Written by AbangNara | March 24th, 2009

gambar diana danielle ke plkn

Maafkan kami kerana tak ada update 2 3 hari ini. Bukan apa, kami masih dalam kesedihan meratapi pemergian Diana Danielle selama 3 bulan ke Program Latihan Khidmat Negara(PLKN).

Kesian kat Diana Danielle. Mesti banyak nyamuk-nyamuk yang gigit dia nanti. Habis tompok-tompok merah kat kulitnya yang putih gebu tue nanti. Takpe ya Diana. 3 bulan je, bukan lama pun.

Oh ya, dalam meratapi pemergian Diana Danielle ke PLKN, kami masih sempat mencari beberapa keping gambar berposing darinya khas untuk peminat-peminat Diana. Manalah tau ada yang akan merindui kelibat manja si Diana Danielle selama 3 bulan nanti.

Baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat lagi gambar-gambar Diana Danielle berposing sambil menutup ketiaknya dengan rambut.

gambar diana danielle ke plkn

gambar diana danielle ke plkn

gambar diana danielle ke plkn

gambar diana danielle ke plkn

37 responses to (GAMBAR)Diana Danielle Akhirnya Ke PLKN

  1. Hazwan says:

    asal tutup ketiak ?
    ketiak hitam ?
    hehehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. bUDakgEnIus says:

    Hitam & Berdaki….
    Gaya Hidup & Citarasa awekz masa kini..
    hahaha…
    Kalu bab bau TOKsah cite..
    Ciom asap kete lagi wangi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • bdakcmel says:

      asl yg ko kutuk aekz2 hah? ko ingt boyz sume perfect ke? heh,TOLONGLAH!!!!!!!!!!!!!!!sdar la dri 2 skit….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • selamat says:

        kat blog lain ada byk lagi gamba ni dan menunjukkan dgn jelas ketiaknya yg ketara putih, kalo xsilap kat ohbulan

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. tebu says:

    mana ade tutop…
    kan bulu die tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. tebu says:

    asal budak yg baju hijau(gambar atas sekali) tu pandang diana lain macam je…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. eton(bukannamasebenar) says:

    aiyoo…
    die g plkn pn kecoh ka???
    bkn g perang pn…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. flower says:

    biar la dia pe g..
    3 bulan jer x lama pon..
    dia blik nnti mesti dia ckap besh g PLKN..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. ni says:

    go D go!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. ain says:

    alah..g PLKN pn nk bising2 ker
    org ln pn g jgk…
    dia ni memg comei la tpi nape suka berpakaian seksi
    sy pn jd x suka la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. angah says:

    alaa. 3 bulan je. tapi enjoy ape.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. asllian says:

    dia nie cantik kan…..
    tapi nape kurang lakon filem..???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. eton(bknnamasebenar) says:

    cntik xsmstinye kne blakon filem..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. flower says:

    ntah ape2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. zahie says:

    apa bleh buat umat akhir zaman!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. tuit says:

    bdk bj ijau tu pndg diana semcm coz seronok la dpt jumpa artis… cantik lak tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. chantek says:

    bye bye diana…jaga diri ek..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. ain says:

    pegi je la!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. esya says:

    comellllllllllllllllll lak kau kn jd adik aku lak jge diri aku doakan kau selamat okey

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. esya says:

    bye222222222222222222222222222 diana comel

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Anonymous says:

    da pegi plkn pun tak jadi orang gak tak tau arr……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • danielle says:

      hehe…….i pun de g plkn.nmpknye same la nasid i ngan diana

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. mke lawa.
    tpy gewdixx.
    gewdixx??
    mmg doe !

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. ijam says:

    fuyyoo… chantek2!!! kiut2! Manje2!! kenal abg bel crew production x?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. apanakjadi says:

    emang chantek dy nie tp seksi dooo!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • bdakcmel says:

      biarla kt dia APANAKJADI… 2 hidup diaa. kte jgan msuk cmpor.. hdup die,hdup die.. kte cume bleh tonton lkonan die jeww…. okkkkk?????????????? huhuhuhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. bdakcmel says:

    ala…produser nk amek dia.. let him jewla..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. bdakcmel says:

    yuhuuuu yubin…. ngah reka ayt ko?????? huhuhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. fafa says:

    kak dd ny mmg chumel ar ! sye skew at akak . . hee

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. g-ha says:

    seksi btol

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. g-ha says:

    Hai diana,kalau awk baca mcg ni saya nak awak tau saya minat sgt kt awak tau saya ni sebaya ngan awak…kalau bole saya nak kenal ngan awk,,jd kawan awak…harap2 saya diterima jd kwn awk….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. Well, this was kind of boring but whatever.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Beautiful blog with nice informational content. This is a really interesting and informative post. Good job! keep it up, hope to read your other updates. Thanks for this nice sharing.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0