Written by AbangNara | June 2nd, 2009

ciuman dewi perssik

Sungguh kami terkejut dan seram. Tak sangka lidah seorang manusia boleh jadi sepanjang lidah di dalam gambar bercium Dewi Perssik nie. Jadi geli geleman kami melihatnya.

Oh ya, Dewi Perssik nie adalah artis Indonesia ye. Bukan artis Malaysia. Nasib baik tak ada lagi artis Malaysia yang fesyen amik gambar bercium sambil jelir lidah nie. Kalau ada mesti lagi femes daripada Nek Jijah.

Lagi gambar @ foto hangat Dewi Perssik sedang bercium dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

ciuman dewi perssik

ciuman dewi perssik

93 responses to (GAMBAR)Dewi Perssik Dan Lidah Terjelir

  1. singa ganaz says:

    lidah bercabang nih….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. aries_april says:

    bkan adk brdik singa ker?
    ;-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. [email protected]@ says:

    cepat betui response…aku ingat aku paling cepat. rupenye ada org lg cepat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. aries_april says:

    jri kna brgerak pntas….
    bisu xleh ckp x pa….
    dosa x bnyk sng….

    tul x singa?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. jernih says:

    ni dgn laki dia.. rasanya.. tp bruk la peel..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. muda(nama sebenar) says:

    mcm kelam je aku tengok..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. jernih says:

    x silap aku dia ckp..
    nak tunjuk kat orang cium erotiknye
    huahuahua.. memcm ler koma ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. aries_april says:

    singa, naper x tul pla…
    ko nk sbtaj aries ya?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. aries_april says:

    singa…
    mna yg lain2x?
    nk ktuk pn xda mood la….

    ko ksi yg brnas skit…
    bru aries leh topup.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. apple_merah says:

    mak aihhh…
    dahshatnye dowang nihhhh…
    advance tul kan aries

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. aries_april says:

    AH…
    APPLE X NK TRY KER?
    NNTI SRUH KAK NARA LTAK KAT SNI…
    BRU MERIAH SKIT bn…
    JGN MRH…
    ;-)

    GRAU WKTU PTG….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. apple_merah says:

    huhu…pas wat sup kasi singa ganaz mamam….
    kalaw de sambal kicap atau sambal belacan lagi best

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • singa ganaz says:

      sedap tuh hirup panas2 lepas kena H1N1…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • tyrabanks says:

        stelah aku meneliti gmbar ni le kan, aku dapati pempuan lidah tjelir ni gigi dier ronggak le… xbes…xbess….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          tyra…
          aku tak dapat meneliti gambar tu…
          kalau aku teliti confirm terkeluar balik kerepek pisang yang aku makan dari tadi tak benti2 ni…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          kau kene teliti gak… tah2 super impose kau punya plak kang…naya2x

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • apple_merah says:

        pastu ade lak air tembikai ke….
        bapok la bestnye…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. ONCeT says:

    dia dukung budak kan tuuu??

    aiii nak tunjuk mesra laki bini pn, toksah ler gitu gamaknyer…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      bila dah sah lakibini, kemesraan tu penting, harus ditunjuk2kan lagi…..
      tu dr fadzillah ckp. aku habaq je….
      Kira lulus pempuan ni…eeeeeeeeeeeeeeeee………

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jed hijau says:

        kau ni tyra biar betul….depan anak takkan kau nak buat gitu kot…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        masalahnya….
        kemesraan yang ditunjukkan
        tak mesra untuk pandangan umum…
        maksud fadzilah kamsah tu…
        jalan pimpin tangan suami isteri..
        tepuk2 manja bahu suami..
        bukannya mengeluarkan lidah biawak yang mcm tu
        org tgh minum air teh pun leh tersembur tengok..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          tyra…merajuk ke…
          kg dr fadzilah kamsah sebelah kampung husband aku je…

          nanti aku tanye dia…cara2 nak memujuk org merajuk…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          aku x mrajuk lerr.. dngan korang aku xboleh mrajuk2 ni. xde dlm kamus aku… aku g gosok gg.. kasi wangi… pas tngok gmbar tu, aku rasa loya plak..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          senang jerr.. kau buat set jed hijau dari kepala smpai kaki aku…he..he..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. jed hijau says:

    apasal 2 beruk tu bercium depan anak diaorg macam tu ha……..sial tul beruk mak yeh tu….perangai merosakkan akhlak je…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      kapan lagi.com konon…kang aku kapan korang kang….phutuiii!!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      esok lusa kalau org kata anak tak betul…jangan melenting lak… dah mak ketam jalan tak betul…anak pun ikutlah…

      tulah antara sebab2 manohara tak boleh duduk dalam istana, sebab ada protokol…bile keluar boleh bebas macam 2 beruk tu….

      jiwe masih muda….memberontak lah….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        tak anak dia masa tengok tu pun…
        dh bisik dalam hati
        “kenapa la aku ada mak bapak macam orang utan gini.
        Aku tgk org utan dlm national geographic je terjelir2 lidah, cium2 cenggini…”
        tu anak dia ckp dlm hati,,,
        mak pak dia tak dgr

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • singa ganaz says:

      beruk ke???? atau si mawas????

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jed hijau says:

        cerita si mawas kat tv 9

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          mawas x pkai lidah tjelir2…. dia nak trus suntut je…wakakah…aduhai… teruk betoi ayat aku ni…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          hahhahahahahhahahahah…
          aku ni naif orangnya..
          tatau tapi nak tahu..
          tyra, “suntut” tu apa?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. aries_april says:

    kak jed x bt dngan laki kak jed cam tu kan?
    kak jed kan baik…
    cam kak su jga…
    kna jga maruah pan ank2x…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      sape kate aku baik…aku jahat la…
      macam tu buatttt…lebih pada tu buat…tapi tak la depan anak..depan anak gesel pipi kanan..kiri..kanan…pastu cium tangan je la…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ONCeT says:

        iye ler..nak wat pun, belakang tabir ler..wat pe wat depan umum..dpn anak2…

        nak mesra somi isteri tu boleh, bukan tak boleh..artis omputih cium laki bini depan orang ramai pun tak de la sampi kuar lidah bagai…..

        mengong ni..dah leh tuko nama..bukan dewi perssik..leh jadik dewi pelesit…huhuhu…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • tyrabanks says:

        fuhhh.. nasib baik kau x abis ckp.. kang kau plak trkeluar gmbo kat nara nih…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. aries_april says:

    APA LAH KAK JED NI…
    ORNG NK AMBL HTI…
    KOT2X LEH JDI ADK IPAR…
    DIA COVER PLA.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      kau dari 2 hari setengah dok panggil aku kakak ipar….nanti kalau aku bagitau kau hal adik aku tu nanti…kau nyesal lak, takpun menangis 3 hari 2 mlm…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. pim says:

    cara kiss yg hebat…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. mokcik says:

    Tekejut bewok mokcik tengok!ingatkan hantu pontianak mane tadi..rupanya artis indonesia..alahaiii…hangpa jangan la dok p cari bini/laki orang indonesia nooo..kang jadi macam si pinot menantu raja kelantan tu..apsal le tak kawin hindustan ke, mokcik suke tengok citer hindustan tu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. ema amani says:

    ish pasan x lengan pmpuan ni berurat kn?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. flowerHoRn says:

    hoh ganah demo

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. jojio says:

    Nice…..gitu….yadaaaa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. flowerHoRn says:

    wah ni biawak jadian ni bknya manusia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. boxer hugo bosss says:

    huhuu…kalah cicak man…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. sheshen says:

    pndek j tuuuu…
    ak pnye lgi pnjang.. t pn nk eksyen kerrr??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. pening says:

    Kalau dgn laki dia pun..x nyempat2 ke..nk wat projek pun..watla kt rmh…ntah pe2 je…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. mila says:

    Macam lidah biawak aje…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. penkjun says:

    dah gtu mah ngentoooott ja sexan biar sensasinya nambah…ok bro!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. Syed says:

    eeee…buruk bebenar perangai nya

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Amier says:

    Persik dan memercik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0