Written by AbangNara | June 2nd, 2009

ciuman dewi perssik

Sungguh kami terkejut dan seram. Tak sangka lidah seorang manusia boleh jadi sepanjang lidah di dalam gambar bercium Dewi Perssik nie. Jadi geli geleman kami melihatnya.

Oh ya, Dewi Perssik nie adalah artis Indonesia ye. Bukan artis Malaysia. Nasib baik tak ada lagi artis Malaysia yang fesyen amik gambar bercium sambil jelir lidah nie. Kalau ada mesti lagi femes daripada Nek Jijah.

Lagi gambar @ foto hangat Dewi Perssik sedang bercium dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

ciuman dewi perssik

ciuman dewi perssik

93 responses to (GAMBAR)Dewi Perssik Dan Lidah Terjelir

  1. singa ganaz says:

    lidah bercabang nih….

    0
    0
  2. aries_april says:

    bkan adk brdik singa ker?
    ;-)

    0
    0
  3. [email protected]@ says:

    cepat betui response…aku ingat aku paling cepat. rupenye ada org lg cepat

    0
    0
  4. aries_april says:

    jri kna brgerak pntas….
    bisu xleh ckp x pa….
    dosa x bnyk sng….

    tul x singa?

    0
    0
  5. jernih says:

    ni dgn laki dia.. rasanya.. tp bruk la peel..

    0
    0
  6. muda(nama sebenar) says:

    mcm kelam je aku tengok..

    0
    0
  7. jernih says:

    x silap aku dia ckp..
    nak tunjuk kat orang cium erotiknye
    huahuahua.. memcm ler koma ni…

    0
    0
  8. aries_april says:

    singa, naper x tul pla…
    ko nk sbtaj aries ya?

    0
    0
  9. aries_april says:

    singa…
    mna yg lain2x?
    nk ktuk pn xda mood la….

    ko ksi yg brnas skit…
    bru aries leh topup.

    0
    0
  10. apple_merah says:

    mak aihhh…
    dahshatnye dowang nihhhh…
    advance tul kan aries

    0
    0
  11. aries_april says:

    AH…
    APPLE X NK TRY KER?
    NNTI SRUH KAK NARA LTAK KAT SNI…
    BRU MERIAH SKIT bn…
    JGN MRH…
    ;-)

    GRAU WKTU PTG….

    0
    0
  12. apple_merah says:

    huhu…pas wat sup kasi singa ganaz mamam….
    kalaw de sambal kicap atau sambal belacan lagi best

    0
    0
  13. ONCeT says:

    dia dukung budak kan tuuu??

    aiii nak tunjuk mesra laki bini pn, toksah ler gitu gamaknyer…

    0
    0
    • tyrabanks says:

      bila dah sah lakibini, kemesraan tu penting, harus ditunjuk2kan lagi…..
      tu dr fadzillah ckp. aku habaq je….
      Kira lulus pempuan ni…eeeeeeeeeeeeeeeee………

      0
      0
      • jed hijau says:

        kau ni tyra biar betul….depan anak takkan kau nak buat gitu kot…..

        0
        0
      • Lovelyvic says:

        masalahnya….
        kemesraan yang ditunjukkan
        tak mesra untuk pandangan umum…
        maksud fadzilah kamsah tu…
        jalan pimpin tangan suami isteri..
        tepuk2 manja bahu suami..
        bukannya mengeluarkan lidah biawak yang mcm tu
        org tgh minum air teh pun leh tersembur tengok..

        0
        0
        • jed hijau says:

          tyra…merajuk ke…
          kg dr fadzilah kamsah sebelah kampung husband aku je…

          nanti aku tanye dia…cara2 nak memujuk org merajuk…

          0
          0
        • tyrabanks says:

          aku x mrajuk lerr.. dngan korang aku xboleh mrajuk2 ni. xde dlm kamus aku… aku g gosok gg.. kasi wangi… pas tngok gmbar tu, aku rasa loya plak..

          0
          0
        • tyrabanks says:

          senang jerr.. kau buat set jed hijau dari kepala smpai kaki aku…he..he..

          0
          0
  14. jed hijau says:

    apasal 2 beruk tu bercium depan anak diaorg macam tu ha……..sial tul beruk mak yeh tu….perangai merosakkan akhlak je…..

    0
    0
    • tyrabanks says:

      kapan lagi.com konon…kang aku kapan korang kang….phutuiii!!!!!

      0
      0
    • jed hijau says:

      esok lusa kalau org kata anak tak betul…jangan melenting lak… dah mak ketam jalan tak betul…anak pun ikutlah…

      tulah antara sebab2 manohara tak boleh duduk dalam istana, sebab ada protokol…bile keluar boleh bebas macam 2 beruk tu….

      jiwe masih muda….memberontak lah….

      0
      0
      • Lovelyvic says:

        tak anak dia masa tengok tu pun…
        dh bisik dalam hati
        “kenapa la aku ada mak bapak macam orang utan gini.
        Aku tgk org utan dlm national geographic je terjelir2 lidah, cium2 cenggini…”
        tu anak dia ckp dlm hati,,,
        mak pak dia tak dgr

        0
        0
    • singa ganaz says:

      beruk ke???? atau si mawas????

      0
      0
  15. aries_april says:

    kak jed x bt dngan laki kak jed cam tu kan?
    kak jed kan baik…
    cam kak su jga…
    kna jga maruah pan ank2x…

    0
    0
    • jed hijau says:

      sape kate aku baik…aku jahat la…
      macam tu buatttt…lebih pada tu buat…tapi tak la depan anak..depan anak gesel pipi kanan..kiri..kanan…pastu cium tangan je la…

      0
      0
      • ONCeT says:

        iye ler..nak wat pun, belakang tabir ler..wat pe wat depan umum..dpn anak2…

        nak mesra somi isteri tu boleh, bukan tak boleh..artis omputih cium laki bini depan orang ramai pun tak de la sampi kuar lidah bagai…..

        mengong ni..dah leh tuko nama..bukan dewi perssik..leh jadik dewi pelesit…huhuhu…

        0
        0
      • tyrabanks says:

        fuhhh.. nasib baik kau x abis ckp.. kang kau plak trkeluar gmbo kat nara nih…

        0
        0
  16. aries_april says:

    APA LAH KAK JED NI…
    ORNG NK AMBL HTI…
    KOT2X LEH JDI ADK IPAR…
    DIA COVER PLA.

    0
    0
    • jed hijau says:

      kau dari 2 hari setengah dok panggil aku kakak ipar….nanti kalau aku bagitau kau hal adik aku tu nanti…kau nyesal lak, takpun menangis 3 hari 2 mlm…

      0
      0
  17. pim says:

    cara kiss yg hebat…

    0
    0
  18. mokcik says:

    Tekejut bewok mokcik tengok!ingatkan hantu pontianak mane tadi..rupanya artis indonesia..alahaiii…hangpa jangan la dok p cari bini/laki orang indonesia nooo..kang jadi macam si pinot menantu raja kelantan tu..apsal le tak kawin hindustan ke, mokcik suke tengok citer hindustan tu…

    0
    0
  19. ema amani says:

    ish pasan x lengan pmpuan ni berurat kn?

    0
    0
  20. flowerHoRn says:

    hoh ganah demo

    0
    0
  21. jojio says:

    Nice…..gitu….yadaaaa…

    0
    0
  22. flowerHoRn says:

    wah ni biawak jadian ni bknya manusia

    0
    0
  23. boxer hugo bosss says:

    huhuu…kalah cicak man…

    0
    0
  24. sheshen says:

    pndek j tuuuu…
    ak pnye lgi pnjang.. t pn nk eksyen kerrr??

    0
    0
  25. pening says:

    Kalau dgn laki dia pun..x nyempat2 ke..nk wat projek pun..watla kt rmh…ntah pe2 je…

    0
    0
  26. mila says:

    Macam lidah biawak aje…

    0
    0
  27. penkjun says:

    dah gtu mah ngentoooott ja sexan biar sensasinya nambah…ok bro!!!!

    0
    0
  28. Syed says:

    eeee…buruk bebenar perangai nya

    0
    0
  29. Amier says:

    Persik dan memercik

    0
    0