Written by AbangNara | March 24th, 2009

gambar diana danielle ke plkn

Maafkan kami kerana tak ada update 2 3 hari ini. Bukan apa, kami masih dalam kesedihan meratapi pemergian Diana Danielle selama 3 bulan ke Program Latihan Khidmat Negara(PLKN).

Kesian kat Diana Danielle. Mesti banyak nyamuk-nyamuk yang gigit dia nanti. Habis tompok-tompok merah kat kulitnya yang putih gebu tue nanti. Takpe ya Diana. 3 bulan je, bukan lama pun.

Oh ya, dalam meratapi pemergian Diana Danielle ke PLKN, kami masih sempat mencari beberapa keping gambar berposing darinya khas untuk peminat-peminat Diana. Manalah tau ada yang akan merindui kelibat manja si Diana Danielle selama 3 bulan nanti.

Baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat lagi gambar-gambar Diana Danielle berposing sambil menutup ketiaknya dengan rambut.

gambar diana danielle ke plkn

gambar diana danielle ke plkn

gambar diana danielle ke plkn

gambar diana danielle ke plkn

37 responses to (GAMBAR)Diana Danielle Akhirnya Ke PLKN

  1. Hazwan says:

    asal tutup ketiak ?
    ketiak hitam ?
    hehehehe

    0
    0
  2. bUDakgEnIus says:

    Hitam & Berdaki….
    Gaya Hidup & Citarasa awekz masa kini..
    hahaha…
    Kalu bab bau TOKsah cite..
    Ciom asap kete lagi wangi…

    0
    0
    • bdakcmel says:

      asl yg ko kutuk aekz2 hah? ko ingt boyz sume perfect ke? heh,TOLONGLAH!!!!!!!!!!!!!!!sdar la dri 2 skit….

      0
      0
      • selamat says:

        kat blog lain ada byk lagi gamba ni dan menunjukkan dgn jelas ketiaknya yg ketara putih, kalo xsilap kat ohbulan

        0
        0
  3. tebu says:

    mana ade tutop…
    kan bulu die tu

    0
    0
  4. tebu says:

    asal budak yg baju hijau(gambar atas sekali) tu pandang diana lain macam je…

    0
    0
  5. eton(bukannamasebenar) says:

    aiyoo…
    die g plkn pn kecoh ka???
    bkn g perang pn…

    0
    0
  6. flower says:

    biar la dia pe g..
    3 bulan jer x lama pon..
    dia blik nnti mesti dia ckap besh g PLKN..

    0
    0
  7. ni says:

    go D go!!

    0
    0
  8. ain says:

    alah..g PLKN pn nk bising2 ker
    org ln pn g jgk…
    dia ni memg comei la tpi nape suka berpakaian seksi
    sy pn jd x suka la

    0
    0
  9. angah says:

    alaa. 3 bulan je. tapi enjoy ape.

    0
    0
  10. asllian says:

    dia nie cantik kan…..
    tapi nape kurang lakon filem..???

    0
    0
  11. eton(bknnamasebenar) says:

    cntik xsmstinye kne blakon filem..

    0
    0
  12. flower says:

    ntah ape2..

    0
    0
  13. zahie says:

    apa bleh buat umat akhir zaman!!!

    0
    0
  14. tuit says:

    bdk bj ijau tu pndg diana semcm coz seronok la dpt jumpa artis… cantik lak tu

    0
    0
  15. chantek says:

    bye bye diana…jaga diri ek..

    0
    0
  16. ain says:

    pegi je la!

    0
    0
  17. esya says:

    comellllllllllllllllll lak kau kn jd adik aku lak jge diri aku doakan kau selamat okey

    0
    0
  18. esya says:

    bye222222222222222222222222222 diana comel

    0
    0
  19. Anonymous says:

    da pegi plkn pun tak jadi orang gak tak tau arr……

    0
    0
  20. mke lawa.
    tpy gewdixx.
    gewdixx??
    mmg doe !

    0
    0
  21. ijam says:

    fuyyoo… chantek2!!! kiut2! Manje2!! kenal abg bel crew production x?

    0
    0
  22. apanakjadi says:

    emang chantek dy nie tp seksi dooo!!!

    0
    0
    • bdakcmel says:

      biarla kt dia APANAKJADI… 2 hidup diaa. kte jgan msuk cmpor.. hdup die,hdup die.. kte cume bleh tonton lkonan die jeww…. okkkkk?????????????? huhuhuhu

      0
      0
  23. bdakcmel says:

    ala…produser nk amek dia.. let him jewla..

    0
    0
  24. bdakcmel says:

    yuhuuuu yubin…. ngah reka ayt ko?????? huhuhuhuhu

    0
    0
  25. fafa says:

    kak dd ny mmg chumel ar ! sye skew at akak . . hee

    0
    0
  26. g-ha says:

    seksi btol

    0
    0
  27. g-ha says:

    Hai diana,kalau awk baca mcg ni saya nak awak tau saya minat sgt kt awak tau saya ni sebaya ngan awak…kalau bole saya nak kenal ngan awk,,jd kawan awak…harap2 saya diterima jd kwn awk….

    0
    0
  28. Well, this was kind of boring but whatever.

    0
    0
  29. Beautiful blog with nice informational content. This is a really interesting and informative post. Good job! keep it up, hope to read your other updates. Thanks for this nice sharing.

    0
    0