…natural kaler gitu.. ???

  10. ef..bee..ai says:

    lebih cantik & manis dr fs n city

  11. cikhuhu says:

    Masya Allah….
    indahnya ciptaan Allah…Alhamdulillah…

    mmg mulus… geram nye….

  12. quEenR!ana says:

    cantekkkkkkkknyer…….jeles i u allzz…

  13. ZZZ says:

    MACAM MANA BOLEH JADI DUTA LUX NIE…BUKAN DIA NIE ADA KURAT KAT KAKI KER….HAHAHAHA…

    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      itu kt kaki! yg penting muka jambu …………paham tk? kat tempat selit2 mana ada orag nampak? camana kau tau ada kurap kt kaki dia zzz??? kau dh nampa ke?? kau jangan nk fitnah pulak !!! minah jambu puji si fazura ni memang jambu ………so fazura be colllllllllllll

    • ef..bee..ai says:

      sebab wajah & hati dia langsung tak berkurat. Itulah kejelitaan dia yang….
      Yang….Yang jelous ke yang pasal tak dapat sabun Lux. Nnti i tajakan u ngan sabun cap XYZ
      Yang Stay coooL k……

    • joyah_sp0rt says:

      tu bkn kurap la bodoh! tp cat flees… dy t’kena jangkitan bakteria drpd kucing yg dy bela.. tp x bahaya.. mcm ruam2 je! tula lenkali ikut la p’kembangan ckit! ni x main hembus je nk ckp! even dy ade kurap ke, kayap ke, dy jd DUTA LUX. ko hado???? hampeh!

  14. suka ati aku. says:

    i love u fazura..

  15. ladymermaid says:

    cantiknya………

  16. ady7282 says:

    aku mmg minat abis dgn fazura…mmg dulu dia byk kontroversi…tp akhir2 ni dia mula kembali dgn imej yg bersih dan lakonan yang makin mantap…paling aku salute dia suka melayan peminat2 dia di FB..bukan mcm artis lain yg fan beratus ribu…tp letak status terus diam…ntah dia baca ke tak komen2 peminat…tp fazura mmg akan melayan setiap komen2 peminat2 dia…luv u FAZ!!~

    • silentgirl says:

      yesss!! aku pn minat sgt die..ske tgk die blakon…especially wit aqasha.gosip pn xbyk da skang..

  17. kucing says:

    Nampak sweet tapi rasanya baju ni menampakkan Fazura sedikit berisi atau sememangnya badannya telah berisi berbanding dulu…

  18. Diana says:

    fazura ni cantik dan educated juga. tak byk gossip2 liar tentang dia..

  19. awang says:

    SUPERB CUN awek aku.

  20. gosipgurl_fea1 says:

    i adore her!! so kawaiiii (#^.^#)~~~~~ ?

  21. zaia says:

    senyuman yg manis.

  22. jane says:

    she cantik ….baju pon cantik….

  23. MisstauruS...MisspocO says:

    TAHNIAH FAZURA…!

    siapa bilang gadis Melayu tak menawan, tak menarik hati…?

  24. dimple k.f.s says:

    fuhhh…fazz yu mmg cantek sangat :)

  25. adleena says:

    she’s damn pretty..i love her :)

  26. SUEADIRA says:

    Mmmm suka tengok melayu asli yang cantik2. kebanyakan artis kat mesia ni semua dah campur2 (panasia). Susah yang nk cr pior melayu . Salah seorangnye Fazura . Suka sangat dia belakon gedik…. menjadi dan tak meluat bila tengok

  27. akula first says:

    aduh…..cantik nya……………..

  28. BumbleBee says:

    sabun popinjay xder amik Awie jd duta ker..? huhu

  29. holly says:

    cantik nya fazura..tp fazura nmpak berisi skit la..pape pun i tetap minat u fazura,,

  30. leha says:

    I DON’T KNOW WHY, BUT I LOVEEEE FAZURA!!! hehehe

  31. kentut says:

    cntiknye die senyummm
    muahhhhh

  32. azie gallery's says:

    muke fazura memg nampak kecantikan melayu asli..xde mix2 pon da kire cantik..anugerah tuhan…

  33. hehehe says:

    FAZURA CANTIKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cntik sgt…

  34. [email protected] says:

    i like purple =)

  35. NoorAfzan says:

    gua minat fazura.
    dia ni sempoi dan sangat jujur!

  36. jabun hensem says:

    jabun nak suroh mak pinang fazura…..wat bini…!!
    cunnnnnnnnnnnn nyeeeeeeeeeeeeeee!!

  37. azfa says:

    cantik sgt… suke sgt.. purple

  38. azfa says:

    suke fazura, cantik

  39. didi says:

    I luv u Faz! u look naturally super duper gorgeous!